Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 March 2003, 13:59   #1
miranda_dals
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard pfeiffer

Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik pfeiffer heb. Ik kan wel naar school, maar daarna ben ik zo moe, dat ik niet meer kan leren. Ik zit in 6VWO, dus binnenkort weer schoolonderzoeken, maar ik kan me zo moeilijk concentreren. mijn ouders hebben weinig begrip, ik moet het maar aankunnen. ik baal er ontzettend van. heeft iemand ook pfeiffer gehad en wat tips voor me. alvast bedankt. groetjes miranda
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2003, 16:43   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah heb het dus ook gehad, gelukkig niet zo heel extreem als dat ik van sommige mensen hoor.

Maar als je moe bent, ga dan ook even liggen/slapen. Want als je dat gaat uitstellen, duurt je Pfeiffer ook langer omdat je jezelf geen rust gunt.

En mensne die tegen je zeggen dat je niks hebt, moet je links laten liggen. Want jij bent de enige persoon die voelt wat je lichaam wil.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2003, 15:01   #3
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het ook gehad, en kon niet naar school! Dat was ontzettend balen want daardoor ben ik blijven zitten. Maar goed, als je ouders je niet geloven, moet je een bloedtest laten doen, dan moeten ze het wel geloven. En op school houden ze er dan ook goed rekening mee (bij mij tenminste wel).
En als je moe bent, gewoon gaan liggen en gaan slapen. Want inderdaad, als je gewoon doorgaat duurt het alleen maar langer.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 21:15   #4
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

een maat van me heeft t gehad , die had t met school kunnen regelen dat hij alleen de lessen hoefde te volgen die echt noodzxakelijk waren , en dan verspreid over de dagen dat hij af en toe naar huis konm ( woonde vlak bij school )

probeer ook of je zoiets kan regelen met je school
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 22:06   #5
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het ook gehad(niet zo'n erge vorm)... maar elke leraar die ik had was ervan op de hoogte. En als ik me niet goed voelde mocht ik meteen naar huis...........
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.