Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2012, 21:07   #1
evelyne94
Lid
 
Geregistreerd op: 5 March 2012
Berichten: 1
Standaard zwanger of niet?

hallo,
Ik zit met een heleboel vragen en heb al veel dingen opgezocht. Ik kwam op deze site terecht en heb een account aangemaakt om mijn situatie uit te leggen en te hopen dat jullie mij kunnen helpen..

ik verkeerde in de kerstvakantie met Kevin, ik wou nog geen seks maar tog bleef hij proberen.. We waren eens 2dagen alleen en toen heeft hij mij gevingerd, hem afgetrokken en daarna mij weer gevingerd. Dan wou hij zijn penis erin steken (het kwam dus in contact met mijn vagina) en ik hem 2keer weg geduwt en daarna in een andere kamer gaan slapen. Hij heeft mij onderstussen gedumpt voor een meisje dat wel met hem seks wil hebben.

Ik heb een week nadien wel mijn regels gekregen, dus ik dacht dat ik niet zwanger was maar nu begin ik terug te twijfelen of ik nu zwanger ben of niet want ze blijven nu toch uit...

Ben ik zwanger of niet?
astublief antwoord snel, want ik ben echt verward en ik weet nie wat ik moet dien..

groetjes evelyne
evelyne94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2012, 21:27   #2
Twitch
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 24
Standaard

Hoelang ben je nu al overtijd? Soms blijft je menstruatie gewoon ineens een aantal weken langer weg dan anders, zeker als je gestresst bent (wat jij nu bent, aan je verhaal te zien).
Maar als je een week nadat het gebeurd is ongesteld bent geworden, lijkt het mij dat je niet zwanger bent hoor. Als je het echt zeker wilt weten, haal je even een zwangerschapstestje en doe je die en dan weet je het zeker!
Twitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2012, 10:16   #3
amirkahn
Banned
 
Geregistreerd op: 13 June 2012
Berichten: 2
Standaard

I have read your post just now. You have written very well . I hope it will be useful to others.

______________________________________


irobot
amirkahn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.