Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 January 2010, 16:19   #1
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard veranderingen

Hallo,

Ik ben een jongen van 19 die een relatie heeft met een meisje van 17. We zijn nu 8 maand samen.

Voorgeschiedenis: Ik ben een jaar en een half verliefd geweest op dat meisje alvorens we samen waren. Tijdens die periode heeft ze 2x iemand anders genomen. Dan pas heeft ze mij gekozen. Ze heeft ook al 2x seks gehad met andere jongens, terwijl zij de eerste was voor mij.

Tijdens onze eerste maanden samen ( eerste 3 ) was het gezellig en heel leuk. Ik gaf haar cadeautjes en zij mij. Ik had het gevoel dat ik op de eerste plaats kwam en dat ik de enige was die haar gelukkig kon maken. Ze stuurde vaak lieve en lange sms'en en kwam vaak op msn.

Sinds augustus is het zo wat veranderd. Ik heb mijn vriendin minder dan de helft gezien tijdens de grote vakantie. 21x op 62 dagen.

Daarna begon haar school terug. Ze kwam bijna niet meer op msn. Sturen begon te minderen, en was vaak kort. Ik had haar een cadeau gegeven toen ze startte met haar laatste jaar secundair. Ze ging mij ook een cadeau geven als mijn jaar startte ( hogeschool ) maar kreeg dit niet. We begonnen af en toe ruzie te krijgen. We zijn elkaar bijna nooit in het weekend en tijdens de week nooit meer als een uurtje en een half ofzo. Bij vrije dagen zie ik haar ook niet, en tijdens vakanties ook altijd minder dan de helft. Nu beginnen we af en toe ruzie te maken omdat ik altijd zaag en klaag over het feit dat we elkaar te weinig zien als koppel. Ik begon dan brieven te schrijven met wat ik voelde naar haar, schreef al een mailtje of 6. Ik heb 2 briefjes weer gekregen en nog geen enkele mail. Wel kreeg ik al enkele papiertjes met hartjes en lieve woordjes op die in mijn kamer omhoog hangen. Maar heel haar kamer hangt vol met dingen die ze van mij heeft gekregen. ( Beertjes, hartjeskussen, briefjes, powerpoint, fotoalbum, fotokader, mailtjes, parfum, kleedje,..)

Ze mag niet veel buiten van haar ouders, maar ik heb het gevoel dat ze ook niet durft om tegen haar ouders in te gaan. Maar nu geeft ze mij het gevoel dat als we samen zijn het leuk is, en als we samen zijn het nu eenmaal zo is, dat ze het haar niet aantrekt dat we niet samen zijn. Ik moet soms 3u wachten voor ik een smsje van haar krijg terwijl het vroeger nooit zo lang duurde.

Ik weet gwn niet wat doen. Ik zie dat meisje enorm graag, ik zou om de 2 uur zeker naar haar kunnen sturen, minder lang zelfs. Maar bij haar duurt het gewoon altijd lang. Ik kan nooit met haar ergens naartoe rijden om iets leuks te doen want ze mag alleen maar van 14 tot 18u buiten. Uitgaan hebben we nog maar 1x gedaan van 10 tot 1. Ik zie haar gewoon enorm graag, ze is mijn alles, ze zegt dat het beteren zal, maar ik heb het gevoel dat ik het geduld niet meer heb, ook al wil ik ze voor geen geld van de wereld kwijt.

Weet iemand wat ik er kan aan doen, of mijn vriendin, of wij samen? Want zo heb ik het gevoel dat het niet lang zal bijven duren..

Dank bij voorbaat

MVG

Boe Boe
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:32   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Liefde heeft geen zak te maken met cadeau's. Het is erg triest als je elkaar een cadeau moet beloven om het samen fijn te hebben. Jij voelt je aan de kant gezet omdat je geen cadeau krijgt van haar. Misschien heeft zij ook zoiets van: Donder een eind op met je cadeau, ik wil alleen jouw aandacht en geen materialistisch geneuzel.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:34   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ik zou wat minder naar haar gaan zeuren. Misschien is er wel iets dat haar dwarszit. Probeer daar eens achter te komen ofzo.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:35   #4
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Het gaat mij helemaal niet om die cadeau's. Het verschil is dat we dat vroeger aan elkaar gaven als teken van liefde, bijkomend bij het samen zijn. Maar we zijn niet vaak samen, en dan is een cadeautje geven altijd fijn. Het krijgen zeker . Maar als je dat in het begin zo doet, dan mag dat af en toe doorheen je relatie wel eens zeker. Dat hoort nu eenmaal bij liefde. Ik hoef geen cadeau's helemaal niet. Maar een cadeautje geef je als je je goed voelt bij je vriend(in). Dus geef ik haar dat soms, maar als je niets weerkrijgt, behalve de eerste maanden, dan is dat raar.

Mijn vraag gaat over hoe we het kunnen oplossen als we niet vaak bij elkaar zijn enz. Want daar gaan de ruzies over..
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:36   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Misschien wil ze je duidelijk maken dat die cadeaus haar niet zoveel doen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:38   #6
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Het gaat ons niet om die cadeau's al is het wel fijn soms. Minder zeuren, dat probeer ik wel, maar als ik mijn vriendin vaker niet zie dan wel, dan zeur je toch automatisch? Ik weet gwn niet op welke manier ik meer bij haar kan zijn. Ik kan ze echt niet missen want ik ben zo graag bij haar!

Maar ze laat mij precies tonen dat als we samen zijn het leuk is, en als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is. Dat haar dat niet kan schelen.
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:39   #7
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Het gaat ons niet om die cadeau's al is het wel fijn soms. Minder zeuren, dat probeer ik wel, maar als ik mijn vriendin vaker niet zie dan wel, dan zeur je toch automatisch? Ik weet gwn niet op welke manier ik meer bij haar kan zijn. Ik kan ze echt niet missen want ik ben zo graag bij haar!

Maar ze laat mij precies tonen dat als we samen zijn het leuk is, en als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is. Dat haar dat niet kan schelen.
Als je nu al spullen nodig hebt van haar om je fijn te voelen dan zit het al niet meer goed. Je snapt dus niet dat je alleen elkaar nodig hebt een geen cadeau's.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:40   #8
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ze is gewoon praktisch. Als zij zelf inziet dat het er niet inzit om vaker bij jou te zijn (zij zal dat beter weten dan jij lijkt me), dan heeft het geen zin dat jij daar over blijft zeuren. En misschien is het helemaal niet slecht om wat minder bij elkaar te zijn, dan zijn de momenten dat je wél bij elkaar bent juist beter.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:41   #9
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Als je nu al spullen nodig hebt van haar om je fijn te voelen dan zit het al niet meer goed. Je snapt dus niet dat je alleen elkaar nodig hebt een geen cadeau's.
Ik hoef helemaal geen cadeau's van haar. Krijg ik het niet, fijn, geen probleem. krijg ik het wel, heel leuk.

Het probleem dat zich vormt is dat we niet vaak samen kunnen zijn. En dat ze mij laat merken dat als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is, dat ze er precies niet voor vecht om bij elkaar te zijn. Daar gaat deze topic over, niet over die cadeau's

Ik heb echt hulp nodig want ik zie dat meisje doodgraag.
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:43   #10
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Als ik en dinnetje geen zin hebben om elkaar te zien is dat gewoon ok. Al zie je elkaar een paar dagen niet, dat moet geen zak uitmaken. Dan heb je elkaar tenminste weer wat nieuws te vertellen
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:43   #11
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ze is gewoon praktisch. Als zij zelf inziet dat het er niet inzit om vaker bij jou te zijn (zij zal dat beter weten dan jij lijkt me), dan heeft het geen zin dat jij daar over blijft zeuren. En misschien is het helemaal niet slecht om wat minder bij elkaar te zijn, dan zijn de momenten dat je wél bij elkaar bent juist beter.
Dus als jij altijd moet uitgaat zonder je vriendin en op koppel staan kijken dan is dat voor jou allemaal goed? Dat je vaak geen berichten krijgt terwijl je vriendien naar hun lief om de zoveel tijd naar elkaar sturen. Mijn vriendin om mij heen zijn altijd samen met hun lief, ik bijna nooit. Dit is gewoon frustrerend. Ik zie dat meisje doodgraag maar als ik haar meer niet zie dan wel dat is dat echt niet fijn..
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:44   #12
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Het probleem dat zich vormt is dat we niet vaak samen kunnen zijn. En dat ze mij laat merken dat als we niet samen zijn het nu eenmaal zo is, dat ze er precies niet voor vecht om bij elkaar te zijn. Daar gaat deze topic over, niet over die cadeau's
Ze kan gewoon logisch nadenken en ziet dat het geen zin heeft alles overhoop te liggen gooien om maar iets vaker met jou te zijn.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:45   #13
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Dus als jij altijd moet uitgaat zonder je vriendin en op koppel staan kijken dan is dat voor jou allemaal goed? Dat je vaak geen berichten krijgt terwijl je vriendien naar hun lief om de zoveel tijd naar elkaar sturen. Mijn vriendin om mij heen zijn altijd samen met hun lief, ik bijna nooit. Dit is gewoon frustrerend. Ik zie dat meisje doodgraag maar als ik haar meer niet zie dan wel dat is dat echt niet fijn..
Ik heb niet eens een vriendin man, kun je nagaan hoe erg dat is.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:45   #14
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Dus als jij altijd moet uitgaat zonder je vriendin en op koppel staan kijken dan is dat voor jou allemaal goed? Dat je vaak geen berichten krijgt terwijl je vriendien naar hun lief om de zoveel tijd naar elkaar sturen. Mijn vriendin om mij heen zijn altijd samen met hun lief, ik bijna nooit. Dit is gewoon frustrerend. Ik zie dat meisje doodgraag maar als ik haar meer niet zie dan wel dat is dat echt niet fijn..
Waarom wilt iedereen zoals 'de anderen zijn', of iets doen omdat 'de rest het ook zo doet'.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:46   #15
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ze kan gewoon logisch nadenken en ziet dat het geen zin heeft alles overhoop te liggen gooien om maar iets vaker met jou te zijn.
Dus moet ik het zomaar aanvaarden dat iedereen van mijn vrienden altijd samen is en dat ik als enige altijd alleen overal naartoe moet zonder mijn vriendin. Ik snap er echt niets meer van..
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:47   #16
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Waarom wilt iedereen zoals 'de anderen zijn', of iets doen omdat 'de rest het ook zo doet'.
Omdat het niet fijn is dat juist jij die persoon bent die overal altijd alleen staat. Waarom heb je een vriendin als je jong bent. Om samen van het leven te genieten en elkaar te steunen in alles en nog wat. Ik heb het gevoel dat ik met niemand samen ben. Voor die weinige keren dat we samen zijn. Ik zie mijn beste vriendin zelfs nog meer :s
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:48   #17
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Dan ben je gewoon een meeloper. Als stellen zich met anderen gaan vergelijken dan zie ik ze als kuddedieren. wees jezelf lekker ofzo.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:48   #18
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Dus moet ik het zomaar aanvaarden dat iedereen van mijn vrienden altijd samen is en dat ik als enige altijd alleen overal naartoe moet zonder mijn vriendin. Ik snap er echt niets meer van..
Ja, je vriendin is geen modeartikel dat zomaar ff daar kan zijn zodat jij kan zijn als de rest. Jezus knul, denk eens na. >_>
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:49   #19
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Omdat het niet fijn is dat juist jij die persoon bent die overal altijd alleen staat. Waarom heb je een vriendin als je jong bent. Om samen van het leven te genieten en elkaar te steunen in alles en nog wat. Ik heb het gevoel dat ik met niemand samen ben. Voor die weinige keren dat we samen zijn. Ik zie mijn beste vriendin zelfs nog meer :s
Misschien moet je een rooster maken om elkaar te zien. Gezellig samen de afwas of lekker samen de auto wassen. Daarna samen boodschappen doen en voor je het weet ben je 40.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:49   #20
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik snap je heel goed.
ik zou het ook niet leuk vinden moest ik mijn lief maar amper zien.
het gaat niet om de cadeaus he mensen.
als je een lief hebt wil je daar toch zo vaak mogelijk mee samen zijn en elkaar zo vaak mogelijk horen?
ik weet niet hoe ik je kan helpen maar ik zou eens goed over alles nadenken.
als je niet gelukkig bent is het niet leuk meer.

Groetjes.
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:50   #21
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
Ik snap je heel goed.
ik zou het ook niet leuk vinden moest ik mijn lief maar amper zien.
het gaat niet om de cadeaus he mensen.
als je een lief hebt wil je daar toch zo vaak mogelijk mee samen zijn en elkaar zo vaak mogelijk horen?
Groetjes.
Nee.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:52   #22
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Nee.
Dan heb je toch maar een rare relatie
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:53   #23
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Weet je, we hadden samen uitgerekend hoe vaak we samen zijn geweest sinds we het bijhielden. Van september tot nu. zijn we 12146 minuten samen geweest op 175680. Vind je dat nu niet een beetje te weinig als koppel?
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:53   #24
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Waarom moet alles zo klef klef en plakplak?
Als je langer dan 2 dagen op elkaars lip zit dan word ik schizofreen. Burgerlijk gedoe.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:54   #25
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

omfg
Maar genoeg gejammer, lees mijn post gewoon.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:54   #26
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
Weet je, we hadden samen uitgerekend hoe vaak we samen zijn geweest sinds we het bijhielden. Van september tot nu. zijn we 12146 minuten samen geweest op 175680. Vind je dat nu niet een beetje te weinig als koppel?
Toppunt van triestheid.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:56   #27
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Die jongen vraagt om hulp, niet om belachelijk gemaakt te worden ofzo ehh.
help hem dan tenminste.
Iemand uitkakken kan iedereen
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:57   #28
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
Die jongen vraagt om hulp, niet om belachelijk gemaakt te worden ofzo ehh.
help hem dan tenminste.
Iemand uitkakken kan iedereen
Denk je ook niet dat het een beetje zielig is als je je tijd samen gaat uitrekenen?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:57   #29
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

waarom worden mensen dan verliefd? Als je jong bent is het toch normaal dat je vaker samen wilt zijn dan niet als je verliefd bent? Ik zeg toch niet dat je elke dag samen moet zijn, maar minstens de helft vind ik. Als je elkaar niet veel ziet moet je toch profiteren van het weekend. Maar als ik haar maar 1 zaterdag of 1 zondag zie op een hele maand, 4uurtjes, zelfs niet langer, dan begrijp je mijn frustratie toch?
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:58   #30
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Als je dar gaat uitrekenen is het geen liefde maar een obsessie maat.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:59   #31
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Denk je ook niet dat het een beetje zielig is als je je tijd samen gaat uitrekenen?
Dat kan goed zijn, kheb ook gezegd dat het zielig is. Het zielige eraan is dat de hele wereld rondom ons die wij kennen het steeds goed heeft, altijd samen, samen uit, samen dit en dat, niet elke dag, meer als de helft. wij komen nog aan geen 4de van de momenten die een ander heeft.

Cijfers tonen feiten, feiten liegen nooit Zielig of niet, het feit is er toch eh
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:59   #32
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Het draait niet bij iedereen om elkaar maar elke minuut van elke dag te kunnen zien. Als je vriendinnetje niet de behoefte heeft om je elke dag te zien, nja jammer dan. Je kunt haar niet forceren. Geniet van de tijd dat jullie wel samen zijn.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 16:59   #33
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Denk je ook niet dat het een beetje zielig is als je je tijd samen gaat uitrekenen?
Als de tijd dat je samen bent heel weinig is, ga je je er toch ook vragen bij beginnen stellen?
Iedereen is daar anders in, maar als je neem nu op de hele maand, elkaar maar 3 dagen zou zien, zou je dat dan ook niet lastig beginnen vinden. en als dat een tijdje zo is, kan je toch eens gaan rekenen om te zien hoe weinig dat wel niet is. gewoon omdat je er mee zit.
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:01   #34
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Het draait niet bij iedereen om elkaar maar elke minuut van elke dag te kunnen zien. Als je vriendinnetje niet de behoefte heeft om je elke dag te zien, nja jammer dan. Je kunt haar niet forceren. Geniet van de tijd dat jullie wel samen zijn.
Maar dan is het toch geen fijne relatie meer?
en als er amper tijd samen is om van te genieten zoals hij zegt?
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:02   #35
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Dat ligt er maar net aan waar je waarde aan hecht in een relatie. Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:02   #36
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Het draait niet bij iedereen om elkaar maar elke minuut van elke dag te kunnen zien. Als je vriendinnetje niet de behoefte heeft om je elke dag te zien, nja jammer dan. Je kunt haar niet forceren. Geniet van de tijd dat jullie wel samen zijn.
Het gaat mij niet om elke minuut van elke dag samen te zijn. Ja, als je niet elke dag samen wilt zijn als je jong bent stel ik mij toch wel vragen hoor als ik kijk naar iedereen rondom mij. mss ben ik gwn opgegroeid met de verkeerde mensen rondom mij.
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:02   #37
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Dat ligt er maar net aan waar je waarde aan hecht in een relatie. Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
als er weinig kwantiteit is, is er volgens mij ook maar weinig kwaliteit, niet?
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:03   #38
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Natuurlijk niet. Je kunt wel een hele goede relatie hebben zonder elkaar vaak te zien.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:04   #39
Meisje
Lid
 
Geregistreerd op: 3 January 2010
Berichten: 7
Standaard

als je elkaar weinig ziet kan je toch maar weinig doen samen en heb je toch niet zoveel met elkaar? zo denk ik er over he.
Meisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:05   #40
Boe Boe
Lid
 
Geregistreerd op: 25 August 2009
Berichten: 17
Standaard

wat heb je dan aan een relatie met iemand als je ze dan toch niet vaak ziet? Dan kan je even goed alleen door het leven gaan. De jeugd is de mooiste tijd van je leven, bij iedereen behalve bij mij precies. Topic closed, tmaakt niet uit.

Toch bedankt iedereen
Boe Boe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:06   #41
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
als er weinig kwantiteit is, is er volgens mij ook maar weinig kwaliteit, niet?
Grootse bullshit. We hebben het hier over liefde. Niet over minuten en uren die je kansloos bij elkaar door moet brengen omdat anderen dat ook doen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:07   #42
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
wat heb je dan aan een relatie met iemand als je ze dan toch niet vaak ziet? Dan kan je even goed alleen door het leven gaan. De jeugd is de mooiste tijd van je leven, bij iedereen behalve bij mij precies. Topic closed, tmaakt niet uit.

Toch bedankt iedereen
Precies, de jeugd is de mooiste tijd van je leven. Waarom dan al die tijd verspillen door heel vaak bij je vriendinnetje te zitten.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:08   #43
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Grootse bullshit. We hebben het hier over liefde. Niet over minuten en uren die je kansloos bij elkaar door moet brengen omdat anderen dat ook doen.
Wij zijn gemaakt voor elkaar
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:12   #44
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:38   #45
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
Die jongen vraagt om hulp, niet om belachelijk gemaakt te worden ofzo ehh.
help hem dan tenminste.
Iemand uitkakken kan iedereen
Doe ik ook, maar hij schijnt zich er niks van aan te trekken.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:50   #46
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Niet zo janken. Tis triest om de minuten uit te rekenen dat je bij je meisje bent.
Kun je niet gewoon naar haar TOE gaan? je hoeft toch niet buiten te zijn om bij je meisje te zijn?
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:50   #47
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
als er weinig kwantiteit is, is er volgens mij ook maar weinig kwaliteit, niet?
In Pirates of the Caribien the deathman chest ofzeu, gaat orlando toch ook maar eens in de 10 jaar naar z'n liefde toe. Het gaat erom dat je er voor elkaar bent. Teveel naar de kwantiteit kijken zoals jij doet bederft de kwaliteit. En kom op man, uitrekenen hoevaak je elkaar hebt gezien? Geheh

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Natuurlijk niet. Je kunt wel een hele goede relatie hebben zonder elkaar vaak te zien.
I know it

Citaat:
Origineel gepost door Meisje Bekijk Bericht
als je elkaar weinig ziet kan je toch maar weinig doen samen en heb je toch niet zoveel met elkaar? zo denk ik er over he.
Duidelijk nog niet volwassen aan het worden?

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
wat heb je dan aan een relatie met iemand als je ze dan toch niet vaak ziet? Dan kan je even goed alleen door het leven gaan. De jeugd is de mooiste tijd van je leven, bij iedereen behalve bij mij precies. Topic closed, tmaakt niet uit.

Toch bedankt iedereen
Je vind jezelf blijkbaar zielig? En wat heb je aan een relatie als je elkaar niet vaak ziet? Jij mist blijkbaar een van de beginselen. Dat je er voor elkaar bent, en dat hoeft niet te betekenen bij elkaar in deze tijden van communicatie op alle soorten manieren. Als ik een vrouw zal zijn zou ik allang met jou gekapt hebben. Alleen al om je obsessieve drang om bij mij te zijn, en alleen op de kwantiteit te letten, niet eens op de kwaliteit. Want als je echt van elkaar houdt hoef je geen cadeaus te gebruiken om je liefde te tonen.

Boe Boe, de toepasselijkste naam van het jaar
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:56   #48
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Boe Boe Bekijk Bericht
De jeugd is de mooiste tijd van je leven, bij iedereen behalve bij mij precies.
Je doet je naam eer aan boo-fucking-hoo. Jezus gast, ben jij wel 19 en niet toevallig een mannetje van 12?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 17:58   #49
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Je doet je naam eer aan boo-fucking-hoo. Jezus gast, ben jij wel 19 en niet toevallig een mannetje van 12?
Jawel, anders gaat ie niet als zo'n oude lul zitten te kletsen. Maar inderdaad zielig mannetje, zullen we z'n chick opsporen en dit topic laten zien wedden voor 10 euro dat ze het uitmaakt
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2010, 18:05   #50
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik zet 100 in.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.