Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 January 2012, 14:47   #1
Funkypeanut
Lid
 
Geregistreerd op: 26 January 2012
Berichten: 5
Standaard Funky Peanut Sessions Online concerten reeks!

Het wordt steeds moeilijker om je eigen muziek voor een groot publiek te spelen. Daarom heb ik de Funky Peanut Sessions in het leven geroepen. Elke maand een huiskamer concert dat live wordt gestreamed over het internet via www.fpsessions.nl. Elke maand komt er een belachelijke teaser uit net voor het concert.

De volgende (3e) editie is op zondag 29 januari om 19:00 met PRQ (Patrick Rugebregt Quartet). We mixen hiphop/funk grooves met impro in toegankelijke pop tunes.
Patrick Rugebregt - Keys & Vocoder
Frido ter Beek - Sax
Jeroen van der Ley - Bass
Benjamin Rheinländer - Elec. drums.

De (belachelijke) teaser kun je hier bekijken http://www.youtube.com/watch?v=fJjAHFCs5EY
Heb je zondag niks te doen? Zit je thuis lekker te eten om 19:00? Ben je een beetje aan het facebooken of surfen?
TUNE IN op www.fpsessions.nl en check het concert live vanaf 19:00!
Be there or be square!

Funky Peanut Sessions is een initiatief van pianist Patrick Rugebregt.
www.patrickrugebregt.nl
www.prqmusic.nl
www.fpsessions.nl
www.facebook.com/FPsessions/
Funkypeanut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2012, 23:23   #2
Funkypeanut
Lid
 
Geregistreerd op: 26 January 2012
Berichten: 5
Standaard

Aanstaande zondag 1 april om 19:00 is er weer een nieuwe funky Peanut Sessions.
http://youtu.be/UVnuSTivLkQ Bekijk de teaser hier.

Deze keer hebben we 3 zangeressen die hun eigen liedjes zullen zingen! Be there or be square. Aanstaande zondag om 19:00 op www.FPsessions.nl
Funkypeanut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2012, 12:49   #3
Funkypeanut
Lid
 
Geregistreerd op: 26 January 2012
Berichten: 5
Standaard Nederlandse top speelt deze keer op de FP sessions!

24 juli om 21:00 vanuit het oude Pothuys in Utrecht.

Deze keer bij de Funky Peanut Sessions de Nederlandse top van de jazz scene. Peter Tiehuis (metropole orkest), Karel Boehlee (Toots Thielemans), Theo de Jong (Gino Vanelli), Martijn Vink (metropole orkest).

Daarnaast ook onze jonge talenten Mart Jeninga, Sjoerd Krul, Eric Spring Int Veld en Patrick "De Funky Peanut" Rugebregt.

Check hier de teaser : http://youtu.be/2e9ZoX3ajJc

24 juli om 21:00 vanuit het oude Pothuys in Utrecht.
Funkypeanut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2012, 13:30   #4
rogier
Lid
 
Geregistreerd op: 15 October 2011
Berichten: 5
Standaard

Lekker beeezig
rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2012, 12:18   #5
Funkypeanut
Lid
 
Geregistreerd op: 26 January 2012
Berichten: 5
Standaard

Thanks! En er komt er weer eentje aan!
Nr 6 soul powah edition begint aanstaande dinsdag 23 oktober om 21:30! We streamen weer live vanuit het pothuys, met deze keer ook weer een hele vette line-up :

Celine Cairo (zang) stond met haar eigen liedje op 1 in de Itunes top 40! Ze reist het hele land door met haar warme en intieme liedjes en prachtige stem.
Ze wordt begeleid door een volledige band, waaronder haar vaste bassist Mart Jeninga, gitarist Jesse Buitenhuis, drummer Benjamin Rheinländer en de Funky Peanut himself op toetsen.

Amber Gomaa (zang) is DE jonge soul sensatie van dit moment. Ze deed backings bij o.a. Alaine Clarke en Qeaux Qeaux Jones. Zij wordt begeleid door Rick van Wort op drums (18 jaar en al een endorsement bij Adams), Jens Dreijer op bas, Jesse Buitenhuis Gitaar en de FUnky Peanut op toetsen.

Deze mag je niet missen! Aanstaande dinsdag 23 oktober om 21:30. Live vanuit het pothuys of check de livestream op www.livestream.com/funkypeanutsessions/ of www.FPsessions.nl

Poster :
Funkypeanut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 October 2012, 14:57   #6
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Funkypeanut? Is dat zoiets als waterproof shampoo?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 October 2012, 16:22   #7
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

als ik het zo lees is het niet zozeer een onbaatzuchtig project als wel voornamelijk een poging om de TS zelf tot vervelens toe te promoten.

Hij speelt altijd ook zelf, en iedereen die langskomt wordt door hem begeleid ( plus het feit dat overal zijn eigen naam terugkomt).

Ik snap best dat je ook zelf graag wat naambekendsheid wilt creeëren, maar dit is wel een beetje erg veel zelfpijperij.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2012, 12:17   #8
Funkypeanut
Lid
 
Geregistreerd op: 26 January 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook nooit gezegd dat ik mezelf er niet mee wil promoten. En natuurlijk verbind ik mijn naam aan dit project, ik ben er ook trots op.
Het feit dat ik zelf begeleid (naast dat ik het leuk vind om met nieuwe artiesten te werken) heeft ook te maken met het financiele deel. Ik heb geen geld om iedereen te betalen, ik steek er eerder geld in. Voor mij is het gewoon een avond om goede muziek te maken en mensen daarvan te laten meegenieten, die niet naar Utrecht kunnen komen. Vandaar de livestream. Dus denk maar niet dat ik hier zelf veel uit haal, behalve een leuke avond muziek maken.
Als jij dat zelfpijperij vindt prima. Kan je dat woord ook een keer gebruiken
Thanks voor je "Feedback"
Funkypeanut is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.