Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 March 2014, 18:06   #1
ajaxxje
Lid
 
Geregistreerd op: 31 March 2014
Berichten: 3
Standaard Lange afstands jongen

Hallo,

Ik heb sinds 9 augustus 2013 (bijna 7 maanden) heel veel contact met een 15 jarige jongen uit Duitsland.
Zelf ben ik 13. Ik vind hem heel erg leuk en kan m'n gedachten eigenlijk niet van het afhouden.
Hij heeft ook gezegd dat hij mij ook heel erg leuk vindt. Hij wil geen lange afstand relatie beginnen, omdat hij denkt dat het niet echt gaat werken, zonder elkaar in het echt gezien te hebben, waar ik het helemaal mee eens ben.
Dus we hebben al besproken dat als we elkaar een keer ontmoeten, (wat we wel van plan zijn ooit) dat we het gaan proberen.
Er zijn alleen een paar dingen die me soms een beetje laten twijfelen of hij me echt zo leuk vindt.
Hij zegt bijvoorbeeld nooit uit zichzelf hallo tegen me, ik moet altijd beginnen. Als ik dat niet doe, praten we helemaal niet, terwijl we soms 5 uur achter elkaar praten. Wel met kleine pauzes soms...
En hij probeert de conversatie nooit op gang te houden. Als ik op een gegeven moment niks meer zeg, zegt hij ook niks. Dus ik probeer zoveel mogelijk onderwerpen te verzinnen waarop we door kunnen praten, wat soms nogal moeilijk is. Soms komen we ook niet verder dan "How are you?"...
Ook speelt hij heel vaak spellen als we aan het chatten zijn, waardoor hij vaak langzaam reageert. Opzich niet zo erg, maar hij zegt het ook niet, dus dan vraag ik me af waarom hij een half uur niet reageert..
Hij heeft ook z'n ouders nog niet over mij vertelt, omdat hij denkt dat z'n moeder dan gaat denken dat ik een pedofiel en zo ben.
Ik heb al geprobeerd om hem over te halen om het wel te vertellen, maar als ik dan zoiets zeg, om hem over te halen, reageert hij gewoon niet meer, als ik dan naar een ander onderwerp over stap, reageert hij wel weer. Toen ik vroeg of hij van plan is om het ooit een keer wel te zeggen, zei hij "Dunno...". Wat me eigenlijk heel erg dwars zit.
Hij wil ook niet videochatten, omdat hij dat raar vindt. Kan ik inkomen, ikzelf ben er ook niet dol op. Ik heb een beetje doorgevraagd en ben erachter gekomen dat hij videochatten zonder geluid niet erg vindt. Dus dat gaan we doen. Hij moet alleen nog een programma zoeken waarmee zijn webcam het doet... Wat hij nog niet heeft gedaan, na 2 weken. Hij heeft het ook niet druk, ofzo. Hij heeft het eigenlijk heel erg rustig. Zit de hele dag op de computer. Heeft geen huiswerk. Ben eigenlijk best jaloers op z'n vrije tijd. Ik zit minimaal 2 uur per dag aan m'n huiswerk... We hebben wel foto's naar elkaar gestuurd, dus ik weet wel hoe hij eruit ziet.
Hij gaat ook regelmatig offline zonder ook maar iets te zeggen. Soms midden in een gesprek. Wat soms een beetje irritant is, maar ook niet meer dan dat. Maar toch, als je iemand echt leuk vindt, zeg je toch wel even gedag, lijkt mij... Maar ja, iedereen is anders. En als hij wel gedag zegt, zeggen we altijd "KISS KISS MWAH", dus dat is wel goed.
Hij vertelt me ook heel weinig over zijn dag, waar ik wel erg in geďnteresseerd ben, als ik dan verder vraag, geeft hij geen antwoord meer.
Ik heb al met m'n broer besproken dat ik hem een keer wil ontmoeten, wat hij goed vindt en hij wil graag met me mee gaan, zodat ik wel de mogelijkheid heb om te gaan. Wat ik een heel erg fijne gedachten vind.
Heb het ook al met die jongen besproken en hij wil me wel een keertje ontmoeten maar denkt dat het niet van z'n moeder mag.
Is dit allemaal normaal? Ik wil hem ook niets laten doen wat hij niet wil.

Alvast dank jullie wel voor jullie reactie!

Groetjes, Dawn.

P.S. Het is ook zo dat hij nooit zegt dat hij mij leuk vindt. Hij zegt het vrij regelmatig. Hij heeft me zelfs al z'n "Future wife" genoemd.
Als hij zoiets zegt, is het net alsof m'n hele dag weer helemaal goed is, wat vaak ook zo is.
Oh, ja, ik heb mijn ouders wel al over hem vertelt. Dus ze weten van hem.
ajaxxje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2014, 18:25   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Als hij je echt superleuk vond zou hij wel wat meer moeite doen.
Misschien hebben jullie soort van een connectie, maar ik heb het idee dat hij voor zichzelf al heeft uitgemaakt dat het maar internet moet blijven, en dat hij een vriendinnetje gaat zoeken dat gewoon in de buurt woont ( bereisbaar ).
Lijkt mij dat wat er ook is het van zijn kant niet sterk genoeg is.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2014, 18:45   #3
ajaxxje
Lid
 
Geregistreerd op: 31 March 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Als hij je echt superleuk vond zou hij wel wat meer moeite doen.
Misschien hebben jullie soort van een connectie, maar ik heb het idee dat hij voor zichzelf al heeft uitgemaakt dat het maar internet moet blijven, en dat hij een vriendinnetje gaat zoeken dat gewoon in de buurt woont ( bereisbaar ).
Lijkt mij dat wat er ook is het van zijn kant niet sterk genoeg is.
Ja, dat zou wel kunnen kloppen, ja... Moet ik hem dan gewoon als vriend houden?
ajaxxje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2014, 19:51   #4
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ligt eraan wat je gevoelens voor hem zijn.
Als je jezelf in de hand kunt houden ( c.q. niet verliefd worden ) zie ik geen reden waarom je hem niet als vriend zou kunnen houden.
Je geeft zelf aan dat als jullie praten het fijn is, dus geen reden om een fijn contact uit het raam te gooien.
Ben je wel al helemaal verliefd en stapel dan ligt het wat moeilijker.
In dat geval zou ik tijdelijk wat meer afstand nemen tot je jezelf weer wat onder controle hebt.
Maar die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2014, 20:03   #5
ajaxxje
Lid
 
Geregistreerd op: 31 March 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Ligt eraan wat je gevoelens voor hem zijn.
Als je jezelf in de hand kunt houden ( c.q. niet verliefd worden ) zie ik geen reden waarom je hem niet als vriend zou kunnen houden.
Je geeft zelf aan dat als jullie praten het fijn is, dus geen reden om een fijn contact uit het raam te gooien.
Ben je wel al helemaal verliefd en stapel dan ligt het wat moeilijker.
In dat geval zou ik tijdelijk wat meer afstand nemen tot je jezelf weer wat onder controle hebt.
Maar die vraag kun jij alleen zelf beantwoorden.
Aha, aha... Zit wat in. Dank je wel voor je reactie. Heeft het wel wat duidelijker gemaakt. Ik denk dat ik hem gewoon als vriend houd.
ajaxxje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.