Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 March 2008, 20:09   #1
Just_L
Lid
 
Geregistreerd op: 21 March 2008
Berichten: 16
Arrow Om een lang verhaal -eigenlijk veel te- kort te maken

Ik wil graag mijn verhaal kwijt over een aantal dingen die er de afgelopen jaren gebeurt zijn. Ik zou het heel fijn vinden als iemand erop reageert, het herkent, of tips geeft, of het tenminste leest. Het is lang niet zo heftig als veel van de andere problemen hier op de site, mijn ouders zijn niet gescheiden, en ik wil ook geen zelfmoord plegen. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, er is niet één probleem aan te wijzen, maar een geheel waarover ik graag jullie mening hoor. Maar ieder zijn eigen leed, denk ik, dus here I go:

‘Ik ben een jongen van 16 jaar, doe Gymnasium, ben hetero en niet echt slank.’ Een zin waar in mijn geval meteen heel veel over te zeggen is. Ik ben een jongen, oké, da´s iedereen met me eens. Ik ben 16 jaar, niet ontgroend, laat staan ontmaagd en heb vrijwel geen serieuze relaties gehad. Ik doe Gymnasium. Een reden waarom ik te vaak en teveel dure en moeilijk woorden gebruik; en het gaat vanzelf, da´s het ergste. Stoor je er alsjeblieft niet aan. En ik ben hetero. Maar daar wordt aan getwijfeld. Want ja, welke echte jongen is er nou fan van Sophie Ellis-Bextor, luistert de laatste tijd naar Mika en kijkt graag RTL Boulevard? Weinig jongens, dat zeker. En ik ben niet echt slank. Het is vervelend dat mensen dat dag in dag uit tegen je moeten zeggen. Is het niet gewoon letterlijk, is het in de vorm van als nijlpaard nageroepen worden.
Het is heel moeilijk om tot één probleem te komen, het is een hele beschrijving, het vertelt het makkelijkste en is het duidelijkst. Ik ben bepaald niet zoals de rest. Het is niet dat ik dat niet wíl zijn, het is van nature niet zo. Ik heb een grote hekel aan mensen die een speciale antipathie hebben tegen mensen en zich speciaal anders gáán gedragen. Het gaat bij mij vanzelf. Bij mij op school is het zo dat je veel vrienden hebt als je grote kankers tegen de leraren gebruikt en je compleet gehuld bent in merken als natuurlijk G(ay)-Star. Niks mis met het merk, niks mis met de mensen die het dragen, maar van mij hoeft het niet. En dat snappen mensen niet.
Ik ben niet één van de knapste mensen op school, maar, hoe raar ook, ik ben toch ook normaal. Ik ben uiterst scherp en kritisch ingesteld, op mezelf, maar net zoveel op anderen. Ik zeg waar het op staat, en doe dat duidelijk. Hierdoor heb ik heel weinig, maar hele goede vrienden. Al denk ik dat dat beter is dan een hele groep die je kent van het ‘hoi’ zeggen.
Ik houd niet van alle mannelijke dingen: kijk geen voetbal, durf wel over gevoelens te praten en ben niet quasi-ongeïnteresseerd.
Er zijn dagen dat ik me heel goed voel. Dan kan ik volgens mijn gevoel de wereld aan en lijk ik veel vrienden te hebben die elk moment voor me zouden klaarstaan. Dan stoor ik me er niet aan dat er op school gruwelijk veel mensen zijn die een grote hekel aan me hebben. Sommigen omdat ze dénken dat ik homo ben, anderen omdat ze vinden dat ik dik ben, anderen omdat ik te kritisch ben en soms te snel een voor anderen misschien pijnlijke opmerking maak (waar ze, hun kennende, gewoon tegen moeten kunnen) en het misschien ooit eens niet met ze eens was, en anderen omdat ze me kennen. Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb, erge dingen, minder erge dingen. Ik stuurde vroeger vragenlijsten naar mensen om daar zulke vragen in te zetten dat bijna wel een compliment móésten geven zodat ik me weer een week (bijv..) goed voelde. Ik kon het niet goed hebben (lees: eind groep 7, begin dat een meisje mij helemaal niet leuk vond, deed me op msn voor als iemand anders om toch nog wat van haar te kunnen zien (* lees niets raars of seksueels, het bleef bij t heel vaak zien van haar buik :S) Aan de andere kant was ik mezelf, de vriend, die haar troostte. Ze had het heel zwaar en was bang. Ik ben er goed vanaf gekomen, het belandde in de doofpot omdat haar vader, die erachter kwam, vond dat ik zelf inzag hoe erg dit was. Dat was zeer goed opgemerkt. Toch weten –denk ik- enkele van haar vriendinnen het, en sinds ik weer bij haar in de klas zit, merk dat ik door hen ook weer scheef wordt aangekeken. En terecht, maar ik zou het nooit nog eens doen.
Er kwam nog een keer dat ik aan de grond zat qua gevoel, in de tweede opnieuw een hopeloze liefde. Zij begon me meteen te negeren, haar vriendinnen tegen me op te zetten en heel raar te doen. Maar mijn vrienden zagen hoe ik leed, en namen het zo geweldig voor me op dat het uitliep op een bijna derde wereldoorlog; in één klas.
Over MSN werden vieze spelletjes gespeeld, probeerden allebei de partijen zieltjes te winnen en was het elke les wel weer een mentorgesprek. Hoewel iedereen die ermee te maken had zelf toe zal geven dat zij het was die begon en continu te ver ging, was ík degene die zijn excuses aan moet bieden. Ik had een meisje van buitenlandse afkomst net zo beledigd als haar vriendinnen (waaronder mijn vlam), maar dan is het discriminatie. Ik ben heel groot en zoals gezegd niet dun, dus ik moest overal maar tegen kunnen, en alle meisjes gooiden het op het feit ‘dat ze het er zo moeilijk mee hadden’ en ‘niet sliepen’. Maar met mij ging het prima!(?)
De sfeer blijft was gespannen, maar de klassen zijn gemixt dus het gaat eigenlijk momenteel heel goed. Ouders vertellen elkaar dat ik erge dingen op MSN gedaan zou hebben (- en zij niks!), en mijn vrienden vinden het geweldig hoe we met zijn allen mijn mentor bijna overspannen kregen (- tenminste, zo leek het).
Dit jaar kreeg ik weer te maken met iets dat me te vaak gebeurt: mijn moeite met het communiceren met mensen die lager zijn opgeleid dan ik. Dan ben je toch godverdomme gewoon een mongool, als je niet gewoon een gesprek kan voeren met iemand van de HAVO omdat diegene vaak heel druk ik en ik niet, bijvoorbeeld? Op zich is het niet zo vreemd, bij onze havo wordt alleen maar gepraat over hoe veel ze in het weekend gedronken hebben en hoe weinig ze zich dus van het weekend herinneren. De hele school ontmoet elkaar hier in de plaatselijke uitgaansgelegenheid. Toch ging ik laatst weer eens naar een schoolfeest: maar het werkt gewoon niet. De mensen die daar lopen zijn de schaamte allang voorbij. Door zichzelf, of door de drank. Waarom ook niet? Maar ik ben zo niet, en dan hoor je er niet bij.
Dan is het natuurlijk niet slim om dit jaar verliefd te worden op een meisje van de HAVO. Tja, dat zal moeilijk kletsen worden. Nou viel dat gelukkig mee, ze is en was heel aardig. Ik stuurde haar een roos met Valentijnsdag, maar kreeg de welbekende clichétekst dat ze ‘niet zo goed wist wat ze ermee aanmoest’ (-dan weet je ook al hoe laat het is) en ze zei al een vriend te hebben. Dat was een klap, maar ze bleef, en is nog steeds zo normaal, aardig en leuk dat het gewoon geen negatieve invloed op mijn gevoelens heeft gehad.
Toch is er bij mij een soort angst gekomen om verliefd te worden. Ik stap niet op meisjes af omdat ik te vaak het gezien wat ze van me vinden en hoe ze me dit op een ongezouten manier duidelijk maken. Mijn kleren van New Yorker kunnen natuurlijk niet tippen aan G-Star en Björn Borg!! Gelul natuurlijk. Maar zo gaat het.
Ik sta negatief tegenover meisjes, terwijl ik vroeger en bevriend was met meisjes, en samen met andere jongens veel met ze omging. Maar ik leerde een andere kant kennen: meisjes kunnen je nog zo aardig vinden; aan de andere kant vinden ze je tegelijkertijd net zo goed lelijk, te behaard en te dik. Aan mij is die onzekerheid qua gedrag gelukkig totaal niet te merken, dan zou er nog meer over me heen gelopen worden. Maar qua lichaamstaal blijf ik een prooi voor de IQ-lozen die mij als een makkelijk slachtoffer zien. Want wat ik nog vergeet (vergeet vast nog veel meer, komt nog wel) ik ben heel slecht in gym. Heb een slechte conditie en heb inspanningsastma. Ik zweet me altijd half leeg tijdens die lessen, en dat is niet normaal sinds ons gymnasium met atheneum gemixt is, want atheneum heeft de sportiviteit uitgevonden.

Ik hoop dat er mensen zijn die hierop willen en kunnen reageren en me tips kunnen of over hun ervaringen of mening kunnen vertellen. Dus ik wacht af
Just_L is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:27   #2
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

what the hell....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:30   #3
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
what the hell....
te lang verhaal voor je?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:32   #4
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja,
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:32   #5
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
ja,
zonde
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:35   #6
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Uhm.. het is ook erg lang voor mij
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:37   #7
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
Uhm.. het is ook erg lang voor mij
Yes!!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:37   #8
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Maar ik ga het toch lezen!
Brb!
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:40   #9
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

okeuuj
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 20:42   #10
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Gast,
Jij lijkt precies op mij!

Alleen ben ik dan érg dun, wel ontgroend, Ik heb al een (één hele?) Serieuze relatie gehad.
Onfortuinlijk op niks uitgelopen
Wordt er bij mij niet geinsinueerd dat ik homo ben, ben ik pas 14, Houd ik wel van gym, heb ik een goede conditie en geen astma, en wordt ik genegeerd door iedereen in mijn dorp
Voor de rest zijn we als twee druppels water.

En ik zeg, schijt aan kleding snobs.
Als ze jou niet kunnen accepteren voor wie je bent, laten vallen als een baksteen.
Want ze zouden namelijk hetzelde met jou doen.
En als je nou verliefd wordt op een huppelkutje.
Tja.. wat moet je daar nou mee?
Die laten je ook voor de eerste de beste (breezer) vallen.
Dus laat ze maar lekker, en geniet nog even van het kind zijn.
(Doe ik ook )

Laatst aangepast door Amnesia : 21 March 2008 om 20:46
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 21:12   #11
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
Yes!!
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2008, 22:08   #12
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

TL;DR
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2008, 09:59   #13
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

what?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2008, 21:29   #14
Gennendorf
Lid
 
Geregistreerd op: 30 March 2008
Locatie: achter de computer
Berichten: 7
Standaard

ik herken een aantal van je problemen, om te beginnen het feit dat je nog niet ontgroent bent op je 16e, ik ben 15 en ook nog groentje, daar ben ik overigens trots op aangezien dat betekend dat je niet zomaar met iedere slet gaat bekken. dat je wat meer vrouwelijke kanten hebt en voor homo word uit gemaakt (komt me verdacht bekent voor *fluit onschuldig dat moet je gewoon negeren wat dat zijn alleen maar van die klote stoertjes... uit mijn ervaring blijkt zelfs dat meisjes het leuker vinden als jongens wat meer over gevoelens praten ipv alleen voetbal (en met mijn ervaring bedoel ik geen liefde en alleen gewoon vriendinen, tot mijn grote spijt) als je wat duurdere woorden gebruikt moet je ook gewoon een slimmer meisje nemen, aangezien die er ook best wel zijn en waarschijnlijk omgekeerd hetzelfde probleem hebben. en qua gewicht betreft, tja een sportschool kan idd helpen, en het kan zijn dat je van nature sneller dik word, ach dat maakt niet zoveel uit want tenslotte zijn er maar weinig meisjes die qua uiterlijk en innerlijk nagenoeg perfect zijn. uiteindelijk gaat het toch om het innerlijk, en als jij dan wat minder mooi bent maar wel een fantastish innerlijk hebt, ga dan opzoek naar een meisje dat ook minder mooi is met een goed innerlijk (niet iedereen kan een echte bewty krijgen, op latere leeftijd boeit, heb ik gehoord, het toch weinig meer of je nu dikker of dunner bent, dan is het juist het innerlijk, als je maar niet te dik bent dat je hartinfarct oid krijgt.

succes met zoeken naar liefde.


-je liefdes leven is een bloem, je hebt bloemen die bloeien in het voorjaar je hebt bloemen die bloeien zomers en sommige in het najaar, er zijn maar weinig bloemen die niet bloeien.-
Gennendorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2008, 10:56   #15
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

hoop geblaat, weinig wol @ TS
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 19:32   #16
voetbal03
Lid
 
voetbal03's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 April 2008
Berichten: 1
Cool ik ken dat gevoel !!!!!!

Citaat:
Origineel gepost door Just_L Bekijk Bericht
Ik wil graag mijn verhaal kwijt over een aantal dingen die er de afgelopen jaren gebeurt zijn. Ik zou het heel fijn vinden als iemand erop reageert, het herkent, of tips geeft, of het tenminste leest. Het is lang niet zo heftig als veel van de andere problemen hier op de site, mijn ouders zijn niet gescheiden, en ik wil ook geen zelfmoord plegen. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, er is niet één probleem aan te wijzen, maar een geheel waarover ik graag jullie mening hoor. Maar ieder zijn eigen leed, denk ik, dus here I go:

‘Ik ben een jongen van 16 jaar, doe Gymnasium, ben hetero en niet echt slank.’ Een zin waar in mijn geval meteen heel veel over te zeggen is. Ik ben een jongen, oké, da´s iedereen met me eens. Ik ben 16 jaar, niet ontgroend, laat staan ontmaagd en heb vrijwel geen serieuze relaties gehad. Ik doe Gymnasium. Een reden waarom ik te vaak en teveel dure en moeilijk woorden gebruik; en het gaat vanzelf, da´s het ergste. Stoor je er alsjeblieft niet aan. En ik ben hetero. Maar daar wordt aan getwijfeld. Want ja, welke echte jongen is er nou fan van Sophie Ellis-Bextor, luistert de laatste tijd naar Mika en kijkt graag RTL Boulevard? Weinig jongens, dat zeker. En ik ben niet echt slank. Het is vervelend dat mensen dat dag in dag uit tegen je moeten zeggen. Is het niet gewoon letterlijk, is het in de vorm van als nijlpaard nageroepen worden.
Het is heel moeilijk om tot één probleem te komen, het is een hele beschrijving, het vertelt het makkelijkste en is het duidelijkst. Ik ben bepaald niet zoals de rest. Het is niet dat ik dat niet wíl zijn, het is van nature niet zo. Ik heb een grote hekel aan mensen die een speciale antipathie hebben tegen mensen en zich speciaal anders gáán gedragen. Het gaat bij mij vanzelf. Bij mij op school is het zo dat je veel vrienden hebt als je grote kankers tegen de leraren gebruikt en je compleet gehuld bent in merken als natuurlijk G(ay)-Star. Niks mis met het merk, niks mis met de mensen die het dragen, maar van mij hoeft het niet. En dat snappen mensen niet.
Ik ben niet één van de knapste mensen op school, maar, hoe raar ook, ik ben toch ook normaal. Ik ben uiterst scherp en kritisch ingesteld, op mezelf, maar net zoveel op anderen. Ik zeg waar het op staat, en doe dat duidelijk. Hierdoor heb ik heel weinig, maar hele goede vrienden. Al denk ik dat dat beter is dan een hele groep die je kent van het ‘hoi’ zeggen.
Ik houd niet van alle mannelijke dingen: kijk geen voetbal, durf wel over gevoelens te praten en ben niet quasi-ongeïnteresseerd.
Er zijn dagen dat ik me heel goed voel. Dan kan ik volgens mijn gevoel de wereld aan en lijk ik veel vrienden te hebben die elk moment voor me zouden klaarstaan. Dan stoor ik me er niet aan dat er op school gruwelijk veel mensen zijn die een grote hekel aan me hebben. Sommigen omdat ze dénken dat ik homo ben, anderen omdat ze vinden dat ik dik ben, anderen omdat ik te kritisch ben en soms te snel een voor anderen misschien pijnlijke opmerking maak (waar ze, hun kennende, gewoon tegen moeten kunnen) en het misschien ooit eens niet met ze eens was, en anderen omdat ze me kennen. Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb, erge dingen, minder erge dingen. Ik stuurde vroeger vragenlijsten naar mensen om daar zulke vragen in te zetten dat bijna wel een compliment móésten geven zodat ik me weer een week (bijv..) goed voelde. Ik kon het niet goed hebben (lees: eind groep 7, begin dat een meisje mij helemaal niet leuk vond, deed me op msn voor als iemand anders om toch nog wat van haar te kunnen zien (* lees niets raars of seksueels, het bleef bij t heel vaak zien van haar buik :S) Aan de andere kant was ik mezelf, de vriend, die haar troostte. Ze had het heel zwaar en was bang. Ik ben er goed vanaf gekomen, het belandde in de doofpot omdat haar vader, die erachter kwam, vond dat ik zelf inzag hoe erg dit was. Dat was zeer goed opgemerkt. Toch weten –denk ik- enkele van haar vriendinnen het, en sinds ik weer bij haar in de klas zit, merk dat ik door hen ook weer scheef wordt aangekeken. En terecht, maar ik zou het nooit nog eens doen.
Er kwam nog een keer dat ik aan de grond zat qua gevoel, in de tweede opnieuw een hopeloze liefde. Zij begon me meteen te negeren, haar vriendinnen tegen me op te zetten en heel raar te doen. Maar mijn vrienden zagen hoe ik leed, en namen het zo geweldig voor me op dat het uitliep op een bijna derde wereldoorlog; in één klas.
Over MSN werden vieze spelletjes gespeeld, probeerden allebei de partijen zieltjes te winnen en was het elke les wel weer een mentorgesprek. Hoewel iedereen die ermee te maken had zelf toe zal geven dat zij het was die begon en continu te ver ging, was ík degene die zijn excuses aan moet bieden. Ik had een meisje van buitenlandse afkomst net zo beledigd als haar vriendinnen (waaronder mijn vlam), maar dan is het discriminatie. Ik ben heel groot en zoals gezegd niet dun, dus ik moest overal maar tegen kunnen, en alle meisjes gooiden het op het feit ‘dat ze het er zo moeilijk mee hadden’ en ‘niet sliepen’. Maar met mij ging het prima!(?)
De sfeer blijft was gespannen, maar de klassen zijn gemixt dus het gaat eigenlijk momenteel heel goed. Ouders vertellen elkaar dat ik erge dingen op MSN gedaan zou hebben (- en zij niks!), en mijn vrienden vinden het geweldig hoe we met zijn allen mijn mentor bijna overspannen kregen (- tenminste, zo leek het).
Dit jaar kreeg ik weer te maken met iets dat me te vaak gebeurt: mijn moeite met het communiceren met mensen die lager zijn opgeleid dan ik. Dan ben je toch godverdomme gewoon een mongool, als je niet gewoon een gesprek kan voeren met iemand van de HAVO omdat diegene vaak heel druk ik en ik niet, bijvoorbeeld? Op zich is het niet zo vreemd, bij onze havo wordt alleen maar gepraat over hoe veel ze in het weekend gedronken hebben en hoe weinig ze zich dus van het weekend herinneren. De hele school ontmoet elkaar hier in de plaatselijke uitgaansgelegenheid. Toch ging ik laatst weer eens naar een schoolfeest: maar het werkt gewoon niet. De mensen die daar lopen zijn de schaamte allang voorbij. Door zichzelf, of door de drank. Waarom ook niet? Maar ik ben zo niet, en dan hoor je er niet bij.
Dan is het natuurlijk niet slim om dit jaar verliefd te worden op een meisje van de HAVO. Tja, dat zal moeilijk kletsen worden. Nou viel dat gelukkig mee, ze is en was heel aardig. Ik stuurde haar een roos met Valentijnsdag, maar kreeg de welbekende clichétekst dat ze ‘niet zo goed wist wat ze ermee aanmoest’ (-dan weet je ook al hoe laat het is) en ze zei al een vriend te hebben. Dat was een klap, maar ze bleef, en is nog steeds zo normaal, aardig en leuk dat het gewoon geen negatieve invloed op mijn gevoelens heeft gehad.
Toch is er bij mij een soort angst gekomen om verliefd te worden. Ik stap niet op meisjes af omdat ik te vaak het gezien wat ze van me vinden en hoe ze me dit op een ongezouten manier duidelijk maken. Mijn kleren van New Yorker kunnen natuurlijk niet tippen aan G-Star en Björn Borg!! Gelul natuurlijk. Maar zo gaat het.
Ik sta negatief tegenover meisjes, terwijl ik vroeger en bevriend was met meisjes, en samen met andere jongens veel met ze omging. Maar ik leerde een andere kant kennen: meisjes kunnen je nog zo aardig vinden; aan de andere kant vinden ze je tegelijkertijd net zo goed lelijk, te behaard en te dik. Aan mij is die onzekerheid qua gedrag gelukkig totaal niet te merken, dan zou er nog meer over me heen gelopen worden. Maar qua lichaamstaal blijf ik een prooi voor de IQ-lozen die mij als een makkelijk slachtoffer zien. Want wat ik nog vergeet (vergeet vast nog veel meer, komt nog wel) ik ben heel slecht in gym. Heb een slechte conditie en heb inspanningsastma. Ik zweet me altijd half leeg tijdens die lessen, en dat is niet normaal sinds ons gymnasium met atheneum gemixt is, want atheneum heeft de sportiviteit uitgevonden.

Ik hoop dat er mensen zijn die hierop willen en kunnen reageren en me tips kunnen of over hun ervaringen of mening kunnen vertellen. Dus ik wacht af
hey ik ben hanne eu hihi 11 jaar en ik vind het niet erg dat je hetro bent jij bent zo als je zelf wilt en als jij hetro bent is dat zo en als mensen met je lachen negeer je ze gewoon ik ben een meisje en ik lijk heel heel hard op een jonge en ze vragen altijd ben jij een jonge of een meisje maar ik trek het mij niet aan !!!! dus wees gewoon je zelf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voetbal03 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 20:29   #17
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 20:30   #18
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Iessie Bekijk Bericht
Agree.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2008, 00:18   #19
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Just_L Bekijk Bericht
Ik wil graag mijn verhaal kwijt over een aantal dingen die er de afgelopen jaren gebeurt zijn. Ik zou het heel fijn vinden als iemand erop reageert, het herkent, of tips geeft, of het tenminste leest. Het is lang niet zo heftig als veel van de andere problemen hier op de site, mijn ouders zijn niet gescheiden, en ik wil ook geen zelfmoord plegen. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, er is niet één probleem aan te wijzen, maar een geheel waarover ik graag jullie mening hoor. Maar ieder zijn eigen leed, denk ik, dus here I go:

‘Ik ben een jongen van 16 jaar, doe Gymnasium, ben hetero en niet echt slank.’ Een zin waar in mijn geval meteen heel veel over te zeggen is. Ik ben een jongen, oké, da´s iedereen met me eens. Ik ben 16 jaar, niet ontgroend, laat staan ontmaagd en heb vrijwel geen serieuze relaties gehad. Ik doe Gymnasium. Een reden waarom ik te vaak en teveel dure en moeilijk woorden gebruik; en het gaat vanzelf, da´s het ergste. Stoor je er alsjeblieft niet aan. En ik ben hetero. Maar daar wordt aan getwijfeld. Want ja, welke echte jongen is er nou fan van Sophie Ellis-Bextor, luistert de laatste tijd naar Mika en kijkt graag RTL Boulevard? Weinig jongens, dat zeker. En ik ben niet echt slank. Het is vervelend dat mensen dat dag in dag uit tegen je moeten zeggen. Is het niet gewoon letterlijk, is het in de vorm van als nijlpaard nageroepen worden.
Het is heel moeilijk om tot één probleem te komen, het is een hele beschrijving, het vertelt het makkelijkste en is het duidelijkst. Ik ben bepaald niet zoals de rest. Het is niet dat ik dat niet wíl zijn, het is van nature niet zo. Ik heb een grote hekel aan mensen die een speciale antipathie hebben tegen mensen en zich speciaal anders gáán gedragen. Het gaat bij mij vanzelf. Bij mij op school is het zo dat je veel vrienden hebt als je grote kankers tegen de leraren gebruikt en je compleet gehuld bent in merken als natuurlijk G(ay)-Star. Niks mis met het merk, niks mis met de mensen die het dragen, maar van mij hoeft het niet. En dat snappen mensen niet.
Ik ben niet één van de knapste mensen op school, maar, hoe raar ook, ik ben toch ook normaal. Ik ben uiterst scherp en kritisch ingesteld, op mezelf, maar net zoveel op anderen. Ik zeg waar het op staat, en doe dat duidelijk. Hierdoor heb ik heel weinig, maar hele goede vrienden. Al denk ik dat dat beter is dan een hele groep die je kent van het ‘hoi’ zeggen.
Ik houd niet van alle mannelijke dingen: kijk geen voetbal, durf wel over gevoelens te praten en ben niet quasi-ongeïnteresseerd.
Er zijn dagen dat ik me heel goed voel. Dan kan ik volgens mijn gevoel de wereld aan en lijk ik veel vrienden te hebben die elk moment voor me zouden klaarstaan. Dan stoor ik me er niet aan dat er op school gruwelijk veel mensen zijn die een grote hekel aan me hebben. Sommigen omdat ze dénken dat ik homo ben, anderen omdat ze vinden dat ik dik ben, anderen omdat ik te kritisch ben en soms te snel een voor anderen misschien pijnlijke opmerking maak (waar ze, hun kennende, gewoon tegen moeten kunnen) en het misschien ooit eens niet met ze eens was, en anderen omdat ze me kennen. Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb, erge dingen, minder erge dingen. Ik stuurde vroeger vragenlijsten naar mensen om daar zulke vragen in te zetten dat bijna wel een compliment móésten geven zodat ik me weer een week (bijv..) goed voelde. Ik kon het niet goed hebben (lees: eind groep 7, begin dat een meisje mij helemaal niet leuk vond, deed me op msn voor als iemand anders om toch nog wat van haar te kunnen zien (* lees niets raars of seksueels, het bleef bij t heel vaak zien van haar buik :S) Aan de andere kant was ik mezelf, de vriend, die haar troostte. Ze had het heel zwaar en was bang. Ik ben er goed vanaf gekomen, het belandde in de doofpot omdat haar vader, die erachter kwam, vond dat ik zelf inzag hoe erg dit was. Dat was zeer goed opgemerkt. Toch weten –denk ik- enkele van haar vriendinnen het, en sinds ik weer bij haar in de klas zit, merk dat ik door hen ook weer scheef wordt aangekeken. En terecht, maar ik zou het nooit nog eens doen.
Er kwam nog een keer dat ik aan de grond zat qua gevoel, in de tweede opnieuw een hopeloze liefde. Zij begon me meteen te negeren, haar vriendinnen tegen me op te zetten en heel raar te doen. Maar mijn vrienden zagen hoe ik leed, en namen het zo geweldig voor me op dat het uitliep op een bijna derde wereldoorlog; in één klas.
Over MSN werden vieze spelletjes gespeeld, probeerden allebei de partijen zieltjes te winnen en was het elke les wel weer een mentorgesprek. Hoewel iedereen die ermee te maken had zelf toe zal geven dat zij het was die begon en continu te ver ging, was ík degene die zijn excuses aan moet bieden. Ik had een meisje van buitenlandse afkomst net zo beledigd als haar vriendinnen (waaronder mijn vlam), maar dan is het discriminatie. Ik ben heel groot en zoals gezegd niet dun, dus ik moest overal maar tegen kunnen, en alle meisjes gooiden het op het feit ‘dat ze het er zo moeilijk mee hadden’ en ‘niet sliepen’. Maar met mij ging het prima!(?)
De sfeer blijft was gespannen, maar de klassen zijn gemixt dus het gaat eigenlijk momenteel heel goed. Ouders vertellen elkaar dat ik erge dingen op MSN gedaan zou hebben (- en zij niks!), en mijn vrienden vinden het geweldig hoe we met zijn allen mijn mentor bijna overspannen kregen (- tenminste, zo leek het).
Dit jaar kreeg ik weer te maken met iets dat me te vaak gebeurt: mijn moeite met het communiceren met mensen die lager zijn opgeleid dan ik. Dan ben je toch godverdomme gewoon een mongool, als je niet gewoon een gesprek kan voeren met iemand van de HAVO omdat diegene vaak heel druk ik en ik niet, bijvoorbeeld? Op zich is het niet zo vreemd, bij onze havo wordt alleen maar gepraat over hoe veel ze in het weekend gedronken hebben en hoe weinig ze zich dus van het weekend herinneren. De hele school ontmoet elkaar hier in de plaatselijke uitgaansgelegenheid. Toch ging ik laatst weer eens naar een schoolfeest: maar het werkt gewoon niet. De mensen die daar lopen zijn de schaamte allang voorbij. Door zichzelf, of door de drank. Waarom ook niet? Maar ik ben zo niet, en dan hoor je er niet bij.
Dan is het natuurlijk niet slim om dit jaar verliefd te worden op een meisje van de HAVO. Tja, dat zal moeilijk kletsen worden. Nou viel dat gelukkig mee, ze is en was heel aardig. Ik stuurde haar een roos met Valentijnsdag, maar kreeg de welbekende clichétekst dat ze ‘niet zo goed wist wat ze ermee aanmoest’ (-dan weet je ook al hoe laat het is) en ze zei al een vriend te hebben. Dat was een klap, maar ze bleef, en is nog steeds zo normaal, aardig en leuk dat het gewoon geen negatieve invloed op mijn gevoelens heeft gehad.
Toch is er bij mij een soort angst gekomen om verliefd te worden. Ik stap niet op meisjes af omdat ik te vaak het gezien wat ze van me vinden en hoe ze me dit op een ongezouten manier duidelijk maken. Mijn kleren van New Yorker kunnen natuurlijk niet tippen aan G-Star en Björn Borg!! Gelul natuurlijk. Maar zo gaat het.
Ik sta negatief tegenover meisjes, terwijl ik vroeger en bevriend was met meisjes, en samen met andere jongens veel met ze omging. Maar ik leerde een andere kant kennen: meisjes kunnen je nog zo aardig vinden; aan de andere kant vinden ze je tegelijkertijd net zo goed lelijk, te behaard en te dik. Aan mij is die onzekerheid qua gedrag gelukkig totaal niet te merken, dan zou er nog meer over me heen gelopen worden. Maar qua lichaamstaal blijf ik een prooi voor de IQ-lozen die mij als een makkelijk slachtoffer zien. Want wat ik nog vergeet (vergeet vast nog veel meer, komt nog wel) ik ben heel slecht in gym. Heb een slechte conditie en heb inspanningsastma. Ik zweet me altijd half leeg tijdens die lessen, en dat is niet normaal sinds ons gymnasium met atheneum gemixt is, want atheneum heeft de sportiviteit uitgevonden.

Ik hoop dat er mensen zijn die hierop willen en kunnen reageren en me tips kunnen of over hun ervaringen of mening kunnen vertellen. Dus ik wacht af
QFT
.
.
.
.
NOT
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2008, 11:54   #20
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

juist....
leef gewoon je leven, iedereen die je niet accepteert zoals je bent is de aandacht niet waard. problem solved.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 19:36   #21
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ook niet zoveel vrienden!!
Ben niet knap en heb ook geen suc6 met de liefde.
Altijd is hij wel bezet of hij heeft binnen een week een ander omdat ik niet doe wat hij wil. Ik heb tot nu toe een serieuze relatie gehad met iemand die me heeft voorgelogen.

Maar dat betekent niet dat iemand anders is dan anderen.
We zijn allemaal gelijk en dat beseffen veel mensen niet.
De meeste zijn of te bang om voor hun mening uit te komen, of menen zich beter te zijn en doen zich voor als de koningin( die ook maar een mens is).
Ik laat mensen te snel weten of ik er mee eens ben of niet.
Dat is een reden meer waarom ik niet veel vrienden heb.

Jij bent net zo belangrijk als iedereen op deze shit wereld vergeet dat niet!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 16:17   #22
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Gast, je bent zestien.....
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 18:31   #23
Just_L
Lid
 
Geregistreerd op: 21 March 2008
Berichten: 16
Standaard

Heel erg thnx, Danielle, Hanne en Gennendorf!!
Iedereen is ook anders, mensen die dat niet (willen) zien, zijn inderdaad niks. Ik ben blij dat ik niet de enige ben wie dit soort dingen overkomt, zo kan ik iets opsteken voor hoe ik me kan gaan proberen op te stellen.

Aan jullie heb ik iets.

Laat ik voordat ik reageer een deel van mijn verhaal dat actueel is op tafel gooien:

Over die laatste liefde. Dat meisje stuurde ik dus een roos met valentijnsdag, maar zij zei het wel heel lief te vinden, maar niet zo goed te weten wat ze ermee moest omdat ze ook al een vriend had.
Goed, het is dom dat k dat niet wist, maar vele mensen hebben daarover iéts in hun MSN naam, avatar, hyves ofzo staan, maar zij werkelijk helemaal niks.
- Dat kan. Als ik haar vroeg wat ze in het weekend/de vakantie had gedaan, zei ze van alles, maar ze is sinds januari niet met haar vriend iets gaan doen.
- Kan ook.
Zonder mijn medeweten(!) heeft een vriend van mij op een verjaardag over me gepraat en vriendinnen van het bewuste meisje zeiden dat ze eigenlijk vrijwel zeker inderdaad geen vriend heeft.

Als je hier zelf achteraan zou gaan, of het er nog eens zou gaan vragen, hou je jezelf voor de gek en bén je gek. Maar ik heb nog steeds ('vriend'-cliché-)contact met haar, maar wat moet ik nou met zo iemand?
Just_L is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 19:41   #24
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet over nadenken
Misschien wilde ze je gewoon niet kwetsen.
Maar het is welk duidelijk wat haar antwoord is.
Dus leef verder en kom nieuwe mensen tegen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.