Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 April 2004, 11:32   #1
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard psv, onverantwoord

psv onverantwoord!!

hoe kan psv op het idee komen om robben te laten spelen met de wedstrijd tegen Newcastle voor de boeg en het EK waarin iedereen weet dat robben belangrijk is voor oranje
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 11:39   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens hiddink was robben door de tests heengekomen, en dus fit. maar idd het is natuurlijk belachelijk dat zo een speler dus weer dezel;fde blessure oploopt, en dus in feite te vroeg in het veld is gezet. Mist ie nou het Ek hierdoor?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 12:40   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

EK begint over een week of 6,7 en dat is de tijd die in feite voor deze blessure staat. Ik vind het onverantwoord van PSV hem nu al in te zetten. 4 weken is gewoon te kort, dan kun je nog door tests op een training doorkomen, een wedstrijd blijft iets anders. Al vind ik dat Chelsea daar niets mee te maken heeft, daar ga je toch geen rekening mee houden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 13:33   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Achteraf oordelen is altijd makkelijk.. "hinterher ist jeder der Klügere", Bart

Dus achteraf zeggen dat het onverantwoord is, dat vind ik niet echt eerlijk. Volgens mij is dit gewoon domme pech en erg ongelukkig. Ik geloof echt niet dat de medische staf van PSV hem te vroeg zou laten spelen, dat Hiddink hem halffit inbrengt als de wedstrijd al lang gespeeld is en dat Robben zou gaan spelen als hij nog wat zou voelen. Maar ja het is natuurlijk wel vreemd dat het opnieuw gebeurt aan dezelfde hamstring.

We hebben Robben wel echt nodig tegen Duitsland, hopelijk kunnen ze hem op tijd speelklaar krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 13:35   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

4 weken is zowat per definitie tekort, Arthur.. Toen ik op de radio hoorde dat hij inviel dacht ik al: nu al, dat kan nooit! (en nee, das niet achteraf gelul ). Blessurevrij is niet wedstrijdfit, das iets heel anders..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 16:20   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
4 weken is zowat per definitie tekort, Arthur.. Toen ik op de radio hoorde dat hij inviel dacht ik al: nu al, dat kan nooit! (en nee, das niet achteraf gelul ). Blessurevrij is niet wedstrijdfit, das iets heel anders..
Hij was blessurevrij en heeft de afgelopen week gewoon voluit mee kunnen trainen. Hoe wordt je dan pas echt wedstrijdfit? Door invalbeurten..
Het is niet zo dat alles erop wees dat hij er nog niet klaar voor was. Hiddink kreeg groen licht van de medische staf, Robben voelde zich zelf goed en wilde erg graag, en op de trainingen kreeg hij geen reactie. Dan vind ik het achteraf gezien veel te makkelijk om te zeggen dat hij onverantwoord vroeg gebracht is. Ik vraag me af of hier iemand iets te verwijten valt.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 17:17   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Arjen Robben mist misschien EK
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: de Volkskrant
Gepubliceerd: dinsdag 13 april 2004 @ 12:29

Het wordt een race tegen de klok voor de PSV-aanvaller Arjen Robben. Na een tweede hamstringblessure binnen een maand mist de talentvolle voetballer wellicht het EK in Portugal. Vast staat dat Robben niet meer in actie komt voor PSV. Na dit seizoen vertrekt hij naar het Engelse Chelsea.

Volgens zijn vader en zaakwaarnemer Hans Robben had de medische staf van PSV Arjen in bescherming moeten nemen bij het herstel van zijn eerste hamstringblessure. Clubarts Cees-Rein van den Hoogenband vindt dat de club geen blaam treft. De terugkeer van de jonge international in de wedstrijd tegen Groningen zondag duurde echter nog geen kwartier. De MRI-scan toonde een scheurtje in de hamstring van drie centimeter, net boven de oude wond.

Volgens Van den Hoogenband valt de herstelperiode bij een dergelijke spierblessure niet te voorspellen. 'Het blijft nattevingerwerk. Er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan, terwijl ook de Europese topclubs binnen de G-14 een forse toename van het aantal spierblessures signaleren.' Op de training leek Robben alles weer te kunnen.

Robben heeft zich erbij neergelegd dat hij niet meer in actie komt voor PSV. Met trainer Hiddink wil hij een revalidatie-route gaan uitstippelen zodat hij op het EK toch voor Oranje kan uitkomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 18:00   #8
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

op zich wel vroeg dat ze hem hebben mee laten spelen. Maar als goedliep op dr training en hij ondervond er geen hinder van, vind ik het op zich ook wel logisch dat ze hem ff wilden laten voetballen, ritme op laten doen voor de wedstrijd tegen newcastle, zodat hij daar ook weer in kan vallen.

Heel spijtig dat hij waarschijnlijk het EK ook niet haalt, mja kampioen worden we toch niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 18:19   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een slap gezeik over de G14 door van den hooge band
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 19:10   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
wat een slap gezeik over de G14 door van den hooge band
Hoezo? Ik geloof best dat er niet een duidelijke herstelperiode voor zo'n sluimerende spierblessure staat en dat het dus moeilijk bepalen is wanneer iemand weer kan invallen. En dit soort hamstringblessures zullen bij een steeds drukker programma in de top en bij een explosieve speler als Robben gewoon veel voorkomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2004, 11:06   #11
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Hoezo? Ik geloof best dat er niet een duidelijke herstelperiode voor zo'n sluimerende spierblessure staat en dat het dus moeilijk bepalen is wanneer iemand weer kan invallen. En dit soort hamstringblessures zullen bij een steeds drukker programma in de top en bij een explosieve speler als Robben gewoon veel voorkomen.
ik vind het wel een beetje een smoesje om je zogenaamd te verschuilen achter verklaringen van de "o zo grote G14"
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.