Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 February 2014, 21:20   #1
qoenn
Lid
 
Geregistreerd op: 1 February 2014
Berichten: 1
Question Friendzone voorkomen?

Hallohallo,

Ik ben 19 jaar en nieuw hier en heb een vraagje!

Ik heb nu sinds een dag of 5/6 contact met een meisje, waar ik veel mee whatsapp, een keer heb thuis gebracht met de auto (weliswaar met een vriend van mij en vriendin van haar erbij). Maargoed, die gesprekken gaan voor mijn gevoel goed en ik begin d'r écht leuk te vinden. Daarnaast is dit sinds lange tijd dat ik dat weer voel, eigenlijk de 1e keer sinds mijn vorige relatie van 3 jaar.

Maargoed, ik heb tot nu toe weinig succes gehad, ik kom voornamelijk bij andere meisjes in de friendzone (looks zitten niet echt mee). Maar dat wil ik dit keer dus voorkomen. Jammere is dat ik vrij onzeker ben over mijn doen en laten bij haar, wat ik zeg, hoe ik het zeg enz enz. Ik krijg nooit meer dan één X terug als ze gaat (waarover ik dan meteen begin te twijfelen). Maar ik heb d'r gelukkig nu zover gekregen dat ze a.s zaterdag meegaat naar een goede vriend van me (zijn vriendin is er ook, weet ze overigens niet). Het is een flink stuk rijden (km of 45) dus we hebben in de auto zowel heen, als terug best wel wat tijd alleen maar ik heb dus geen idee hoe zij dit ziet. Al ervaar ik het als positief dat ze met mij alleen mee wil naar vrienden van mij die ze niet kent.

Nu heb ik de afgelopen paar dagen een aantal dingen gezegd waar ik mezelf nu wel voor voor mn kop kan slaan. We hebben het over een jongen gehad waarbij zij twijfelde of ze 'm leuk vond of niet (lange tijd terug) maar waar ze uiteindelijk niks van moest hebben (en nu al helemaal niet). Ze zei ook dat ze mij leuker vond dan die jongen, of dat ik me in ieder geval leuker gedraag. Echter zei ik weer, waarom meisjes altijd op foute jongens vallen niet op de andere 'soort' jongens zoals mij. (voor mijn gevoel is dit echt een killer om te zeggen en hier heb ik nu ook flinke spijt van). We praten echt véél (is that a good or bad thing?) aangezien ik wil voorkomen om straks geen gespreksstof meer te hebben.. Ze weet ondertussen vrij persoonlijke verhalen over m'n jeugd (gepest enz) en ik weet wel een aantal persoonlijke dingen over haar (denk ik).

Ik wil niet als een stalker overkomen, maar ik wil dr toch zo goed mogelijk leren kennen. Daarnaast hoop ik dat er die a.s zaterdag toch nog iets in zit op de terugweg, of desnoods bij d'r voordeur als ik d'r heb thuis gebracht, weet ik meteen waar ik aan toe ben. Van de ene kant zégt ze wel vaak samen iets te willen doen, maar als ik er dan concreet naar vraag krabbelt ze een beetje terug met een uitweg (voor mijn gevoel).

Ik heb al zitten denken om op de terugweg in de auto zaterdagavond gewoon subtiel d'r hand te pakken tijdens een (toepasselijk) liedje op de radio (weet ik óók meteen waar ik aan toe ben). En ja, we praten goed, maar dat was bij alle andere friendzone gevallen ook..

Iemand tips? Ideeen?
Kan voor zowel as zaterdag zijn of algemeen, of onze gesprekken?

Alles is welkom!


EDIT: Los van het bovenstaande, wanneer gaat het 'vraag het' gedeelte weer in werking? Aangezien Sitah nu weg is en er dus ook geen vragen beantwoord worden? Ik had van Sitah al ooit een email gehad waar ik me kon aanmelden als moderator maar heb hier nooit reactie op gehad. Iemand ideeën? Aangezien ik het een erg waardevol gedeelte vond?

Laatst aangepast door qoenn : 1 February 2014 om 21:50
qoenn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2014, 00:17   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ik heb eigenlijk het gevoel dat je al in de friendzone zit als ik eerlijk ben.

Over je edit: Vraag het/liefde.leerlingen.com staat compleet los van dit forum ( aparte staff en geen onderlinge communicatie), dus daar kan niemand hier je iets over vertellen ben ik bang.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2014, 01:43   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qoenn Bekijk Bericht
Ik heb nu sinds een dag of 5/6 contact met een meisje, waar ik veel mee whatsapp
Het belangrijkste is haar duidelijk te maken wat je wil. Mannen die dat niet doen belanden in de 'friendzone'. Ze maken een vrouw niet duidelijk dat ze meer dan alleen vriendschap willen omdat ze niet weten hoe en/of bang zijn voor afwijzing.

Dat ze alleen met jou een pokke-eind meegaat naar een onbekende is een goed teken. Ze zegt ook zelf dat ze dingen met je wil doen, wat op zich een goed teken is. Je kunt lekker met haar babbelen, laat nu zien dat je meer in huis hebt dan alleen gewauwel.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.