Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 November 2002, 14:10   #1
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down depri

hey peeps,
kben een meiske van 13 en kvoel mij al een tijdje nie goe in mn vel.das toch al e paar jaar.ge kunt nu wel zegge da da overdreve is,da laatk aan ulle over,ma begint nie over iets te zever waarda ge et fijne nie van weet.
da heeft helemaal geen zin.
mja,ik kan ier nu heel mn verhaalke doen en mss doek da wel.
want op sommige momenten is da keilastig da niemand u begrijpt,niemand snapt u.
en dan ist ook moeilijk om et uit te leggen.
kzal es beginnen.
kben in 96 mn opa kwijt geraakt (overleden)
toen raakte mij da nie zo veel,ma nu wel.
nu hebk pas door hoe fel ik hem mis.
kheb2 broers,1 van 11 en 1 van 16.
ik kan het me alletwee wel e beke goe vinden,ma op sommige momenten wouk dak ze nie had.
mja,da heeft iedereen wel is!
en jah,mn vrienden.
kheb wel vrienden,ma nog altijd niemand die écht begrijpt wa dak meemaak.kdenk da da moeilijk is om zo iemand te vinden.
heel moeilijk!
kheb een vriendin diek al 5 jaar ken,ma kweet nie ofda ge ze zo een goeie vriendin kunt noemen.
kben te min voor haar.denk ik.
zij kan dus helemaal nie luisteren,helemaal nie!zij heeft zo eens een verhaal verzonnen toen da wa naar et school gingen.zij moest nog ff naar de panevita en der is toen iets gebeurd(kweet nie meer wa) en toen heeft zo een o zo fijn verhaaltje verzonnen.
zij had gezegd tege iedereen dak daar bijna was gaan beginne te wenen en kweet zeker dak da nie had gedaan.das al 1 zaak.
dan et 2de: ik was me een keilieve en knappe jongen.ma khad et uitgemaakt omda mn ouders der helemaal tege ware.(kwas toen nog een volgelingetje)
zij heeft toen haar kans gewaagd en tis gelukt.
ma nu praat hij nie meer tege mij en da allemaal door haar.want zij moest zo nodig zegge dak nie op hem was en dak da nooit ben geweest.heel fijn zenne!
en nu is er weer een voorval.door haar heb ik ruzie me een goeie vriendin!en khaat et! zij had iets gezegd da niemand mocht weten (ze zei da et om te zwansen was) en dan bleek da waar te zijn.ma ik alleen wist da.die vriendin dacht dak da had voorverteld,wa dus helemaal nie waar was.mja en dan die zogezegd goeie vriendin zei da et van mn broer wist!totaal nie!!!!!!! en dan wou ze et mij nog late geloven ook!
ma tis haar nie gelukt en khoop nu da die vriendin nie meer kwaad is op mij alsk heel et verhaal vertel!
ma das allemaal door die 'goeie' vriendin.
bijna iedereen zegt dak haar moe late vallen,ma da lukt mij nie.kzen daar te veel afhankelijk van geworden.
en zij heeft dan nog neven die mij nie afkunnen.omwille van da heb ik zelfmoord wille plegen.en zij vond et nog grappig ook!
en zij heeft mij ook nog vele keren uitgemaakt voor vanalles en ook keek zo soms nie naar mij om.
ma wa moetk nu doen?want kweet et nie meer.
ook is et haar gelukt om iemand die mij eerst graag had,tege mij op te zetten.ma das nu nie meer.oef!
ook voelk mij vaak helemaal alleen,zo dak geen vrienden heb enzo.ma echt en kheb da vaak.overlaatst heeft een vriend van mij gezegd: gij zijt ook nie vaak gelukkig.
jah,das wel waar?kzen bijna nooit gelukkig.
ook hebk mn vertrouwen in de meeste jongen verlore,door allemaal kleine dingskes.da moet hier nie staan.
op sommige momenten denk ik ofdak geen heks wil worden.want a interessert mij keifel gewoon.en dan zou keifijn zijn om da te worden,want kheb altijd al anders wille zijn dan de rest!
mja,kzal ier maar is stoppen.
khoop da gelle mij kunt helpen!

dikke knuf!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 14:19   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry hoor maar na de eerste allinea werd ik al gek van het onleesbare type werk wat je hebt voort gebracht
het is gewoon niet makkelijk te lezen en elke zin moet je 2 tot 3 keer over lezen

je probleem zou wel erg zijn en ik zou ook wel met je mee kunnen leven, maar ik kan het gewoon niet fatsoenlijk lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 14:38   #3
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ah,ma ksnap et.
ge kunt da mss nie lezen omdak dialect gebruik?!?
kben da gewoon om moeilijke zinne te gebruiken...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 15:12   #4
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: depri

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel
hey peeps,
kben een meiske van 13 en kvoel mij al een tijdje nie goe in mn vel.das toch al e paar jaar.ge kunt nu wel zegge da da overdreve is,da laatk aan ulle over,ma begint nie over iets te zever waarda ge et fijne nie van weet.
da heeft helemaal geen zin.
mja,ik kan ier nu heel mn verhaalke doen en mss doek da wel.
want op sommige momenten is da keilastig da niemand u begrijpt,niemand snapt u.
en dan ist ook moeilijk om et uit te leggen.
kzal es beginnen.
kben in 96 mn opa kwijt geraakt (overleden)
toen raakte mij da nie zo veel,ma nu wel.
nu hebk pas door hoe fel ik hem mis.
kheb2 broers,1 van 11 en 1 van 16.
ik kan het me alletwee wel e beke goe vinden,ma op sommige momenten wouk dak ze nie had.
mja,da heeft iedereen wel is!
en jah,mn vrienden.
kheb wel vrienden,ma nog altijd niemand die écht begrijpt wa dak meemaak.kdenk da da moeilijk is om zo iemand te vinden.
heel moeilijk!
kheb een vriendin diek al 5 jaar ken,ma kweet nie ofda ge ze zo een goeie vriendin kunt noemen.
kben te min voor haar.denk ik.
zij kan dus helemaal nie luisteren,helemaal nie!zij heeft zo eens een verhaal verzonnen toen da wa naar et school gingen.zij moest nog ff naar de panevita en der is toen iets gebeurd(kweet nie meer wa) en toen heeft zo een o zo fijn verhaaltje verzonnen.
zij had gezegd tege iedereen dak daar bijna was gaan beginne te wenen en kweet zeker dak da nie had gedaan.das al 1 zaak.
dan et 2de: ik was me een keilieve en knappe jongen.ma khad et uitgemaakt omda mn ouders der helemaal tege ware.(kwas toen nog een volgelingetje)
zij heeft toen haar kans gewaagd en tis gelukt.
ma nu praat hij nie meer tege mij en da allemaal door haar.want zij moest zo nodig zegge dak nie op hem was en dak da nooit ben geweest.heel fijn zenne!
en nu is er weer een voorval.door haar heb ik ruzie me een goeie vriendin!en khaat et! zij had iets gezegd da niemand mocht weten (ze zei da et om te zwansen was) en dan bleek da waar te zijn.ma ik alleen wist da.die vriendin dacht dak da had voorverteld,wa dus helemaal nie waar was.mja en dan die zogezegd goeie vriendin zei da et van mn broer wist!totaal nie!!!!!!! en dan wou ze et mij nog late geloven ook!
ma tis haar nie gelukt en khoop nu da die vriendin nie meer kwaad is op mij alsk heel et verhaal vertel!
ma das allemaal door die 'goeie' vriendin.
bijna iedereen zegt dak haar moe late vallen,ma da lukt mij nie.kzen daar te veel afhankelijk van geworden.
en zij heeft dan nog neven die mij nie afkunnen.omwille van da heb ik zelfmoord wille plegen.en zij vond et nog grappig ook!
en zij heeft mij ook nog vele keren uitgemaakt voor vanalles en ook keek zo soms nie naar mij om.
ma wa moetk nu doen?want kweet et nie meer.
ook is et haar gelukt om iemand die mij eerst graag had,tege mij op te zetten.ma das nu nie meer.oef!
ook voelk mij vaak helemaal alleen,zo dak geen vrienden heb enzo.ma echt en kheb da vaak.overlaatst heeft een vriend van mij gezegd: gij zijt ook nie vaak gelukkig.
jah,das wel waar?kzen bijna nooit gelukkig.
ook hebk mn vertrouwen in de meeste jongen verlore,door allemaal kleine dingskes.da moet hier nie staan.
op sommige momenten denk ik ofdak geen heks wil worden.want a interessert mij keifel gewoon.en dan zou keifijn zijn om da te worden,want kheb altijd al anders wille zijn dan de rest!
mja,kzal ier maar is stoppen.
khoop da gelle mij kunt helpen!

dikke knuf!
vertaling:::

en ja ik heb niks te doen hehe

[Hallo mensen
Ik ben een meisje van 13 en ik voel me al een tijdje niet goed in me vel, al een paar jaar lang. Nu kun je wel vooroordelen gaan trekken en zeggen dat het onzin is, maar doe dat maar niet als je mijn verhaal niet snapt.
Ik kan hier mijn hele verhaal kwijt, en misschien type ik dat toch maar even hier, want het is fijn om je verhaal kwijt te kunnen. Niemand snapt mij, weet je hoe dat voelt? Ik zal beginnen met mijn verhaal:

Ik ben in 1996 mijn opa kwijtgeraakt, toen raakte mij dat nog niet zo erg maar nu wel. Ik heb 2 broers, één van 11 jaar en één van 16 jaar. Ik kan eigenlijk best goed met ze opschieten maar toch wou ik soms dat ik ze niet had, maarja dat is normaal.
En mijn vrienden, nouja, ik heb wel vrienden maar die zijn nog niet vriend genoeg om te merken wat ik allemaal meemaak. Ik denk dat het moeilijk is om zo'n iemand te vinden die dat wel begrijpt, heel moeilijk. Ik heb wel een vriendin die ik al 5 jaar ken maar ik weet niet zo goed of ik dat wel een goede vriendin kan noemen. Zij kan helemaal niet goed luisteren, helemaal niet! Zij heeft ooit een verhaal verzonnen toen we naar school gingen. Zij moest nog even naar de Panadeva en daar is iets gebeurd (ik weet niet wat) en toen heeft ze een o zo fijn verhaaltje verzonnen. Zij had gezegd dat ik bijna ging huilden/janken en dat niemand dat zou doen. (zinnetje snapte ik niet zo goed...)
En dan het 2e, ik had met een hele knappe en lieve jongen, maar ik heb het er mee uitgemaakt omdat mijn ouders er niet zo goed met hem konden vinden. Tjah, wist ik veel (ik was toen nog maar een volgelingetje). Nu praat hij niet meer tegen mij en dat komt allemaal door mijn vriendin, want zij heeft verzonnen dat ik helemaal niet op de jongen was. Heel fijn zeg *ahum*.
Nu is er weer een voorval, daardoor heb ik ruzie met mijn beste vriendin. Zij heeft iets verzonnen wat zogenaamd een geheim was.







ehhh nu heb ik geen zin meer om te vertalen, verzin de rest zelf maar
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 16:12   #5
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

uhmzz.... maak de rest van de vertaling ook ff want snap er niks van.....
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 16:12   #6
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het gelezen..(met moeite )
maar ik zie niet echt in waarom je zelfmoord wilt plegen(als ik dat goed heb begrepen)
je zit nu in een wat moeilijkere situatie, je hebt ruzie met een vriendin, maar je bent pas 13, je moet je gewoon ff door deze periode doorzetten, dan word het vanzelf wel weer beter..
en ik kan een zin niet begrijpen, maar wil je een heks worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 16:43   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: depri

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel
hey peeps,
kben een meiske van 13 en kvoel mij al een tijdje nie goe in mn vel.das toch al e paar jaar.ge kunt nu wel zegge da da overdreve is,da laatk aan ulle over,ma begint nie over iets te zever waarda ge et fijne nie van weet.
da heeft helemaal geen zin.
mja,ik kan ier nu heel mn verhaalke doen en mss doek da wel.
want op sommige momenten is da keilastig da niemand u begrijpt,niemand snapt u.
en dan ist ook moeilijk om et uit te leggen.
kzal es beginnen.
kben in 96 mn opa kwijt geraakt (overleden)
toen raakte mij da nie zo veel,ma nu wel.
nu hebk pas door hoe fel ik hem mis.
kheb2 broers,1 van 11 en 1 van 16.
ik kan het me alletwee wel e beke goe vinden,ma op sommige momenten wouk dak ze nie had.
mja,da heeft iedereen wel is!
en jah,mn vrienden.
kheb wel vrienden,ma nog altijd niemand die écht begrijpt wa dak meemaak.kdenk da da moeilijk is om zo iemand te vinden.
heel moeilijk!
kheb een vriendin diek al 5 jaar ken,ma kweet nie ofda ge ze zo een goeie vriendin kunt noemen.
kben te min voor haar.denk ik.
zij kan dus helemaal nie luisteren,helemaal nie!zij heeft zo eens een verhaal verzonnen toen da wa naar et school gingen.zij moest nog ff naar de panevita en der is toen iets gebeurd(kweet nie meer wa) en toen heeft zo een o zo fijn verhaaltje verzonnen.
zij had gezegd tege iedereen dak daar bijna was gaan beginne te wenen en kweet zeker dak da nie had gedaan.das al 1 zaak.
dan et 2de: ik was me een keilieve en knappe jongen.ma khad et uitgemaakt omda mn ouders der helemaal tege ware.(kwas toen nog een volgelingetje)
zij heeft toen haar kans gewaagd en tis gelukt.
ma nu praat hij nie meer tege mij en da allemaal door haar.want zij moest zo nodig zegge dak nie op hem was en dak da nooit ben geweest.heel fijn zenne!
en nu is er weer een voorval.door haar heb ik ruzie me een goeie vriendin!en khaat et! zij had iets gezegd da niemand mocht weten (ze zei da et om te zwansen was) en dan bleek da waar te zijn.ma ik alleen wist da.die vriendin dacht dak da had voorverteld,wa dus helemaal nie waar was.mja en dan die zogezegd goeie vriendin zei da et van mn broer wist!totaal nie!!!!!!! en dan wou ze et mij nog late geloven ook!
ma tis haar nie gelukt en khoop nu da die vriendin nie meer kwaad is op mij alsk heel et verhaal vertel!
ma das allemaal door die 'goeie' vriendin.
bijna iedereen zegt dak haar moe late vallen,ma da lukt mij nie.kzen daar te veel afhankelijk van geworden.
en zij heeft dan nog neven die mij nie afkunnen.omwille van da heb ik zelfmoord wille plegen.en zij vond et nog grappig ook!
en zij heeft mij ook nog vele keren uitgemaakt voor vanalles en ook keek zo soms nie naar mij om.
ma wa moetk nu doen?want kweet et nie meer.
ook is et haar gelukt om iemand die mij eerst graag had,tege mij op te zetten.ma das nu nie meer.oef!
ook voelk mij vaak helemaal alleen,zo dak geen vrienden heb enzo.ma echt en kheb da vaak.overlaatst heeft een vriend van mij gezegd: gij zijt ook nie vaak gelukkig.
jah,das wel waar?kzen bijna nooit gelukkig.
ook hebk mn vertrouwen in de meeste jongen verlore,door allemaal kleine dingskes.da moet hier nie staan.
op sommige momenten denk ik ofdak geen heks wil worden.want a interessert mij keifel gewoon.en dan zou keifijn zijn om da te worden,want kheb altijd al anders wille zijn dan de rest!
mja,kzal ier maar is stoppen.
khoop da gelle mij kunt helpen!

dikke knuf!




damn man bin laden of zo moet dit maar vertalen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 18:56   #8
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
sorry hoor maar na de eerste allinea werd ik al gek van het onleesbare type werk wat je hebt voort gebracht
het is gewoon niet makkelijk te lezen en elke zin moet je 2 tot 3 keer over lezen

je probleem zou wel erg zijn en ik zou ook wel met je mee kunnen leven, maar ik kan het gewoon niet fatsoenlijk lezen
idd
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 19:20   #9
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ma allé menskes,
kunde da nu nie lezen?
das toch nie zo moeilijk.
mja,ksnap et al.
tis omdak dialect spreek,da gelle da nie verstaat.
da ist gewoon!
ok,eigenlijk is da wel lastig zenne.
mja,tis nu zo.

ja,kwil een heks worden,
gelle kunt da raar vinden.
da vinde de meeste wel.
ma kzen ook altijd al anders geweest dan de anderen.
dus jah,wa wilde?

en die zelf moord was omwille van die neven,en van die jongen.
en khad ook vreed veel ruzie me mn ouders (wa dak nu soms nog heb)
en al die dingen samen was nie goe.
dus daarmee.

khoop da ge dees wel kunt lezen.
allé dadakes!
dikke knuf!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 20:51   #10
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel


ja,kwil een heks worden,
gelle kunt da raar vinden.
da vinde de meeste wel.
ma kzen ook altijd al anders geweest dan de anderen.
dus jah,wa wilde?

en die zelf moord was omwille van die neven,en van die jongen.
en khad ook vreed veel ruzie me mn ouders (wa dak nu soms nog heb)
en al die dingen samen was nie goe.
dus daarmee.

hmm..ik vind het niet raar, als je daar goed bij voelt..
ook al ik weet totaal niet wat het inhoud, maar als dat kan en je bent er blij mee, zie ik geen rede om het niet te doen..
en dat zelfmoord, ik begrijp je rede wel, ook al zal denk ik verloop van tijd dat wel weer weggaan..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 21:45   #11
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel
ah,ma ksnap et.
ge kunt da mss nie lezen omdak dialect gebruik?!?
kben da gewoon om moeilijke zinne te gebruiken...
dit is ook al weer zo onlees baar als de pest
misschien kom je uit de achterhoek waar het nederland nog niet helemaal ontwikkeld is, maar dan kan je toch wel een klein beetje beschaafd nederlands, vooral op een forum als dit is het van belang dat de mensen het kunnen lezen

volg anders een cursus nederlands
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2002, 21:57   #12
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


hmm..ik vind het niet raar, als je daar goed bij voelt..
ook al ik weet totaal niet wat het inhoud, maar als dat kan en je bent er blij mee, zie ik geen rede om het niet te doen..
en dat zelfmoord, ik begrijp je rede wel, ook al zal denk ik verloop van tijd dat wel weer weggaan..
ik vind het wel raar....warom moet je perse anders zijn dan anderen, in plaats van gewoon jezelf te zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 10:31   #13
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ma ik ben mezelf,
maar alskmezelf ben,
dan ben ik anders dan de rest.
snapt ge?
want kweet nie hoeda ik et anders moet zegge.
en van die cursus nederlands,da gaak nu wel nie doen!
kheb al genoeg nederlands op school.

en als ge et nie kunt lezen,
dan is da uw probleem!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 10:40   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel
en van die cursus nederlands,da gaak nu wel nie doen!
kheb al genoeg nederlands op school.

en als ge et nie kunt lezen,
dan is da uw probleem!
ook dan heb ik er ook een probleem bij
vind ik niet zo erg
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 10:45   #15
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

keigoed gewoon!
ge zijt wel ne fijne!
ma vraagt ge u nu nie af,
waarom een meiske van 13 jaar,
nie op school zit?!?
...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 15:01   #16
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

wattes??
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 15:09   #17
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


ik vind het wel raar....warom moet je perse anders zijn dan anderen, in plaats van gewoon jezelf te zijn?
als je anders bent kan je ook jezelf zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 15:32   #18
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is waar.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 16:10   #19
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: depri

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel
BLAAATVERHAAL
http://www.watbenjedan.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 19 November 2002, 20:06   #20
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psycho_poedel


en als ge et nie kunt lezen,
dan is da uw probleem!
nee hoor dat is jouw probleem ik vind dat er voortaan slotjes moeten komen op topics die op zo'n onleesbare manier worden geschreven.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2002, 16:29   #21
bifirol
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je dertien bent moet je toch wel algemeen nederlands kunnen typen zeker. Want als je op zo'n manier je probleem uitlegt dan wordt dat niet als geloofwaardig beschouwt.
En ik denk (volgens hetgene ik begreep van je tekst) dat je een beetje overdrijft, ik heb ook zoveel problemen gehad in mijn vroege jeugd, ik denk dat iedereen dat heeft hoor.

Je moet gewoon zelf je leven leiden en niet afhankelijk zijn van al je zogenaamde vrienden. Als ze zo rot doen tegen je dan laat je ze gewoon vallen en wees wat assertief en durf zelf eens wat te doen. Zo kom je zeker nog goede vrienden tegen.

You're not the only one that's got some problems, just go for it and they will dissapear.

  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2002, 19:57   #22
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DeNk JuH DaT iK lIeG OFzoW????
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2002, 20:05   #23
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kvind dat als je een probleem hebt dat je in dit forum aan t goede adres bent.. en dat als je een probleem hebt dat je t wel verstaanbaar moet gaan vertellen.. als ik heir alles in t fries ga lullen dan snap jijd er ook geen hok van... en ik ben fries opgegroeid en kon al op mn 3e abn dan moet jij dat op je 13e toch zeker ook kunnen.. en wat je problemen ebtreffen die vinnik nog meevallen... kzelf heb meer problemen en ik ken genoeg die nog veel meer problemen hebben en met goeie redenen (wat je goed kunt noemen....) ook zelfmoord hebben geprobeerd te plegen...

mja das mijn mening...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2002, 17:24   #24
missymy
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Ik begrijp je wel!!!

Hey meissie, ik begrijp je wel, ben Brabants... Jij ook neem ik aan... Hey mar volgens mij ist gewoon de leeftijd hoor!!! Je komt er gewoon overheen denk ik. En ohw ja, ben gewoon wat jij wil zijn!!! En probeer gewoon andere vrienden te zoeken. Misschien zit er in je klas wel iemand. Of misschien kun je via die vrienden die je eigenlijk in de steek wil laten mar wat je niet kunt wel anderen vrienden vinden (bv. weer vrienden van hun). Nah ja, in elk geval veel sterkte!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2002, 20:01   #25
psycho_poedel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ey,thxxx voor da berichtje! (k)
mja,er is nog nie veel veranderd,alleen ligt mn bomma in het ziekenhuis en 1 van mn beste vriendinnen heeft nu een erge depressie.en op de school is et gewoon kut!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2002, 20:18   #26
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

what the fuck is een bomma?

typ normaal of typ niet maar dit is echt irritant gooi er aub een slotje op.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2002, 17:58   #27
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ik snap echt niets van jou

misschien heb k al je verhalen verkeerd begrepen(zou kunnen he door het dialiect )
maar ik vind dat je zo onwijs overdrijft ik weet niet ik snap niet waarom je om de redenen die je opnoemt zelfmoord wil plegen.. danmn he please stel je niet zo aan and go on with your life!!

je blijft naar mijn idee in je gevoel een beetje te veel hangen.. en ik weet niet hoort bij dat anders zijn ook dood willen enzo?
want dan kan ik je vertellen dat ej dan niet veel anders bent dan veel andere ik ken er een hoop die dat willen..
dus zoek maar iets anders waar je anders in bent

en wat is in godsnaam een bomma?

maar goed... ik hoop echt van harte dat je je over je gevoel heen zet en gewoon maar verder gaat....
of doe er wat mee!!!

ik was ook 13 toen ik diep in de shit raakte en toen werd ik opgenomen.. ik deed er wel wat aan!!

ik betwijfel of jij er wel wat aan wil doen ofdat je dit gewoon even stoer vind

succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2002, 22:40   #28
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik snap echt niets van jou

Citaat:
Originally posted by darkangel112
misschien heb k al je verhalen verkeerd begrepen(zou kunnen he door het dialiect )
maar ik vind dat je zo onwijs overdrijft ik weet niet ik snap niet waarom je om de redenen die je opnoemt zelfmoord wil plegen.. danmn he please stel je niet zo aan and go on with your life!!

je blijft naar mijn idee in je gevoel een beetje te veel hangen.. en ik weet niet hoort bij dat anders zijn ook dood willen enzo?
want dan kan ik je vertellen dat ej dan niet veel anders bent dan veel andere ik ken er een hoop die dat willen..
dus zoek maar iets anders waar je anders in bent

en wat is in godsnaam een bomma?

maar goed... ik hoop echt van harte dat je je over je gevoel heen zet en gewoon maar verder gaat....
of doe er wat mee!!!

ik was ook 13 toen ik diep in de shit raakte en toen werd ik opgenomen.. ik deed er wel wat aan!!

ik betwijfel of jij er wel wat aan wil doen ofdat je dit gewoon even stoer vind

succes!
Hard maar waar
lees maar goed, het klopt wel en je weet het zelf ook wel.
Misschien twijfel je of je genoeg redenen hebt om zelfmoord te plegen want als je genoeg hebt zou je het wel direct doen zeker?

Begrijp me goed dit is geen uitdaging om jouw zelfmoord te laten plegen maar om je aan het denken waarom je ook niet gewoon zal leven?

Wat heb je te verliezen? je vrienden die je denkt niet te hebben maar toch eigenlijk wel hebt alleen niet zoals je zou willen? je familie die je toch ooit kwijt raakt?
Dat denk je zeker? Zo denk ik iniedergeval een beetje soms.
Als je al niks hebt dan kan je toch ook niks verliezen?
Je zal (net als mij) best al wat hebben en ik zou bang zijn om dat te verliezen en daarom probeer ik het maar niet te verbeteren.
Dat is gewoon laf en lui. Zo werkt het blijkbaar niet.
Je moet het frustatie eruit gooien, en niet stil blijven zitten.
Voor je het weet ben je 19 en denk je nog zo, das pas ernstig
( ) :r
Niet dus of wel?, zolang je er maar niet stil blijft staan en ook eens kijkt naar de goede dingen in het leven. Vreet jezelf niet op en frusteer er niet andere mee (zoals ik ook doe) dat is het irritantste wat er is. En daarom doet je vriendin misschien zo "raar" volgens jouw.

enneh wat de andere mensen volgensmij ook proberen te zeggen, zou je je gebrekkige kennis van het ABN niet zo duidelijk naar voren willen laten komen? Ut zou ons minder energie kosten om het te ontcijferen want niet iedereen kan dat of heeft daar zin in.
Spijt me,
Ik heb daar heelas wel zin in, maar ik vind mezelf zielig net als jouw.
en dat is gezeik.
(Ik)Je kan niet geholpen worden als je niet geholpen wil worden. Zo is het toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 12:08   #29
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik vond ookal wel zoiets, maar jah ik vind dat je daar niet altijd helemaal over kunt oordelen. Mischien is er in onze ogen niet veel gebeurd, maar de persoon die t geschreven heeft kan zich er wel ontzettend kut door voelen....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 13:12   #30
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ik geef ook alleen maar mn mening hoor

ja maar ik mag er toch wel mijn mening en kijk opgeven ik zeg tocho ok niet dat ik gelijk heb.. alleen k vind het zo!!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 13:50   #31
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Soms wil je het gewoon even kwijt allemaal denk ik,
en wil je misschien toch even zielig gevonden worden,
ik weet ut niet hoor,
misschien zit ik wel verkeerd maar als het goed is moet je daarna ook weer "normaal" verder kunnen, wat dat ook mag zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 14:20   #32
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als dit op mij slaat? ik hoef niet zielig gevonden te worden in tegen deel zelfs!! als mensen mij zielig gaan vinden dan is het volgens mij ver heen met mij!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 16:23   #33
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112
als dit op mij slaat? ik hoef niet zielig gevonden te worden in tegen deel zelfs!! als mensen mij zielig gaan vinden dan is het volgens mij ver heen met mij!!!
Als mensen je zielig vinden dan is het volgen mij ver heen met hun.
of bedoel je dat niet....
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 16:33   #34
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook ja..
sowieso als je mensen zielig vindt vind ik dat je ze kleineert...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 16:43   #35
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

klopt,
mensen kleineren = mensen zien als minder dan ze zijn
toch?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.