Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 January 2013, 17:29   #1
koekie123
Lid
 
Geregistreerd op: 17 January 2013
Berichten: 1
Exclamation Meisje ontmoet met uitgaan

Hallo, ik heb 2 weken geleden een meisje ontmoet. (In de disco) Ik heb me aan haar voorgesteld maar daar was het voor de rest ook wel gebleven, omdat ze 10 minuten later al weg moest. (Naar huis ) De volgende dag heb ik haar toegevoegd op facebook en een paar uur met haar gepraat.


Ik praat nu bijna elke dag wel met haar, en we moeten veel om mekaar lachen. Ik heb haar laatst mee uitgevraagd, maar ze moest weg... Dus ze zou er later nog op terug komen. Maar 4 dagen later heeft ze nog steeds niks gezegd over het uitgaan.

Ze heeft het wel tegen een vriendin van haar gezegd dat ik haar mee uitvroeg. (Van mijn vriend gehoord)


Soms is ze hele dagen weg (Maar dan is ze er nog wel op twitter?) dan spreek ik haar de volgende dag weer een paar uur. Maar dat is meestal in de ochtend of in de middag. Ik vind het dan een beetje een rare tijd om haar mee uit te vragen? Want ze is meestal heel druk met school (examen jaar). Dus savonds is ze vooral met school bezig.



Over 2 weken zie ik haar weer met het uitgaan, maar ik wil nog graag wat met haar afspreken. Hoe pak ik dit nou aan? Want ik ben een beetje ten einde raad... Ik kan het eigenlijk alleen op facebook vragen (heb haar 06 niet).


Ook heb ik niet echt een idee of ze ook wel leuk vind?
koekie123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2013, 14:22   #2
teppie
Lid
 
Geregistreerd op: 19 September 2012
Berichten: 36
Standaard

k zou eerst is even aankijken hoe ze tegen je doet als jullie weer uitgaan, en waarom vraag je haar nummer dan niet via facebook. bij mij is het ook gekomen de ene avond iemand ontmoet, volgende dag via facebook gesproken maar ik ben ook heel druk met examens, nu is het mijn vriend doordat we elkaar gewoon veel vaker spreken. dit kan ook bij jou dus wacht volgende keer uitgaan even af en vraag daarna gewoon haar nummer
teppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2013, 14:25   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

als je gewoon stopt met waarde te hechten aan facebook en chat dan ben je al een heel eind.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.