Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 October 2003, 15:20   #1
Laracroft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard kut leven

ik heb het echt helemaal gehad met me leven, et zit echt nooit mee, met de liefde niet ,met de vriende niet, ik heb niemand ,me ouders zijn dood, en verder ben ik op school ook slecht, het heeft gewoon geen zin meer, daarom wil zelfmoord gaan plegen, wie kan me helpe, ik heb geprobeerd me polsen door te snijde, maar lukte niet, kan ik gewoon ook al niet!!
 
Oud 17 October 2003, 15:37   #2
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Zou het niet doen als ik jou was, dan zul je erachter komen dat er echt wel mensen zijn die om je geven, je kunt beter die gedachte aan de kant zetten, dan kijk je zowiezo al wat positiever tegen alles en iedereen aan
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 October 2003, 15:41   #3
Laracroft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Zou het niet doen als ik jou was, dan zul je erachter komen dat er echt wel mensen zijn die om je geven, je kunt beter die gedachte aan de kant zetten, dan kijk je zowiezo al wat positiever tegen alles en iedereen aan
ja maar echt er is helemaal niemand ik hheb ook al geprobeerd via internet in contact te kome met andere mense, maar je wordt gewoon zo vaak genaaid, is niet leuk meer
 
Oud 17 October 2003, 15:45   #4
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Laracroft
ja maar echt er is helemaal niemand ik hheb ook al geprobeerd via internet in contact te kome met andere mense, maar je wordt gewoon zo vaak genaaid, is niet leuk meer

Klinkt misschien lomp, maar misscien moet je dan niet zo snel mensen vertrouwen, doe ik ook niet, bijna helemaal niet. Je hebt toch wel wat vriendinnen? Ga een keertje daar mee naar de efteling, bel ze gewoon op ofzow, er zijn er echt wel een paar die mee willen Gewoon een beetje een hechtere band met een vriendin krijgen en die kan je dan ook steunen en helpen Je staat er echt niet alleen voor hoor, echt niet
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 October 2003, 15:48   #5
Laracroft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel
Klinkt misschien lomp, maar misscien moet je dan niet zo snel mensen vertrouwen, doe ik ook niet, bijna helemaal niet. Je hebt toch wel wat vriendinnen? Ga een keertje daar mee naar de efteling, bel ze gewoon op ofzow, er zijn er echt wel een paar die mee willen Gewoon een beetje een hechtere band met een vriendin krijgen en die kan je dan ook steunen en helpen Je staat er echt niet alleen voor hoor, echt niet

wel ik heb echt niemand, op school mag niemadn me
 
Oud 17 October 2003, 16:02   #6
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by Laracroft
wel ik heb echt niemand, op school mag niemadn me
dat ze je op het internet niet mogen snap ik , gezien je andere posts , kan iemand dus effe ipcheckje doen ofzow ?
ik_ben_de_man is offline  
Oud 17 October 2003, 16:02   #7
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Laracroft
wel ik heb echt niemand, op school mag niemadn me
Weet je ook waarom?
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 October 2003, 16:09   #8
Laracroft
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga het vnavond doen, iemand wou me helpen, deurtrje op krukje onder me vandaan, touw om me nek
 
Oud 17 October 2003, 16:14   #9
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Laracroft
ik ga het vnavond doen, iemand wou me helpen, deurtrje op krukje onder me vandaan, touw om me nek
maakt te veel lawaai en je moet harder vallen wil je je nek in 1 keer breken, je zult dan stikken, maar waarschijnlijk als je geen adem meer krijgt dan raak je in paniek en dan zul jejezelf toch los maken Wees niet zo stom, ga anders naar een vertrouwens persoon toe ofzow, een psycholoog, je huisarts weet ik veel. Die kunnen je tenminste echt helpen, niet iemand die je wilt helpen je zelf te vermoorden, daar hbe je zeker niks aan, aan dat soort mensen
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline  
Oud 17 October 2003, 16:23   #10
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

dit klinkt echt geloofwaardig!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 17 October 2003, 22:09   #11
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje
dit klinkt echt geloofwaardig!
nee niet echt in dit geval, maar er zijn meer mensen die dit lezen bootje, dus kan er best wat goed advies worden gegeven

Zelfmoordplannen zijn niet goed. Kennelijk zit je teveel met jezelf in de knoop dat je er niet meer alleen uitkomt. In plaats van op internet roepen dat je zelfmoord gaat plegen kun je beter hulp zoeken bij instanties. Die nemen je sneller serieus en kunnen je ook beter helpen. Bel jeugdzorg of RIAGG, die kunnen je verder helpen, wij niet.
Ik ga het ook echt niet uit je hoofd praten want dat heeft over internet toch geen effect.

Verder gooi ik em nu op slot voor er vervelende reacties komen. Topicpostster mag mij pmmen als ze toch graag nog meer reacties wil hebben dan doe ik em voor haar wel weer open.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.