Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 January 2006, 21:01   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking Jos Verstappen wint A1-race!!

Sensationele winst voor Verstappen

Jos Verstappen heeft zondagmiddag, na de teleurstellend verlopen sprintrace in het Zuid-Afrikaanse Durban, op de enige juiste manier teruggeslagen. De Limburger, die als zestiende aan de hoofdrace begon, wist de A1 GP-race te winnen nadat hij in de laatste ronde erin geslaagd was om Zwitserland te passeren. Dit betekende de eerste zege voor Verstappen in de nieuwe raceklasse.



Wie niet waagt, wie niet wint. Dat moet Verstappen tot tweemaal toe gedacht hebben op het nauwe circuit van Durban. In de sprintrace waagde hij in de laatste ronde een poging om de Franse koploper Prémat te passeren, maar dat mislukte jammerlijk. Verstappen spinde en zag zijn podiumplaats in rook opgaan.



Een paar uur later bevond Verstappen zich in een vergelijkbare situatie. Opnieuw reed hij tweede en opnieuw was er nog slechts één ronde te rijden. En jawel, opnieuw waagde hij zijn kans. "Ik had het gevoel dat ik wat goed te maken had", lacht Verstappen op zijn website. "Natuurlijk besefte ik me hoe de sprintrace was afgelopen, maar ik rook mijn kans." Ditmaal heeft de poging van Verstappen succes en pakt hij de koppositie. Deze leidende positie zou hij in het vervolg van de race niet meer uit handen geven.

"Dit is geweldig, niet alleen voor mijzelf maar vooral voor de fans en het team. Dit is toch waar je het voor doet", zegt Verstappen in een eerste reactie op zijn persoonlijke website.

f1racing.nl

TOPIE!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2006, 21:53   #2
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

was een mooie race, zoals zo vaak in de A1gp Kreeg helemaal kippevel toen die zwitser niet harder kon op het einde
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2006, 19:12   #3
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd, prachtige race. alleen jammer van die rotreclames tussendoor. Daar kunnen ze nog echt wat lere van sbs6 en de f1.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2006, 13:03   #4
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Een beetje mazzel heeft ie wel gehad maarja, in de sprintrace had hij weer pech dus hij heeft het wel verdiend vind ik. Mooie prestatie van em. Leuke raceklasse idd!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2006, 21:46   #5
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
idd, prachtige race. alleen jammer van die rotreclames tussendoor. Daar kunnen ze nog echt wat lere van sbs6 en de f1.
SBS mag geen reclame in live sportuitzendingen hebben.. (nederlandse omroepwet) rtl mag dat wel omdat die luxemburgs zijn.

Maar.. wat was dat voor rare neus wat hij iedere keer had? (Heb spijtig alleen de samenvatting gezien)
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2006, 09:58   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Daarom was ik ook niet rouwig dat de F1 naar SBS ging. Je krijgt wel de herhalingen erna, maar toch... Het idee wat vanalles kan gebeuren terwijl je niet kijkt vind ik vreselijk..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2006, 16:43   #7
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Aan de andere kant zijn op SBS de voor- en nabeschouwingen vreselijk. Ok ik ben niet de grootste fan van Ruud Terweijden maar aan Edward van Cuijlenborg en met name Victor Brandt erger ik me groen en geel plus dat het percentage interessante informatie en entertainment bij de voorbeschouwingen van SBS nihil is. En verder erger ik me ook dood aan die zogenaamde analytici die er zitten. De enige echte analyticus vind ik Jan Lammers. De rest heeft geen meter F1 gereden maar ze weten het allemaal beter, soms zelfs beter dan Schumacher zelf. Vooral Tom Coronel die meer km in een simulator heeft gemaakt dan in destijds een Prost en een Minardi weet alles beter dan de coureurs zelf. Afschuwelijk...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2006, 18:36   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Helemaal mee eens! Ik vind alleen Van Cuijlenborg erger dan die andere flapdrol. En die Tom Coronel weet er echt helemaal niks van. Altijd die voorspellingen van hem in de F1 preview special... Klopt nooit ene moer van, hij was zelfs negatief over Alonso
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 16:38   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

A1GP: Dubbelslag voor Frankrijk, Jos tweede



Alexandre Premat heeft namens Frankrijk ook de hoofdrace van de A1 Grand Prix of Nations in Mexico gewonnen. Jos Verstappen pakte een knappe tweede plek op minder dan een seconde van de Fransen.



Verstappen begon vanaf de vierde plek, maar startte geheel in stijl en passeerde gelijk in de eerste bocht de Italiaan Enrico Toccacelo. Een zeer snelle pitstop zorgde ervoor dat Verstappen ook Neel Jani (Zwitserland) passeerde. De Fransen konden niet meer achterhaald worden en stevenen hard op het kampioenschap af.

Het podium werd gecompleteerd door Team Zwitserland, het enige land dat nog een mathematische kans maakt op de titel.

f1racing.nl

Het begint te wennen, Jos op het podium
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.