Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2007, 15:00   #1
M0p
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hellup!

Haajj..Khep n vraagje.. mijn vriendin is de laatste tijd nogal met afvallen besig..hier wistte haar ouders ook van en ze zijn naar de huisarts gweest..die sei dat se geen ondergwicht had maar als het door bleef gaan se naar n dieetist moest gaan! daarna ging het weer wat beter: haar ouders controleerde of se genoeg eete, sorgde dat se gnoeg tussendoortjes kreeg, verbiede haar(buiten 3x per week traine)aan andere sporte tdoen..maar de nu gaat het weer berg afwaarts: se wil sporten, doet dit ook weer stiekem, en eet haast geen tussendoortjes meer.. dit weten haar ouders niet, se heeft het alleen aan mij verteld..maar nu hep ik dus de vraag hoe haar kan helpen..want ik hou van dr en ik wil egt niet dat se nog verder doorslaat hierin..seggen dat se moet stoppen, het tegen haar ouders moet segge, hulp moet soeken en praten heeft geen sin, dat hep ik al geprobeerd! wat moet ik doen?!! xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2007, 15:17   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Thumbs up

Een cursus Nederlands nemen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2007, 15:27   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Tsk, waarom niet sporten? Gewoon drie keer per dag meer eten (meer, niet meer vette troep maar gewoon meer gevarieerd) En dan veel koolhydraten (toch?) binnenkrijgen. Tussendoortjes erin proppen helpt bij mijn weten niet echt.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2007, 18:06   #4
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach als je maar wel goed bent in stofzuigen en koken, dan zit er nog wel een toekomst in
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2007, 19:09   #5
neushoorn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je vriendin nou gewoon is veel gaat sporten en NORMAAL eet dan val je gewoon gezond af. Waar ze nu mee bezig is, is gewoon ongezond
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2007, 13:03   #6
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan leg je haar maar uit dat er meer mensen op slank, volslank, stevig, mollig, en dik vallen dan dat er mensen op anorexia meiden vallen.

Ofzoals een din van me zegt: "Je doet toch niet aan skeletonseks"
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.