Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 March 2006, 12:50   #1
iemesevents
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Uitgaansaanbod voor de leeftijfsgroep 30 t/m 60?

Beste uitgaanders,

Als afstudeerproject moet ik met een paar mede studenten een bedrijf opzetten dat zich richt op de evenementenbranche. Wij hebben gekozen voor de doelgroep 30-60 jaar omdat volgens ons vrij weinig te doen is op uitgaansgebied voor deze leeftijdsgroep. Het idee is zo goed als klaar, maar helaas moet onze veronderstelling ook onderbouwd worden, dit willen wij doen door een enquete onder deze leeftijdscategorie af te nemen. Culturele activiteiten, running diners, bioscoopuitjes maar ook een grandioos jaren '60 en '70 feest behoren tot de mogelijkheden. Om erachter te komen hoe de interesse van de mensen hiervoor is, hebben wij een Enquete gemaakt. Wij hopen dat de mensen die hier actief zijn op dit forum en tussen de 30 en 60 zijn een paar vraagjes willen beantwoorden. Mocht het zo zijn dat er veel geinteresseerde voor zijn dan gaan de plannen ook echt uitgevoerd worden. Je helpt mij en mijn collega's hier enorm mee!

De link word hieronder vermeld, de enquete is in nog geen 5 minuten volledig ingevuld, een kleine moeite dus!

Alvast bedankt voor het invullen van de enquete.

Thijs Spooren
student evenementen management

www.formdesk.nl/evenementenbureau/uitgaansaanbod
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 16:23   #2
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

het heet leerlingen.com schat, weinig mensen tussen de 30 en 60 ben ik bang.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 18:42   #3
iemesevents
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja, je hebt waarschijnlijk gelijk,
heb hem al op tig ander forums geplaatst in de hoop dat.. maar misschien zijn er hier wel zeer gemotiveerde leerlingen aanwezig die ieder ander student willen helpen en de enquete gaan rond verspreiden, of laten invullen door hun ouders , je weet maar nooit!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 19:55   #4
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

nou als ik eraan denk wil ik mijn ma wel even die enquete voor haar voeten gooien hoor
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 20:57   #5
iemesevents
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up hehe

Kijk dat zouden meer mensen moeten doen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2006, 11:05   #6
Basty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien kun je eens op www.arrow.nl kijken. misschien ook eens kijken bij het forum van podium.info.nl /festival.info.nl. Dan kun je ook eens kijken op www.graz.nl.

Volgens mij zijn de mensen op die fora wat ouder..

maar euh uit eigen ervaring... (Ik studeer vrijetijdsmanagement) Die doelgroep van 30-60 jaar is volgens mij veel te breed gekozen. Volgens mij maken jullie het jezelf hiermee erg moeilijk. Kunt beter een nauwere selectie maken van 10/15 jaar.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.