Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 October 2006, 15:05   #1
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard Wat is opwindend en wat te ver?

Ik heb pas 2mnd een relatie en vroeg me af:

Het ligt er misschien aan dat ik een jongen ben, en haar ook nog niet zo lang ken, maar ik word altijd wel snel opgewonden als ik echt samen ben met m`n vriendin (1-op-1 zegmaar). We zitten/liggen dan soms samengestrengeld te zoenen en dan ga ik met m`n hand onder d`r shirt, over haar borst, of ik kom tussen haar benen uit. Ik blijf altijd nog bij subtiele aanrakingen, omdat ik niet een echte response krijg, af en toe een kreuntje. Maar dat is misschien omdat ze niet preuts wil lijken ofzo.

Ik weet nou niet of vrouwen dit echt opwind -dat strelen op bepaalde gebieden-, of dat ik het alleen voor mezelf doe. Niet elke vrouw is het zelfde, maar hoe wordt daar over het algemeen over gedacht? Ben ik gewoon te opgewonden, of zou ze dit echt leuk vinden? Hoe kom je hier achter, of moet je het gewoon botweg vragen?

Bedankt alvast
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 15:20   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

elke vrouw vind het leuk om gestreeld te worden door een jongen die ze leuk vindt
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 16:00   #3
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe lang ken je haar dan?

Maar verder heb ik hier geen verstand van.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 17:58   #4
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Hoe lang ken je haar dan?
Best lang, en dan 2mnd echt samen. Maar ik bedoel dat gevoel van als je de eerste stap zet in `n pretpark, dat je gelijk alles wilt proberen Misschien ben ik wel te enthousiast, omdat we 'pas' bij elkaar zijn.

Ben zo bang dat ze het opvat als ordinair graaien/eigen lust/enz.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 18:18   #5
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ze het echt niet wou had ze wel tegengestribbeld
anders moet je het vragen of ze het niet erg vindt.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 19:25   #6
anneke01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ze niet tegenstribbelt wilt het zeggen dat ze het leuk vindt
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2006, 10:45   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door anneke01
als ze niet tegenstribbelt wilt het zeggen dat ze het leuk vindt
ja, daar zijn vrouwen dan niet echt duidelijk in.
maar idd, meestal vinden ze het wel leuk, maar het betekent absoluut niet dat ze gelijk stappen verder willen, broekje in, yadayada enz. kan voorkomen dat je dan ineens een opmerking krijgt * NEE DIT GAAT TE SNEL * ...., terwijl ze je eerst continu de indruk geven dat ze het niet erg zouden vinden als je verder zou gaan ..

(en ik zou al die acties ook niet doen in een pretpark nee? )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2006, 14:00   #8
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het in elk geval wel lekker. Als ze het neit prettig vind laat ze dat heus wel duidenlijk merken.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 11:19   #9
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

Alle meisjes vinden het leuk als ze getreeld worden door hun vriendje.. Mischien kun je er met haar over praten wat zij te ver vindt gaan en wat niet. Weet je ook meteen waar je aan toe bent
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 13:39   #10
blackstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze het niet zou willen zou ze het wel zeggen inderdaad.
Maar wat je zei: Ik weet nou niet of vrouwen dit echt opwind -dat strelen op bepaalde gebieden-, of dat ik het alleen voor mezelf doe.
Dat vraag ik mij ook wel eens af bij mijn vriendje.. offie het nou voor zichzelf doet..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 17:05   #11
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door dext0r
ja, daar zijn vrouwen dan niet echt duidelijk in.
maar idd, meestal vinden ze het wel leuk, maar het betekent absoluut niet dat ze gelijk stappen verder willen, broekje in, yadayada enz. kan voorkomen dat je dan ineens een opmerking krijgt * NEE DIT GAAT TE SNEL * ...., terwijl ze je eerst continu de indruk geven dat ze het niet erg zouden vinden als je verder zou gaan ..

(en ik zou al die acties ook niet doen in een pretpark nee? )
Tja, dan mis je toch echt de andere seintjes hoor.

Waarschijnlijk vindt ze het zelf net zo leuk als jij het vindt, maar hoeft ze niet zo nodig verder. Als ze er helemaal klaar voor is/zou zijn om verder te gaan merk je het echt wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 23:02   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat moet vast heel leuk zijn zo'n passieve zoutzak, lijkt me dat je zelf ook wel tot de eindconclusie kan komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2006, 11:18   #13
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag het gewoon aan haar of ze dat fijn vind, het kan zijn dat ze zich er ongemakkelijk door voelt maar misschien vind ze het idd wel lekker. Doe iig geen dingen wat zij niet wilt en dan zit je wel goed hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2006, 11:27   #14
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
Dat moet vast heel leuk zijn zo'n passieve zoutzak, lijkt me dat je zelf ook wel tot de eindconclusie kan komen.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2006, 13:48   #15
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
Dat moet vast heel leuk zijn zo'n passieve zoutzak, lijkt me dat je zelf ook wel tot de eindconclusie kan komen.
ben ik het wel mee eens, het klinkt alsof jij de enige bent die iets doet, dus dat jij aan haar zit en zij verder een beetje stilzit. das niet bepaald een goed teken denk ik
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2006, 18:43   #16
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro
ben ik het wel mee eens, het klinkt alsof jij de enige bent die iets doet, dus dat jij aan haar zit en zij verder een beetje stilzit. das niet bepaald een goed teken denk ik
Is niet het geval hoor. Wel dat ik wat 'verder' probeer te gaan.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 14:39   #17
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop voor je dat je wel de goeie momenten kiest, niet dat je tijdens romantisch gesprek ineens onder haar broek zit e.d.

Meisjes vinden het ook leuk om te horen dat ze lief zijn, dat ze niet alleen maar gebruikt worden voor seksuele handelingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 15:11   #18
NoaNoa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Flater
Ik heb pas 2mnd een relatie en vroeg me af:

Het ligt er misschien aan dat ik een jongen ben, en haar ook nog niet zo lang ken, maar ik word altijd wel snel opgewonden als ik echt samen ben met m`n vriendin (1-op-1 zegmaar). We zitten/liggen dan soms samengestrengeld te zoenen en dan ga ik met m`n hand onder d`r shirt, over haar borst, of ik kom tussen haar benen uit. Ik blijf altijd nog bij subtiele aanrakingen, omdat ik niet een echte response krijg, af en toe een kreuntje. Maar dat is misschien omdat ze niet preuts wil lijken ofzo.

Ik weet nou niet of vrouwen dit echt opwind -dat strelen op bepaalde gebieden-, of dat ik het alleen voor mezelf doe. Niet elke vrouw is het zelfde, maar hoe wordt daar over het algemeen over gedacht? Ben ik gewoon te opgewonden, of zou ze dit echt leuk vinden? Hoe kom je hier achter, of moet je het gewoon botweg vragen?

Bedankt alvast
Heej!
Strelen is een goed begin. Weet zeker dat ze het wel fijn vindt anders had ze je hand langzaam weg geduwt. Misschien heb je alleen geen reactie gekregen omdat ze erg verlegen is of omdat ze misschien niet zo goed durft. Wie weet is zij nog erg onervaren. Ik zal zeggen blijf gewoon door gaan met strelen. Iedereen raakt hier opgewonden van, je moet alleen niet te hard strelen, maar ongetwijfeld doe je het goed
Succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2006, 19:32   #19
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkThoughts
Ik hoop voor je dat je wel de goeie momenten kiest, niet dat je tijdens romantisch gesprek ineens onder haar broek zit e.d.

Meisjes vinden het ook leuk om te horen dat ze lief zijn, dat ze niet alleen maar gebruikt worden voor seksuele handelingen.
dit'
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2006, 12:03   #20
Siimone
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DAt is bij elk meisje verschilllend hoor misschien vind zij het niet leuk maar durft ze dat niet te zeggen ofsoo....weet jij veel

ik zou proberen er met haar over te praten...gewoon haar vragen of ze het leuk vind of niet....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 October 2006, 15:49   #21
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door dext0r

(en ik zou al die acties ook niet doen in een pretpark nee? )
Hij gaf een vergelijking
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 October 2006, 20:36   #22
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De meiden waarmee ik een relatie gehad heb, daar melde ik geloof ik gelijk al dat als ik te ver zou gaan dat ze dat gelijk maar op een manier aan moeten geven.
Je moet er gewoon duidelijke afspraken over maken om te zorgen dat het in goeie sferen verloopt
De tijd dat je bij mekaar bent, maakt op dat moment niet zoveel uit denk ik, ligt eraan hoever je allebei wilt gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 October 2006, 22:46   #23
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Als ik 'duidelijke afspraken' hoor, krijg ik altijd zo'n stemmingsbedervend beeld van 'Zo, voordat we beginnen, laten we eerst even rond de tafel gaan zitten en een paar afspraken op papier zetten.'
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2006, 08:06   #24
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Komop Flater, post eens een update
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2006, 09:00   #25
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Heb je al met haar gepraat? Of ben je er gewoon bovenop gesprongen?
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2006, 11:27   #26
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Leuk dat jullie mee leven Maar ik moet nog even een goed moment tegen komen om niet in de situatie beschrijving van AMF terecht te komen. Daarnaast heeft ze het druk met werk omdat de baas weg is, dus we hebben ook wat minder momentjes even

En er bovenop springen is echt m`n hele intentie niet.

Jullie horen het wel verder.. ooit
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.