Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Mini-verkiezingen op lln.com?
15 68,18%
3 13,64%
Politiek interesseert me sowieso niet, dus met mij moet je geen rekening houden. 4 18,18%
Stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 June 2005, 22:19   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard vraagje voor de leden met politieke ambities

Een paar dagen geleden is het volgende idee aan mij ontsproten, maar alvorens ik er mijn tijd in ga steken wil ik toch wel even zekerheid.

Aangezien hier toch wel een aantal leden zijn die politiek goed op de hoogte zijn en die een uiteenlopende mening hebben, had ik er aan gedacht om een soort van politieke verkiezing te houden. Enorm vereenvoudigd, dat wel: elke kandidaat (of partij van hooguit drie leden) stelt een partijprogramma op, stelt het voor, houdt debatten, verspreidt de nodige propaganda en dan kunnen er op een vooraf afgesproken datum verkiezingen gehouden worden.

't Is enkel nog maar een beginsel, als ik meer tijd heb en als blijkt dat er ook voldoende geïnteresseerden zijn, wordt het verder uitgewerkt. Maar alvorens daarmee te beginnen had ik graag even jullie reacties gehad.
thali is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.