Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 May 2002, 19:09   #1
unk0il9
Guest
 
Berichten: n/a
Question niets zeggen....

ok, dit vinden jullie misschien stom, en ik weet ook wel dat er mensen zijn met veel ergere problemen.. maar ik trek het me toch aan..

ik heb er al de hele tijd last van.. ik weet nooit wat zeggen. niet dat mijn leven zo saai is, maar, ik weet gewoon niets!

tegen sommige mensen lukt dit wel (deze van mijn school bv.) maar die ken ik ook al lang..

als ik met iemand afspreek die ik nog niet veel gezien heb (bijv met iemand die ik ken van internet), dan zeg ik echt bijna niets.. en daardoor "haken deze mensen af" op mij...

ik denk niet dat ik verlegen ben (ik ben dit wel geweest, maar het is over.. denk ik).. ik heb het al geprobeert om op onderwerpen van de andere persoon verder te gaan, of om een lijstje onderwerpen op voorhand te bedenken.. veel helpt dit echter niet..

njah, tmoest er gewoon ff uit..
tnx voor de aandacht
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 19:13   #2
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je bent verlegen...

meer heb ik niet te melden
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 19:50   #3
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb hetzelfde
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 20:43   #4
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Uhm..... Probeer vaker je mond open te gooien zou ik zeggen!!!

Maarja, makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk.........
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 20:45   #5
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das idd niet zomaar gedaan.. Ik heb precies hetzelfde, kwee nooit waar ik het over moet hebben. Ik doe er ook nix aan, vaak heb ik helemaal geen zín meer om te praten.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 23:14   #6
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij jongens heb ik het minder snel als bij meisjes... bij jonges van internet (IRC) bijvoorbeeld kan ik soms nog complete lulverhalen houden over onderwerpen over computers bijvoorbeeld. maar tegenover een meisje ben ik ook heel stil, dat zit ik gewoon te denken hoe k et een beetje levend kan houden, ik weet soms echt niks te zeggen....
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 15:22   #7
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mwah ik ben blij dat ik dit absoluut niet heb (ik zeg eerder te veel dan te weinig), maar dat komt omdat ik overal schijt aan heb... Positief, maar kan negatief zijn.

Mijn vriendin echter, is erg stil, en dat vind ik echt jammer. Ze zegt nooit echt waar ze aan denkt, of wat ze wil. Zonde want ze is zo lief!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 15:48   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ligt dr aan hoe spontaan je bent...als je zoiets heb van wat kan mij het bieten lul je vanzelf dr wel een verhaal op los...sommige mensen hebben dat gewoon niet tjah ieder mens is anders hoor...en als ez op je afknappen...tjah dan zijn ze je het tog niet waard?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2002, 17:32   #9
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

volgens mij ligt het ook aan de mensen tegen wie je praat (zoiets was al gezegd geloof ik, maar goed). Tegen sommige mensen kan ik goed lullen, tegen iedereen wel als ik wil. Maar sommige zijn een beetje afwezig weet je wel (heb het nou vooral over het chatten bij messenger). Ik met m'n lijst van net aan 20, tegen andere met 200. Die hebben dan vrienden ja en zijn rustig met 10 mensen tegelijk aan het praten, ik ben blij als er 1 is. tjah, dan ga ik denken van, laat ik maar nix zeggen want ze zijn blijbaar toch niet geinteresseerd en ze hebben het veel te druk met andere mensen
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 14:50   #10
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
ieder mens is anders hoor...en als ez op je afknappen...tjah dan zijn ze je het tog niet waard?
Jah vind ik ook.....
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2002, 20:00   #11
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: niets zeggen....

Citaat:
als ik met iemand afspreek die ik nog niet veel gezien heb (bijv met iemand die ik ken van internet), dan zeg ik echt bijna niets.. en daardoor "haken deze mensen af" op mij...
Hoi!

Uuh, voel je je dan wel op je gemak bij die persoon of helemaal niet? Als je echt niet weet wat je wilt zeggen of vragen, dan kan je misschien iets aan die persoon iets vragen over wat hij/zij nu doet, dus over werk, of school ofzo. En jij kan dan vertellen wat jij nu doet en misschien over je hobbies.

Of als je niet direct wilt praten, ga dan naar een film ofzo. Dan is de aandacht niet direct op jou gericht. En na afloop kan je over de gekeken film kletsen. Of over andere films die jij leuk vond om te zien. Ga de stad ofzo in en wandel daar een beetje.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Enne, wel jezelf blijven he? En niet stressen als je niets weet te zeggen. Heel veel mensen hebben dat ook wel hoor!

Liefs,
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 11:59   #12
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Mwah ik ben blij dat ik dit absoluut niet heb (ik zeg eerder te veel dan te weinig), maar dat komt omdat ik overal schijt aan heb... Positief, maar kan negatief zijn.

Mijn vriendin echter, is erg stil, en dat vind ik echt jammer. Ze zegt nooit echt waar ze aan denkt, of wat ze wil. Zonde want ze is zo lief!!!
kep PRECIES het zelfde als jou !!!!! alleen mijn EX was zo maar die vriendin die ik nu heb heeft dat niet meer GELUKKIG
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2002, 08:03   #13
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ik ook wel es. Meestal begin ik te lullen over iets wat er op dat moment gebeurt. Als ik bv een man + hond zie lopen zeg ik "die kjel loopt bijkant net zo moelijk als ze hond"! En meestal ga ik dan verder ouwehoeren. Zo begon ik laatst over auto's en eindigde het gesprek met een discussie over sinaasappelsap
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2002, 21:19   #14
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
ik heb hetzelfde
ik ken het maar als ik iemand echt ken is dat wel weg bij mij
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 19:33   #15
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken je probleem wel eigelijk....
keb er ook last van...
ik denk ook dat het onzekerheid en verlegenheid is
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 22:05   #16
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

goede vrienden inderdaad uitgesloten, hoewel ik daar soms ook gewoon stil bij zit. Misschien heeft verlegenheid er iets mee te maken ja...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 05:45   #17
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
kep PRECIES het zelfde als jou !!!!! alleen mijn EX was zo maar die vriendin die ik nu heb heeft dat niet meer GELUKKIG
Hehe mijn girl zegt ook al iets meer, maar ik heb 'r een maand niet gezien, en ga vandaag weer naar d'r toe olé olé!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.