Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 May 2003, 21:08   #1
Pidgeon
Guest
 
Berichten: n/a
Cool Probleem...

Ik heb een liefdesprobleem dat je misschien niet elke dag hoort, maar ik hoop toch dat er mensen zijn die net zoiets hebben meegemaakt en/of willen helpen.

Het zit als volgt:
Sinds een paar weken ben ik verliefd op een meisje. Ze heeft een vriendje, dus dat valt tegen. Maar sinds ik een beetje interesse in haar ben gaan tonen, lijkt ze mij ook leuk te vinden.

Volgens veel mensen die haar kennen gaat het binnen haar eigen relatie niet goed, je ziet haar ook eigenlijk bijna bij haar vriendje zitten, laat staan praten.

Maar er is nog een probleem; haar karakter. Ze is zo vriendelijk tegen iedereen dat ze nooit ruzie met iemand heeft.
Zelfs toen haar vriendje (dezelfde) vreemdging, terwijl ze pas 5 weken verkering hadden ofzo, vond ze t niet erg. Ze liet t in ieder geval niet merken. Ik kan overigens ook niet goed peilen of haar gedrag tegenover mij komt omdat ze me leuk vindt of gewoon heel aardig. Wel is het zo dat ze zich tegenover mij anders gedraagt dan tegenover andere (mannelijke) vrienden van haar. Dat zeggen veel van haar vriendinnen tenminste.

De vraag is nu: hoe kom ik erachter of ze mij inderdaad zo leuk vind, en hoe ga ik dan verder?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 21:43   #2
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon eerlijk tegen haar zeggen wat je voor haar voelt.
is het meteen duidelijk waar je aan toe bent.
en als ze duidelijk maakt dat ze jou wel ziet zitten, mooi voor jou dumpen die vreemdgaande vriend, en klaar
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 22:42   #3
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

inderdaad, je kan er 5 maand achter lopen en het nog niet weten of direct the hard way. Wel beetje subtiel zodat er kans is om rustig door te groeien moest ze je wel zien zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 23:43   #4
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lijkt erop dat de meeste meiden het niet eens zo onprettig vinden als je tegen ze zegt dat je ze meer mag dan normaal... Is ook wel een compliment, hoe het verder loopt is altijd moeilijk te voorspellen... Gewoon doen...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:43   #5
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude
Lijkt erop dat de meeste meiden het niet eens zo onprettig vinden als je tegen ze zegt dat je ze meer mag dan normaal... Is ook wel een compliment, hoe het verder loopt is altijd moeilijk te voorspellen... Gewoon doen...
Inderdaad, vroeger was ik daar ook heel bang voor maar meestal vinden ze dat wel leuk. Als ze dan natuurlijk neen zeggen kan je er ook niets aan doen maar ze gaan nooit kwaad zijn omdat je dat zegt. En als ze neen zeggen gewoon vriendelijk blijven en er normaal tegen doen. Dat probeer ik toch meestal ipv ze te beginnen negeren als een gek.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 13:11   #6
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou hier is zo iemand! de het heeft meegemaakt, zij is op nu mijn vriendin, dus er is nog hoop voor je hoor . Wat ik heb gedaan is er niet echt achter aan lopen, want ze had toen natuurlijk een vriend, maar wel in de buurt blijven, als je begrijpt wat ik bedoel. En dan er zijn juist op die momenten dat ze iemand nodig heeft. Intresseer je voor haar en haar relatie. Probeer er achter te komen of ze intresse heeft in andere jongens, behalve haar vriend, en of die jongen jou zou kunnen zijn. Probeer eens uit te zoeken hoe het nu precies zit tussen haar en haar vriend. Houd echter wel altijd in gedachte dat ze al bezet is!!! Dus als je iets met haar wilt moet zij de stap zetten, zij moet het echt zelf willen. Want anders krijg je zeker te horen dat je andermans relatie zit te verkloten. Probeer dus eerst eens te kijken of ze gelukkig is met haar vriend. Weet je dat kan je verder gaan, als de relatie goed is, probeer dan meer afstand te nemen, gaat het slecht, blijf in de buurt. In mijn geval kon ik haar helpen met het probleem dat het slecht ging tussen haar en haar vriend, en dat ze twijfelde of ze het nou wel of niet moest uitmaken. Ik heb nooit tegen haar gezegt dat ze het uit moest maken maar wel dat ze goed moest nadenken en dat het haar beslissing is En of ze zo door wou blijven gaan. Zij besloot om het uit te maken Moet eerlijk zeggen was super blij!!! Maar het was eerlijk waar beter dat het uit was voor haar zelf(ze had ieder weekend ruzie enzo, hij was stik jaloers en hackte zelfs haar email om haar te controleren enzo). Dook er natuurlijk niet meteen op! Maar stond wel vlak bij haar. Liet wel merken dat ik haar leuk vond, maar zei het niet. Tot ze zelf kwam en het zei! Dolgelukkig maar wel nog steeds afwachtend, was namelijk net uit, wel ze echt wat anders, zijn haar gevoelens voor haar ex-vriend weg dat soort dingen? In mijn geval wilde ze het echt zelf, zij nam de beslissing. Ik wou natuurlijk ook heel graag maar je zit gewoon met het probleem dat ze van iemand anders is, dan pik je haar niet zomaar ff in, om problemen te voorkomen. Heb nu 1,5maand met haar en alles gaat goed(ff af kloppen).
Heel verhaal hoop dat je er wat aan hebt! Advies: blijf in de buurt laat haar wel merken dat je haar wel leuk vind, maar zij moet beslissen of ze de sprong naar jou wil wagen! Want inpikken van iemand anders vriendin is nooit leuk! Houd je dus wel beetje afzijdig! Het neigt naar eigen zeggen wel beetje naar inpikken maar zolang zij de beslissing neemt mag het wel toch? En he als het niet slecht ging had ik toch nooit een kans gehad!!!
Hoop dat je er wat aan hebt! Als je nog vragen hebt.... stel ze maar. Veel plezier succes en sterkte en veel geduld

See ya
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.