Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 2 May 2005, 21:44   #401
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Verdomme. Wil Dennis Gentenaar na dit seizoen transfervrij naar nac Die gast wou sportief hogerop en het liefst naar het buitenland. Nu wil hij waarschijnlijk een nieuwe uitdaging bij nac.. Najaaaaa, dat is echt niet sportief hogerop
Was dit nu al zeker of niet?

Over NAC gesproken, die kopen dus echt alleraardigst in... Van Hooijdonk, die linksback (Vidmar ofzo?), Elshot (een van de betere backs in NL) en er komen er vast nog wel een paar. Staat volgend jaar een mooi team hoor.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:29   #402
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Was dit nu al zeker of niet?

Over NAC gesproken, die kopen dus echt alleraardigst in... Van Hooijdonk, die linksback (Vidmar ofzo?), Elshot (een van de betere backs in NL) en er komen er vast nog wel een paar. Staat volgend jaar een mooi team hoor.
Van Gessel ook al!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:30   #403
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Oja.. ook een van de betere spelers van Groningen. Allemaal goede spelers die niets kosten... Men is slim bezig in Breda.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:10   #404
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ilja Van Leerdam:

De Graafschap >>> FC Eindhoven

Dit is toch wel een schrijnende transfer, de man kan echt wel op een hoger niveau spelen dan onderkant eerste divisie. Misschien heeft hij zijn beste periode bij de Graafschap wel gehad, maar zag hem altijd graag spelen

Van Leerdam!
Zingen we met zn allen
Geef em die bal,
laat die kromme nu maar knallen

Nooit meer dit schitterende spelerslied
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:37   #405
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van Leerdam zou toch rustig meekunnen in de middenmoot van de eredivisie?! Wat moet een basisspeler van de Graafschap naar de nummer 17 (?) van de 1e divisie Ik hoorde dat ze ook bezig waren met Ger Senden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 13:47   #406
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Samenwerkingsverband met PSV he. Willen geroutineerde spelers met jonge talenten van PSV laten spelen om in de top van de eerste divisie mee te doen danwel te promoveren.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 14:25   #407
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Senden gaat in ieder geval niet naar Eindhoven is vandaag bekend geworden. Beetje zonde van het geld van PSV als je het mij vraagt, maargoed..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 16:09   #408
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

ja.. ja.. ja..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur

Van Leerdam!
Zingen we met zn allen
Geef em die bal,
laat die kromme nu maar knallen
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 17:21   #409
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Senden gaat in ieder geval niet naar Eindhoven is vandaag bekend geworden. Beetje zonde van het geld van PSV als je het mij vraagt, maargoed..
Tja.. ik denk het ook... Maar goed, ik vertrouw Hiddink er wel weer op dat hij de centen van PSV verantwoord uitgeeft..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 18:02   #410
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Overigens haal ik dat van een PSV-forum af.. Klinkt in ieder geval toch redelijk goed, maar ik denk dat het gerommel in de marge blijft.

Citaat:
Maar Eindhoven word geen satteliet club net als Excelsior van Feyenoord is.

Het is nu zo dat beide clubs op organisatorisch gebied samenwerken. Eindhoven heeft een nieuw bestuur genomen, waarin als commercieel directeur Pieter van der Leegte is gekomen, deze man is de zoon van de eigenaar van VDL (1 van de grootste sponsors van PSV en lid van de raad van commissarissen)
VDL had dus ook gezegd dat als PSV beloofde te gaan samenwerken hij Eindhoven financieel zou bij staan (deze man is namelijk blauw-witter in hart en nieren)

De begroting gaat nu dus ook met dik 500.000 euro omhoog waardoor men zich nestelt in de middenmoot qua begrotingen.

Ze halen zelf enkele spelers (van Leerdam is 1) en krijgen jaarlijks een aantal talenten van PSV zodat die kunnen rijpen. op vrijdag in de GG-Divisie is nog altijd beter als op maandag voor 2 kippen en een paard bij Jong PSV.

Dus beide clubs hebben er profijt van, en dat er rivaliteit blijft bestaan is alleen maar goed, maar als je beide erop vooruit kunt gaan is het alleen maar mooi meegenomen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 18:34   #411
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Ah, mooi, weer een club waar we er tegen uit kunnen vliegen in de amstelcup; PSV 2!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 13:31   #412
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wie legt mij dit juridisch uit? Roda zou moeten dokken voor Stevens, terwijl 1. FC Köln geen gebruik maakt van de optie in zijn contract vanwege privé-omstandigheden. Stevens kan bij Roda veel meer bij zijn familie zijn omdat hij dan niet bij uitwedstrijden in Noord- Zuid- en Oost-Duitsland in trainingskamp hoeft. Hij heeft echter nooit gezegd dat hij dan niet in Nederland aan de slag zou willen. Wel mooi: als ik naar een andere club ga, dan naar Roda JC Welkom thuis, Huub!

„Erst die Familie, dann Roda Kerkrade”
Vor zwei Wochen gab Huub Stevens seinen Abschied aus Köln zum Saisonende bekannt. Aus privaten Gründen, wie der Niederländer mit Nachdruck betonte.

Mittwoch, nicht einmal zwei Tage nach dem Aufstieg, meldete das Algemeen Dagblad, dass Stevens in der kommenden Saison Roda Kerkrade trainiert.

Nol Hendriks, der starke Mann bei Roda, wird zitiert: „Wir sind uns mit Stevens einig.“

Manager Andreas Rettig bestätigte Mittwoch erstmals: „Roda hat sich bei uns aktuell gemeldet. Ob Huub ab dem 1. Juli woanders Trainer ist, ist seine Entscheidung. Grund für seine Freigabe war seine private Situation. Dieser Grund kann kein vorgeschobener sein.“

Hat Stevens alle an der Nase herumgeführt? Der Gedanke könnte aufkommen. Im EXPRESS-Gespräch klärt Stevens auf: „Ich hätte gerne weiter in Köln gearbeitet. Doch aus familiären Gründen geht dies nicht. Meine Familie braucht mich jetzt. Ich habe noch nichts in Kerkrade unterschrieben. Ich habe aber auch nie gesagt, dass ich nicht woanders arbeiten werde. Wenn ich einen Job übernehme, dann aber nur bei Roda. Erst einmal muss ich aber abwarten, wie es bei meiner Familie weitergeht.“

Heißt: Sind die familiären Probleme in den Griff zu kriegen, wird Stevens Roda JC trainieren. Ist dies nicht der Fall, schlägt er das Angebot seines Ex-Klubs aus.

Um Stevens zu verstehen, muss man wissen: Der Job in Kerkrade ist mit dem in Köln nicht zu vergleichen. Stevens würde nicht so sehr in der Öffentlichkeit stehen. Er wäre näher bei seiner Familie, hätte mehr Zeit für sie. Im Vergleich zu Deutschland müsste er weniger reisen, Trainingslager gibt es nicht.

„Beides kann man nicht vergleichen“, sagt Stevens, der beim FC sogar in den Gesprächen um seinen Nachfolger involviert ist: „Wolfgang Overath fragt mich nach meiner Meinung. Ich will Köln helfen.“

Sollte Stevens Kerkrade zusagen, wird der FC den Coach nicht zum Nulltarif ziehen lassen. „Roda soll sagen, wie sie sich das vorstellen“, erklärt Rettig, der Gesprächsbedarf sieht. Zu diesen Gesprächen wird es jetzt kommen.

Bron: Express
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 15:13   #413
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Mijn Duits is dan ook niet zo best, maar waar in dit stuk staat dan dat Roda moet betalen?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 16:21   #414
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Mijn Duits is dan ook niet zo best, maar waar in dit stuk staat dan dat Roda moet betalen?
Laatste alinnea Sollte Stevens Kerkrade zusagen, wird der FC den Coach nicht zum Nulltarif ziehen lassen. „Roda soll sagen, wie sie sich das vorstellen“,
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 17:59   #415
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Question Robin Nellise FC Groningen of FC Utrecht??

Wat denken jullie Robin Nellise staat in belangstelling bij beide clubs en heeft al gesprekken gevoerd maar moet deze week zijn besluit nemem voor welke club zal hij kiezen denken jullie????

Ik zelf denk eerlijk gezegd FC Groningen omdat hij daar op speelminuten kan rekenen wat bij FC Utrecht nog maar net de vraag is en dat is ook de reden waarom hij bij AZ stopt dus ik denk dat zijn keuze FC Groningen wordt.

Sure hope so in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 18:25   #416
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gelukkig dat superprutser nr1 niet naar NEC komt. Laat m inderdaad maar lekker zoutzak wezen in Groningen
Dat ie bij AZ weg gaat, komt volgens mij echt niet doordat hij een basisplek wil. Meer omdat hij hier al jaren wordt uitgekotst.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 19:51   #417
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gooi deze reacties effe in het grote transfertopic, Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 20:03   #418
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Gooi deze reacties effe in het grote transfertopic, Bart
Is goed jonge
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 20:05   #419
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

conclussie, Nelisse is een 1e klas Kluns.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2005, 00:45   #420
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind Nelisse de laatste weken anders bijzonder sterk spelen. Zeer goede aanname, krachtig lichaam, altijd werken.

Daarvoor vond ik het altijd een net-niet speler, ook al draaide AZ goed, maar de laatste weken vind ik hem erg sterk. Maar ik vind hem niet echt bij Groningen of Utrecht passen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2005, 23:52   #421
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Toch eeuwig zonde dat een speler als Maniche naar Moskou vertrekt, net als zoveel andere goede spelers...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 13:28   #422
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tim Howard heeft zijn contract bij ManU verlengd tot 2009... Heb ik nou iets gemist ofzo, maar deze man is toch het halve seizoen gepasseerd omdat hij niet presteerde?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 14:22   #423
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard FCGroningen contracteert Yuri Cornellise voor 3 jaar.

Yuri Cornelisse drie jaar naar Groningen

22/5/2005 15:23

FC Groningen heeft zich versterkt met de dertigjarige NAC-aanvaller Yuri Cornelisse, die in het Oosterpark een driejarig contract tekende, meldt De Telegraaf. De club bedong tevens een optie voor nog een seizoen.
Het contract zou al afgelopen vrijdag rond zijn gemaakt, maar op verzoek van de Bredase club moet de overgang pas na de thuiswedstrijd tegen FC Twente wereldkundig worden gemaakt.

Cornelisse werd nog maar een jaar geleden binnengehaald als een grote aankoop bij NAC Breda, waar hij een contract tekende tot de zomer van 2008. De aanvaller was echter één van de vele NAC'ers die terug kunnen kijken op een teleurstellend seizoen.

Yuri Cornelisse, de oudere broer van FC Utrecht-verdediger Tim, begon zijn carrière bij TOP Oss in de eerste divisie, waarna hij via een jaartje Anderlecht bij RKC terecht kwam. In Waalwijk speelde hij vijf seizoenen.



Ik zelf als FCGroningen fan ben erg blij met deze versterking voor komend seizoen, want hij speelt namelijk al een paar jaar erg sterk en voor mij kwam het nieuws dan ook onverwacht dat hij gecontracteerd was.
Maar nu ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden en of dat jullie hem misschien bij een betere club hadden terug willen zien???
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 14:31   #424
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Is het nou zo moeilijk om verder te kijken dan je neus lang is?

[Centraal] Het grote transfertopic!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 14:34   #425
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Is het nou zo moeilijk om verder te kijken dan je neus lang is?

[Centraal] Het grote transfertopic!
mwah aardig probeer me best te doen hehe sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 14:52   #426
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Is het nou zo moeilijk om verder te kijken dan je neus lang is?

[Centraal] Het grote transfertopic!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 12:01   #427
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat weet ik. Maar als er een kern van waarheid in zit, dan is dat toch best interessant, want het lijkt me een zeer belangrijke speler voor Roda die balans in het elftal brengt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 12:05   #428
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat weet ik. Maar als er een kern van waarheid in zit, dan is dat toch best interessant, want het lijkt me een zeer belangrijke speler voor Roda die balans in het elftal brengt.
Voor de duidelijkheid:

Gregoor van Dijk, Roda's beste speler na Sergio dit jaar, krijg na volgend seizoen geen contractverlenging. Van Dijk was de enige speler in de hele selectie die zich aan het ontpoppen was tot clubspeler. Gregoor woont dolgraag in het zuiden, staat elke maandagavond bij het 2e langs de lijn, komt vrijwel elke wedstrijd naar de supporters toe en was bijvoorbeeld afgelopen zaterdag op ons toernooi. Roda en Van Dijk schijnen er 'niet uit te komen'.

Ik ben heel benieuwd dat die technische staf morgen wordt. Het zou me niks verbazen als het straks Jan Wouters met als assistent iemand van het kaliber Sven Vandenbroeck wordt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 14:56   #429
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik rol van mijn stoel af... Johann Vogel naar Ac Milan.
Ik denk dat-ie het niet gaat redden daar, maar je weet nooit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:42   #430
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
RKC Waalwijk contracteert Bakens
Arjan Dijkema | 26-05-2005 08:40:49

Tim Bakens speelt het komende seizoen voor RKC Waalwijk, dit meldt De Gelderlander. De verdediger van De Graafschap moet wel eerst nog medische gekeurd worden.

De 22-jarige Bakens kwam dit seizoen nog helemaal niet in actie, aangezien hij vorig seizoen in het nacompetitieduel met Heracles Almelo zijn achillespees afscheurde.
Ook erg spijtig, want Bakens is één van de weinige goede verdedigers. En ook nog iemand uit de eigen jeugd en regio. Ik snap niet dat iemand als Bakens zo makkelijk de deur uit kan lopen, aangezien de Graafschap een beleid wil voeren om zoveel mogelijk 'eigen jongens' in het team te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:44   #431
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jammer voor de Graafschap ja, want Bakens vond ik een van de leukere spelers uit dat elftal... En het is inderdaad onbegrijpelijk dat ze hem zomaar laten gaan. Had zo'n jongen dan een paar maanden geleden een contract voor een jaar met een optie op nog een jaar laten tekenen.
Had hij ongetwijfeld gedaan, gezien zijn blessure.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:50   #432
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ze hebben ook in januari uitgesproken dat ze met hem verder wilden, maar door de dreigende degradatie en de financiële situatie kregen vele spelers al een ontslagbrief op de mat (dit is verplicht) en de besprekingen zouden pas plaats vinden zodra bekend was of ze in de eerste divisie zouden voetballen of in de eredivisie. RKC is er gewoon op tijd bij, knap dat ze het aandurven met een speler die zo lang geblesseerd is geweest en waarbij het nog maar de vraag is of hij zijn oude niveau zal halen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:55   #433
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat van die ontslagbrief begrijp ik... dat moet formeel gezien.
Maar ze hadden toch besprekingen kunnen openen voor een eerste divisie-contract dat opgehoogd zou worden in het geval dat De Graafschap in de eredivisie zou blijven? Als ze echt hadden gewild, dan had Bakens volgend seizoen echt nog wel in Doetinchem gespeeld...
Maar volgens mij is dit gewoon het verschil tussen wanbeleid en goed beleid... En RKC kan die gok makkelijk nemen. Soms valt het slecht uit, zoals met Klompe, maar als het goed uitvalt heb je heel goedkoop een volwaardige eredivisiespeler. En als het dus slecht uitvalt kun je hem na een jaar mooi laten vertrekken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 15:58   #434
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat van die ontslagbrief begrijp ik... dat moet formeel gezien.
Maar ze hadden toch besprekingen kunnen openen voor een eerste divisie-contract dat opgehoogd zou worden in het geval dat De Graafschap in de eredivisie zou blijven? Als ze echt hadden gewild, dan had Bakens volgend seizoen echt nog wel in Doetinchem gespeeld...
Maar volgens mij is dit gewoon het verschil tussen wanbeleid en goed beleid... En RKC kan die gok makkelijk nemen. Soms valt het slecht uit, zoals met Klompe, maar als het goed uitvalt heb je heel goedkoop een volwaardige eredivisiespeler. En als het dus slecht uitvalt kun je hem na een jaar mooi laten vertrekken.
Ik ben het ook met je eens hoor. Het is gewoon een kwestie van onoplettendheid van het bestuur. Maar goed, ook daar raak je wel een beetje aan gewend..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 16:01   #435
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als het een kwestie van onoplettendheid zou zijn geweest zou het niet structureel fout zitten. Want op deze manier kom je straks weer uit bij spelers als Milan Berck Beelenkamp.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 16:10   #436
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Naja.. Voor mij lijkt het er een beetje op alsof ze bij het bestuur gewoon niet verwacht hadden dat er een club interesse zou hebben in Bakens dan wel een contract voor zou leggen aan Bakens.. Dat vind ik toch wel een beetje erg naïef..

Op vi.nl staat overigens dat er nog meer interesse zou zijn voor Bakens.. Ik blijf erbij dat het apart is ..

Overigens, dat afvallen van Berck Beelenkamp is ook vrij apart. Gisteren was hij een dweil en eigenlijk dit hele seizoen lijkt het al nergens op, maar in andere seizoenen is hij zeker wel van waarde geweest voor de Graafschap..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 16:28   #437
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar het is toch triest dat je een speler ontslaat omdat hij tekort komt en uiteindelijk hem toch weer moet terughalen omdat je niets anders kunt vinden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 17:02   #438
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Berck Beelenkamp terug bij De Graafschap

8/8/2004 15:08

In april kreeg hij te horen geen nieuw contract te krijgen, maar De Graafschap sluit Milan Berck Beelenkamp weer in de armen.

In april kondigde zich het afscheid aan, toen duidelijk werd dat Berck Beelenkamp in Doetinchem niet in aanmerking zou komen voor een nieuwe verbintenis. Er was één maar bij die boodschap, in het geval van promotie naar de Holland Casino Eredivisie zou de situatie nogmaals bekeken worden.

De terugkeer op het hoogste niveau ten spijt, Berck Beelenkamp zat bij De Graafschap in de wachtkamer. De verdediger mocht zich ondertussen verheugen op de belangstelling van Heracles Almelo en AGOVV Apeldoorn, maar hij had zijn hoop gevestigd op een verblijf in de eredivisie.

'We hebben altijd contact gehouden over een eventuele terugkeer naar De Graafschap. We zijn blij met de komst van Milan. Hij kent de club goed en is eigenlijk nooit echt weggeweest. Het is prettig te weten dat we Milan er weer bij hebben, een goede gemotiveerde speler die op verschillende posities in het elftal uit de voeten kan', zei algemeen directeur Johan Tukker op de website van De Graafschap.

Berck Beelenkamp, die zijn conditie op peil hield bij FC Volendam, tekent bij De Graafschap een contract voor twee jaar.
Iets wat je blijkbaar verkeerd begrepen hebt, want het had ook in dit geval te maken met het al dan niet promoveren naar de Eredivisie..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 17:06   #439
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En dat bedenken ze pas op 8 augustus? Rijkelijk laat als je bedenkt dat twee maanden eerder al bekend was dat de Graafschap naar de eredivisie zou gaan... Nee volgens mij konden ze echt geen fatsoenlijke verdediger meer vinden en vielen ze toen maar weer terug op MBB, die ze al hadden afgeschreven...

En ja, ik ben eigenwijs.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 17:15   #440
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ze waren ook op zoek naar versterkingen, maar dit had vooral te maken met het salaris van Berck Beelenkamp. Ze waren eigenlijk op zoek naar iemand die goedkoper was en toch vergelijkbare kwaliteiten (jonge speler dus eigenlijk). Ze zijn in die tijd ook veel bezig geweest met jonge talenten van PSV en Feyenoord.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2005, 12:51   #441
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Huub Stevens voor drie jaar naar Roda JC
Huub Stevens is de komende drie jaar de trainer van Roda JC. Hij volgt Wiljan Vloet op, die naar Sparta Rotterdam vertrekt. Steven krijgt oud-Roda-speler Raymond Atteveld als assistent naast zich op de bank. Oud-doelman Ruud Hesp wordt teammanager én keeperstrainer in het Parkstad Limburg-stadion.
Verrassend is de terugkeer van Huub Stevens naar Roda JC, waar hij van 1993 tot 1997 ook al werkzaam was, natuurlijk niet. De rentree van de Limburgse mijnwerkerszoon hing in feite al maanden in de lucht. Hij moest alleen nog even op een chique manier van zijn verbintenis bij 1. FC Köln af zien te komen.

Met die Duitse Traditionsverein was Stevens opnieuw succesvol, want hij loodste de Geissböcke terug naar de Bundesliga. Daarvoor kende hij een minder succesvolle periode bij Hertha BSC, waar hij naartoe ging nadat hij bij Schalke 04 onder meer de UEFA Cup had gewonnen. Met Roda JC werd hij 1995 tweede achter het toen superieure Ajax.
Bron : VI



Tja, van het ene uiterste naar het andere. Van de allerslechtste trainer in de historie naar de beste ooit En wat voor een assistent, Atteveld! Voor één keer heeft het Roda-bestuur eens iets goeds gedaan Vanmiddag maares op de persconferentie gaan kijken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2005, 18:42   #442
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kijkedekijk, ze hebben me geflitst op de perconferentie!



Dat gaat knallen





Daarna nog even bij alle supporters voorstellen Huub probeerde de verwachtingen nog te temperen, maar Atteveld kwam al met uitspraken als 'proberen wat terug te brengen van 1995' en 'minimaal Europees halen'. Meer mag ook hoor







Glück auf!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 02:13   #443
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Het enige obstakel is nu nog dat hij moet opboksen tegen hoge verwachtingen.. Ik hoop iig dat dit Roda erg ten goede zal komen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 03:49   #444
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Poe, inderdaad zeg. Ik heb veel waardering voor de trainer Huub Stevens, een van de besten en zeker voor dit Roda. Maar de verwachtingen zijn wel erg hoog daar in Limburg, hopelijk gaat het niet tegenvallen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 10:35   #445
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Poe, inderdaad zeg. Ik heb veel waardering voor de trainer Huub Stevens, een van de besten en zeker voor dit Roda. Maar de verwachtingen zijn wel erg hoog daar in Limburg, hopelijk gaat het niet tegenvallen.
Laten we eerlijk zijn; slechter zal het niet gaan. Vloet heeft er 3 jaar helemaal niets van gebakken en spelers die potentie hebben (Kone, Bodnar, Sergio, Van Dijk, Cristiano, Sonkaya enz enz) perioden heel slecht laten voetballen, op verkeerde posities gehad enz. Ik ga er niet helemaal in mee maar in den landen hoor je alleen maar geluiden als 'jullie hebben toch heel behoorlijk materiaal'. Daar ben ik het nooit helemaal mee eens, maar wel beter materiaal dan dat er nu uitkomt.

Stevens kan een elftal smeden en het als collectief boven zichzelf uit laten stijgen. Net als Co dat nu doet. Je moet bedenken dat de hele club en de mensen eromheen, de spelers en de fans, snakken naar succes. De laatste jaren gaan we voortdurend voorschut in het bekertoernooi en in de competitie verliezen we altijd bij de meest beschamende clubs. Onder Huub zal dat anders gaan. Als we onder hem verliezen bij de Baronie dan schiet hij er een paar af. Das tenminste iets
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 10:38   #446
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

roda heeft meteen wel weer een bosnier aan hun vreemdelingenlegioen toegevoegd
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 10:41   #447
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
roda heeft meteen wel weer een bosnier aan hun vreemdelingenlegioen toegevoegd
Commentaar van Hendriks:

Je moet wel als er in Nederland niks rondloopt.




Maar Stevens wilde er nog wat spelers bijhebben. Communicatie vindt hij erg belangrijk dus hopelijk komt dat goed..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 11:08   #448
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dennis Gentenaar

NEC >>> Borussia Dortmund
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 11:21   #449
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Erwin Koeman

RKC ---> Feyenoord
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2005, 11:28   #450
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Erwin Koeman

RKC ---> Feyenoord
dat vond ik wel erg verrassend ja ik dacht willem van hangem zou een goeie zijn, maar als ze die niet zouden nemen dacht ik aan foeke booy of trond sollied. erwin koeman heb ik nooit over nagedacht, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.