Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 April 2003, 01:53   #1
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard Wat een klote jeugd zeg!!!

Sorry hoor, kmoet ff wat kwijt. Kweenie echt waar ik et moet posten, dus daarom maar hier. Ik ben dus net echt zwaar teleur gesteld in de jeugd van vandaag. Kwas net in et cafe met een stel vrienden. twas wel cool hoor. Maar een vriend van me (Gerard) werd heel erg misselijk en aangezien zijn vriendin(Mimi) de enige was die ook naar huis ging en ik DE persoon ben als het gaat om verantwoordelijkheidsgevoel. Had ik besloten mee te rijden tot ze beide thuis waren. Je laat immers een meisje, of een stom dronken scheef rijdende kotsende vriend, niet alleen naar huis rijden. Toch?!
Anyway, ik rij dus mee... Mimi wilde eerst nog helemaal met gerard ook mee rijden maar ik had haar overtuigd dat ik wel met gerard mee naar huis zou rijden. Toen we bij haar huis aankwamen stond er een gast op haar oprit te pissen. Nou is Mimi niet et meest subtiele meisje dus die begint te roepen: "hey wat doe je daar?! vind je dat normaal" ed. Die gast was dus niet alleen, maar in een groep van rond de 7 jongens en 2 meisjes. En ja hoor. Hij vond dat niet zo leuk. evenals zijn 'vrienden'. Dus hij roept: "ok, nou hebben jullie 10 seconde om door te rijden, anders ga ik slaan. Maar omdat Mimi daar woonden en we haar gewoon ff af wilde zetten bleven we staan.
Ik dacht, nou dat zal wel bluf zijn, maar na die 10 seconde kregen Gerard en ik dus keiharde klappen. Terwijl die klootzakken aan onze houding konden zien dat wij ze niks zouden maken. Mimi probeerde ze eerst nog tegen te houden, maja 5 jongens (2 ofzo hielden zich afzijdig) tegen 2 jongens en een meisje... Nouja, bereken de kansen maar. Mimi rende uiteindelijk met een bloedende hand in paniek naar binnen en haalde haar hond naar buiten. Snel genoeg volgde ook haar ouders. Gelukkig net op tijd. Ergens tijdens het ontwijken van de slagen had ik echter een keiharde klap gevangen... Veel kan ik er niet over zeggen, maar ik zag een vuist op me af komen en het volgende moment lag ik op m'n fiets op de grond. Van de klap kan ik me niks herinneren, maar tmoet op m'n kaak geweest zijn aangezien ik 1 of 2 losse kiezen heb en overal vel los hangt in m'n wang. Gerard heeft een harde klap op z'n oog gevangen. Wat volgens mij ook heel erg pijn deed. Uiteindelijk hadden we dus de mazzel dat de ouders van Mimi nog wakker waren en naar buiten gekomen waren, anders had ik misschien inmiddels in het ziekenhuis gelegen. Op et laatst kwam er nog een politie auto aan, we wezen ze op de groep die al een stuk verderop stond en ze gingen er naar toe. 1 Gast van die groep was bij ons gebleven, blijkbaar de enige die besefte dat ze veel te ver gegaan waren. Hij had trouwens ook niet geslagen en geprobeerd zijn vrienden tegen te houden. Hij zei nog dat et hem heel erg speet. En dat z'n vrienden stom dronken waren. En als ze opgepakt werden zou hij het terecht gevonden hebben. Tis toen allemaal niet echt to me doorgedrongen. Maar ik heb wel respect voor de meisjes (en dus die ene jongen) die erbij waren. Ze hielden de jongens tegen (of althans probeerde dat). 1 Meisje kende ik nog van m'n basisschool (myrthe, ja linnea, DE myrthe), ik merkte dat ook zij geschrokken was. Ze zei dat ze mij kende en dat ze et zo'n toffe gast niet gunde (tegen die groep, maar vooral tegen haar vriendin die ook ons geholpen had). Raar is dat toch. De pijn die je hebt ben je zo vergeten, maar dat soort opmerkingen blijven hangen. Ik wou dat ik haar nog kon bereiken, maar ik heb d'r nummer niet. Kzou d'r willen bedanken. Maja, das nu te laat, kheb et net ook wel tegen d'r geroepen, maar kweet niet of ze het gehoord heeft.
Ik heb hierna Gerard nog thuis gebracht, omdat die jongen bijna niet meer kon lopen/fietsen (meer door de alcohol, dan door de klappen, maar toch). Daarna ben ik zelf naar huis gegaan. Ik heb meteen een foto van mezelf genomen om te kunnen laten zien hoe erg ik naar de kloten ben op et moment. Als je dus zin hebt om replies te posten die absoluut flauw zijn of gewoon hele lage humor, doe et dan ff ergens anders want dat kan ik op et moment echt niet hebben.
Of ik pijn heb? tsjah, ik voel het natuurlijk wel. Door de alcohol isset waarschijnlijk minder erg dan wat ik morgenochtend zal voelen. KHeb idd pijn jah en flink ook. Ik heb et de anderen maar niet laten merken, blijkbaar blijf ik hoe dan ook degene die zich opoffert, tzit nou eenmaal in me. Net belde Mimi me, om te vragen hoe et ging... Nou normaal kreeg ik et er niet uit, maar kheb gezegd dat et met mij ok is, en met gerard ook. Hij was iig netjes thuis gebracht. Pas als ik weet dat iedereen gerust gesteld is merk ik dat ik ook zwaar naar de kloten ben. Maar ik kom thuis in een 'bijna' leeg huis, m'n ouders slapen allang en m'n broer is bij z'n vriendin. I really wish someone would be here for me right now... kheb m'n wonden in m'n mond inmiddels zo ver gekregen dat ze stopten met bloeden. nouja, I'll be fine. Kwilde et alleen ff kwijt. Ik hoop wel dat omdat ik et op ADB gepost heb et wel serieus wordt genomen. Mensen die me kennen weten dat dit geen geintje is. kvraag me af of ik nou stom bezig ben geweest door steeds eerst aan de anderen te denken... Achteraf is alles goed gekomen en heb ik wel een gevoel dat ik et goed heb aangepakt. Maar t feit blijft dat ik misschien geen klappen had hoeven vangen als ik me afzijdig had gehouden. Als je op et moment m'n lange verhaal nog steeds aan et lezen ben wil ik je daar alvast voor bedanken. Ik ga maar eens kappen en proberen een beetje tot rust te komen. Kheb iig een klote avond gehad die ik me gedwongen nog wel een paar dagen herinner. En ik begrijp dus niet dat die gasten er lol in kunnen hebben om met z'n 5en 2 jongens en een meisje voledig de grond in te rammen. Ik voel me iig flink hard genaait. Ik zou nooit iemand slaan, hoe ver ze ook gaan. En hoe lam je ook bent, dat zie je, die gasten konden zien dat ik ze niks zou doen. En Gerard ook niet. Toch slaan ze d'r op los. Ik hoop dat de politie maatregelen heeft getroffen, maja, ik geef et een kleine kans. Thanks for reading this awfull load of text. But I needed to tell. Daarbij wil ik nog zeggen dat ik hierdoor iedereen die niet zomaar mept (waaronder dus de meeste van jullie neem ik aan) een stuk meer ben gaan waarderen! Dus daarom de opmerking JULLIE RULEN! Ik wou dat Linnea en 0Vera nie hier waren... ik weet gewoon dat zij me zo hadden kunnen opkrikken op et moment. Nouja, ik ga proberen de slaap te vatten... Truste allemaal.

En greetz,
René
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 01:59   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

pijn zal volgende dag wel mee vallen ben keer keihard op me bek geflikkerd volgende dag amper last van (halve kop open)

ga je btw nog klacht indienen ?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 02:06   #3
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Hoe zou ik dat moeten doen? ik heb dus geen id wie die gasten waren, die vriend die bij ons bleef was opzich best aardig, maar wilde nog net niet de namen van z'n maten noemen. Kheb dus geen poot om op te staan.

Hier btw nog die foto...


__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 02:10   #4
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

je kan ze toch wel herkennen of viavia

*ziet niet echt iets op foto*
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 02:10   #5
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

En als contrast een fotootje van mij en Gerard in et cafe, ongeveer 20 minuten voor et gebeurde...

__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 02:14   #6
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

sorry zie het echt niet
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 02:35   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik ook nie
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 04:08   #8
DaffyNL
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das k*t jha...andere woorden heb ik er ni voor...maar als ik jou was dan had ik met een paar maten net zo lang gezocht totdat ik die jongens vond en eens duchtig doorgelaten....koekje van eigen deeg noemen ze dat. en btw. wat die foto betreft..ik zie alleen je kaken dikker of ligt dat aan mij??

ohwja en sterkte nog..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 08:28   #9
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
sorry zie het echt niet

zie je het dan echt niet!! op die ene foto is ie behoorlijk bezopen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:16   #10
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan gebeuren. Volgende keer ben jij met een groep en dan pak je hun.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:16   #11
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Mja bezopen, dat ook... M'n kaken zijn idd wat dikker, khad natuurlijk ook een foto kunnen nemen toen et bloed nog uit m'n mond liep, maar kheb et eerst maar ffies schoon gemaakt en dicht laten worden. Anyway, tverschil met de voorgaande foto lijkt mij toch wel redelijk duidelijk. En tkwam nie doordat ik bezopen was, want tusse die 2 foto's heb ik niks gedronken. Nouja, tis nu de volgende ochtend, ik loop naar beneden en m'n moeder vraagt meteen waarom mijn kaak is opgezet... Dus twas wel te zien blijkbaar. Tdoet toch nog steed ook wel pijn. Er zit nog 1 kies een beetje los, maar tvalt mee. Kvinnet gewoon meer klote dat er mensen zijn die hier lol in kunnen hebben.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:17   #12
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Mja bezopen, dat ook... M'n kaken zijn idd wat dikker, khad natuurlijk ook een foto kunnen nemen toen et bloed nog uit m'n mond liep, maar kheb et eerst maar ffies schoon gemaakt en dicht laten worden. Anyway, tverschil met de voorgaande foto lijkt mij toch wel redelijk duidelijk. En tkwam nie doordat ik bezopen was, want tusse die 2 foto's heb ik niks gedronken. Nouja, tis nu de volgende ochtend, ik loop naar beneden en m'n moeder vraagt meteen waarom mijn kaak is opgezet... Dus twas wel te zien blijkbaar. Tdoet toch nog steed ook wel pijn. Er zit nog 1 kies een beetje los, maar tvalt mee. Kvinnet gewoon meer klote dat er mensen zijn die hier lol in kunnen hebben.
Als je je om dit soort dingen druk gaat maken, iedereen word wel een keer in zijn leven in elkaar geschopt
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:19   #13
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

En ik denk nie dak kan achterhalen wie et zijn. Ik kende alleen dat ene meisje maar kweet haar achternaam al nie meer. Kzou nie weten hoe ik ze zou moeten vinden.
Terug pakken doe ik niet, dat vinnik net zo laag als wat zij doen. Maja, ik zou et niet erg vinden als ze per ongeluk tegen een boompje aan rijden ofzo
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:20   #14
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
En ik denk nie dak kan achterhalen wie et zijn. Ik kende alleen dat ene meisje maar kweet haar achternaam al nie meer. Kzou nie weten hoe ik ze zou moeten vinden.
Terug pakken doe ik niet, dat vinnik net zo laag als wat zij doen. Maja, ik zou et niet erg vinden als ze per ongeluk tegen een boompje aan rijden ofzo
Als de politie er gisteravond is bij geweest hebben ze vast wel een naam opgeschreven
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:20   #15
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Als je je om dit soort dingen druk gaat maken, iedereen word wel een keer in zijn leven in elkaar geschopt
Mja maar d'r is meestal toch nog wel enigszins een reden te vinden... Deze gasten wilde gewoon meppen. Leuk hoor.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:21   #16
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

of je het nu wel ziet of niet maakt geen reet uit. het gaat dr gewoon om dat die stelletje debielen zoiets bij iemand flikken. ik schrok echt van je verhaal want wat je schrijft kan dus echt iedereen zomaar overkomen. je heb zoals je zegt echt geluk gehad.

ik hoop dat de klap achteraf toch wel mee valt en dat die mensen hun verdiende loon krijgen. en ik hoop dat het met die andere 2 ook goed gaat.

trouwens nog iets. wees echt zo blij dat je dat verantwoordelijkheids gevoel heb. wat was er gebeurt als die andere 2 met zn 2en waren weggegaan...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:21   #17
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Mja maar d'r is meestal toch nog wel enigszins een reden te vinden... Deze gasten wilde gewoon meppen. Leuk hoor.
Kan je het best weglopen en gewoon lekker negeren. Of een boom uit de grond trekken en rossen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:21   #18
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Als de politie er gisteravond is bij geweest hebben ze vast wel een naam opgeschreven
Denket niet, ze zijn niet eens uitgestapt, en die gasten waren te lam om hun naam te noemen. Politie doet geen reet meer tegenwoordig.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:24   #19
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Rijntje
of je het nu wel ziet of niet maakt geen reet uit. het gaat dr gewoon om dat die stelletje debielen zoiets bij iemand flikken. ik schrok echt van je verhaal want wat je schrijft kan dus echt iedereen zomaar overkomen. je heb zoals je zegt echt geluk gehad.

ik hoop dat de klap achteraf toch wel mee valt en dat die mensen hun verdiende loon krijgen. en ik hoop dat het met die andere 2 ook goed gaat.

trouwens nog iets. wees echt zo blij dat je dat verantwoordelijkheids gevoel heb. wat was er gebeurt als die andere 2 met zn 2en waren weggegaan...
Dat hele gevecht gebueren is hier volgens mij meer regel dan utizondering
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:24   #20
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze doen teveel alst nie moet en te weinig alst moet
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:24   #21
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Politie doet geen reet meer tegenwoordig.
Das gelul
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:25   #22
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Das gelul

zoals ik al zei,
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:28   #23
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

sorry, ik vergat de loze parkeerbonnen en snelheidsovertredingen, om m'n mond maar te houden over de lichtcontroles.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:33   #24
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
sorry, ik vergat de loze parkeerbonnen en snelheidsovertredingen, om m'n mond maar te houden over de lichtcontroles.
Misschien in jou boeren dorp
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:35   #25
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Misschien in jou boeren dorp
Lol, hilversum, een boeren dorp Geintje zeker.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:39   #26
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Lol, hilversum, een boeren dorp Geintje zeker.
Nope hilversum is boer
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:39   #27
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dit ook echt te loos voor woorden..

ik kan me daar echt kwaad om maken..



de politie doet echt geen flikker.. eigenlijk zou er eens een hele groep gedupeerde jongeren een aanklacht moeten indienen tegen de politie niet dat het gaat werken maar het zou misschien helpen.. ja toch.. ze doen te weinig.. op dit soort gebieden.. die jongeren moet je in de toom houden.. die moet je meteen aanpakken anders doen ze het volgende keer nog een keer en schoppen ze iemand dood,en dan zeggen dat de maatschappij elkaar niet meer aanspreekt. Maar wie gaf ook al weer het goede voorbeeld????
wat is dit echt voor een loosheid
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:40   #28
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
ik vind dit ook echt te loos voor woorden..

ik kan me daar echt kwaad om maken..



de politie doet echt geen flikker.. eigenlijk zou er eens een hele groep gedupeerde jongeren een aanklacht moeten indienen tegen de politie niet dat het gaat werken maar het zou misschien helpen.. ja toch.. ze doen te weinig.. op dit soort gebieden.. die jongeren moet je in de toom houden.. die moet je meteen aanpakken anders doen ze het volgende keer nog een keer en schoppen ze iemand dood,en dan zeggen dat de maatschappij elkaar niet meer aanspreekt. Maar wie gaf ook al weer het goede voorbeeld????
wat is dit echt voor een loosheid
De politie is er ook altijd bij? En ze zien ook alles.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:46   #29
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet hoe het voelt, is niet goed voor je zelfvertrouwen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 10:53   #30
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

De politie is er ook altijd bij? En ze zien ook alles.
Kdenk niet dat ze et gezien hadden, maar ze waren er wel bij en hoorde wat er gebeurd was. Mja, iets doen is waarschijnlijk te veel gevraagd.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:07   #31
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Kdenk niet dat ze et gezien hadden, maar ze waren er wel bij en hoorde wat er gebeurd was. Mja, iets doen is waarschijnlijk te veel gevraagd.
Wat moet je dan doen? 3 Bussies laten komen iedereen meenemen. En dan op het buro gaan verhoren en dan verteld iedereen een ander verhaal en dan staat iedereen binnen 2 uur weer op straat
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:27   #32
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Waarom bel je me niet?
Merde... oww... jezus. ik spreek je zo weer mop


Eikels.... verdomme
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:35   #33
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Reneetje... sissy and I are there for you, even if it is in the middle of the night!! I have been called up for a lot less than this!!

En wat er met jou gebeurd is is een klassiek geval van zinloos geweld hufters!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:40   #34
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

De politie is er ook altijd bij? En ze zien ook alles.
neej maar als ze er wel bij zijn grijpen ze niet in,...
Ook niet als er iets wordt aangegeven..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:43   #35
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Wat moet je dan doen? 3 Bussies laten komen iedereen meenemen. En dan op het buro gaan verhoren en dan verteld iedereen een ander verhaal en dan staat iedereen binnen 2 uur weer op straat
of ze op laten halen door hun oudertjes..zullen ze leuk vinden.. sorry maar als je ze gewoon laat lopen wakker je helemaal aan, dat de politie nutteloos is..
ik bedoel dit noem je toch niet geloofwaardig??
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:49   #36
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
Waarom bel je me niet?
Merde... oww... jezus. ik spreek je zo weer mop


Eikels.... verdomme
Citaat:
Originally posted by 0Vera
Reneetje... sissy and I are there for you, even if it is in the middle of the night!! I have been called up for a lot less than this!!

En wat er met jou gebeurd is is een klassiek geval van zinloos geweld hufters!
Jullie zijn echt lief

Tnx for tha support!
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 12:47   #37
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

kheb ook zo een ervaring.... echt zo klote! ik snap dat zinloze geweld niet. warom mensen in elkaar slaan zonder reden!?!?

ik hoop dat daar ook es iets aan word gedaan.

sterkte DarkSilence
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 13:09   #38
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eclipse

Als je je om dit soort dingen druk gaat maken, iedereen word wel een keer in zijn leven in elkaar geschopt
Waar slaat dat nou op? Net alsof je dit maar normaal moet vinden tegenwoordig...

Ik hoop dat het weer een beetje met je gaat..! Super *** voor juh
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 13:20   #39
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie wel een opgezwollen kaak btw, zal morgen wel blauw worden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 15:08   #40
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kut voor je man Sterkte.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 16:30   #41
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

waren er maar meer scouts in nederland


nee maar serieus, ik heb 2 van dit soortgelijke gevallen meegemaakt en heb respect voor je dat je dit kunt posten over bijde gevallen kan ik nog heel moeilijk praten en al helemaal niet zomaar op het forum posten. Om wat ik die mensen heb aangedaan of wat ik gezien meegemaakt hebt die 2 bewuste nachten.


Ik kan je alleen beterschap wensen, doe rustig aan houd je taai en als die "vriend" niet wil zeggen wie de echte daders waren sorry maar dan moet je hem wel aanwijzen bij de politie en dan MOET ie het hun vertellen als zij er om vragen. Zeg dit tegen die jongen zeg dat je de namen nu moet weten anders moet je zijn naam aan de politie doorgeven en komen ze hem halen voor dezelfde simpele vraag wie het waren...


Het zou zo moeten zijn dat idd in Nederland hier gewoon van dit wangedrag iets gezegt kan worden een opmerking over iemand die zich misdraagd moet gewoon mogelijk zijn zonder agressie
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 06:53   #42
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

goh wat een vreugde die eclipse gaat flink in verdeging
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 12:21   #43
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
waren er maar meer scouts in nederland


nee maar serieus, ik heb 2 van dit soortgelijke gevallen meegemaakt en heb respect voor je dat je dit kunt posten over bijde gevallen kan ik nog heel moeilijk praten en al helemaal niet zomaar op het forum posten. Om wat ik die mensen heb aangedaan of wat ik gezien meegemaakt hebt die 2 bewuste nachten.


Ik kan je alleen beterschap wensen, doe rustig aan houd je taai en als die "vriend" niet wil zeggen wie de echte daders waren sorry maar dan moet je hem wel aanwijzen bij de politie en dan MOET ie het hun vertellen als zij er om vragen. Zeg dit tegen die jongen zeg dat je de namen nu moet weten anders moet je zijn naam aan de politie doorgeven en komen ze hem halen voor dezelfde simpele vraag wie het waren...


Het zou zo moeten zijn dat idd in Nederland hier gewoon van dit wangedrag iets gezegt kan worden een opmerking over iemand die zich misdraagd moet gewoon mogelijk zijn zonder agressie
Die 'vriend' was een vriend van die gasten die ons gemept hebben. Wij kende hem dus ook niet. En uiteraard heeft ie z'n eigen naam ook nie genoemd. Daarom wil ik die Myrthe zien te tracen. Maja, kdenk dat er weinig meer aan te doen valt.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.