Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 July 2007, 21:11   #1
hannes1234
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Mij helpen afstuderen en een videogame winnen!

Enquête invullen, videogame winnen!

Beste mensen,

Op dit moment ben ik druk bezig met het afstuderen voor mijn opleiding Commerciële Economie bij het bedrijf Take Two Interactive, een uitgever van videogames. Een groot gedeelte van mijn onderzoek beslaat het achterhalen van hoe men nu precies videogames koopt. Voor dit onderzoek ben ik dan ook hard opzoek naar mensen die videogames spelen en een paar minuutjes van hun tijd willen steken in het invullen van een enquête. Deze enquête is te vinden op de volgende link http://www.thesistools.com/?qid=33769&ln=ned Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 5 minuutjes. Gelukkig hoef ik niet alleen wat te vragen van je, maar kan ik ook wat teruggeven. Onder de inzenders worden namelijk een aantal Take Two videogames naar keuze verloot. Het zou helemaal top zijn als je dit bericht ook wil doorsturen naar vrienden, familie of kennissen (ongeacht of ze videogames spelen ja of nee). Bij deze wil ik je alvast bedanken voor alle hulp.

Met vriendelijke groet,

Hans Frijters

P.S. Bij het scherm wat volgt na het klikken op de link hoeft alleen een unieke (verzonnen) naam ingevuld te worden. Het invullen van een emailadres is niet nodig.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.