Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 February 2003, 21:48   #1
tourniquet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard hulp!!!!'vrienden' probs

hallo
aub kan iemand mij raad geve want ik ga der eff aan kapot het gaat nimmeer het lukt nimmer
kijk he
ik heb of had een vrienden groep en daar ware veel personen heel belangrijk voor mij maar nu wille die of kunne die mij der nimmer bij hebbe
ik weet ik ben een compelx persoon ik heb veel principes
ik ben ni een van de makkelijksten
maar toch
het is dus begonne me een meisje uit mijn klas die ging vrage aan mijn hartsvriendin(ik was der echt heel close mee)
of da zij er haare vriend nog same ware omda het leek ofda die op mij was,ik had da diezelfde avond aan een ook heel goeie vriendin van mij verteld en die vroeg is er iets gebeurd ofzo en ik zie toen van nee ni echt missch da onze handen elkaar perongeluk geraakt hebbe maar da overkomt iedereen wel eens he,de volgende dag ik was ziek had griep en diezelfde avond krijg ik te horen dat iedereen kwaad is ik krijg een haatmailtje van haar vriend dus ik belde naar mijn hartsvriendin om te vrage wat er in godsnaam aan de hand was nu bleek dat iemand gad gezegd dat ik op haar vriend was maar die gevolens onderdrukte uit respect voor haar en dat hij op mij was maar hij die gevoelns niet onderdrukte ,dat wij gekust zoude hebbe en hand in hand hebbe zoude zitte lope,,,,,,
niks van waar dus ,zij wist niet meer wie ze moest geloven
uiteindelijk werd er niet meer over gepraat
dus we dede trug normaal enz we wete niet wie die roddels had verspreid
maar vroeger thuis heb ik het heel moeilijk gehad door omstandig heden ik heb dan aan die 2 personen verteld en aan persoon nummer drie een jongen een heel maar echt heel goeie vriend van mij waar ik een speciale band mee had ik heb hem veel kansen moete geve hij heeft veel fouten gemaakt maar ondanks aalees ben ik hem blijve gelove da maakte onze vriendschap heel speciaal,
maar ondanks die situatie thuis heb ik mezelf gesnede drugs gepakt vermagerings pillen dit lekte elke keer uit eze hebben bveel geduld met me geahd gezworen om te blijven vechten voor me en nooit los te laten wat we hadden
maar nu vorige week ware die vriendin van me same met de rest van onze groep plannen gaan tekenen voor t,o(project)
en al die jongens zate aan haar borsten en kont ik voond dit raar en laag ik had een emotionele namidag achter de rug ook door bepaalde omstandig heden en voelde me de laatse dagen niet goed meer inde groep heb dit verteld aan een gewone vriend vriend smsje gestuurd naar haar waarin stond datr hij dit laag vond vriendin kwaad op mij de volgende dag kreeg ik trug griep weer ziek en toen hebben ze al men problemen op tafel gegooid met de conclusie dat het vertrouwen in mij wegwas da ik tege hen loog hen verade had,,,,,,
ze waren heel kwaad op mij en zijden dat ik men kansen vergooid had dat ik afgedaan had
maar de soep word gelukkig nooit zo heet gegeten als ze word opgediend en na een paar dage ontwijken en stilte besoloten we trug normaal te doen we kunnen er alleen maar het beste van maken enz
maar nu bleek dit niet te gaan het was voor hun te moeilijk het vertrouwe was weg ,,,,
ik heb dit juist te horen gekregen en ik weet niet maar wat ik moet doen ze hebben hun van mij wegenome dus ook een stuk van mij ik ben alleen nog maar een halve ziel in een lichaam een dode ziel,,,,
ik weet niet meer waar ik moet nu ik men groep kwijt ben
help me aub want ik hou het efkes nimmer uit
xxxxxxxxxx
sluutjes
Citaat:
this world is a cruel place and we are only here to lose so before life tears us apart let death bless me with you
  Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2003, 22:31   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

umz.. ik snap er niet zoveel van ? leer eerst eens nederlands en typen zou ik zeggen..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 11:09   #3
tourniquet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hallo
aub kan iemand mij raad geve want ik ga der eff aan kapot het gaat nimmeer het lukt nimmer
kijk he
ik heb of had een vrienden groep en daar waren veel personen heel belangrijk voor mij maar nu willen die of kunnen die mij er nimmer bij hebbe
ik weet ik ben een complex persoon ik heb veel principes
ik ben ni een van de makkelijksten
maar toch
het is dus begonnen me een meisje uit mijn klas die ging vragen aan mijn hartsvriendin(ik was er echt heel close mee)
of da zij e haar vriend nog samen waren omdat het leek ofdat die op mij was,ik had dat diezelfde avond aan een ook heel goeie vriendin van mij verteld, en die vroeg is er iets gebeurd ofzo en ik zei toen van nee niet echt misschien dat onze handen elkaar perongeluk geraakt hebben maar dat overkomt iedereen wel eens he,de volgende dag ik was ziek ik had griep en diezelfde avond krijg ik te horen dat iedereen kwaad is op mij, ik krijg een haatmailtje van haar vriend dus ik bel naar mijn hartsvriendin om te vragen wat er in godsnaam aan de hand was, nu bleek dat iemand had gezegd dat ik op haar vriend was, maar die geveolens onderdrukte uit respect voor haar en dat hij op mij was maar hij die gevoelens niet onderdrukte ,dat wij gekust zouden hebben en hand in hand hebbe zouden zitten lopen,,,,,,
niks van waar dus ,zij wist niet meer wie ze moest geloven
uiteindelijk werd er niet meer over gepraat
dus we dede trug normaal enz we wete niet wie die roddels had verspreid
maar vroeger thuis heb ik het heel moeilijk gehad door omstandig heden ik heb dan aan die 2 personen verteld en aan persoon nummer drie een jongen een heel maar echt heel goeie vriend van mij waar ik een speciale band mee had ,ik heb hem veel kansen moete geven hij heeft veel fouten gemaakt maar ondanks alles ben ik hem blijven geloven da maakte onze vriendschap heel speciaal,
maar ondanks die situatie thuis heb ik mezelf gesneden drugs gepakt vermagerings pillen dit lekte elke keer uit ,ze hebben veel geduld met me gehad gezworen om te blijven vechten voor me en nooit los te laten wat we hadden .
maar nu vorige week waren die vriendin van me samen met de rest van onze groep plannen gaan tekenen voor t,o(project)
en al die jongens zaten aan haar borsten en kont ik vond dit raar en ik had een emotionele nammidag achter de rug ook door bepaalde omstandig heden en voelde me de laatse dagen niet goed meer in de groep ik heb dit verteld aan een gewone vriend ,vriend heeft een smsje gestuurd naar haar waarin stond dat hij dit laag vond ,mijn vriendin kwaad op mij de volgende dag kreeg ik trug griep weer ziek en toen hebben ze al men problemen op tafel gegooid met de conclusie dat het vertrouwen in mij weg was dat ik tegen hen loog en hen veraden had,,,,,,
ze waren heel kwaad op mij en zijden dat ik men kansen vergooid had dat ik afgedaan had
maar de soep word gelukkig nooit zo heet gegeten als ze word opgediend en na een paar dagen ontwijken en stilte besloten we trug normaal te doen we kunnen er alleen maar het beste van maken enz
maar nu bleek dit niet te gaan het was voor hun te moeilijk het vertrouwe was weg ,,,,
ik heb dit juist te horen gekregen en ik weet niet maar wat ik moet doen ze hebben hun van mij wegenomen dus ook een stuk van mij ik ben alleen nog maar een halve ziel in een lichaam een dode ziel,,,,
ik weet niet meer waar ik moet nu ik men groep kwijt ben
help me aub want ik hou het efkes nimmer uit
xxxxxxxxxx
sluutjes
ik heb het een beetje gewijzigd alle ja de spelling toch is het zo meer leesbaar????
dat vorige was een beetje in mijn iege antwerpse dialectje
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2003, 11:56   #4
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja het is wel alweer beter lees baar

ooh ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen

lijkt me echt heel erg moeilijk voro je...

wat voorn omstandigheden zijn er thuis dat het zo slecht gaat..??

en heb je je "vrienden"dat proberen uit te leggen..

en misschien een beetje rare vraag maar zijn het wel echte vrienden als ik zulke "vrienden"had zou ik ze al gelijk hebben gedumpt..
al dat geroddel en gelul!!!

Heel erg veel succes he!!!

Veel liefs, -x-
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.