Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 27 August 2007, 18:33   #1
Tom16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat moet ik nu?

Hallo,

Ik weet niet waar ik dit moest posten dus doe ik het maar ff hier. Het zit namelijk zo, vanmiddag zei m'n moeder dat m'n jas zo smerig was en dat deze eens moest worden gewassen. Naja, ik dus net m'n jas gegeven om te wassen en dus controleert ze de jas of er nog wat inzit zodat dit niet wordt meegewassen. Tot mijn grote schrik haalt m'n moeder een een stukje verpakking uit van een sigarettenpakje!!! Ik weet hier helemaal niets vanaf en was stom verbaast toen ik het zag, want ik rook namelijk niet en heb er ook een hekel aan. Het rare was dat het er smiddags zover ik weet nog niet inzat toen ik met m'n moeder naar de stad ging. Ook ben ik de afgelopen weken niet weg geweest (uitgaan etc), dus ik vind dit heel raar hoe dit erin is gekomen. M'n moeder natuurlijk meteen vragen of ik wel rookte enzo, hier moest ik me dus uitlullen want als ze zoiets ziet gelooft ze het natuurlijk niet. Ik heb wel gezegt dat ik dat niet doe en nooit zal doen omdat ik hier op tegen ben.....toch heb ik nu het gevoel alsof ze me niet gelooft en alsof ze nu anders tegen me aan kijkt, want mijn ouders willen niet dat hun kinderen roken. Ik wil het ook niet, maar het zat wel in m'n jas en dit is er op de een of andere manier ingekomen en zou graag wel willen weten hoe..... Zelf denk ik misschien dat m'n moeder het er heeft ingestop om zo te m'n reactie te kijke of ik rook (want volgens mij had ze dat vermoeden).....wat moet ik nu doen..?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2007, 12:04   #2
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

move on
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2007, 22:48   #3
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

als je moeder die er in heeft gestopt, hoe komt ze dan aan dat pakje? ^-^ problemen mot je verbranden. pak dat pakje en steek het in de tuin in de fik laat je moeder er naar kijken terwijl jij er stampend op loopt te springen en zeg dan, DIT VINDT IK ER VAN. groots aanpakken : >
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2007, 14:15   #4
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah LOL .. !!!!

maar als je moeder dat erin heeft gestopt.. vind ik dat evengoed niet erg aardig..
misschien heb je een andere jas..??
of misschien heb je hem ergens opgehangen en heeft iemand het erin gestopt..??
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2007, 08:30   #5
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sjorsje-v Bekijk Bericht
move on
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.