Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 January 2004, 14:43   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Enkele vragen..

Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1][*]Waarom zijn de niet-werkende links in de regels nog niet veranderd in iets normaals?[*]Waarom heeft Computers en Internet geen gedragsregels, terwijl dat wel als uniform beleid was afgesproken?[*]Waarom heeft Sport ook nog geen gedragsregels?[*]Waarom heeft het Uitgaansforum nog geen gedragsregels?[*]Hoe lang hebben de nieuwe forumbazen de tijd om deze gedragsregels ook te maken voor Cybertalk, Klaagcorner, Meetingforum [*]Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?[*]Waarom doet Dext0r als FB+ veel meer dan de FB+ LoeLoe? [*]Kan Dext0r dan niet beter beheerder worden? Hij is accurater, meer aanwezig, beter in de communicatie en fanatieker dan de huidige beheerders[*]Op grond waarvan verdient LoeLoe haar plusje? Ze sluit in andere topics dan haar eigen nauwelijks tot nooit iets, ze kan niet eens bannen (althans ze doet het niet). Kortom: wat doet ze wel wat een FB+ behoort te doen?[*]Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?[*]Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar?[*]Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?[*]Hoe zit het met de discussie omtrent de permanente ban voor Forza? Ik zie hem nog steeds irriterende en flamen-opwekkende reacties plaatsen. Geen gedragsverbetering te zien dus.[*]Wat wordt gedaan met het idee om nieuwe FB'en na een maand te evalueren door de Staff?[*]Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?[*]Heeft de Staff al een beslissing genomen omtrent de tijdelijk fora? Komt er een nieuwe of ziet de staff dat niet als noodzakelijk. Genoemde ideeën zijn: ruilforum, columns, carnaval, valentijn en een werk/bijbaanforum.[*]Wordt er nog iets gedaan met de overige ideeën uit dit topic? [*]Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.[*]Waarom staat de ban van Forza nog niet bij mededelingen?[/list=1]

Meer vragen heb ik voorlopig niet, hoewel er altijd wel weer een vraag omhoog kan komen.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door AmbyPur : 13 January 2004 om 20:19
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 14:50   #2
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
[B][*]Hoe lang hebben de nieuwe forumbazen de tijd om deze gedragsregels ook te maken voor Cybertalk, Meetingforum
Die zijn al bijna af. Ik ben er eigenlijk meteen aan begonnen toen ik was aangesteld. Dan kan het misschien een beetje lang duren maar ik doe het het liefst in 1x goed.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 14:52   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Top. Blij dat je er mee bezig bent... En idd, beter in 1x goed dan halve gedragsregels.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 14:54   #4
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1][*]Wordt er nog iets gedaan met de overige ideeën uit dit topic? [/list=1]
ja ik vind dat idee van die contests (photoshop, gedichten, tekeningen etc..) nog steeds een goed plan.
met een nieuw forum gedeelte waar ik beheerder van ben
en dat ik nieuwe contests regel enzo.
en de mensen die niet kunnen photoshoppen of wat voor contests we dan ook hebben, maar het wel graag willen leren, kunnen er trainingen/lessen worden geplaatst..
moet nog een goed plan voor worden bedacht hoe dat precies moet worden aangepakt dan, maar het idee vind ik wel cool.
dan gebeurd ook ook wat meer dan alleen posten..
en we kunnen altijd kijken hoe het loopt. als het niet loopt jammer dan, maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd.

ik wil echt weten wat de staff van dit idee vindt (ook al moet het nog worden uitgewerkt..)
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 14:56   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die Tyskie, hij wilde nog wel geen tijd steken in dit forum
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:11   #6
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?

Er is omtrent de samenwerking een vooruitgang geboekt.. het is nog afwachten of een ieder zich eraan houdt en hoe het gaat uitpakken.

Helaas is er niets met mijn standpunt gedaan.
Wat tevens aansluit op jouw punt 9. Maar daar worden nog beslissingen over genomen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:13   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Voor mij mag Kampie wel een plusje krijgen, die is er veel, en komt op veel fora..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:16   #8
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Voor mij mag Kampie wel een plusje krijgen, die is er veel, en komt op veel fora..
ben ik t mee eens
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:30   #9
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

daar ben ik het absoluut niet mee eens .
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:32   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Voor mij mag Kampie wel een plusje krijgen, die is er veel, en komt op veel fora..
ik vind hem geen goede forumbaas eerlijk gezegd
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:35   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1]
[*]Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?

Deze vraag gaat even naar staff lijkt me, tis een goed punt
[*]Waarom doet Dext0r als FB+ veel meer dan de FB+ LoeLoe?

Waarschijnlijk omdat dex me soms voor is, hij doet overigens ook veel taken waarvan ik vind dat dat echt beheerderwerk is
[*]Kan Dext0r dan niet beter beheerder worden? Hij is accurater, meer aanwezig, beter in de communicatie en fanatieker dan de huidige beheerders

Een extra beheerder zou nooit weg zijn gezien veelal het werk nu door nw wordt gedaan in mijn ogen....tis in ieder geval niet evenredig verdeeld tussen tijn en wes
[*]Op grond waarvan verdient LoeLoe haar plusje? Ze sluit in andere topics dan haar eigen nauwelijks tot nooit iets, ze kan niet eens bannen (althans ze doet het niet). Kortom: wat doet ze wel wat een FB+ behoort te doen?

Nah ik hou alles goed in de gaten maar als er niets te sluiten valt OF het is al gesloten of verplaatst of net wat tjah..dan houdt het voor mij ook op. Bannen zelfde verhaal. Ik heb een enkele keer een 3e waarschuwing uitgedeeld en daarna desbetreffende persoon gebanned maar meestal in gevallen als Forza bijvoorbeeld, laat ik dat aan de beheerders over aangezien daar een discussie over ging in staff..kon jij niet weten
[*]Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?

Er is een soort van subforum aangemaakt binnen ADB die de gewone leden neit zien, iedereen van staff wel. Daarin worden allerlei zaken omtrent ADB doorbesproken. Ik vind het wel een vooruitgang, overzichtelijker
[*]Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar?

Zal eens kijken of ik dat kan veranderen zometeen als dat al niet gedaan is door iemand anders
[*]Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?

Is een discussie over aan de gang binnen de staff. Geloof dat spill niet helemaal mee wil werken aangezien we het 'profielensysteem' ook al hebben maar goed. God weet hoe het af gaat lopen maar dit zijn tot dusver de vorderingen. Randy/Kampie/Wizzcat hebben al het een en ander gepresenteerd in staff en ik vind het er wel leuk uitzien maar jah...als spill niet wil....
[*]Hoe zit het met de discussie omtrent de permanente ban voor Forza? Ik zie hem nog steeds irriterende en flamen-opwekkende reacties plaatsen. Geen gedragsverbetering te zien dus.

Is als het goed is al gebanned
[*]Wat wordt gedaan met het idee om nieuwe FB'en na een maand te evalueren door de Staff?

We zijn nog geen maand voorbij of wel dan? Je lloopt een beetje voor op de zaken denk ik. Evalueren zal zeker wel gebeuren maar tot dusver zijn der geen problemen met de nieuwe fbers
[*]Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?
Jah dat hebben ze
[*]Heeft de Staff al een beslissing genomen omtrent de tijdelijk fora? Komt er een nieuwe of ziet de staff dat niet als noodzakelijk. Genoemde ideeën zijn: ruilforum, columns, carnaval, valentijn en een werk/bijbaanforum.

Zijn we nog steeds over aan het dubben. Zullen we ze maar allemaal nemen ofzo
[*]Wordt er nog iets gedaan met de overige ideeën uit dit topic?

[i] Zal ik zo ook nog even naar kijken want ik weet niet precies wel topic je zo bedoelt [/i}
[*]Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.

Saar is nieuw en een extra fber die al wat bekend is hier op het forum zou haar kunnen bijstaan

__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:41   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Re: Enkele vragen..

@LoeLoe.
• Om even in te gaan op een paar puntjes. Forza is nog niet gebanned
• Dat de nieuwe FB'en nog geen maand bezig zijn weet ik. Maar is het wel de bedoeling dat er na een maand een evaluatie-moment komt?
• Zowel Saartje als Amby zijn nieuw als FB en zij beheren dit forum... Dat argument gaat dus niet op. Ook ik als fb kwam als nieuweling hier, leverde ook geen problemen op. Ik vind het persoonlijk een beetje loos om hier twee FB'en op los te laten... Zo druk is het niet en er is voor dit forum behoefte aan eenzelfde beleid.. Dat kan het beste door een persoon worden ingevuld. Niets persoonlijks tegen of Amby of Saartje dus.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:42   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie

5. Hoe lang hebben de nieuwe forumbazen de tijd om deze gedragsregels ook te maken voor Klaagcorner?
Ik zal ze vanavond opstellen

16. Heeft de Staff al een beslissing genomen omtrent de tijdelijk fora? Komt er een nieuwe of ziet de staff dat niet als noodzakelijk. Genoemde ideeën zijn: ruilforum, columns, carnaval, valentijn en een werk/bijbaanforum.
Nog vollop aan't brainstormen

18. Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.
Zie antwoord LoeLoe
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:53   #14
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard Re: Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
@LoeLoe.
• Om even in te gaan op een paar puntjes. Forza is nog niet gebanned

Gaan we dat nu doen want in staff staat DUIDELIJK dat 10 stemmen als jah gelden om forza te bannen, 0 ertegen. Snap niet dat dit nog niet gebeurd is maar goed ga ik dus zo even werk van maken.

• Dat de nieuwe FB'en nog geen maand bezig zijn weet ik. Maar is het wel de bedoeling dat er na een maand een evaluatie-moment komt?

Jah da's zeker de bedoeling om dat vanaf nu dus aan te pakken met nieuwe staffleden

• Zowel Saartje als Amby zijn nieuw als FB en zij beheren dit forum... Dat argument gaat dus niet op. Ook ik als fb kwam als nieuweling hier, leverde ook geen problemen op. Ik vind het persoonlijk een beetje loos om hier twee FB'en op los te laten... Zo druk is het niet en er is voor dit forum behoefte aan eenzelfde beleid.. Dat kan het beste door een persoon worden ingevuld. Niets persoonlijks tegen of Amby of Saartje dus.

Hmm dat is dan een beetje fout op mij overgekomen. In staff was eerst sprake dat er iets van een fber/behheerder bij zou komen die hier al langer 'werkzaam' is dus dat is niet gebeurd. Dan gaan we eens vragen waarom er 2 mensen op staan idd...niet dat het mij uitmaakt maar goed

__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 15:57   #15
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik kan alles veranderen bij Crocop behalve zijn avatar...gaat even door anar staff

Forza is gebanned
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:29   #16
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

aangezien koelkast het enkel vindt leiden tot nieuwe regeltjes heb ik voor het weekend al aangegeven dat ik de gedragsregels voor C&I zal maken.
helaas mijn pc vertoont defect, ben dus voor korte termijn weinig online...en heb het nog niet kunnen doen.
wellicht vanavond even in wat vrije minuutjes

__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:31   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
aangezien koelkast het enkel vindt leiden tot nieuwe regeltjes heb ik voor het weekend al aangegeven dat ik de gedragsregels voor C&I zal maken.
helaas mijn pc vertoont defect, ben dus voor korte termijn weinig online...en heb het nog niet kunnen doen.
wellicht vanavond even in wat vrije minuutjes

Vind ik persoonlijk niet kunnen dat Koelkast zich boven de rest stelt in deze... Toch te gek voor woorden dat een FB+ Gedragsregels zou moeten gaan maken voor een beheerder?
Vind hij zich belangrijker dan de rest ofzo?

Absoluut incompetent.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:38   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

[list=1][*]Dit mag ook wel met een hoofdletter beginnen. Staat wat netter, ook al is het mierengeneuk...
Seksualiteit
vragen, problemen of juist leuke ervaringen. Post ze hier[*]Computers en Internet en Muziek Forum missen wat dat betreft ook de interpunctie in hun beschrijving.[/list=1]
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:45   #19
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Enkele vragen..

zal ik nu gaan bekijken, Tys

Citaat:
Originally posted by Tyskie


Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?
goeie vraag, heb je zelf een leuke omschrijving daarvoor?

Citaat:
Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar?
nu niet meer, dacht dat t al gedaan was, bij deze

Citaat:
Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?
ja, het wachten is op Pakspul

Citaat:
Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?
ja, ze wilden het nu iig nog niet hebben omdat ze al het profielensysteem hebben en zagen daarom de drang niet

Citaat:
Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.
dat forum kan gelijk worden onderhouden door de beheerders en FB+

Citaat:
Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?

Is een discussie over aan de gang binnen de staff. Geloof dat spill niet helemaal mee wil werken aangezien we het 'profielensysteem' ook al hebben maar goed. God weet hoe het af gaat lopen maar dit zijn tot dusver de vorderingen. Randy/Kampie/Wizzcat hebben al het een en ander gepresenteerd in staff en ik vind het er wel leuk uitzien maar jah...als spill niet wil....
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:48   #20
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
goeie vraag, heb je zelf een leuke omschrijving daarvoor?
Euh, zal er over nadenken..

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

dat forum kan gelijk worden onderhouden door de beheerders en FB+
Klopt, maar dat is geen reden waarom twee mensen worden aangesteld, waar maar 1 nodig is... Lees de vraag nog eens dus.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 16:51   #21
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik weet dat je dat niet bedoelde, ff flauw doen tussendoor ik hoor overigens nu pas dat er een 2e is aangesteld bij LS, ik zal vast wel iets over het hoofd hebben gezien
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 17:59   #22
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

een stille hint dat staff meer moet samenwerken en overleggen en standpunten die ze innemen meer naar buiten moeten brengen?

en mag ik zo vrij zijn...

1. Het forum moet nog vernederlandst worden
2. De chaos moet nog een keer opgelost worden (veel sticky topics met vaak onnodig lange namen, user cp, overbodige tools etc.. dat zal trouwens ook wel met een nieuwe layout enigszins anders worden?)
3. Ik weet nix af van een evaluatie

En eh, waarom Saar en ik allebei op Ledenstaff zitten: Koelkast vroeg mij welke fora mij leuk leken, ik heb een aantal waaronder Ledenstaff genoemd met het idee dat hij zou bekijken op welke ik het beste kon komen, ik had niet verwacht dat hij mij bij Saar op ledenstaff zou zetten, mgoed.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 18:03   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vernederlandsing van het forum zou idd ook welkom zijn, maar waren daar geen problemen mee?
Dat de beheerders dat niet konden, omdat ze de toegang misten tot het een of ander?

Maar het is wel slordig. Laatst was ik een keer uitgelogged en zag ik staan: "Je mag NOT reageren."
Dat is toch debiel in feite?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 19:17   #24
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

[list=1][*]Waarom staat de ban van Forza nog niet bij mededelingen?[/list=1]
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 19:42   #25
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

In een pm ha dik je al uitgelegd dat ik dat niet kon en in staff heb ik dat al doorgegeven. Nu is het wachten op een van de beheerders om dit door te voeren in mededelingen.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 19:44   #26
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Weet ik. Maar omdat het nog niet gebeurd is heb ik het hier als reminder geplaatst.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:11   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik kan blijkbaar ook niet meer reageren in het banmeld-topic ik heb geen idee wat KK heeft zitten doen nadat die bug zich voordeed dus ik laat de eer aan hem over
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:24   #28
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard Re: Enkele vragen..

hoewel ik weet dat er al gereaggeerd is wil ik toch ook ff reageren

Citaat:
Originally posted by Tyskie [list=1][*]Waarom heeft het Uitgaansforum nog geen gedragsregels?
zal ik vandaag of morgen ff opstellen [*]Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?
ik heb voorgesteld een soort van subforum op te stellen waardoor we beter kunnen communiceren over ADB.[*]Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar? had het op staff gezet is als het goed is al verholpen (oh zie al dat het verholpen is[*]Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?ja Het spijt me Randy ik heb het weekend bewust niet gereageerd, juist omdat ik eerst even wil weten hoe het in mekaar zit en wat jullie van plan zijn. Ik vind het op zich een leuk idee, echter meot het script wat gebouwd wordt wel voldoen aan de standaarden op onze servers. Ten eerste maken wij al gebruik van loadbalanced server, een hele batterij en hier moet ook de scripting op worden aangepast. Daarnaast hebben wij altijd onze eigen MySQL class in gebruik om slaved Mysql bakken te kunnen gebruiken. Daarbij komt nog dat ook de code object georienteerd moet worden geschreven om door ons op de server gebruikt te kunnen worden. Je moet je voorstellen een sites als leerlingen.com met zo'n 7,5 miljoen pageviews per dag moet wel goed en stabiel in mekaar zitten. Vandaar dat ik graag later wilde reageren.

Daarnaast zie ik de drang hiervoor nog niet echt, omdat we zelf op leerlinge.com al een heel profielensysteem hebben draaien.

Gr. Robbert
[/list=1]
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:29   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien kan dat profielen systeem ook wel gewoon gekoppeld worden aan het forum?

Dat je bij elke post een knopje te zien krijgt met "profiel"?
Dat is dan ook een soort van fotoboek, als spill daar niet aan wilt... Want ze hebben wel enigzins gelijk als ze zeggen dat het wel wat dubbelop is.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:31   #30
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
[list=1][*]Waarom staat de ban van Forza nog niet bij mededelingen?[/list=1]
Wegens een TECHNISCH PROBLEEMPJE



Verder is mijn announcement ook klaar *trots*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:53   #31
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik heb een topic op staff gemaakt met de punten die bijgehouden moeten worden, staan ook punten uit dit topic in. Ik hoop dat hier of in Feedback nog een topic kan komen waar in komt te staan wat er aan die punten gedaan is.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:54   #32
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Misschien kan dat profielen systeem ook wel gewoon gekoppeld worden aan het forum?

Dat je bij elke post een knopje te zien krijgt met "profiel"?
Dat is dan ook een soort van fotoboek, als spill daar niet aan wilt... Want ze hebben wel enigzins gelijk als ze zeggen dat het wel wat dubbelop is.
is dat nou een serieuse opmerking
of zit je gewoon ironisch te wezen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:55   #33
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Goedzo Saar...
Ziet er goed uit volgens mij (die gedragsregels dan he )

maar ik heb weer een vraag:[list=1][*]Wat gaat er gebeuren met het idee om de oude tijdelijke fora in een archief te stoppen? Uit betrouwbare bron weet ik dat momenteel de volgende fora nog bestaan:
- CKV Discussie
- Sinterklaas
- Eindexamen 2002
- Studentenforum
- Kerst en Oud & Nieuw
(- Win mooie lingerie :8 )[/list=1]
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:56   #34
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Ik heb een topic op staff gemaakt met de punten die bijgehouden moeten worden, staan ook punten uit dit topic in. Ik hoop dat hier of in Feedback nog een topic kan komen waar in komt te staan wat er aan die punten gedaan is.
Graag. En als telkens de beginpost gewijzigd kan worden, met wat er gedaan is of wat er extra gedaan moet worden, zou dat de communicatie tussen staff en users ook weer verbeteren...

@electricity: serieus. Waarom zou het niet serieus zijn?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:57   #35
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Goedzo Saar...
Ziet er goed uit volgens mij (die gedragsregels dan he )

maar ik heb weer een vraag:[list=1][*]Wat gaat er gebeuren met het idee om de oude tijdelijke fora in een archief te stoppen? Uit betrouwbare bron weet ik dat momenteel de volgende fora nog bestaan:
- CKV Discussie
- Sinterklaas
- Eindexamen 2002
- Studentenforum
- Kerst en Oud & Nieuw
(- Win mooie lingerie :8 )[/list=1]
oja. *wordt aan de lijst toegevoegd*

en kom maar op hoor met de vragen en opmerkingen daar is ledenstaff immers voor..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:59   #36
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

@electricity: serieus. Waarom zou het niet serieus zijn?
[B]Misschien kan dat profielen systeem ook wel gewoon gekoppeld worden aan het forum?

Dat je bij elke post een knopje te zien krijgt met "profiel"? [B]

dat is nu toch ook al? daarom dacht ik dat je een grapje maakte
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:01   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Oke, misverstand...

je hebt profielen.leerlingen.com
en je hebt je profile hier.. Dat profile hier stelt weinig tot niets voor, profielen.leerlingen.com is een soort van Fotoboek. Misschien dat dat profielen.leerlingen.com gelinkt kan worden naar dit forum, doro bij elke post van elke user zijn profiel te vermelden, indien hij er een heeft.
Net zoals zou gebeuren als een user een fotoboek had
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:07   #38
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Oke, misverstand...

je hebt profielen.leerlingen.com
en je hebt je profile hier.. Dat profile hier stelt weinig tot niets voor, profielen.leerlingen.com is een soort van Fotoboek. Misschien dat dat profielen.leerlingen.com gelinkt kan worden naar dit forum, doro bij elke post van elke user zijn profiel te vermelden, indien hij er een heeft.
Net zoals zou gebeuren als een user een fotoboek had
dat zou kunnen .. maar saar zei al een keer dat dat profielenonderdeel vrij chaotisch is.. en op deze manier is het dus niet Echt een 'onderdeel van'.. maar ik weet niet of het kwaad kan. Het wordt dan niet zozeer ONS fotoboek maar je kunt wel hetzelfde doel bereieken als met bijv het fok fotoboek. en daar gaat het om imo
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:28   #39
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik droeg het ook aan als optie omdat Spill geen fotoboek lijkt te willen..
Vind het ook niet echt een ideaal iets, meer een slap aftreksel van cu2.

http://profielen.leerlingen.com/tyskie
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:35   #40
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Ik heb een topic op staff gemaakt met de punten die bijgehouden moeten worden, staan ook punten uit dit topic in. Ik hoop dat hier of in Feedback nog een topic kan komen waar in komt te staan wat er aan die punten gedaan is.
en daar stonden dingen in die ik al had veranderd
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:36   #41
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs down Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Je bent lachwekkend LoeLoe.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:39   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Youssef
Je bent lachwekkend LoeLoe.
Ofwel vermeld jij wàt er net lachwekkend is,
ofwel valt dit onder onzinnige posts...

Lijkt me duidelijk?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 21:40   #43
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard Re: Re: Re: Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ofwel vermeld jij wàt er net lachwekkend is,
ofwel valt dit onder onzinnige posts...

Lijkt me duidelijk?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 02:07   #44
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Citaat:
6. Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?
Vind ik ook een goed voorstel

Mss in de plaats iets in de aard van: "Al je problemen met huiswerken, vragen over spreekbeurten, geklaag en stress over examens, ... kan je hier kwijt"
Is maar een voorstel
met die omschrijving is het tevens niet meer nodig om een tijdelijk examenforum te openen..
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 14:22   #45
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1]
[*]Waarom doet Dext0r als FB+ veel meer dan de FB+ LoeLoe? [*]Kan Dext0r dan niet beter beheerder worden? Hij is accurater, meer aanwezig, beter in de communicatie en fanatieker dan de huidige beheerders[*]Op grond waarvan verdient LoeLoe haar plusje? Ze sluit in andere topics dan haar eigen nauwelijks tot nooit iets, ze kan niet eens bannen (althans ze doet het niet). Kortom: wat doet ze wel wat een FB+ behoort te doen?
[/list=1]

Meer vragen heb ik voorlopig niet, hoewel er altijd wel weer een vraag omhoog kan komen.
ik heb even een gaatje in mijn tijd gevonden om hier een reply over te typen..(pc stuk, moet het met laptop doen, werk, school....excuses beetje weinig online afgelopen week....)

waarom ik ondernemend en fanatiek hier ben kan ik gewoon afleiden uit mijn mening/feit dat ik het euh...'soms' niet eens ben met gang van zaken hier of gewoon dingen graag veranderd/verbeterd zie. Ben vaak ook bereid om dingen uit te zoeken of er tijd aan te besteden, en dan heb ik het niet alleen over gedrag van users of layout veranderen, maar zo ook af en toe op gebied van bijv. beveiliging / voorkoming van exploits op forum... (misschien herinneren jullie je nog: klik deze link? topic....? )

in eerste instantie was ik in het verleden ertegen om beheerder te willen worden omdat ik de indruk zou krijgen dat dit gewoon teveel tijd en verplichtingen moet inleveren/nakomen. nu als FB+ merk ik al dat je wat globaler op het forum actief bent met het onderhouden, en vanzelf kom je daarbij met zoveel ideeen in je op dat je meer wilt ondernemen...en eigenlijk wordt ik nu als fb+ misschien alleen maar belemmerd omdat ik niet kan uitvoeren, maar enkel opperen (wat inside-werk betreft zeg maar... templates aanpassen etcetc...)
ja, ik zie hedentendage wel mezelf als beheerder en het hoeft niet meer tijd te kosten dan ik nu aan het forum besteed. maar vinden de huidige beheerders ook dat een vooralsnog nu 3e beheerder aangesteld moet worden?
en hoe zit het dan met de taak van loeloe als fb+ zal zij zich ook met meer dingen kunnen bemoeien in de positieve zin van het woord? of blijft het bij haar moderaten zoals het nu gebeurd?
komen we direct ook aan bij het punt waarom loeloe haar +status heeft..
zolang als ik mij kan heugen zit loeloe hier volgens mij al op het forum in de staff, en heeft zij zich in de vroegere dagen al deze status vergaard.
ik denk dat het in vroeger dagen alleen nog niet zoveel vereisten waren aan een FB+ als dat het nu doet..en dat loeloe daar naar verloop van tijd een beetje in heeft lopen schipperen.
het is niet aan mij om hier verder een oordeel over te vellen... dit is meer iets voor het huidige beheer... (waar ik tot dusver nog niet toe behoor )..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 14:56   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mja, ik was in eerste instantie nogal sceptisch over Dextor, maar hij heeft mij in bijzonder positieve zin verrast, dus mijn zegen heeft ie (met dit verschil dat ik hem niet zie als 3e, maar als 2e beheerder, maar dit ter zijde).
Verder vind ik dat behaalde resultaten in het verleden uiteraard geen garantie voor in dit geval het heden hoeven te zijn, wat betreft Loeloe. Maar dat is niet aan mij om te beoordelen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 19:33   #47
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als Dext0r als derde beheerder zou worden aangesteld zou het enkel zijn om niet aan de macht te komen van de huidige beheerders, terwijl hij in feite wel er bij wordt gehaald om hun 'falen'...

En dat vind ik krom.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 19:45   #48
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Als Dext0r als derde beheerder zou worden aangesteld zou het enkel zijn om niet aan de macht te komen van de huidige beheerders, terwijl hij in feite wel er bij wordt gehaald om hun 'falen'...

En dat vind ik krom.
Je draait de boel om... niemand (behalve jij ) vraagt om een nieuwe beheerder, Dex geeft alleen aan het wel te willen. Dat jij dat meteen als het falen van huidige beheerders ziet.. da's jou zaak
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 21:12   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Je draait de boel om... niemand (behalve jij ) vraagt om een nieuwe beheerder, Dex geeft alleen aan het wel te willen. Dat jij dat meteen als het falen van huidige beheerders ziet.. da's jou zaak
Die stelling volg ik niet Leest dextor zijn post dan nog eens goed, hij heeft het erover dat het werk dat hij doet (waarvan hij aangeeft dat het eigenlijk beheerders-werk is) vertraging oploopt omdat ie het niet zelf ken uitvoeren. Daarmee geeft ie toch aan datie promotie nodig heeft
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 22:27   #50
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen vragen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.