Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 February 2005, 23:55   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Bdo-pdc

Meer mensen die het hier volgen?

PDC staat na 3 partijen met 3-0 achter
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 09:13   #2
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja zeker volg ik het
Echt helemaal toppie

Maar wel een vies lokkertje met die reclame
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 09:28   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb t ook gezien gister, wel een vreselijke stem heeft die referee..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 09:57   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja damn. t lijkt wel de zanger van AC-DC die verchikkelijke keelproblemen heeft Het decor ziet er ook hulpeloos uit. En hierdoor is het gewoon niet leuk om naar te kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 11:45   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ja damn. t lijkt wel de zanger van AC-DC die verchikkelijke keelproblemen heeft Het decor ziet er ook hulpeloos uit. En hierdoor is het gewoon niet leuk om naar te kijken
Idd, het heeft absoluut niet de uitstraling van Lakeside. Maargoed, ik ben benieuwd of Taylor en Barneveld tegen elkaar komen.. Dat is ook nog maar de vraag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 12:13   #6
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het publiek daar is ook bagger. Hangt totaal geen sfeer

Co was trouwens Co niet he. Gooide echt ijzer sterk die kerel.

Zag um springen dan
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 13:46   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die Taylor heeft Van Barneveld in het verleden toch al vaker ingemaakt?
Maar als ik het goed begrijp is dit een toernooi om de besten ter wereld te bepalen, tenminste dat wil de reclame doen geloven. Maar waarom doet iemand als Stompé dan mee? Nodig dan alleen de top van de beide toernooien/bonden uit. Theoretisch is het nu dus mogelijk dat een loser als Stompé de finale haalt, terwijl hij op de Lakeside al een aantal jaar een schertsfiguur slaat
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 13:52   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nahja, een paar jaar geleden was stompie anders wel halve finalist op lakeside hoor
En sinds hij als commentator ook aan zijn geld kan komen (zie coltrui) doet hij niet zo moeilijk als het een partijtje niet gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 14:00   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, mijn waardering voor Stompé is mede daardoor de laatste jaren behoorlijk gedaald
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 14:32   #10
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Die Taylor heeft Van Barneveld in het verleden toch al vaker ingemaakt?
Ze hebben 2 jaar geleden ook nog tegen elkaar gespeeld. Echter toen won Barney met 2-0

Barney speelde trouwens echt slecht gister, hij begon zich daardoor ook meteen in te dekken. In een interview vertelde hij dat hij Phil Taylor hoger inschat dan zichzelf. Hij (Barney) trainde minder intensief enzo, leefde er minder voor...

Grappig dat hij altijd verkondigd dat hij de beste is van allemaal, maar als hij een beetje nattigheid voelt...

Hoorde gister dat hij nog onder dit toernooi uit wilde komen. Rechter bepaalde echter dat hij dan 2 ton zou moeten betalen. Volgens de manager was hij toe aan vakantie en wilde hij de verjaardag van zn dochter niet missen

Mentaal gebroken?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 14:45   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Niet zo lang geleden werd hij ook al ergens uitgeschakeld meende ik. Ja, ik hoorde ook dat interview gisteren, en hij gooide niet echt super idd.. Ben benieuwd, weet iemand hoe het met die loting zit?

Bijzonder vreemd ja, hij wil altijd zo professioneel overkomen. Goed nieuws was er ook: Andy Fordham gaat iets aan zijn gewicht doen! Hopelijk niet té veel, want straks verliest hij zijn handelsmerk, maar zoals het de laatste tijd ging kan natuurlijk niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 15:27   #12
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Had ik ook gehoord, dat hij iets aan zn gezondheid wil gaan doen. Heb een foto gezien, toen hij 20 was ofzo, twas echt een ielig mannetje. Echt zo vaag was dat, om te zien.

De loting is als volgt:

4 spelers van BDO vormen 1 poule en 4 spelers van PDC ook

De 4 van BDO spelen allemaal 1 keer tegen PDC en vica versa uiteraard

De beste 2 van de BDO poule gaan door, evenals die van PDC

De nr 1 speelt dan, in een knock-out systeem, tegen de nr 2 van de andere poule.

Het zou dus zo kunnen zijn dat Barney en Taylor 2 keer tegen elkaar moeten
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 22:00   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weer die mislukte heavy metal zanger.... brrrrr
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2005, 21:24   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou, C'mon Tailor. Zorg er effe voor dat die sjaggo weer met beide benen op de grond komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2005, 22:55   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn god ik hoorde net die omroeper voor het eerst. Wat een vertoning zeg.. je zou daar maar moeten spelen of in het publiek zitten

Kan iemand mij wat bijpraten over de ontwikkelingen in het toernooi? Ben nu te lui om wat op te zoeken
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2005, 23:30   #16
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik vind die omroeper met de stembanden van traanplaat wel wat hebben.. net ff anders dan de lakeside referee..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2005, 11:00   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Mijn god ik hoorde net die omroeper voor het eerst. Wat een vertoning zeg.. je zou daar maar moeten spelen of in het publiek zitten

Kan iemand mij wat bijpraten over de ontwikkelingen in het toernooi? Ben nu te lui om wat op te zoeken
Taylor en Scholten zijn door, Fordham staat nu bovenaan in de andere poule, maar zowel Van barneveld als Stompé kunnen er nog overheen geloof ik (moeten ze wel 4-0 winnen ofzo). Zelfs David maakt nog kans..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2005, 00:33   #18
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Halve finales

Fordham-Scholten

Barney-Taylor

Morgen, half 9 dacht ik, wordt Barney dus weer afgemaakt. Echter zal het nu wel iets van een wedstrijd worden. Vandaag heeft hij zich terug weten te vechten in de partij tegen Mardle, en dit zal hem mentaal een beetje brengen naar zn oude kunnen. Petje af voor Barney hoor. Bedoel, met 3-1 achter staan, terwijl je de dag ervoor met 4-0 bent afgedroogd en dan nog zó terug komen. Echt heel erg knap.

Vanavond heb ik echt topsport gezien! En daar bedoel ik niet Groningen-Vitesse mee.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.