Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 January 2007, 13:14   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard C1000 sponsor van de politie?

Ik dacht gistermorgen laat ik eens gaan pinnen,stel ik mijn auto met het raam open geparkeerd op een doorgetrokken gele streep met waarschuwingslichten aan. Stopt er een politieauto achter me. De agent vroeg mij of ik dit normaal vind! Ik durfde bijna niet te praten,en dacht gelukkig dat het waait ,want ik had het behoorlijk laat gemaakt zaterdag en had nog niet gegeten, en was een beetje licht in het hoofd, dus dacht ik laat ik maar niet te veel zeggen. Ik zeg ik heb toch de waarschuwingslichten aan, waarop hij zei ja dus....... Je hebt 4 overterdingen begaan, je hebt je raam open, ik kan zo wegrijden, je stadslicht is aan 1 kant slecht, en je staat op een doorgetrokken gele streep! Al ben ik me nog steeds aan het bedenken wat de 4e overtreding was ,maar goed of hij was helderziend en wist dat ik vast niet helemaal nuchter was, maar dat refereerd aan wat die toen tegen mij zei, ik citeer: je hebt geluk gehad het zijn de matsweken. Ik was opgelucht, maar tegelijkertijd dacht ik die vent spoort niet Ik heb hem bedankt en ben weggereden. Maar doordat die vent me echt heeft verbaasd had ik mijn licht maar half ingeduwd, waarop ik even later achter mij zag 'stop politie' Ik dacht ja dat zal wel matsweken. Zegt die: 'je rijdt met dimlicht. Ik zei: oh wist ik niet. Hij liet me zien dat ik een lampje moest verwisselen,en ik vroeg hem of die mij uit kon leggen hoe dat dan wel werkte. Toen vroeg hij maar of ik een rijbewijs had.. Ik vertelde hem dat ik mijn lampje maandag wel ging verwisselen. Als die matsweken of week voorbij is kan je maar beter niet meer de weg opgaan, dan zullen ze wel gretig zijn, na een week niks bekeurd te hebben! Maar ik vraag me nu af: is hier een samenwerkingsverband tussen C1000 en de politie? I love de matsweken!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 22 January 2007 om 13:51
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 13:23   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

*zucht*

lucker
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 13:30   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gistermorgenvanmorgen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 13:51   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is een nieuw woord
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 18:31   #5
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit soort dingen gebeurt mij nou nooit?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 19:36   #6
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

onze vrienden mogen je tegen woordig ook bekeuren zonder je aan te houden
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.