Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 May 2003, 08:51   #1
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down het is uit

ik schreef gister nog dat ik een vriendin had die geen sex met me wilde en nu is het uit omdat ze te veel problemen heeft met haar vriendinnen en met school en daardoor is ze gaan twijfelen aan onze relatie ze zegt dat dit het beste is maar dat ze nog steeds van me houd en dat ze nog wel verliefd op me is zo is het de vorige keer ook gegaan ik hou ook nog van haar en weet echt niet meer wat ik moet doen hoe ik verder moet als ik vraag of het goed kan komen zegt ze nee dan misschien en dan weer weet ik niet we hebben gister wel 3 uur gepraat en gehuild ze zegt dat ze dit niet wil maar dat het moet omdat het het beste is voor haar help ik ga hier kapot aan wat moet ik doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 10:06   #2
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze houd nog van je, maar ze maakt het wel uit... klinkt erg implusief
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 11:36   #3
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja wat moet ik nou ik weet het echt niet ik hoop dat het weer goed komt maarja
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 14:13   #4
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan nog altijd afspreken of wachten tot het ergste van deze periode is overgewaaid. Ze is gewoon verward en onzeker.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 14:23   #5
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

persoonlijk denk ik dat het een manier is om het uit te maken zonder u te veel te kwetsen :s
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 15:30   #6
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by laurier_garnier
persoonlijk denk ik dat het een manier is om het uit te maken zonder u te veel te kwetsen :s
Ja da is: zegge da ze u nog graag zien maar het wel uitmaken omdat het 'te moeilijk' is, of zoiets.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 19:39   #7
terrorpinda
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is ze er zelf niet helemaal over uit wat ze moet doen en hoe ze alles wil oplossen!!
kijk eerst even hoe het verder met haar gaat maar probeer wel een vriend voor haar te blijven bij ze steun kan krijgen en met wie ze kan praten!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 17:02   #8
Gimli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kheb ook zoiets meegemaakt.
Mijn reactie was ruzie maken, en er met haar beste vriendin vandoor te gaan.
Maand later na veel ruzietjes, hou ik nog steeds van der.
ik doe nu weer lief tegen der (probeer het)
maar na een ruzie eergister, zei ze NA de ruzie dat het goed tussen ons had kunnen komen, omdat ik tegen haar gezegt had dat ik nog steeds verliefd op der was.
daar is ze over na gaan denken, en kwam tot de conclusie dat ze ook wat voor mij voelde.
maar na die ruzie zei ze dat ik het verkloot heb.
watdoejedan.nl ?
sla je hand kapot op de muur en noem jezelf geestelijk verkracht door jezelf en diegene waarvan je houd.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 17:19   #9
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is nooit leuk gedumpt te worden maar zelf dumpen is ook niet altijd even plezant, het doet je ook wel ff herinneren over de goede tijden dat jullie gehad hebben, maar meestal is dit maar van korte duur. Dus ik denk dat ze je niet wou kwetsen en ze het er misschien ook eventjes moeilijk met had. Ben je wss niet veel mee, maar zou is het al vaker gebeurd... sterkte alleszins
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 22:04   #10
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by inVision
Ze houd nog van je, maar ze maakt het wel uit... klinkt erg impulsief
ben ik et mee eens. Ik denk ook dat ze je niet teveel wil kwetsen. Ik denk dat ze ook nog superonzeker is, en misschien is ze nog wel heelmaal niet toe aan een vriendje. Ik denk dat je haar beter even met rust kan laten, das t beste voor jullie beide
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 10:47   #11
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok dit is de laatste ontwikkeling ik heb haar gister nog gesproken en nu zegt ze dat ze er nie aan toe is maar nog wel verliefd op me is we hebben heel lang gepraat en de conclusie is dat ze heel erg verward is en niet toe is aan mij en ze weet niet hoe lang het nog kan duren voor ze weer alles op een rijtje heeft ze wil nu effe aleen met haarzelf bezig gaan en daarna ziet ze wel verder maar ze zegt ook dat het gevoel voor mij nog heel sterk is wat nu ?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 18:40   #12
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ahja das heel logisch


ik bedoel wie maakt het nu niet uit als je nog heel verliefd bent!




das allemaal zever volgens mij ze wilt u gewoon niet kwetsen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 23:42   #13
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
ok dit is de laatste ontwikkeling ik heb haar gister nog gesproken en nu zegt ze dat ze er nie aan toe is maar nog wel verliefd op me is we hebben heel lang gepraat en de conclusie is dat ze heel erg verward is en niet toe is aan mij en ze weet niet hoe lang het nog kan duren voor ze weer alles op een rijtje heeft ze wil nu effe aleen met haarzelf bezig gaan en daarna ziet ze wel verder maar ze zegt ook dat het gevoel voor mij nog heel sterk is wat nu ?
zie mijn post. Ze is nog niet toe aan een vriendje en dus kun je haar maar beter gewoon even met rust laten. Een gewone vriend voor haar zijn, maar meer niet.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:04   #14
tybootje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

awel é vent. Ken just etzelfde! Wij zijn al 2 keer uit elkaar gegaan. Men lief is 15 jaar oud en we vrijen (excuseer: vrijden ) 8 maand. om de drie maand ofzo heeft ze het eens afgemaakt omdat ze nog te jong is voor zo'n serieuze relatie. Maar ook elke keer bleef ze zeggen dat ze me graag zag en nu is het dus de derde keer dat het gedaan is. Ze zegt dat ze haar vrijheid nodig heeft, maar dat ze me nog heel graag ziet enzo... Het is redelijk definitef of alleszins voor lang gedaan. Tja kijk kerel. Je mag de hoop echt ni verliezen hoor... Geloof me het kan nog in orde komen. En als je vriendin zegt dat het daardoor gedaan is, dan moet je dat geloven! Wees een vriend en wacht af. Maar laat haar toch nog af en toe weten dat je haar nog graag ziet...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 17:16   #15
dickiedik
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by laurier_garnier
persoonlijk denk ik dat het een manier is om het uit te maken zonder u te veel te kwetsen :s
Jah, helaas zou dat kunnen. vaak beseft de desbetreffende persoon niet wat voor schade je hiermee aanricht. misschien is schade een groot woord, maar het kan diep zitten, door vaag te doen over de toekomst van je relatie geef je de ander hoop dat het nog goed komt. ik heb het zelf meegemaakt en het is geen pretje.

Ik zou dan ook als advies willen geven, w8 niet tot ze eindelijk een keuze heeft gemaakt, dit heb ik gedaan en heeft me veel tijd energie en verdriet gekost. neem afstand, als ze nog echt verliefd op je is, zal ze wel weer contact met je zoeken. geef haar de tijd om na te denken over wat ze nou eigenlijk wel echt wil.

Tot slot, ga absoluut niet bij de pakken neerzitten, dit heeft geen zin en zal de dagen ondragelijk maken. Duik lekker de kroeg in pak een filmpje of ga naar het strand(mooie weer komt er weer aan), ik heb alle 3 de bovenstaande dingen gedaan, en geloof me, it sux big time.

Oh en, ik weet ook dat het heel moeilijk is om je hoofd op andere dingen te zetten, maar het werkt egt het beste

Suc6 en laat ff weten hoe het is afgelopen.

Dickiedik
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 14:08   #16
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok ik zal jullie effe de laatste ontwikkeling vertellen ik heb haar gister weer gesproken en toen zei ze dat ze nog steeds van me hield (dat zegt ze tegen iedereen dus dat is wel waar)maar dat het niet meer goed kan komen omdat ze zich nu beter voeld en ze wil niet meer verliefd op me zijn nu weet ik dus echt niet meer wat ik hiermee aanmoet ze is verlieft op me maar dat wil ze niet zijn omdat het zo beter is vaag hoor ik hou zo veel van haar maar kan nix doen ik kan haar niet gaan ontwijken want we hebben de zelfde vrienden en gaan naar de zelfde tentjes en ze woont maar een straat bij me vandaan steeds als ik haar zie moek bija huilen kwee nu echt niet wat ik moet doen hoa
HELP
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:07   #17
dickiedik
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ik al zei, hoe moeilijk het ook is. laat haar met rust. geef er de tijd, dat is je enige kans op een goede afloop. probeer haar niet te bellen. das egt het beste
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:15   #18
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja kan er moeilijk onderuit he ik zie haar elke dag zowat vanavond ga ik uit en dan gaat ze ook (denk ik)kom ik haar weer tegen en iedereen heeft het over ons iedereen wil dat we weer bij elkaar komen behalve zij
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:32   #19
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij heb je gewoon de liefde nodig van een meisje. Nou als ze niet meer op je wil zijn dan kan jij wel zitten piekeren en huilen maar daar schiet jij ook nix mee op. Doe als een normale vriend van haar. Zoek een juiste meisje waarvan je weet dat ze je steund en niet gauw uitmaakt. Dan komt het wel weer goed.

Laatst aangepast door Wicca_love : 17 May 2003 om 15:39
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 16:11   #20
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
ja kan er moeilijk onderuit he ik zie haar elke dag zowat vanavond ga ik uit en dan gaat ze ook (denk ik)kom ik haar weer tegen en iedereen heeft het over ons iedereen wil dat we weer bij elkaar komen behalve zij
spijtig maar waar, als zij het ni wil houdt et op

probeer et van je af te zetten. ontwijk haar desnoods een tijdje, ik heb ook een ex gehad die behoorlijk eenzelfde leven leidde als ik, nou we hebben er wat moeite mee gehad want we hadden ook wederzijdse vrienden enzo maar we hebben elkaar eerst wat ontweken.

ik denk dat ze nog niet toe is aan een relatie, maar dat heb ik al eerder gezegd. en de beste oplossing daarvoor is om haar de ruimte te gunnen, dan kan ze zelf de keuze maken.
en verwacht niet te snel dat ze bij je terug is. Zo'n meisje moet je niet teveel kooien...

sterkte
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 08:37   #21
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou haar lekker even een tijdje laten barsten
kan je kijken hoeveel ze nou daadwerkelijk''van je houdt'', als ze geen pogingen tot contact zoekt of vraagt wrom je bot doet dan weet je ook weer wat je betekent kan je boos worden in je hoofd en ben je zo over haar heen...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.