Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 August 2003, 12:50   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ik kan niet meer

kben nu zoow emotioneel uitgeput, ik wil nie meer.
Ik wil geen problemen, ik wou dat alles in 1 keer was opgelost...
Denk dat ik aan sommige dingen echt een eind aan moet maken, want ik ben al 2 keer ingezakt en begin me fysiek echt helemaal ziek te voelen.
Ik voel me zoow lusteloos, wou dat alles goed kwam.
Verdomme waarom moet dit nou ?
Er gebeurd echt alles om me heen nu, ik voel me zo egoistisch als ik denk dat niemand meer op mijn gevoelens en behoeftes let ( want zo voelt het namelijk nu ).
Ik wil er ook nie meer over praten bij me naasten, want dan voel ik dat ik weer over mezelf praat en zit ze er alleen maar mee op te zadelen.
Als ik iemand gelukkig zie, of mensen samen gelukkig, dan begin ik spontaan te huilen.
Ik heb dan echt pijn, want dit heb ik ook meegemaakt, maar zal nooit meer hetzelfde zijn.
Pijn ga nou over
 
Oud 13 August 2003, 12:56   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

waarom heeft ongeveer ieder kind dikke problemen en ik niet, ik leef gewoon een leuk leven en iedereen zit maar te janken ooh dit ooh dat

aanstellers of jankerds ?
Pakspul is offline  
Oud 13 August 2003, 13:04   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
waarom heeft ongeveer ieder kind dikke problemen en ik niet, ik leef gewoon een leuk leven en iedereen zit maar te janken ooh dit ooh dat

aanstellers of jankerds ?
ja, dat heb ik hier ook altijd, mijn grootste probleem is dat ik soms niet kan kiezen tussen computeren of TV kijken
 
Oud 13 August 2003, 13:04   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
waarom heeft ongeveer ieder kind dikke problemen en ik niet, ik leef gewoon een leuk leven en iedereen zit maar te janken ooh dit ooh dat

aanstellers of jankerds ?
Verdomme wees blij dat je niet weet hoe klote het voelt
 
Oud 13 August 2003, 14:00   #5
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ja, dat heb ik hier ook altijd, mijn grootste probleem is dat ik soms niet kan kiezen tussen computeren of TV kijken
ohja dat is zow erg
skaten of boarden
dbz of Extreme Machines: Underwater Machines - Submarines


drama's ze maken het ons gewoon te moelijk
Pakspul is offline  
Oud 13 August 2003, 15:02   #6
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by Jamiel
kben nu zoow emotioneel uitgeput, ik wil nie meer.
Ik wil geen problemen, ik wou dat alles in 1 keer was opgelost...
Denk dat ik aan sommige dingen echt een eind aan moet maken, want ik ben al 2 keer ingezakt en begin me fysiek echt helemaal ziek te voelen.
Ik voel me zoow lusteloos, wou dat alles goed kwam.
Verdomme waarom moet dit nou ?
Er gebeurd echt alles om me heen nu, ik voel me zo egoistisch als ik denk dat niemand meer op mijn gevoelens en behoeftes let ( want zo voelt het namelijk nu ).
Ik wil er ook nie meer over praten bij me naasten, want dan voel ik dat ik weer over mezelf praat en zit ze er alleen maar mee op te zadelen.
Als ik iemand gelukkig zie, of mensen samen gelukkig, dan begin ik spontaan te huilen.
Ik heb dan echt pijn, want dit heb ik ook meegemaakt, maar zal nooit meer hetzelfde zijn.
Pijn ga nou over
ken dat gevoel nogal goed en geloof me, je kan er lang mee rondlopen. iets zoeken om gedachten te verzetten helpt bij mij wel. iets waar jer niet onderuit kan, zoals werken, want een gewone hobby kan je veel te makkelijk laten vallen als je je ff heel erg down en lusteloos voelt. dat slechte gevoel mindert doordat je met iets anders bezig bent. in het begin kon ik me nergens op concentreren en wilde niks doen, maar je moet echt proberen. ik ween ook heel vlug als ik mensen gelukkig zie samen of als je iemand ziet kussen of trouwen. wat je eraan kan doen, weet ik niet direct. wegkijken wellicht. heb je geen liedje dat je vrolijk maakt? kan je daaraan denken.
sterkte!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 13 August 2003, 15:06   #7
mootje86
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik snap neit waarom mensen hier zooo lullig op kunnen reageren!!!
ik bedoel je kunt iemand daar heel erg pijn meej doen!! diegene legt zijn of haar gevoel uit en jullie maken er een grap van!!
 
Oud 13 August 2003, 16:46   #8
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by bootje

iets waar jer niet onderuit kan, zoals werken, want een gewone hobby kan je veel te makkelijk laten vallen als je je ff heel erg down en lusteloos voelt.
ik denk niet echt dat werken een oplossing of het moet werk zijn dat je echt heel erg aanspreekt.
ik denk dat je eerder gewoon noujuist wel een hobby kunt vinden daar kun je altijd op terugvallen (of je kunt er in opgaan).

alleen nou is de kunst om een hobby te vinden die je echt intereseert.
 
Oud 13 August 2003, 17:18   #9
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard Re: Re: Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by sk888er


alleen nou is de kunst om een hobby te vinden die je echt intereseert.
dat is het nu net. je verliest rap interesse. het kan je meestal gewoon gestolen worden.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 13 August 2003, 17:22   #10
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by bootje

dat is het nu net. je verliest rap interesse. het kan je meestal gewoon gestolen worden.
hoezo verlies je rap interesse ik heb een hobby gevonden en die heb ik nu al 5 jaar en sinds die tijd is die interesse alleen maar groter geworden
 
Oud 13 August 2003, 17:27   #11
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by sk888er


hoezo verlies je rap interesse ik heb een hobby gevonden en die heb ik nu al 5 jaar en sinds die tijd is die interesse alleen maar groter geworden
niet iedereen is zoals jij bent...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 13 August 2003, 17:30   #12
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik kan niet meer

Citaat:
Originally posted by bootje

niet iedereen is zoals jij bent...
maar iedereen kan een passende hobby vinden
 
Oud 13 August 2003, 17:40   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

me hobby is muziek maken, ben ook bezig met teksten enzoow
maar bootje heeft wel gelijk, het helpt niet veel
 
Oud 13 August 2003, 17:50   #14
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je nie toevallig een goede vriend waar je alles tegen kunt vertellen (en die je ook kunt vertrouwen) dat lucht een heel stuk op.
ok het is niet opgelost maar je voelt je al wat lekkerder
 
Oud 13 August 2003, 19:17   #15
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er
heb je nie toevallig een goede vriend waar je alles tegen kunt vertellen (en die je ook kunt vertrouwen) dat lucht een heel stuk op.
ok het is niet opgelost maar je voelt je al wat lekkerder
het lucht maar eventjes op. die opluchting zinkt snel weer weg. bij mij toch.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 13 August 2003, 19:51   #16
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mootje86
ik snap neit waarom mensen hier zooo lullig op kunnen reageren!!!
ik bedoel je kunt iemand daar heel erg pijn meej doen!! diegene legt zijn of haar gevoel uit en jullie maken er een grap van!!

weetje wat het is, als je niet weet hoe het is, kun je ook niet inschatte hoe die gene zich voelt (ik weet het ook niet hoor, voel me bijna nooit kut )

maar ik vind ook beetje, als je met probleme zit moet je naar je vriende gaan, en niet op een forum zette, dan lok je de reacties uit
 
Oud 13 August 2003, 20:39   #17
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza


maar ik vind ook beetje, als je met probleme zit moet je naar je vriende gaan, en niet op een forum zette, dan lok je de reacties uit
hmmz, vind ik niet. niet iedereen heeft vrienden die bereid zijn te luisteren. en als je wil zeveren op het forum heb je ADB. maar ja, iedereen reageert zoals hij wil. als er mensen domme replies willen posten, kan dat mij niet veel schelen. er zullen altijd mensen zijn die om zo'n dingen lachen...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 13 August 2003, 21:15   #18
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
maar ik vind ook beetje, als je met probleme zit moet je naar je vriende gaan, en niet op een forum zette, dan lok je de reacties uit
Als je me verhaal goed had gelezen, begreep je waarom ik het nie doe
Maar een hele goeie vriendin heeft me helemaal overtuigd om er toch over te praten Dur is namelijk iets gebeurd, dat een grote rol speelde dak me zo voelde
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.