Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 June 2006, 22:52   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Mishandeling leid tot dood Hondje

Hebben jullie daar ook nog wat van meegekregen op het nieuws of 'fok'?

Hiero in Enschede was gisteren een hond van 8 maanden in een vuilnisbak gevonden.
Een vrouw wou een vuilniszak erin doen, toen ze deze vervelende ontdekking deed. Ze dacht in de eerste instantie dat het dier dood was, maar heeft toch de dierenambulance gebeld, waarop zij samen met de politie de mechelse herder eruit wisten te halen en hebben gezien dat hij nog leefde.

Zijn baas heeft hem eerst mishandeld, omdat hij een boodschap in huis had gedaan.
Zijn schedel was helemaal verbrijseld, en hij zat onder het bloed.

De dierenambulance heeft de pup nog naar een dierenkliniek gebracht, maar het mocht niet baten: ze hebben hem in moeten slapen.

De dader heeft zichzelf aangegeven, maar kwam er alsnog met een boete vanaf.
Wat een klootzak, ik hoop dat de buurtbewoners hem helemaal verrot schelden en hem daarna links laten liggen.
Als ik het had gezien had ik dat gedaan, en ik ben al niet zo'n typje maar zodra er onterechte mishandeling aan te pas komt, wat ook nog eens leid tot de dood, dan komt de woede echt in mij los

Weer zo'n geval dat dieren zo afhankelijk zijn van de mens, en de mens er misbruik van maakt, door een vorm van macht te vertonen. Soms denk ik echt dat dieren meer te vertrouwen zijn dan mensen...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 12:46   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik vond de beul van Twente toch een stuk erger.

maar idd, het slaat gewoon nergens op, die dieren zijn je altijd trouw als je er goed voor zorgt, en dan ga je er zo mee om
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 14:03   #3
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Opknopen zo'n iemand. Als iemand mijn beestje wat doet, doet ik diegene wat. Ook als een kat mijn hond probeert aan te vallen, die krijgt van mij gewoon een doodschop.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 14:34   #4
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Ha, wat voor hond heb jij dan
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 16:06   #5
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Een vet lieve.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 16:14   #6
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

dit is idd erg triest!! het is gewoon zielig!! en dan nog komt die er makkelijk van af! =/
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 18:06   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel

Weer zo'n geval dat dieren zo afhankelijk zijn van de mens, en de mens er misbruik van maakt, door een vorm van macht te vertonen. Soms denk ik echt dat dieren meer te vertrouwen zijn dan mensen...

Hoewel ik je zorg over dierenmishandeling deel, is dti weer zo'n typische knuffel uitspraak. Dieren denken toch ook alleen maar aan zichzelf
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 18:15   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Opknopen zo'n iemand. Als iemand mijn beestje wat doet, doet ik diegene wat.
Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ook als een kat mijn hond probeert aan te vallen, die krijgt van mij gewoon een doodschop
Hmm wat klopt er hier niet? Als een kat instinctief je hond een haal geeft, trap jij hem dood?
Dat is dus hetzelfde als wat die gast in het artikel gedaan heeft alleen in dit geval omdat die hond in huis aan het schijten was, simpel weg omdat ie niet beter weet.

Dit kat weet ook niet beter dan aanvallen en geeft die hond van jou dus een haal.
Ja dan zou ik hem ook doodtrappen, dan ben ik ook absoluut niet hypocriet
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 18:38   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha idd wat een domme opmerking
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 23:00   #10
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

dat is niet hetzelfde. Je moest eens weten wat voor klotekatten er rondlopen. Hier was zo'n kat die een aantal honden flink had toegetakeld, die ging gewoon op hondenjacht. Totdat 1 van onze vorige honden werd aangevallen door dat beest en de andere hond (we hadden er 2) die kat dus terugpakte. Kat dood, en de buurt vond het geweldig dat dat klotekreng eindelijk eens zijn verdiende loon kreeg.
Laatst probeerde wel een andere kat mijn huidige hond te grazen nemen, maar ja, ik liep met de hond dus kreeg die kat een haal van me voet. De kat overleefde het echter wel, maar daarna geen last meer van gehad. Dat beest is nu als de dood voor me . Maar goed, het is naar mijn mening ook helemaal geen goede zaak om van die valse katten vrij rond te laten lopen. Doe ze dan aan de lijn, wand een kleine hond van een lief oud vrouwtje is bij dit soort katten kansloos, en kan direct door naar de dierenarts.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2006, 23:10   #11
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
onterechte mishandeling
Wat is dan terechte mishandeling
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 09:04   #12
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Sinds wanneer vallen katten honden aan?
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 11:55   #13
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

volgens mij werd dat beest gewoon te weinig uitgelaten, of was ie nog niet zindelijk ofzo

ik denk eerder het eerste eigenlijk
en weer een geweldige daad van de Nederlandse politie natuurlijk, een geldboete
"En de volgende keer niet meer doen, he meneer?"
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 11:59   #14
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik vind het een beetje erg dat hier zo'n heisa rond gemaakt wordt terwijl er dagelijks ook kinderen sterven door mishandeling.

Vorige week stond in de krant dat er dagelijks in Afghanistan 600 kinderen sterven. Ik vind dat zorgwekkender.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 12:40   #15
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ja maar dat is afghanistan
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 15:00   #16
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Ik vind het een beetje erg dat hier zo'n heisa rond gemaakt wordt terwijl er dagelijks ook kinderen sterven door mishandeling.

Vorige week stond in de krant dat er dagelijks in Afghanistan 600 kinderen sterven. Ik vind dat zorgwekkender.
Dat is meten met twee maten. Hoeveel dieren sterven er dagelijks door mishandeling? Net of dat minder erg is. Maarja er wordt in deze wereld wel vaker met twee maten gemeten.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 17:39   #17
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF
Dat is meten met twee maten. Hoeveel dieren sterven er dagelijks door mishandeling? Net of dat minder erg is. Maarja er wordt in deze wereld wel vaker met twee maten gemeten.
Meten met twee maten... ik weet het niet hoor. Ik vind het alleen gek dat mensen zo'n drama maken van een dier dat sterft ten gevolge van een mishandeling, terwijl er dagelijks kinderen hetzelfde lot moeten ondergaan. En in mijn ogen is een kinderleven nu net ietsje meer waard dan dat van een hond.

Of het nu in Afghanistan is of in west-Europa. Die kinderen hebben er niet voor gekozen om daar geboren te worden, net zoals die hond niet heeft gekozen om die persoon als baas te krijgen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 17:47   #18
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Meten met twee maten... ik weet het niet hoor. Ik vind het alleen gek dat mensen zo'n drama maken van een dier dat sterft ten gevolge van een mishandeling, terwijl er dagelijks kinderen hetzelfde lot moeten ondergaan. En in mijn ogen is een kinderleven nu net ietsje meer waard dan dat van een hond.

Of het nu in Afghanistan is of in west-Europa. Die kinderen hebben er niet voor gekozen om daar geboren te worden, net zoals die hond niet heeft gekozen om die persoon als baas te krijgen.
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor, maar over dat eerste, waarom is het leven van een hond minder waard dan dat van een kind? Komt er toch op neer dat mensen superieur zijn? En van dat idee hou ik niet zo.

Maar het is een beetje hetzelfde verhaal als dat wanneer er een keer een orkaan over een of ander Zuid-Amerikaans land waait er gelijk tig gironummers worden geopend, maar van een burgeroorlog in een willekeurig Afrikaans land met minstens zoveel slachtoffers hoor je amper iets.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 20:53   #19
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, mensen zijn hypocriet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 21:03   #20
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

om over de spelfout in de tt nog maar te zwijgen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 21:07   #21
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

spelfout in de tt?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 21:11   #22
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
spelfout in de tt?
topictitel
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 21:12   #23
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ooh!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 21:35   #24
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor, maar over dat eerste, waarom is het leven van een hond minder waard dan dat van een kind? Komt er toch op neer dat mensen superieur zijn? En van dat idee hou ik niet zo.

Maar het is een beetje hetzelfde verhaal als dat wanneer er een keer een orkaan over een of ander Zuid-Amerikaans land waait er gelijk tig gironummers worden geopend, maar van een burgeroorlog in een willekeurig Afrikaans land met minstens zoveel slachtoffers hoor je amper iets.
Ik houd ook niet van de gedachte dat mensen superieur zijn, maar ik voel me aan een kant toch meer verbonden met de mens in het algemeen dan met een hond. In menselijke gevoelens kan je je nog enigszins inleven, wat een dier denkt daarentegen is nog steeds een raadsel.
Als ik een dier zou zijn, zou ik nu het tegenovergestelde bepleiten.

En dat voorbeeld wou ik ook geven. In Afrika sterft elke seconde een kind aan aids; dat wordt even in de krant vermeld tussen een koninklijk bezoek en de geboorte van een acteurskind door, maar de aandacht die (terecht) naar de tsunamislachtoffers (akkoord, het was ook heel erg; die mensen moeten helemaal van nul opnieuw beginnen) ging, zou men ook wel eens mogen vestigen op die aids- en oorlogsdoden.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 22:17   #25
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Of het nu in Afghanistan is of in west-Europa. Die kinderen hebben er niet voor gekozen om daar geboren te worden
Kijk weet je dit is ook altijd zo'n zeik onderwerp, die kindertjes in afrika hebben het zo slecht en weet ik het waar allemaal, en die hebben er ook niet voor gekozen.
Ik heb er ook niet voor gekozen om hier geboren te worden maar dat ben ik wel en ik heb het dus naar verhouding goed.
Daar horen dus ook andere problemen bij, zoals dat gezeik om dat hondje. Ik vind het altijd zo loos om daar dan weer mensen die het minder hebben dan wij bij te betrekken want dan kan je al je "problemen" wel wegstrepen...
"Hmm, wat eten we vandaag?"
"zeik niet man wees blij dat je eten hebt, in afrika hebben ze niets"

Hmm, wel kut als er weer zo'n treinstel verkracht wordt door voetbal hooligans
"ah joh zeik niet, in afghansitan flikkeren ze alle huizen kapot met leuke bommetjes"

Kijk ja, t is allemaal kut voor die mensen, maar dat is gewoon nou eenmaal zo, en dat zal ook niet veranderen dus om dat er nu altijd bij te betrekken lijkt me vrij nutteloos
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 22:21   #26
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Niet nutteloos denk ik...
't moet niet gewoon worden gevonden..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2006, 22:55   #27
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
't moet niet gewoon worden gevonden..
Het is "gewoon"
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 00:03   #28
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leg uit..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 07:11   #29
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
Wat is dan terechte mishandeling
daar zeg je me wat
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 08:45   #30
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Leg uit..
Het is zo gewoon dat we er nauwelijks meer mee geconfronteerd worden in het nieuws. Daar komen immers alleen de ongewone dingen. Trekken ze meer kijkers mee.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 09:37   #31
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan beter blij zijn met het leven dat je hier hebt dan die krokodillen tranen over de honger in afrika. Want wie van ons ligt daar nu echt van wakker.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 10:02   #32
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Leg uit..
Joh kom op he,
Het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven. En net wat PFP zegt dat je blij moet zijn om het leven dat je hier hebt en niet zo semi zielig doen om die kindertjes in afrika.
Want heel stiekem heb ik het idee dat ook maar bar weinig mensen hier geld overmaken naar zo'n care plan in afrika. Als je dat er niet voor over hebt moet je dus ook niet zeiken want dan vind het blijkbaar toch niet zo erg.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 10:05   #33
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Foetsy
Trekken ze meer kijkers mee.
Doe niet zo wannabee analytisch slim. Nieuws heet nieuws omdat er nieuws in voorkomt niet iedere dag hetzelfde dus, en nee dat is niet om meer kijkers te trekken maar om mensen op de hoogte te brengen van wat voor nieuwe dingen er gebeurt zijn op de wereld.
Aangezien iedereen weet wat er in afrika gebeurt hoeft dat dus niet meer in het nieuws te komen lijkt me zo.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 13:59   #34
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En toch denk ik dat het alleen maar gewoon wordt omdat mensen het accepteren als gewoon.

Ik vind het ziek dat mensen zulke onacceptabele dingen gewoon accepteren omdat het een ver van hun bed show is...

Als mensen eens wat meer zouden vechten tegen onrechtvaardigheid en zich niet alleen bezig zouden houden met hun eigen welzijn zou het er in de wereld veel beter aan toe gaan!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 14:15   #35
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
bezig zouden houden met hun eigen welzijn zou het er in de wereld veel beter aan toe gaan!
Als je dat allemaal zo belangrijk vind die zielige kindjes...
Wanneer heb je voor het laatst nieuwe kleren gekocht? Wanneer ben je voor het laatst uitgeweest?
Heb je laatst nog chips gekocht? of een ijsje? of frisdrank?
Al die shit is ook alleen voor je eigen welzijn en zijn absoluut niet noodzakelijk, stuur dat geld dan gewoon naar die kinderen. Als je het echt belangrijk vind doe dat dan...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 14:30   #36
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het zit niet in het geld..

Ik probeer te zeggen dat het in de mentaliteit van mensen zit en dat die echt moet veranderen..

En als je het zo graag wilt weten dan, ik ben jeugdactielid van Amnesty vanuit die principes..


Maar goed, je lijkt mijn punt compleet voorbij te lopen... Wat ik probeer te zeggen is dat de mentaliteit van mensen dusdanig slecht is dat ze alleen zijn gericht op het eigen plezier. Dan hoef je nog niet eens de vergelijking met 'de kindjes in Afrika' te maken.

In deze samenleving merk je ook al dat mensen heel weinig verdraagzaam zijn ten opzichte van elkaar en schrikbarend weinig voor elkaar over hebben. Men wil alleen iets als hij er zelf beter van wordt. En dat vind ik slecht! En niet zo'n beetje ook niet..


Als de wereld een klein beetje meer verdraagzamer zou zijn, zou de wereldproblematiek veel minder zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 20:15   #37
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Aangezien iedereen weet wat er in afrika gebeurt hoeft dat dus niet meer in het nieuws te komen lijkt me zo.
Ik weet niet of iedereen daarvan op de hoogte is. Als ik op het journaal hoor hoeveel slachtoffers er gevallen zijn die dag in die of die oorlog, of ik een krant opensla en daarin lees hoeveel mensen er sterven per dag in dat land, dan vind ik dat toch schrikwekkend. Ik denk dat er naast mij nog veel west-Europeanen zijn die dat niet weten.

Ik ga akkoord als je zegt dat je dit niet bij elk probleem moet sleuren. Op het moment dat er erge dingen in je nabije omgeving gebeuren dan denk je daar heus niet aan.

Maar om het door te trekken. Mensen gaan zich druk maken om één hond die na mishandeling gestorven is; hoeveel honden of dieren sterven er wel niet per dag in Nederland of in België t.g.v. mishandeling? Ik denk dat die cijfers meer met me zouden doen dan enkel dit bericht. Er sterven dagelijks honden en andere dieren al dan niet door toedoen van de mens.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 23:07   #38
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad. Je moet wel blijven relativeren...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2006, 20:33   #39
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Het zit niet in het geld..
het zit in geld & godsdienst
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 10:57   #40
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

liefjes
1. het bleek een hoax (voor de noobs een hoax is een verzonnen verhaal)
2. waarom hebben we het er nu nog over? er gebeurt al genoeg shit in de wereld, denk aan pedopolitiek, aardbevingen en niet te vergeten cola die op is in de winkel
"life`s hard keep it that way"
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 13:21   #41
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Owjah, omdat al die andere dingen gebeuren mag hierover niet gesproken worden..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:55   #42
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity
2. waarom hebben we het er nu nog over? er gebeurt al genoeg shit in de wereld, denk aan pedopolitiek, aardbevingen en niet te vergeten cola die op is in de winkel
"life`s hard keep it that way"
Die pedopolitiek komt er toch niet door. Ze zijn nog niet eens een week in leven (de partij) en verliezen dan al een kort geding..

Bovendien kan ik me niemand in mijn naaste omgeving herinneren die wel voor hun standpunten is.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:02   #43
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Die pedopolitiek komt er toch niet door. Ze zijn nog niet eens een week in leven (de partij) en verliezen dan al een kort geding..

Bovendien kan ik me niemand in mijn naaste omgeving herinneren die wel voor hun standpunten is.
hij komt er wel, maar zonder stemmers =)
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:43   #44
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan komt ie iig niet de kamer in
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 12:06   #45
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Dan komt ie iig niet de kamer in


daar heb je gelijk in =)
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.