Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 January 2009, 20:19   #1
Nathalie_<3
Lid
 
Nathalie_<3's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 September 2008
Berichten: 4
Question Verkiezingen

Het is al een flinke tijd geleden. In September, het afgelopen jaar (200 deed ik mee met de missverkiezingen. Tot mijn blijdschap had ik die op het laatste moment gewonnen.

De volgende dag kreeg ik een mailtje met de booschap dat ik mijn gegevens moest doorsturen. Dit heb ik direct gedaan, maar een maand later kreeg ik opnieuw een mailtje dat mijn gegevens nog niet binnen waren. Opnieuw heb ik mijn gegevens gestuurd en ik heb nooit meer iets gehoord.

Nu, een paar maanden later, zie ik nog steeds nergens enig blijk van actie. Ik had het best leuk gevonden om die bioskaartjes te krijgen. Nouja, om uberhaupt een reactie te krijgen dat mijn gegevens waren ontvangen. Is er soms een probleem met hotmail en de mailing?

Ik zou graag willen weten met wie ik contact kan opnemen over verdere informatie met de verkiezingen. Volgens mij loopt het niet helemaal goed daar. Ik vind het niet netjes dat er een prijs beloofd wordt aan de winnaar, en dit vervolgens dus niet waar is? Of dus niet werkt...

Kan iemand mij hiermee helpen?
Nathalie_<3 is offline  
Oud 25 January 2009, 23:25   #2
Nathalie_<3
Lid
 
Nathalie_<3's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 September 2008
Berichten: 4
Standaard

Nja, wordt niet op gereageerd.. dus ik denk dat hotmail niet aankomt op die adressen of zo iets..
Nathalie_<3 is offline  
Oud 5 February 2009, 17:09   #3
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

maar hoe zit dat nu met mijn date?
niemand is offline  
Oud 5 February 2009, 19:49   #4
Ivo
Beheerder
 
Ivo's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 January 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 493
Standaard

Inmiddels heb je een e-mail gehad met hierin de vraag voor gegevens, we hebben problemen gehad met onze mailserver waardoor veel uitgaande e-mail zowel als ingaande e-mail niet aankomt/kwam. Volgens mij heb ik dan ook al een reactie van je ontvangen met je adres, de prijs komt dan ook spoedig naar je toe!

Uiteraard krijgen alle winnaars hun prijzen, ze hebben immers niet voor niets gewonnen

Mochten er verdere problemen zijn kun je het beste jaapie@leerlingen.com e-mailen.

- Pirato
__________________
Creativity is the key to life.
Ivo is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.