Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 May 2015, 16:46   #1
wegmanjunior
Lid
 
Geregistreerd op: 22 May 2015
Berichten: 1
Unhappy verliefd op een ander?

Hoi leerlingen,

ik heb nu al bijna een jaar een relatie met iemand, en ze is geweldig, ik hou superveel van haar. Nu ben ik onlangs op een trip geweest naar Rome met school en ik heb daar heel veel gepraat met een meisje uit mijn klas, en ik ben verliefd. Continu als ik bij mijn vriendin ben denk ik aan haar en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb al een vliegticket gekocht voor de zomervakantie met mijn huidige vriendin (haar ouders gaan mee). Wat zouden jullie doen in deze situatie?

groentjens
wegmanjunior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2015, 10:19   #2
Evada
Lid
 
Geregistreerd op: 1 November 2015
Berichten: 2
Standaard

Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegenover jezelf en haar. Ik heb uit ervaring van mijn ouders meegekregen dat je verliefdheid na een tijdje weggaat en het verandert in houden van, wat ertoe kan leiden dat je verliefd kunt worden op iemand anders. Is je gevoel echt sterk of denk je dat het meer een sorrt crush is, iets wat weer overgaat? Als het echt is, moet je eerlijk zijn tegenover je vriendin. Zo niet, kijk het even aan. Dat je al een vliegticket hebt gekocht maakt totaal niks uit voor je gevoel. Wat er niet is, is er niet. Wil je ook even naar mijn laatste post kijken? x
Evada is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.