Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 October 2002, 20:30   #1
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ja KUT marokkanen ja!

Een ieder die afgelopen vrijdag naar Netwerk heeft gekeken, moet toch wel de mond wagenwijd opengevallen zijn. Dat gebeurde mij in ieder geval wel. Een half uur later zat ik nog als verdoofd naar de reclame te kijken. De ouders van de jongen die in Venlo een man doodsloeg waren op tv. Zelfs mensen met vooroordelen jegens Marokkanen kwamen bedrogen uit. Het bleek allemaal nog erger te zijn, dan in ieders ergste nachtmerries. Als je het niet met eigen ogen hebt gezien, kun je het haast niet geloven, maar de waarheid blijkt kei- en keihard te zijn.

Stel je voor, je kind slaat dinsdag iemand dood, en jij zegt vrijdag op prime-time hierover dit op tv:
- Die jongen was gedoemd te sterven. Mijn zoon was slechts het instrument. Als dat de wil van Allah is, kunnen wij niets doen.
- Mijn zoon is een lieve jongen, hij zou nooit iemand pijn doen.
- Mag hij dan niet vechten? Dat doet toch iedereen.
- De krant liegt. De krant maakt van schurken goede mensen en van goede mensen schurken.
En nog veel meer in dezelfde trand. De ouders gaven aan dat zijn de actie van hun zoon doodnormaal vonden, en dat zij precies hetzelfde gedaan zouden hebben. Waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt, gaat al helemaal aan hun voorbij.
Ook alle andere vooroordelen bleken waar: familie woont 30 jaar in Nederland, maar spreekt nog geen woord Nederlands. Vader heeft hier 3 jaar gewerkt, en trekt nu al 27 jaar van de WAO. Ondertussen wordt de thee bij de familie echter wel uit een gouden theepot geschonken, zitten ze op een peperdure bank, heeft vader een pruik om zijn kaalheid te verbergen, en zit moeder duidelijk wekelijks bij de kapper. Met het zinnetje "Dat doet toch iedereen?", dat verschillende malen herhaald werd, gaven zij aan dat het met de Marokkaanse gemeenschap om hun heen al niet veel anders gesteld is. Daaroverheen komt dan nog het liedje van Raymzer: "We hebben ze niets gedaan, en toch willen ze ons haten". Het is maar wat je niets noemt. Ik krijg er in ieder geval een nare smaak bij in m'n mond.
Nu is het natuurlijk flauw om deze mensen als enige schuldige aan te wijzen. De grootste schuldige is Nederland zelf. Zij hebben tientallen jaren lang hun kop in het zand gestoken hiervoor, en alles maar geaccepteerd. "Een multiculturele samenleving, da's toch leuk", zei Hedi d'Ancona ooit. Zelf woonde ze in een villa in 't Gooi. De rekening voor het niet eisen van integratie van nieuwkomers wordt echter nu keihard gepresenteerd.

De familie van Khalid heeft er vrijdagavond in Nederland waarschijnlijk duizenden antisemitisten bijgemaakt. En het ergste is: ik kan het die duizenden nog niet echt erg kwalijk nemen ook...

Tsja die vooroordelen verdwijnen ook niet als ze steeds weer bevestigd worden....



klik hier voor fotos van het intervieuw met Netwerk!!! Zeker ff kijke!!!
 
Oud 27 October 2002, 20:32   #2
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by Brendovic
*knip*
ok ik ben nu vast heel dom bezig maar WTF is een anti-semitist ???
 
Oud 27 October 2002, 20:33   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

die tekst op dat 2e plaatje vind ik dom

Citaat:
Maar die ander heeft hem beledigd. Mag hij dan niet vechten?
idiote uitspraak
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 27 October 2002, 20:37   #4
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
die tekst op dat 2e plaatje vind ik dom



idiote uitspraak
ja helemaal deze mensen mogen ze van mij met hun eigen Golf3 dood rijden die ze van hun uitkering gekocht hebben
 
Oud 27 October 2002, 20:38   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik ken Khalid, hij zat bij mij op school en ik zweer het je..als ze die gast weer loslaten in Venlo..dan maken ze hem af, echt waar.

Ik heb vrijdag meegedaan met die stille tocht weet je en toen werden er toespraken gehouden bij het stadhuis en bij de plek waar Rene werd gedood en daar werd je echt niet blij van

Overigens ben ik er gisteren achter gekomen dat die Rene van een collega van me was
Maar echt die gast gaat het niet meer maken in Venlo horo wnat dan is ie de zak als ie weer vrij komt.

En die ouders dat huis staat nou onder bewaking van de politie nou ik vind het schoftig hoor dat de politie daar zijn tijd aan besteedt.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 27 October 2002, 20:39   #6
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard Re: Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by ClawFingeR
ok ik ben nu vast heel dom bezig maar WTF is een anti-semitist ???
iemand die anti-joden is

volgens mij klopt het ook niet helemaal in dit verhaal
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline  
Oud 27 October 2002, 20:41   #7
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by QQQ


iemand die anti-joden is

volgens mij klopt het ook niet helemaal in dit verhaal
MAAR DAAR BENK DUS NIEJ BLIJ MEE..

edit: en khebbut overgelezen.. en nee volgens mij past ut nie zo.. kan aan mij ligge..

Laatst aangepast door F_asd : 27 October 2002 om 20:43
 
Oud 27 October 2002, 20:42   #8
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik ken Khalid, hij zat bij mij op school en ik zweer het je..als ze die gast weer loslaten in Venlo..dan maken ze hem af, echt waar.

Ik heb vrijdag meegedaan met die stille tocht weet je en toen werden er toespraken gehouden bij het stadhuis en bij de plek waar Rene werd gedood en daar werd je echt niet blij van

Overigens ben ik er gisteren achter gekomen dat die Rene van een collega van me was
Maar echt die gast gaat het niet meer maken in Venlo horo wnat dan is ie de zak als ie weer vrij komt.

En die ouders dat huis staat nou onder bewaking van de politie nou ik vind het schoftig hoor dat de politie daar zijn tijd aan besteedt.
jaaa logisch man.. ik hoop met hart en ziel dat die jonge hetzelfde lot heeft als die andere alleen dat bij hem de daders niet gepakt worden.. ik wil desnoods zelf nog wel helpen erbij
 
Oud 27 October 2002, 20:43   #9
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard Re: Re: Re: Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by ClawFingeR
MAAR DAAR BENK DUS NIEJ BLIJ MEE..
ja maar ik denk dat er hier geen joden maar islamieten bedoelt worden
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline  
Oud 27 October 2002, 20:44   #10
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by QQQ


ja maar ik denk dat er hier geen joden maar islamieten bedoelt worden
ja ok..
 
Oud 27 October 2002, 20:47   #11
Simba
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk persoonlijk dat dit probleem alleen maar erger gaat worden dan dat het op dit moment al is. Het is niet dat het allochtonen zijn maar het feit dat ze tot zoiets in staat zijn omdat 'Allah' dat goed zou keuren op de één of andere aparte manier waar wij Nederlanders die een 'normaal' christelijk of geen tot weinig geloof hebben, weinig van zullen begrijpen.

Dezelfde instelling kom je tegen in het midden-oosten waar mensen zichzelf opblazen om zo meerdere mensen dood te laten gaan die verder misschien wel helemaal niks met hun standpunt te maken hebben. Wanneer je de laatste paar zinnen leest kom je eigenlijk weer uit op het 'zinlose geweld' dat zich steeds meer laat voorkomen.

In dit geval gaat het naar mijn weten om één zin 'Heb is respect voor ouderen'. Waarom zou je iemand doodslaan omdat iemand je zoiets zegt?! Als je dan al geen respect voor ouderen wil tonen en dan zonodig met je scooter rakelings langs de mensen wil rijden, ok, dan ben je naar mijn idee gewoon zielig. Maar wanneer je iemand dan in elkaar gaat slaan wat de dood als gevolg heeft dan verklaar ik zo'n iemand ziek.

Ik ben het dan helemaal met Brendovic eens, waar blijft de maatschappij als we dit soort gedrag gaan tolereren......
 
Oud 27 October 2002, 20:53   #12
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

k heb het niet gezien, maar ik heb wel de discussie gelezen op fok waar ook wat dingen stonden die die ouders gezegd hebben. K kan me daar toch wel zo boos om worden he
maja dit interview was dus echt vet olie op de gloeiende plaat. En die ouders hebben nu dus afstand gedaan van hun uitspraken. Alsof daar iets mee word opgelost, had je in eerste instantie die uitspraken maar niet moeten doen
damn ik kan daar dus echt met mn hoof niet bij he

Laatst aangepast door The6thgate : 27 October 2002 om 20:56
The6thgate is offline  
Oud 28 October 2002, 08:44   #13
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

ik heb er ook een gedeelte van gezien, ik weet niet wie ik dommer moet achten, die ouders of die jongen...?

willen de buitenlandse gemeenschappen wat doen om hun slechte imago weg te werken helpt dit ze niet iig
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 28 October 2002, 10:11   #14
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

met andere woorden, moord zou in hun ogen nog eerder gelegaaliseerd worden dat wiet (wiet als voorbeeld genomen)
Pakspul is offline  
Oud 28 October 2002, 14:01   #15
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gvd :r :r
 
Oud 28 October 2002, 14:06   #16
Suey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ja KUT marokkanen ja!

Citaat:
Originally posted by Brendovic

- Mijn zoon is een lieve jongen, hij zou nooit iemand pijn doen.

hoe naief !! tseeeeeeeeeeejus zeg
 
Oud 28 October 2002, 14:10   #17
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moet je is in de grote steden kijken hoeveel van dat soort gezinnen dr zijn...en maar klagen en maar klagen maar ze hebben het wel beter als wij...echt lomp is dat kijk hebben ze nu nog een reden dat ze niet werken oke...maar 9 van de 10 is gewoon te lui (ik vind het wel lomp dat de kinderen van die ouders er vaak op aangemekrt worden die kunnen er niets aan doen)

wat die man zei is echt ziek...super ziek...ik kan niet geleven dat die man echt gelooft dat zn zoon fout was....ik mag me vergissen maar in elke bijbel en in elk geloof is de regel dat je iemand niet mag doden met deze opzet....


lang leven ons land...want dit stopt niet dit blijft doorgaan...hoeveel tochten er ook gehouden worden hoeveel campagnes er zullen komen...dit stopt echt niet meer hoor
 
Oud 28 October 2002, 14:16   #18
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik weet dat je veel mensen wilt bereiken, maar dit is niet iets voor een 'onzin' forum
Youssef is offline  
Oud 28 October 2002, 14:22   #19
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik weet dat je veel mensen wilt bereiken, maar dit is niet iets voor een 'onzin' forum
je neemt ut probleem serieus, das al heel wat
 
Oud 28 October 2002, 15:59   #20
leejow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zat te walgen eerlijk toen ik dat zag. Ik was vel tegen uitzetting van buitenlanders en dat inburgering cursussen niet verplicht moesten zijn, Maar ik ben totaal omgeslagen nu! Vooroordelen zeggen ze!! Jaaa tuurlijk, ik heb nu helemaal een hekel aan Raymzter met z'n kutliedje over wij nix heeft gedaan. Ik ben nog wel van mening dat niet alle marokanen slecht zijn maar dat er een deel is wat het gewoon verpest en de dromen in de grond trapt. Marokanen hebben het ook echt moeilijk in nederland, Maar gezinnetjes die hierheen komen 27 jaar in de WAO komen, en kinderen opvoeden die tot dit soort acties overkomen Mogen van mij lekker WEG Gaan en blijven!
 
Oud 28 October 2002, 17:11   #21
Erik15
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij blaat
 
Oud 28 October 2002, 19:03   #22
Fonzie18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat het meeste wat ik wilde zeggen al door mede-forumleden gezegd is. Het kan zo niet langer doorgaan! Ik hoorde speculaties over dat ze die jongen het land uit wilde zetten en in eigen land laten vervolgen, graag! Daar flikken ze het nie zo snel, daar worden namelijk na een diefstal alleen al je handjes afgehakt!

Ik wordt er goed triest van, dit soort gevallen, en zeker de instelling van die walgelijke ouders van hem. BAH! Nee mijn mening valt nooit meer goed te praten, sorry voor alle Marrokanen die wel iets willen bereiken maar onderscheid kan ik nog maar moeilijk maken als ik een aantal van hen op straat zie.
 
Oud 28 October 2002, 19:23   #23
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

mede mogenlijk gemaakt door de mensen die hebben gestemd op de linkse partijen met name groen links


Ik quote meneer rosemuller namens de hele groen links fractie sprekend (let dus niet persoonlijk zijn mening)

"groen links ziet geen problemen meneer fortuyn, er zijn in nederland geen plaatsen wijken of gebieden waar je op welk uur van de dag niet normaal veilig over straat kan. Laat u ze maar zien meneer fortuyn ik ga met u mee. Laat u ze maar zien, waar geen probleem is kunnen wij als groenlinks niets oplossen"


Het is triest in nederland uber triest dat we dit laten gebeuren laar ik ook walgen van de o zo stoere bouwvakkers die het hele gebeuren hebben gezien. En altijd hebben die lui de grootste praatjes jah als ik dan zal ik eens even.... En nu gebeurde er wat voor hun neus en wat doen ze NIETS...


de dag dat een organisatie opstaat om er eigenhandig buiten politieke en diplomatieke wegen om iets aan gaat doen is weer een dichterbij gekomen. Die dag komt schrikbarend snel dichtbij...
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 28 October 2002, 19:42   #24
Fonzie18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
mede mogenlijk gemaakt door de mensen die hebben gestemd op de linkse partijen met name groen links
Ben blij dat ik me daar al niet schuldig over hoef te voelen. Pim heeft altijd m'n steun gekregen, ook na z'n dood. Jammer dat z'n partij niet veel wist waar te maken, maar hij had in de eerste instantie ook nooit vermoord mogen worden!

Citaat:

"groen links ziet geen problemen meneer fortuyn, er zijn in nederland geen plaatsen wijken of gebieden waar je op welk uur van de dag niet normaal veilig over straat kan. Laat u ze maar zien meneer fortuyn ik ga met u mee. Laat u ze maar zien, waar geen probleem is kunnen wij als groenlinks niets oplossen"


Ik weet niet zeker of hijzelf kinderen heeft maar wedde dat ie ze niet na middernacht door de Bijlmer of de Kruidenbuurt (eindhoven) laat lopen... GRRR....

Citaat:

de dag dat een organisatie opstaat om er eigenhandig buiten politieke en diplomatieke wegen om iets aan gaat doen is weer een dichterbij gekomen. Die dag komt schrikbarend snel dichtbij...
Godzijdank! 'T wordt tijd!
 
Oud 28 October 2002, 20:06   #25
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

hadden ze t bij Kopspijkers trouwens nog over, iets wat ik heel stekr vond, want aan het einde hebben ze dan van die gasten die typetjes nadoen, zo werd ook Nawijn nagedaan, alleen die zei het volgende, dat die Marokkaanse jongen die die student uit Venlo vermoord had al in het criminele circuit vanaf zijn 12e

waren Nawijn's plannen doorgevoerd geweest, dat buitenlanders met een dubbele nationaliteit met de politie te maken zouden krijgen en/of een strafblad zouden krijgen ze het land uitgeknikkerd worden, had die jongen al veel eerder t land uitgezet geweest en had hij wellicht die student niet vermoord

toen was wel ff mooi de hele zaal terecht stil, want die opmerking zat! en hoe!
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 28 October 2002, 20:50   #26
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het wordt al eerder gezegd, fijn voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland dat de Marokkanen lekker over één kam gescheerd worden. Eigenlijk gaat het er niet eens zozeer om welke nationaliteit de dader had, het is een verschrikkelijke moord en er moet inderdaad wat gedaan worden aan de veiligheid. (En ja, ik weet ook wel dat er ook Marokkanen zijn die in principe niets in dit land te zoeken hebben omdat ze zich niets aantrekken van de taal, cultuur, en totaal niet integreren, nu tig jaar geen woord Nederlands spreken en al even lang werkloos zijn). Waarom wordt eigenlijk steeds zo naar voren gebracht dat de dader in dit geval Marokkaan was, en waarom werden er bij de moorden op Tjoelker en die jongen in Vlaardingen (even zinloos) nergens de nationaliteit vermeld? Dan zijn het dus ook Kut Nederlanders? Ik kan me hier best over opwinden. Er zijn genoeg Marokkanen die het wel maken, net zoals er goede en slechte Nederlanders zijn. Toevallig zag ik op het journaal bijvoorbeeld een Marokkaans gezin dat een wildvreemde vrouw onderdak aanbood nadat zij vast zat op een station. Net zo min als dat ik nu ga zeggen dat alle Marokkanen goede mensen zijn, kun je zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn.

 
Oud 28 October 2002, 21:00   #27
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

ja idd, heb ik ook gezien, lang niet alle Marokkanen (of andere buitenlanders, of ook natuurlijk Nederlanders) zijn slecht, alleen de slechte buitenlanders worden veel meer benadrukt in de media dan de "goede" buitenlanders, en da's dan toch wel weer zonde want zo geef je het publiek geen beeld van dat die stereotypes niet (gedeeltelijk) onjuist zijn
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 28 October 2002, 21:30   #28
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Marokkaan was, en waarom werden er bij de moorden op Tjoelker en die jongen in Vlaardingen (even zinloos) nergens de nationaliteit vermeld? Dan zijn het dus ook Kut Nederlanders? Ik kan me hier best over opwinden. Er zijn genoeg Marokkanen die het wel maken, net zoals er goede en slechte Nederlanders zijn.

de moor dop tjoelkerd kreeg ook een normale respons die familie kotste en walgde van de daders die vader van een dader kwam zelfs toen nog op tv met de woorden dit is mijn zoon niet meer na al die problemen en ellende met dat jong nu dit het is mijn zoon niet meer.

een heel ander soort reactie

de moord op die jongen in vlaardingen was overigens nog een heel ander verhaal de jongen werdt niet zomaar in elkaar gemept en doodgeslagen de daders hadden hier een reden voor hij was namelijk anders dan anderen jawel hij was ook een scout voor sommige mensen reden genoeg....


NIEMAND heeft beweerd dat er alleen maar goede nederlanders zijn en ook NIEMAND heeft in de politiek er over gehad om mensen die het hier maken integregen en werk hebben en echte nederlanders aan het worden zijn of al zijn het land uit te zetten. het gaat altijd om de probleem imigranten die er een rotzooi van maken en helaas is dat meer dan de helft van de mensen die als imigrant naar ons land komen. Ik zie er geen bezwaar in om criminelen en probleem imigranten een kaartje naar huis te bezorgen...


Dan nog iets over discriminatie als ik wonende rond rotterdam zeg : "het zijn altijd die buitenlanders die in de metro oudere mensen en meisjes lastig vallen" dan is dat niet een rassistische opmerking maar een constatering ik reis nu al 4 jaar lang elke dag met de metro en nog NOOIT heb ik een nederlandse groep jongen een meisje in een hoek zijn drijven in de metro iets wat je minstens 1 keer per week wel door alochtone groepen ziet doen..

Ben je dan een rassist nee je constateerd iets feiten mogen genoemd worden en daar moeten we heen !
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 28 October 2002, 22:35   #29
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



de moor dop tjoelkerd kreeg ook een normale respons die familie kotste en walgde van de daders die vader van een dader kwam zelfs toen nog op tv met de woorden dit is mijn zoon niet meer na al die problemen en ellende met dat jong nu dit het is mijn zoon niet meer.

een heel ander soort reactie

de moord op die jongen in vlaardingen was overigens nog een heel ander verhaal de jongen werdt niet zomaar in elkaar gemept en doodgeslagen de daders hadden hier een reden voor hij was namelijk anders dan anderen jawel hij was ook een scout voor sommige mensen reden genoeg....


NIEMAND heeft beweerd dat er alleen maar goede nederlanders zijn en ook NIEMAND heeft in de politiek er over gehad om mensen die het hier maken integregen en werk hebben en echte nederlanders aan het worden zijn of al zijn het land uit te zetten. het gaat altijd om de probleem imigranten die er een rotzooi van maken en helaas is dat meer dan de helft van de mensen die als imigrant naar ons land komen. Ik zie er geen bezwaar in om criminelen en probleem imigranten een kaartje naar huis te bezorgen...


Dan nog iets over discriminatie als ik wonende rond rotterdam zeg : "het zijn altijd die buitenlanders die in de metro oudere mensen en meisjes lastig vallen" dan is dat niet een rassistische opmerking maar een constatering ik reis nu al 4 jaar lang elke dag met de metro en nog NOOIT heb ik een nederlandse groep jongen een meisje in een hoek zijn drijven in de metro iets wat je minstens 1 keer per week wel door alochtone groepen ziet doen..

Ben je dan een rassist nee je constateerd iets feiten mogen genoemd worden en daar moeten we heen !
Ik mag jou wel...
 
Oud 28 October 2002, 22:58   #30
Lu-Cky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd Koelkast wat een Super Uitgebreide Reply!
 
Oud 29 October 2002, 14:57   #31
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Reactie van men nederlandse leraar:

Als je ouders al zo snel op de TV laat komen, terwijl ze nog in een schok toestand zijn, zeggen ze verkeerde dingen en reageren ze anders... en ik heb gelezen in boeken dat Marokkanen vaak niet zeggen wat ze bedoelen en het omgekeerde zeggen
 
Oud 29 October 2002, 14:58   #32
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



Dan nog iets over discriminatie als ik wonende rond rotterdam zeg : "het zijn altijd die buitenlanders die in de metro oudere mensen en meisjes lastig vallen" dan is dat niet een rassistische opmerking maar een constatering ik reis nu al 4 jaar lang elke dag met de metro en nog NOOIT heb ik een nederlandse groep jongen een meisje in een hoek zijn drijven in de metro iets wat je minstens 1 keer per week wel door alochtone groepen ziet doen..

Ben je dan een rassist nee je constateerd iets feiten mogen genoemd worden en daar moeten we heen !
Gegroepeerde allochtonen die in jouw buurt voor overlast zorgen, zijn geen toonbeeld voro allochtonen in heel Nederland. Zelfs niet voor Rotteram (misschien wel een groot gedeelt,w at triest zou zijn, maar dat in het midden)
 
Oud 29 October 2002, 21:06   #33
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN
Reactie van men nederlandse leraar:

Als je ouders al zo snel op de TV laat komen, terwijl ze nog in een schok toestand zijn, zeggen ze verkeerde dingen en reageren ze anders... en ik heb gelezen in boeken dat Marokkanen vaak niet zeggen wat ze bedoelen en het omgekeerde zeggen

en vooral dat jezelf voor blijven houden dan geloof je er het langste in als je maar hard genoeg tegen jezelf en anderen schreeuwt dat er "GEEN PROBLEEM IS" dan is dat er ook niet.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 29 October 2002, 22:31   #34
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN
Reactie van men nederlandse leraar:

Als je ouders al zo snel op de TV laat komen, terwijl ze nog in een schok toestand zijn, zeggen ze verkeerde dingen en reageren ze anders... en ik heb gelezen in boeken dat Marokkanen vaak niet zeggen wat ze bedoelen en het omgekeerde zeggen
Is dit de bekende struifvogel politiek?
Kop in het zand, en er is niks aan de hand
theo tank is offline  
Oud 30 October 2002, 12:57   #35
Gabsta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar is nederland idd meej bezug.. gwoon zwak,,
ze zeggen dat ze het erg vinden maar verder doen ze niets
 
Oud 30 October 2002, 13:17   #36
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en ondertussen kunnen personeelsleden van de AH 6 jaar cel krijgen als ze een overvaller verrot trappen...
 
Oud 30 October 2002, 16:14   #37
SweetPorky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die enuh khalid mogen zuh van mij omhangen.
en die ouders van hem mogen helemaal duh pot op.
 
Oud 30 October 2002, 16:15   #38
SweetPorky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo lullig gewoon! een jongen die opkomt voor ouderen wordt gewoon inelkaar geramd door een of andere debiel!!
 
Oud 30 October 2002, 18:49   #39
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee goed, ik had het dan ook even niet over de reactie van de familie, die natuurlijk belachelijk is en niet kan.
 
Oud 21 December 2002, 16:01   #40
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

wat die jongen gedaan heeft is natuurlijk ontzettend verkeerd , de uitspraken van zijn ouders ook , maar dat hoeft toch nog niet te zeggen dat alle marokanen zo zijn ?
ik_ben_de_man is offline  
Oud 21 December 2002, 20:04   #41
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Idioot, kijk hoe oud topic dit is
Youssef is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.