Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 August 2002, 14:27   #51
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


ik had het niet over trendsetters maar over trendmutsen (verschil is dat de ene de trend 'maakt' en de andere opvolgt)

Daarbij zeg je dat wat ik zei, niet waar was..maar ik zie geen tegenstelling van je?

en gsus shirts? nooit van gehoord
Hee ik dacht dat trend mutsen het zelfden waren als trend zetter sorry. Maar de tegenstelling gaf ik al voor trend zetters.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2002, 17:44   #52
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

95€ merk, en de rest uit turkije.......
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 15:12   #53
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ach ik draag eigenlijk vanalles

van originele shirts met opdruk (anime, texten, ubergeek, thinkgeek, etc) tot merkkleding van o.a nike, levi, fila, umbro, tommy hilfiger, lacoste, adidas, duncan, pall mall, an toe

maar niet merkkleding vind ik net zo chill vaak. t is vooral wat ik mooi of origineel vind wat ik koop,

en mijn winter jas is bijvoorbeeld gewoon een fijne halflange wollen jas... van jawel.. C&A en hijs fijn
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 21:16   #54
Purplestar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*late reactie*

Jah... Het boeit mij eigenlijk nie zo of het nou wel of geen "merkkleding" is.. als ik een truitje zie bijv.van een heel bekend en duur merk, en daarna zie ik precies hetzelfde truitje alleen dan van een goedkoper en minder bekend merk, ga ik heus niet die dure bekende kopen... Denk wat ik aan merkleding draag zijn eigenlijk alleen mijn broeken van Overseas... Naja iedereen moet idd maar dragen waar hij of zij gelukkig van wordt...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 21:31   #55
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik draag wat lekker zit boeit mij et of et merk is ofnie, asl ik et toch mooi vind er hoeft van mij echt geen diesel of nike op te staan is wel leuk hoor maar et hoeft nie
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 22:38   #56
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben pasgeleden nog gaan winkelen met een vriendin van mij, heel gezellig, maar zij houdt dus echt vamn merkkleding. Ik helemaal niet, vind het allemaal iets te duur.

Een voorbeeldje:

Zij koopt een broek en een poloshirtje voor 140 euro

Ik koop drie vestjes, een superleuke rok en 4 truitjes voor 130 euro.

Nou voor mij de keuze snel gemaakt hoor, liever wat meer kleding dan alleen maar merkkleding
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 11:56   #57
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmz, voor jassen heb ik dus wel Gaastra en die waren ook belachelijk duur ! maar jah voor op de boot is het wel superhandig. Mijn kleren zijn voor de rest een mengelmoes van vanalles, altijd als ik merkkleding koop is het in de opruiming, bv. het nike-vest dat ik laatst kocht: 25 euro, was ie nu en een dag daarvoor was ie nog 79 euro, nou dat ga ik echt niet voor kleding betalen hoor !
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 19:24   #58
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

okay ik heb broeken van image een merk van jeanscentre, ik heb een topje van nike en eentje van kappa(die laatste gekocht in hongarije waar ze en stuk goedkoper zijn amaar wel echt) nike topje gekregn van de vriendin van mn neef. Ik heb schoenen vann addidas, nike en gewoon et merk online shoes, ik heb nepdiesels en nepmexx, is dat nou zo erg????
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 16:47   #59
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
Ikzelf ben verslingerd aan Tommy Hilfiger-kleding.
De polo's vind ik geweldig..Ze zitten heerlijk en ze zijn erg mooi..

Voor de rest heb ik ook kleding van enkele andere bekende merken, maar ik koop net zo goed een shirtje bij de H&M (dat is de goedkoopste kleding die ik heb)
er zijn veel kakkers hierzo
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 16:48   #60
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
okay ik heb broeken van image een merk van jeanscentre, ik heb een topje van nike en eentje van kappa(die laatste gekocht in hongarije waar ze en stuk goedkoper zijn amaar wel echt) nike topje gekregn van de vriendin van mn neef. Ik heb schoenen vann addidas, nike en gewoon et merk online shoes, ik heb nepdiesels en nepmexx, is dat nou zo erg????
ja

is erg...
want je koopt nepkleren die echt lijken... dan zie je eruit als een cheap ass wijf
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 16:51   #61
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ach ik draag eigenlijk vanalles

duncan, an toe
zijn dit merken ?? van de zeeman ofzo ?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 23:17   #62
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

weet je wat ik koop gewoon wat ik mooi vind, of daar nou merkkleding tussen zit of niet.
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 07:17   #63
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wel of geen merkkleding

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
wat vinden jullie??
Helft van de tijd wel, andere helft niet. Heb diesel broeken en shirtjes, ook 3kwarts broeken van 25 euro. Boeit me verder ook niet heel erg veel. Als het er maar mooi uit ziet. Zelfde als met schoenen. Schoenen is meestal wel merk bij mij. Maar je hebt tegenwoordig niet meer veel (MOOIE) merkloze schoenen. Vind MAG nog steeds mooiste schoen die er is. En dat is nogal merk :S en ook veels te duur voor n paar schoenen naar mijn mening maarja. Me mama betaald t
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 09:45   #64
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Re: wel of geen merkkleding

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
wat vinden jullie??
nou zal ik jou eens vertellen wat IK van merkkleding vind!!!!!!

noouu........ hehe gewoon, tis alleen duur, maar voor de rest sja, het kan dan wel lang meegaan maar ik koop toch weer andere dingen die ik aan trek.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 14:44   #65
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lol volgens mij ben ik een van de weinige die echt veel geld uitgeeft aan kleding.. Als je nike al duur vindt... damn kijk dan maar niet naar mn evisu collectie. Ik denk dak maar wat rustiger ga sjoppen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 14:46   #66
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi
lol volgens mij ben ik een van de weinige die echt veel geld uitgeeft aan kleding.. Als je nike al duur vindt... damn kijk dan maar niet naar mn evisu collectie. Ik denk dak maar wat rustiger ga sjoppen
Evisu is CHEAP sjit !!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 14:53   #67
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Evisu is CHEAP sjit !!!
correctie: vindt ik hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 15:08   #68
Yucca86
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het maar lekker zit..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 17:05   #69
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik draag wat ik lekker vind, als het geen merk is jammer is het wel nouja ook goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 20:44   #70
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Evisu is CHEAP sjit !!!
LOL grapjas
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 21:19   #71
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

idd als het maar chill en relaxed zit, dus geen ballen knijpers enzo.... wel knijpers op me tepels maar das een ander verhaal
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 23:17   #72
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


LOL grapjas
ramsesii denkt dat ie de biqqol is
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 23:18   #73
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


zijn dit merken ?? van de zeeman ofzo ?

zeeman en hanstextiel hebben coole cartoon sokken! !

1 euro per paar... dat roelt..






ps: ga ja moer ff pesten ofzo..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 00:04   #74
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


correctie: vindt ik hehe
correctie: vind ik (die moest gewoon ff, prachtige correctie en dan een spelfout ehhe )
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 08:09   #75
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


correctie: vind ik (die moest gewoon ff, prachtige correctie en dan een spelfout ehhe )

ik moet nog even aclimatiseren... ben al een paar dagen van streek omdat het hier zo koud is
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 08:10   #76
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


LOL grapjas
Ik vindt Evisu cheap... meestal is dat ook zo !!!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 10:01   #77
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Ik vindt Evisu cheap... meestal is dat ook zo !!!
ja zeker op de zwarte markt waar jij je spullen koopt?
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 10:03   #78
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
ja zeker op de zwarte markt waar jij je spullen koopt?
Nee, overal...

Iedereen die dat merkt koopt zijn in mijn ogen cheap ass achternalopers... (toen het net uitkwam was het nog iets waard... nu ze de kimono stof eruit hebben gehaald is het gewoon rommel)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 22:49   #79
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Nee, overal...

Iedereen die dat merkt koopt zijn in mijn ogen cheap ass achternalopers... (toen het net uitkwam was het nog iets waard... nu ze de kimono stof eruit hebben gehaald is het gewoon rommel)
lol is er niet uit evisu is nog steeds handgemaakt en geverfd het is wel dat steeds meer mensen het dragen, maarja, wat niet?! Armani Jeans heb je onmin veel gedragen todat iedereen erin ging lopen = niks aan. Dus evisu, dat zie je wel minder en het zit lekker

Laatst aangepast door FRSH : 16 August 2002 om 09:22
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 09:37   #80
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


lol is er niet uit evisu is nog steeds handgemaakt en geverfd het is wel dat steeds meer mensen het dragen, maarja, wat niet?! Armani Jeans heb je onmin veel gedragen todat iedereen erin ging lopen = niks aan. Dus evisu, dat zie je wel minder en het zit lekker
Nee, je kan me niet wijsmaken dat het handgemaakt wordt... als ik bij ons 1 winkel in loop sie ik daar 300 broeken 150 jasjes en 500 shirts en truien liggen... en dat is in 1 winkel.... laat staan in de rest van den bosch...iedereen loopt tegenwoordig met evisu... en de meeste zijn van die (niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, anders gaan jullie daar weer over zeuren) indonesische mensen die erbij willen horen... en er staat VEEEEEEL te groot op dat het van evisu is... geef mij dan maar Prada, DKNY of D & G dan kan ben ik tenminse geen lopend reclamebord.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 09:39   #81
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Nee, je kan me niet wijsmaken dat het handgemaakt wordt... als ik bij ons 1 winkel in loop sie ik daar 300 broeken 150 jasjes en 500 shirts en truien liggen... en dat is in 1 winkel.... laat staan in de rest van den bosch...iedereen loopt tegenwoordig met evisu... en de meeste zijn van die (niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, anders gaan jullie daar weer over zeuren) indonesische mensen die erbij willen horen... en er staat VEEEEEEL te groot op dat het van evisu is... geef mij dan maar Prada, DKNY of D & G dan kan ben ik tenminse geen lopend reclamebord.
LOL grapjas. DKNY = egt FAKE shit, D&G gaat nog wel.. (Y), Prada kan je niet betalen, en de collectie is niet eens vet kwa kleding dus......

EN IK BEN INDO SLIMPIE! (en het wordt wel handgemaakt)


(btw kom je uit den bosch? cool ik zit er heel dichtbij.. jammer dat bij donna guy alles al uitverkocht is nu éé was uitverkoop balen jongen zooo )

Laatst aangepast door FRSH : 16 August 2002 om 09:45
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 09:57   #82
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

in eindhoven heb je ook donna guy
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 09:57   #83
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


LOL grapjas. DKNY = egt FAKE shit, D&G gaat nog wel.. (Y), Prada kan je niet betalen, en de collectie is niet eens vet kwa kleding dus......

EN IK BEN INDO SLIMPIE! (en het wordt wel handgemaakt)


(btw kom je uit den bosch? cool ik zit er heel dichtbij.. jammer dat bij donna guy alles al uitverkocht is nu éé was uitverkoop balen jongen zooo )
ik woon ongeveer 3 minuten lopen van de Donna Guy vandaan

Ik ben gisteren nog bij Donna guy binnengelopen... alles is weg volgens mij... op de 80 evisu broeken en shirts die er nog liggen na... naar hugo boss kijk ik al niet eens meer... ik heb een Lee broek gekocht (voor 50 euro maar haha, moest wat ben net terug van vakantie en alles zit in de was ) en ik kan best prada betalen die schoen zijn maar 250 EURO ofzo... maar de kleren is meestal niet echt iets... moet nog een keer een pak daar kopen...
heb laats wat kleren van DKNY gekocht, niet echt duur maar zitten wel goed hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 10:06   #84
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


ik woon ongeveer 3 minuten lopen van de Donna Guy vandaan

Ik ben gisteren nog bij Donna guy binnengelopen... alles is weg volgens mij... op de 80 evisu broeken en shirts die er nog liggen na... naar hugo boss kijk ik al niet eens meer... ik heb een Lee broek gekocht (voor 50 euro maar haha, moest wat ben net terug van vakantie en alles zit in de was ) en ik kan best prada betalen die schoen zijn maar 250 EURO ofzo... maar de kleren is meestal niet echt iets... moet nog een keer een pak daar kopen...
heb laats wat kleren van DKNY gekocht, niet echt duur maar zitten wel goed hoor
alle evisu was weg man.. de shirts allemaal uitverkocht en alleen de grote maten broeken hadden ze nog. Gruwelijk stinkend. Ken je trouwens de kleren van de armani exchange? Die zijn ook ernstig mooi hoor.. voor de long sleeved. Prada kleren collectie is niet veel, heb maar een shirt ervan. Staat op WHO THE FUCK IS PRADA lol
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 10:17   #85
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


alle evisu was weg man.. de shirts allemaal uitverkocht en alleen de grote maten broeken hadden ze nog. Gruwelijk stinkend. Ken je trouwens de kleren van de armani exchange? Die zijn ook ernstig mooi hoor.. voor de long sleeved. Prada kleren collectie is niet veel, heb maar een shirt ervan. Staat op WHO THE FUCK IS PRADA lol
ik kijk nooit naar de kleren van armani, versace of evisu... ik heb een prencipe dat ik daar nooit in zal gaan lopen (ik ga het niet uitleggen want dat kan ik ook niet...)waar koop jij 'gewone' prada kleren... achter het gemeente huis verkopen ze wel prada.. maar dat zijn volgens mij alleen pakken, schoenen en blousen enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 10:56   #86
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm leuke discussie, evisu ach wat moet ik ervan zeggen, ja dat het duur 300 euro voor een broek vind ik toch iets te duur.

Heb opzich ook wel alleen maar merk kleding, wat vinden jullie dan van j.c. rags of dry korn? of is dat te min?

Opzich hou ik wel van dat soort aparte kleding, niet dat standaard gedoe maar wel merk maar echt NIET zoals die hele grote jassen van tommy, zijn trouwens ook nog vaak net ( het teken is wit-rood geen rood-wit )
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:01   #87
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nemo
Hmm leuke discussie, evisu ach wat moet ik ervan zeggen, ja dat het duur 300 euro voor een broek vind ik toch iets te duur.

Heb opzich ook wel alleen maar merk kleding, wat vinden jullie dan van j.c. rags of dry korn? of is dat te min?

Opzich hou ik wel van dat soort aparte kleding, niet dat standaard gedoe maar wel merk maar echt NIET zoals die hele grote jassen van tommy, zijn trouwens ook nog vaak net ( het teken is wit-rood geen rood-wit )
J.C rags heb ik gisteren een shirt van gekocht (bij dept store), ik heb daar wel wat kleren van zitten lekker... en ik heb 1 drykorn broek, maar na 2 keer wassen is ie te klein geworden
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:20   #88
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


ik kijk nooit naar de kleren van armani, versace of evisu... ik heb een prencipe dat ik daar nooit in zal gaan lopen (ik ga het niet uitleggen want dat kan ik ook niet...)waar koop jij 'gewone' prada kleren... achter het gemeente huis verkopen ze wel prada.. maar dat zijn volgens mij alleen pakken, schoenen en blousen enzo
VERSACE SUCKSSSSS big time wat een lelijke kleding zeg.. D&G die broeken die zijn egt heeel vet. Prada koop ik in tilburg, een heel exclusief zaakje ergens bij de weet niet precies welke straat
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:20   #89
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm die winkel is trouwens echt vet, maar ik vind die merken juist zo vet omdat ze een x niet zo standaard zijn maar diesel style lab is ook style!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:25   #90
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


VERSACE SUCKSSSSS big time wat een lelijke kleding zeg.. D&G die broeken die zijn egt heeel vet. Prada koop ik in tilburg, een heel exclusief zaakje ergens bij de weet niet precies welke straat
weet je wle hoe dat winkeltje heet?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:34   #91
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


weet je wle hoe dat winkeltje heet?
kzoek het ff voor je op
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 11:35   #92
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


kzoek het ff voor je op
mijn vraag was ook voor jou bedoeld
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2002, 19:23   #93
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wel of geen merkkleding

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
wat vinden jullie??
Ik doe niet altijd merkkledij aan maar toch veel.
Omdat ik me daar beter bij voel.
Nu zullen er waarschijnlijk mensen zijn die mij een snob zullen vinden.Dat moeten zij weten.Als ik merkkledij wil aandoen doe ik dat aan.Willen jullie dat niet k.Maar zwijg er dan over he.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 22:17   #94
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo'n 2 jaar geleden droeg ik veel merkkleding [cars, cracker, levi, tripper, wonder woman, esprit etc] Maar nu ik steeds meer kleding koop kom je er ook achter hoeveel zoiets kost. Ik draag dan nog wel vaak dure sport schoenen Diesel of Mag. [maar dat betaald mamsie wel]
Waarom duur doen als het goedkoop kan?
Bij de Cool cat betaal je een vermogen aan een mooie broek, precies dezelfde broek kun je ook kopen bij de C&A voor de helft van de prijs...

Mijn moeder maakt me soms wel s een broek, en dan niet zomaar een broek die sprekend lijkt op 1 uit de winkel, maar dan een broek die je echt nergens ziet. Trots op te zijn dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 00:00   #95
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Monica
Zo'n 2 jaar geleden droeg ik veel merkkleding [cars, cracker, levi, tripper, wonder woman, esprit etc] Maar nu ik steeds meer kleding koop kom je er ook achter hoeveel zoiets kost. Ik draag dan nog wel vaak dure sport schoenen Diesel of Mag. [maar dat betaald mamsie wel]
Waarom duur doen als het goedkoop kan?
Bij de Cool cat betaal je een vermogen aan een mooie broek, precies dezelfde broek kun je ook kopen bij de C&A voor de helft van de prijs...

Mijn moeder maakt me soms wel s een broek, en dan niet zomaar een broek die sprekend lijkt op 1 uit de winkel, maar dan een broek die je echt nergens ziet. Trots op te zijn dus.
Cars, grrr dat merk vind ik echt zo kut en zo triest!!!!

diesel zijn niet echt duur hoor.

Cool cat is ook gewoon kut en dat is al helemaal neit duur hoor, ben er ook fel tegen, H&M vind ik dan stukken beter.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 06:34   #96
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Djordi


weetje hoe vet prada is
Mijn mede Indo, weet je niet hoe vet DUUR prada is?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 09:42   #97
VeganSpirit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*nog latere reactie*

Ik heb vanalles in me kast, maar mijn broeken zijn eigenlijk allemaal van 1 merk, omdat dat merk gewoon de beste skatebroeken heeft
Verder koop ik gewoon wat ik mooi vind, dat kan een shirtje bij de c&a zijn maar ook een trui van de markt als ik er maar wat aan kan verbouwen

  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 12:25   #98
Drama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik koop kleren die ik mooi vind en fijn vind zitten. Het merk doet er verder totaal niet toe.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 19:50   #99
amai
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik draag heel veel merkkledij
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2007, 17:22   #100
Gaab
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Wie komt uit eindhoven of is bekend in eindhoven?

Wie wil mij helpen om een kleine enquete in te vullen betreft een uw mening over een nieuwe kledingzaak in eindhoven..

Via je onderstaande link vind je de enquete vanzelf..
http://www.thesistools.com/?qid=39117&ln=ned


Alvast super bedankt
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.