Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 March 2014, 17:56   #1
NeoSup
Lid
 
Geregistreerd op: 28 March 2014
Berichten: 1
Red face Verliefd op een meisje uit een andere klas...

Hallo allemaal,

Zoals je aan de titel ziet ben ik verliefd op een meisje uit een andere klas.
Ik ken haar via Technasium. Ik ken haar al een beetje en zij mij ook. Maar nu ben ik op haar verliefd geworden. Ik zie haar alleen in de pauzes en Technasium.

Het is voor mij moeilijk om met andere mensen te praten, en nu moet ik praten met iemand waar ik verliefd op ben .
Als ik met haar wil praten is ze meestal met haar vriendin. Het volgende wat ik vraag is : Hoe moet ik het aanpakken??
Ik ben te pussy om naar haar te gaan en zeggen 'Hoi heb je zin om met mij uit te gaan?...'
NeoSup is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2014, 08:11   #2
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Vanzelfsprekend begin je niet meteen met haar te vragen of ze met je wat wilt afspreken.

Begrijp ik goed dat als je haar ziet in de pauzes, je ook met haar praat? Ook wel: Je zit rond de tafel met haar vriendinnen (en evt jouw vrienden)? Praat met iedereen zoal je normaal gesproken ook zou doen, en haar kun je dan natuurlijk wat extra aandacht geven.

Wacht een keer op een moment dat haar vriendinnen niet bij haar in de buurt zijn. Bijvoorbeeld als de pauze net is afgelopen oid. Loop even samen met haar, vertel haar dat het je wel leuk lijkt eens wat af te spreken. Et voilà. Waarschijnlijk voel je zelf ook wel aan of zij jou leuk vind. Nummer uitwisselen etc.


Geloof mij: Neem dat risico om een blauwtje te lopen. Hoe meer blauwtjes je loopt in je jongste levensjaren, hoe meer en hoe vroeger profijt je daar van hebt.
Young is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.