Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 March 2006, 10:37   #1
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard *zucht* verliefd zijn......

*zucht*, ik moet ff echt mn hart luchten. Ik zit nu op school, maar ik kan nergens anders aan denken, als aan die ene persoon....... En wat het ergste is, is dat mijn verliefdheid geen toekomst heeft... En dat maakt mijn verliefdheid weer nog erger .... Ik hoop m iedere dag een keer tegen te komen, want dan is mijn dag weer helemaal goed. Ik zet dan mijn mooiste en liefste lach op, maar waarvoor..... voor iets wat toch nooit zal gebeuren....... Het is echt een droom, een droom die nooit uit zal komen. Hij heeft namelijk al een behoorlijk tijdje een vriendin. Ik krijg ook geen hoogte van hem. Ik weet wel dat ie me een leuk meisje vindt, maar verder........ Pffff, ik weet het allemaal niet meer. Ik weet alleen dat ik hem heel speciaal vind en dat ik hierover ff mijn hart moest luchten.

Dank je wel.

Kus Eefje
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 12:38   #2
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Ja dat is idd heel vervelend. Voorlopig kan je alleen nog maar blijven dromen, en wachten tot hij weer vrijgezel wordt.

Of hem vergeten en kijken of er niet beschikbare leuke jongens zijn
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 13:22   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

verliefd zijn is geweldig <3
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 13:25   #4
Droppeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik weet wel wat je bedoelt. Heb ik ook een paar keer gehad, maar het beste wat je kan doen is hem uit je hoofd te zetten en een andere jongen te zoeken. Als hij al een vriendin heeft, en al voor een lange tijd zal hij die niet zo snel opgeven. Dus mijn advies, laat hem hangen en zoek een jongen die wel vrijgezel is
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:42   #5
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ja dat is idd heel vervelend. Voorlopig kan je alleen nog maar blijven dromen, en wachten tot hij weer vrijgezel wordt.

Of hem vergeten en kijken of er niet beschikbare leuke jongens zijn
Ik weet het. Maar helaas is dat niet zo gemakkelijk om hem te vergeten.... Maar k zal het toch proberen. uiteindelijk zal het wel overgaan denk k
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:46   #6
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Tja, ik weet wel wat je bedoelt. Heb ik ook een paar keer gehad, maar het beste wat je kan doen is hem uit je hoofd te zetten en een andere jongen te zoeken. Als hij al een vriendin heeft, en al voor een lange tijd zal hij die niet zo snel opgeven. Dus mijn advies, laat hem hangen en zoek een jongen die wel vrijgezel is
Nee, je hebt gelijk. Maar ik hoef geen andere jongen te zoeken, ik heb namelijk zelf ook al 2 jaar een vriend.Ik weet wat je denkt 'hoe kun je dan verliefd zijn op een ander', of 'waarom heb je dan nog een vriend'. Maar ik ben heel gelukkig met mijn vriend, dus daar ligt het niet aan. Maar k denk dat je soms toch nog weleens je heel erg aangetrokken voelt tot een ander en dat is iets wat je niet kunt bedwingen. Ik zal mijn vriend ook nooit laten gaan voor een ander, dus dat is het niet. Gevoelens * zucht*....
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:47   #7
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ja dat is idd heel vervelend. Voorlopig kan je alleen nog maar blijven dromen, en wachten tot hij weer vrijgezel wordt.

Of hem vergeten en kijken of er niet beschikbare leuke jongens zijn
Dromen ja, en toch is dromen ook soms wel leuk.....
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 16:39   #8
Prakpiraat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Tja, ik weet wel wat je bedoelt. Heb ik ook een paar keer gehad, maar het beste wat je kan doen is hem uit je hoofd te zetten en een andere jongen te zoeken. Als hij al een vriendin heeft, en al voor een lange tijd zal hij die niet zo snel opgeven. Dus mijn advies, laat hem hangen en zoek een jongen die wel vrijgezel is

Wat Droppeke hier verteld is ook weer niet nodig. Terechtstellingen zijn sinds een lange tijd verboden. In Nederland is de doostraf in 1870 uit het gewone strafrecht gehaald. En de doodstraf zal zelfs in landen waar de doodstraf wettelijk is toegestaan criminelen niet veroordelen om zo een misdaad. Een vriendin hebben, en daarom bezet te zijn is niet een goede reden om iemand op te hangen. Het beste is om deze persoon te vergeten. Hoe hard het ook klinkt. En als je later nog geen vriend hebt, en je komt hem tegen, en hij is vrijgezel.. dan... hang hem niet op. Maar grijp je kans!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 21:30   #9
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
verliefd zijn is geweldig <3
niet als het niks wordt
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2006, 16:43   #10
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
niet als het niks wordt
ja dan wordt het dikwijls plots iets in de aard van "ga toch weg"
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2006, 12:18   #11
Droppeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prakpiraat
Wat Droppeke hier verteld is ook weer niet nodig. Terechtstellingen zijn sinds een lange tijd verboden. In Nederland is de doostraf in 1870 uit het gewone strafrecht gehaald. En de doodstraf zal zelfs in landen waar de doodstraf wettelijk is toegestaan criminelen niet veroordelen om zo een misdaad. Een vriendin hebben, en daarom bezet te zijn is niet een goede reden om iemand op te hangen. Het beste is om deze persoon te vergeten. Hoe hard het ook klinkt. En als je later nog geen vriend hebt, en je komt hem tegen, en hij is vrijgezel.. dan... hang hem niet op. Maar grijp je kans!

Lekker flauw Ik bedoelde dus dat ze hem moet vergeten en niet op moet hangen slimmert XD
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2006, 20:01   #12
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Lekker flauw Ik bedoelde dus dat ze hem moet vergeten en niet op moet hangen slimmert XD
Duhhhhhhh
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 10:32   #13
Prakpiraat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oh dan had ik het verkeerd begrepen. Mijn verontschuldiging! Volgende keer zal ik eerst nadenken voordat ik handel
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 15:07   #14
Droppeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lijkt me handig
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 15:55   #15
Prakpiraat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Lijkt me handig
Dat lijkt me zeker handig. Want soms maken mensen wel eens foutjes. Dat is heel menselijk. Dus het is handig om na te denken voordat je iets doet, omdat je weet dat de kans aanwezig is dat je als mens een foutje maakt. Voortaan zal ik dus beter opletten, en nadenken voordat ik een fout maak. Zo moeten de fouten uit het mensdom gefiltreerd worden, waarna wij als volmaakte mensen de wereld nog meer zullen beheersen.


Liefs,

Prakpiraat
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 19:32   #16
_madeliefjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

anders moet je misschien hem gewoon uit je hoofd proberen zetten, en eens uitgaan zodanig dat je contact met andere jongens krijft, en misschien zit er daar wel iemand leukt tussen...


xx
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 21:09   #17
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _madeliefjah
anders moet je misschien hem gewoon uit je hoofd proberen zetten, en eens uitgaan zodanig dat je contact met andere jongens krijft, en misschien zit er daar wel iemand leukt tussen...


xx
Hey, dit is geen geweldige film waar we in leven maar de fucking waarheid
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2006, 22:42   #18
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, ik ben nog gekker op m dan eerst.... Ik heb vandaag voor het eerst met m gepraat over de koetjes en kalfjes.... Hij is echt geweldig, en vergeten NO WAY ......
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.