Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 April 2005, 00:07   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question boeken analyseren

op school zal iedereen het wel eens gedaan hebben. teksten en boeken analyseren. wat vind je daarvan? is dit nodig? of verkracht je hiermee het boek/de tekst?

zelf weet ik het niet altijd. soms heb ik het gevoel dat men per se wil zoeken naar dingen die er niet zijn. heb er een beetje een vreemd gevoel bij en doe het dan ook niet graag.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 09:40   #2
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 2 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Ik zou echt niet zien waarom je een boek zou analyseren? Ik heb het ook nog nooit gedaan op school en ik heb geen idee wat je ermee zou bereiken
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 09:59   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Ik vond t juist altijd wel aardig, alleen het nut van het 'samenvatten' ontging mij altijd enigzins. Per slot van rekening haalde iedereen dat altijd wel van internet of uit zo'n bundel en nooit iemand die er wat van zei.

Analyseren wie hoofdpersonen waren, wat hun karakter was. Ja, dat gaf je wat meer kijk erop!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 11:48   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

opzich het analyseren van boeken per individueel boek vond ik logisch en niet onaangenaam ..
echter tijdens mijn mondeling moest ik van 3 boeken aanhalen wat de onderlinge overeenkomsten en/of verschillen waren en waarin deze ten opzichte van de andere boeken verschilden.. en dan is de analyze soms wat lastig om uberhaupt overeenkomsten te vinden.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.