Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 April 2005, 10:15   #1
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy superfans

het lijkt verdomme wel het seizoen van de relmegoolen.
eerst al bij Feyenoord- Sporting die stilgelegd is en nu de wedstrijd van gisteravond. en dan niet te bedenken wat er allemaal nog meer gebeurt is wat niet door de beugel kan.
spaanse racisme naar de Engelsen.
komt er nog een eind aan of kunnen we het voetbal langzaam gedag gaan zeggen. wat denk en jullie??
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 10:33   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Duitsland is zowat het enige land waar normale supporters nog normaal met elkaar omgaan (op wat Oostblok-clubs en Essen na). Vandaar dat ik me daar steeds beter thuis voel!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 10:47   #3
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laten we niet vergeten wat een discipline er in Engeland BINNEN de standions is, daar hoor je nooit zoiets. er word geroepen enz. maar ze gedragen zich wel.
wat er buiten gebeurt is natuurlijk niet bepaald goed
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 10:51   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

In Engeland zoeken hooligans inderdaad ook vooral elkaar op, maargoed, daar moet ik nog altijd een keer heen.

In Nederland hebben de gewone fans in 'clubkleuren' geen enkele vorm van respect voor elkaar. Meestal wordt er dan op een laffe manier (middels het gooien van voorwerpen of het aanvallen met grote groepen met meelopers op kleine groepen) de confrontatie gezocht. In Duitsland lopen gewone fans door elkaar heen, heffen clubliederen aan en drinken samen een biertje. Hooligans zijn daar (uiteraard) ook volop, maar daar zoeken ze elkaar buiten de stadionbuurten op, en doen moeten ze het natuurlijk zelf weten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 11:20   #5
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je helemaal gelijk in, in Nederland zijn mensen normaal totdat de clubkleuren verschijnen dan worden het een stel dwazen die zich niet meer in de hand hebben.
Duitsland heb ik nooit wedstrijden bezocht dus kan ik niet over oordlen.
maar zo te horen kan ik jou volgend jaar zomer tijdens het WK in duitsland verwachten
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 18:33   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

WK in Duitsland? Haha juist bij het duitse nationale elftal zijn relschoppers actief, of ben je 1998 vergeten? Tel daar nog een grote invasie van die engelse bij op, en het wordt weer feest..

Moet zeggen dat ik het toch wel een kick gezicht vond bij Inter-AC Milan. Liever zo eruit, dan met 5-0 op je klote krijgen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 08:28   #7
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja en liever met 5-0 op je kloten krijgen dan minstens een jaar van europees voetbal verwijderd worden. tenminste dat is wat ik wel verwacht.


sukkel:@
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 09:45   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laatst nog met groen en rood in mijn haar door Arnhem gelopen, geen last gehad van vitesse gassies . Het gebeurd hier in Alkmaar trouwens wel steeds vaker dat supporters van andere clubs op avonden, terwijl hun club niet eens tegen az moet, komen rellen in de stad. (vooral Utrechters )
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 10:36   #9
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bassie zou "mieniemieniemieniemienie doen"

Ohja, zondag een biertje doen met die joden
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 10:40   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
WK in Duitsland? Haha juist bij het duitse nationale elftal zijn relschoppers actief, of ben je 1998 vergeten? Tel daar nog een grote invasie van die engelse bij op, en het wordt weer feest..

Moet zeggen dat ik het toch wel een kick gezicht vond bij Inter-AC Milan. Liever zo eruit, dan met 5-0 op je klote krijgen.
Rondom Die Mannschaft is het idd vele malen erger dan rondom gewone clubs. Die echte hooligans zitten bij de lagere clubs, meestal nog onder de Regionalliga, en dat is ook het volk dat op het nationale team lijkt af te komen. In Engeland zie je dat ook. Geen Manchester-hools bij het Engelse team, maar van Blackpool ofzo..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.