Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 20 February 2003, 20:11   #1
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Ik haat mijn zusje echt, je zou niet een huis met haar willen wonen.....

Vandaag gebeurd:

Ik zit lekker achter MIJN computer een beetje muziek te luisteren enzow. Koomt mijn zusje net terug van school. (de basisschool, ugh!).
Ze zegt niet eens hallo ofzow maar begint gelijk: "Ik wil op de computer!" Dus ik zeg :" Kun je niet even hallo zeggen ofzo??"
zegt zij weer: "Oh? Dus ik mag niet op de computer?" Ze grist mijn muis van de tafel (computermuis dus...) en die knalt ze keihard op de grond, pakt ze de muis weer op en gooit ze die weer op de grond (ik heb een stenen vloer). Nou die muis die valt helemaal open, en ze grist dat balletje eruit en ze gooit dat balletje naar buiten in de modder. Dan pakt ze mijn schoenen van de grond en die gooit ze keihard naar mijn kop, ben er ook nog volop in mijn gezicht geraakt door eentje. En zo gaat ze een tijdje door..Dus nu is mijn muis kapot. Ik gebruik nu tijdelijk de muis van mijn moeder. En dan vindt mijn zusje dat IK haar mishandel.

Stelling 1: Vind jij dat ze juist blij moet zijn dat ik haar per dag nog een uurtje op MIJN computer laat?

Stelling 2:Vind jij dat ik haar terug met slaan schoppen (whatever) met kans op straf?

Stelling 3: Vind jij dat ze een nieuwe muis moet betalen?


Graag je mening over dit tirannisch schepsel wat ze mijn zusje noemen.
Of je je ook zo'n erge broertje of zusje? Graag verhalen!



Dank je wel voor je aandacht....-
 
Oud 20 February 2003, 21:25   #2
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Chrislybeer
Ik haat mijn zusje echt, je zou niet een huis met haar willen wonen.....

Vandaag gebeurd:

Ik zit lekker achter MIJN computer een beetje muziek te luisteren enzow. Koomt mijn zusje net terug van school. (de basisschool, ugh!).
Ze zegt niet eens hallo ofzow maar begint gelijk: "Ik wil op de computer!" Dus ik zeg :" Kun je niet even hallo zeggen ofzo??"
zegt zij weer: "Oh? Dus ik mag niet op de computer?" Ze grist mijn muis van de tafel (computermuis dus...) en die knalt ze keihard op de grond, pakt ze de muis weer op en gooit ze die weer op de grond (ik heb een stenen vloer). Nou die muis die valt helemaal open, en ze grist dat balletje eruit en ze gooit dat balletje naar buiten in de modder. Dan pakt ze mijn schoenen van de grond en die gooit ze keihard naar mijn kop, ben er ook nog volop in mijn gezicht geraakt door eentje. En zo gaat ze een tijdje door..Dus nu is mijn muis kapot. Ik gebruik nu tijdelijk de muis van mijn moeder. En dan vindt mijn zusje dat IK haar mishandel.

Stelling 1: Vind jij dat ze juist blij moet zijn dat ik haar per dag nog een uurtje op MIJN computer laat?

Stelling 2:Vind jij dat ik haar terug met slaan schoppen (whatever) met kans op straf?

Stelling 3: Vind jij dat ze een nieuwe muis moet betalen?


Graag je mening over dit tirannisch schepsel wat ze mijn zusje noemen.
Of je je ook zo'n erge broertje of zusje? Graag verhalen!



Dank je wel voor je aandacht....-
Stelling 1: ja het is toch zeker JOUW computer.....

Stelling 2: ja zeker terug meppen,moet ze maar niet zo met je spullen omspringen(wel niet te hard....Maareh een " opvoedkundige tik" kan geen kwaad), en als je aan je ouders uitlegt wrom je het deed zullen zij het heus wel begrijpen.....

Stelling 3: jazeker een nieuwe muis had ze hem maar niet moeten mollen......

Ik heb echt medelijden met je hoor. Gelukkig zijn mijn broertjes wat ouder..... Veel sterkte ermee
 
Oud 20 February 2003, 23:15   #3
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by queenie


Stelling 1: ja het is toch zeker JOUW computer.....

Stelling 3: jazeker een nieuwe muis had ze hem maar niet moeten mollen......

Ik heb echt medelijden met je hoor. Gelukkig zijn mijn broertjes wat ouder..... Veel sterkte ermee
mee eens,

voor stelling 2 opvoedkundige tik moeten eigenlijk je ouders eigenlijk doen, maar jij mag iig wel duidelijk maken op welke manier dan ook dat ze dat echt NIET meer moet doen. (maar probeer het eerst wel netjes)
 
Oud 20 February 2003, 23:29   #4
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by A-Man


mee eens,

voor stelling 2 opvoedkundige tik moeten eigenlijk je ouders eigenlijk doen, maar jij mag iig wel duidelijk maken op welke manier dan ook dat ze dat echt NIET meer moet doen. (maar probeer het eerst wel netjes)
Jah daar heb je ook wel weer gelijk in......... Laat Pa & Ma het maar oplossen. maar aan de andere kant.....
 
Oud 21 February 2003, 18:13   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

mijn broertje en ik hadden ooit ruzie..
toen sgopte mijn broertje mij een (tijdelijk) verlamde hand...

dat heeft ie ook geweten...want mijn moeder vond dat niet tof en die heeft hem toen geloof ik ff op ze sodemieter gegeven ;P
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 21 February 2003, 18:31   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by queenie


Stelling 1: ja het is toch zeker JOUW computer.....

Stelling 2: ja zeker terug meppen,moet ze maar niet zo met je spullen omspringen(wel niet te hard....Maareh een " opvoedkundige tik" kan geen kwaad), en als je aan je ouders uitlegt wrom je het deed zullen zij het heus wel begrijpen.....

Stelling 3: jazeker een nieuwe muis had ze hem maar niet moeten mollen......

Ik heb echt medelijden met je hoor. Gelukkig zijn mijn broertjes wat ouder..... Veel sterkte ermee
ben t eens met de 1e en 3e, maar bij de 2e zou ik dan mijn jongere broertje/zusje (die ik niet heb maar stel dat t zo was) gewoon in elkaar meppen, dat t me nie uitmaakt hoeveel pijn die heeft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 21 February 2003, 19:51   #7
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ik wel redelijk zou worden en eerst stelling 2 zou toepassen!
maar het beste is natuurlijk 1 & 2...
 
Oud 23 February 2003, 16:28   #8
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou van mijn broer
 
Oud 24 February 2003, 14:04   #9
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik niet van mijn zusje.....
 
Oud 24 February 2003, 14:07   #10
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Soms haat ik mijn zusje ook, maar eergisteren was ze toch zo leuk...ze had van haar zakgeld voor mij een cadeautje gekocht een pyjamabroek...al haar zakgeld er doorheen voor mij
 
Oud 24 February 2003, 14:18   #11
Judith
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij gaat het er niet zo erg aan toe, maar mijn zusje kan behoorlijk irritant zijn. De hele tijd zo van:

Rotkind, en de hele tijd uitsloven met haar vriendinnen, soms ongevraagd aan m'n spullen zitten, en soms ga ik naar mijn ouders want dan ben ik het zo zat, en dan gaat ze boven zitten huilen, en dat gaat ze roepen: Maar Judith zei dit en dat...al die shit, soms weet ik ook niet wat ik er aan moet doen
 
Oud 24 February 2003, 16:12   #12
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen broertje of zusje, ik heb iets veel erger, een groote broer, die altijd gelijk wilt hebbe, en als ik hem dat nie geeft, slaat hij er op los
 
Oud 24 February 2003, 18:04   #13
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

gelukkig ben ik enigst kind
Atjeuh is offline  
Oud 24 February 2003, 19:07   #14
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Judith14
Bij mij gaat het er niet zo erg aan toe, maar mijn zusje kan behoorlijk irritant zijn. De hele tijd zo van:

Rotkind, en de hele tijd uitsloven met haar vriendinnen, soms ongevraagd aan m'n spullen zitten, en soms ga ik naar mijn ouders want dan ben ik het zo zat, en dan gaat ze boven zitten huilen, en dat gaat ze roepen: Maar Judith zei dit en dat...al die shit, soms weet ik ook niet wat ik er aan moet doen

Zo is mijn zusje ook, ook als ik vrienden en vriendinnen op bezoek heeft,gaat ze super irritant doen,zodat ze niet meer terugkomen.... Dan kan ik haar wel doodsteken...
 
Oud 24 February 2003, 19:08   #15
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Atjeuh
gelukkig ben ik enigst kind
geluksvogel.
 
Oud 24 February 2003, 20:04   #16
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een big sister...van 25
En daar ben ik wel tevreden over hoor
Neej maar ik kan best wel goed met der opschieten af en toe denkt ze wel dat ze me moeder is zeg maar dan hoor ik alleen maar doet dit, doe dat, doe niet, doe wel.
Maar dat kan ik dan ook wel tegen der zeggen...gelukkig!
 
Oud 24 February 2003, 21:05   #17
Kipmans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Chrislybeer
Ik haat mijn zusje echt, je zou niet een huis met haar willen wonen.....

Vandaag gebeurd:

Ik zit lekker achter MIJN computer een beetje muziek te luisteren enzow. Koomt mijn zusje net terug van school. (de basisschool, ugh!).
Ze zegt niet eens hallo ofzow maar begint gelijk: "Ik wil op de computer!" Dus ik zeg :" Kun je niet even hallo zeggen ofzo??"
zegt zij weer: "Oh? Dus ik mag niet op de computer?" Ze grist mijn muis van de tafel (computermuis dus...) en die knalt ze keihard op de grond, pakt ze de muis weer op en gooit ze die weer op de grond (ik heb een stenen vloer). Nou die muis die valt helemaal open, en ze grist dat balletje eruit en ze gooit dat balletje naar buiten in de modder. Dan pakt ze mijn schoenen van de grond en die gooit ze keihard naar mijn kop, ben er ook nog volop in mijn gezicht geraakt door eentje. En zo gaat ze een tijdje door..Dus nu is mijn muis kapot. Ik gebruik nu tijdelijk de muis van mijn moeder. En dan vindt mijn zusje dat IK haar mishandel.

Stelling 1: Vind jij dat ze juist blij moet zijn dat ik haar per dag nog een uurtje op MIJN computer laat?

Stelling 2:Vind jij dat ik haar terug met slaan schoppen (whatever) met kans op straf?

Stelling 3: Vind jij dat ze een nieuwe muis moet betalen?


Graag je mening over dit tirannisch schepsel wat ze mijn zusje noemen.
Of je je ook zo'n erge broertje of zusje? Graag verhalen!



Dank je wel voor je aandacht....-
zo is mijn broertje nou ook alleen dan NET iets minder erg... als hij thuis komt en ik zit achter de computer begint ie ook meteen te schelden

hij is ECHT computerverslaafd

/me overweegt om de computer voor een paar dagen onklaar te maken door de ATX stekker los te trekken
 
Oud 25 February 2003, 10:53   #18
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Kipmans
zo is mijn broertje nou ook alleen dan NET iets minder erg... als hij thuis komt en ik zit achter de computer begint ie ook meteen te schelden

hij is ECHT computerverslaafd

/me overweegt om de computer voor een paar dagen onklaar te maken door de ATX stekker los te trekken
Volgens mij is het net iets minder erg omdat het niet je EIGEN computer is neem ik aan.... Mijn zusje gaat me haast doodslaan als ze niet op MIJN computer mag,en dat vind ik niet kunnen. Wat jouw broertje doet trouwens ook niet...
 
Oud 25 February 2003, 20:16   #19
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Chrislybeer


Volgens mij is het net iets minder erg omdat het niet je EIGEN computer is neem ik aan.... Mijn zusje gaat me haast doodslaan als ze niet op MIJN computer mag,en dat vind ik niet kunnen. Wat jouw broertje doet trouwens ook niet...
Heb je het daar wel is met je ouders over gehad? Want ik denk dat je het meeste resultaat zal hebben door je ouders tegen haar laten op te treden. Als dat niet helpt: Een tijdje geleden liep m'n zusje constant te kankeren tegen me, spullen van m'n kamer te pakken enzo. Toen heb ik tegen m'n ouders gezegd dat als ze nog 1x iets zo flikken ik haar echt verschrikkelijk hard zou slaan. Die avond hebben m'n ouders met m'n zusje gepraat en heeft ze niks meer geprobeerd. Dus misschien helpt dat.
 
Oud 25 February 2003, 22:55   #20
Chrislybeer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Dimas


Heb je het daar wel is met je ouders over gehad? Want ik denk dat je het meeste resultaat zal hebben door je ouders tegen haar laten op te treden. Als dat niet helpt: Een tijdje geleden liep m'n zusje constant te kankeren tegen me, spullen van m'n kamer te pakken enzo. Toen heb ik tegen m'n ouders gezegd dat als ze nog 1x iets zo flikken ik haar echt verschrikkelijk hard zou slaan. Die avond hebben m'n ouders met m'n zusje gepraat en heeft ze niks meer geprobeerd. Dus misschien helpt dat.
Bedankt voor het advies maar dat had ik al gedaan,maar ze heeft er gewoon schijt aan. Net zoals ze aan alles schijt heeft. Ze doet ook niks in het huishuiden enzo,ze is gewoon een vet,lui varken (Jah,ze is dik,ugly from the outside and inside).

Ze is BTW vandaag weer bezig geweest... Ze zit dus al 3 uur achter de computer dus kom ik er zo aan van:"Chantal,wil je er alsjebleft even afgaan,ik denk dat je wel genoeg gecomputerd hebt vandaag." Zegt zij: "Nee hoor fucking brother!" En ze pakt mijn gba en knalt die op de grond (gelukkig niet kapot maargoed..) en geeft me keihard een knal voor mijn kop.Dus ik heb haart echt keihard teruggetrapt van nou is het wel genoeg geweest! En scheinheilig als ze is gaat ze onze moeder bellen...Dussssss....
 
Oud 27 February 2003, 19:40   #21
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sla derop,sla derop
 
Oud 27 February 2003, 23:24   #22
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ben enigs kind, maar ik zou me in zo'n situatie denk ik niet kunnen inhouden en er nogal op los slaan(niet te erg) kan me op zo'n moment niet schelen wat mn ouders er van vinden.

Laatst aangepast door The6thgate : 27 February 2003 om 23:28
The6thgate is offline  
Oud 27 February 2003, 23:32   #23
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm als ik ruzie heb met mijn zus dan is het eerst schreeuwen en duwen, dan gaat ze vaak aan me haar trekken, maar daar geef ik gene kont om, ze trekt ze er toch niet uit en ik doe neit alsof ik er nisk van voel

en als ze slaat, ach ja, bennik gewend van training, dus die paar klappen kunnen er ook wel bij, ta ruzie hier in huis is zelfs leuk. Alleen moeder vindt het niet leuk
 
Oud 3 March 2003, 18:52   #24
BlondMysterie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Het ik-haat-mijn-kleine-broertje-of-zusje-topic.

Citaat:
Originally posted by Chrislybeer


Stelling 1: Vind jij dat ze juist blij moet zijn dat ik haar per dag nog een uurtje op MIJN computer laat?

Stelling 2:Vind jij dat ik haar terug met slaan schoppen (whatever) met kans op straf?

Stelling 3: Vind jij dat ze een nieuwe muis moet betalen?
Ik ben het met alledrie de stellingen eens... ik woon zelf ook met zo'n schepsel onder een dak, en soms is het niet om uit te houden!!!

Laatst ook weer, ik zat mtv te kijken, en mn zusje vond het geen leuk nr.. dus zij de hele straat bij elkaar schreeuwen.
Ik doe geen moeite meer om wat terug te zeggen, dat helpt toch nix, dus ik ga gewoon lekker relaxt weer verder kijken, begint dat kreng met vanalles te gooien! De afstandbediening vloog door de lucht, al het fruit uit de fruitschaal, zelfs mn mobiel... en gelukkig is mijn mobiel nu buiten levensgevaar, maar die appel ging wel mooi door het glas van de deur heen... en wie mag het betalen? IKKE !!! En ik moet betalen omdat ik ouder ben, dan zou ik toch beter moeten weten dan ruzie met mn zusje te zoeken... Dus naja, daar gaat mijn zakgeld voor de rest voor het jaar, en ik kan ook een groot deel van mn werkgeld neerleggen voor nieuw glas in de deur.. Fijn...ik was net aan het sparen voor de vakantie van volgend jaar, lekker zonder mijn ouders en zusje...
ik snap sommige kleine zusjes/broertjes echt niet...
 
Oud 3 March 2003, 20:47   #25
Roacher
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik begrijp je volkomen, Chrislybeer!
Ik heb 2 zussen en 2 broers,
1 broer haat ik echt.. is bijna 2 jaar dat we niks meer tegen elkaar zeggen
 
Oud 15 April 2003, 12:46   #26
Miss-kausalaya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

SJEEEZZ ...wat un verhaal..
keej kan me indenke dat ut klote izz alz juh zusje zow onwijs irri is!! Izz ook nie leuk,maar ..ja hoe leg je ut uit...
kijk ik heb ook een broertje...maar hij woont hier niet in Nederland.. en ik zou willen dat ik es ruzie ofz met hem had..maar hij meot elke dag te zien overleven op straat... en als hij naar Nederland zou kunnen komen, zou ik er echt alles aan doen om hem naar Nederland te krijgen!!
Maar ik ga dus volgend jaar of het jaar er op naar India toe..eindelijk me broertje weer zien..
Maargoed.. uhm kweet niet echt hoe je het moet uitleggen, maar wees erges blij met haar! ...kweet niet hoe ik ut moet uitleggen anders...:S
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.