Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 April 2005, 19:17   #1
Anne2388
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy nachtmerries

Hebben jullie wel eens last van nachtmerries?
Ik wil graag met iemand praten die hetzelfde meemaakt.. Ik zit er best wel mee, ik droom steeds over nachtmerries die steeds weer terugkeren. Niet zo maar een nachtmerrie, echt eng.
Het gaat over een leraar die mij tot dingen dwingt. Ik had 2 jaar terug een klein conflictje maar het stelde verder niets voor. Het was een hele aardige leraar, nu nog steeds. OP dit moment worden die dromen steeds erger en ik wil er graag over praten, maar ik weet niet met wie, ik heb het hem wel verteld en een gesprek gehad, maar het gaat nog steeds gewoon door. Hij dreigt mij (in de dromen) met mishandeling, ook op seksueel gebied, ik ben daardoor bang voor hem geworden. En ik kan er ook niet meer tegen als iemand lichamelijk contact zoekt, ook al is het maar gewoon een arm slaan om iemands nek, zelfs niet als het een vriendin is.

Heeft iemand dit ook en wil die er ook over praten, of heb je het niet, maar toch geinteresseerd, dan moet je ff een berichtje plaatsen..!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.