Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 August 2013, 02:52   #1
jongen123
Lid
 
Geregistreerd op: 9 August 2013
Berichten: 1
Standaard help, een groot probleem!!!!!

Hallo,

Ik heb een vraag over hoe ik iets op moet lossen. Mijn beste vriend die heeft een vriendin, en dat meisje vind ik al een tijdje leuk. Wist het tot gister goed te onder drukken. Maar heb gister met dit meisje staan zoenen, terwijl ze een relatie heeft met mn beste vriend.

We hebben hier uitgebreid over gepraat, maar we weten niet wat we moeten doen. Ik ben verliefd op der en zei vind me leuk. We willen vaker afspreken, en het geheim houden voor mn beste vriend / haar vriend. Maar we weten niet wat het beste is. Ik wil hem niet kwetsen. Ondanks dat hij ook wel eens mijn meisje heedt afgepakt.

Alsjeblieft help?!

Alvast bedankt en vriendelijke groet!

Ps;
Ik ben 18,
Hij is 17,
En zei is 15.

Laatst aangepast door jongen123 : 9 August 2013 om 02:59
jongen123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 12:51   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ik ben het met Henkus eens dat het een kutstreek is die je nu aan het uithalen bent.
Gezien het feit dat jouw vriend in het verleden ook iets dergelijks bij jou heeft geflikt betekent dat het ook door derden als een wraakactie kan worden uitgelegd.
Sowieso denk ik dat het geen slecht plan is om even bij jezelf te rade te gaan over ieders loyaliteit.

Een vriend die je meisje afpakt, kan je dat wel een vriend noemen?
En volgens dezelfde logica, als jij nu dezelfde lage actie uit gaat halen, ben jij dan wel een haar beter?
En dat meisje, als ze van je vriend nu overstapt naar jou, dan is de kans zeker aanwezig dat ze van jou ook zo weer naar een ander overstapt, hoeveel vertrouwen kun je in een dergelijk persoon stellen?

Sowieso het geheim houden is gif in de wond strooien, want dit soort dingen komen toch altijd uit, en zodra dat gebeurt is de puinhoop waarmee je jezelf geconfronteerd ziet alleen maar groter.

Denk goed na over wat ik heb gezegd, en kijk dan goed waar of bij wie je prioriteiten liggen.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.