Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 September 2006, 19:38   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard de uitgaande jeugd van tegenwoordig.

Vorige week zijn we op jeugdhuizentoer geweest om reclame te maken voor onze fuif.

In een van de jeugdhuizen moesten we inkom betalen omdat het net openingsweekend was en daar liep het vol met jongeren van 13-14-15 jaar.

Omdat ondanks dat de sfeer daar wel goed zat, we betaald hadden en we wel zin hadden om eens gek te doen, zijn we daarna naar dat jeugdhuis teruggekeerd.

Toen we om drie uur naar de wagen gingen, liepen die jongeren daar nog steeds rond.

Ik was bijna vijftien toen ik naar mijn eerste fuif ging en werd afgehaald om half twee.
Tijden veranderen misschien en misschien ben ik wel van "de oude stempel". Maar ik vroeg me echt wel af wat die daar om drie uur 's nachts nog liepen te doen.

Staan ouders op de eerste plaats toe dat hun kinderen zo lang wegblijven? Waar is hun zin voor verantwoordelijkheid!?!
En dan de manier waarop ze erbij liepen... Ik zou zelfs zo niet op straat durven lopen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 19:44   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik ben 15 he, en ik word als ik naar een feestje ga rond 1 uur opgehaald.

en die straathangende jeugd.. ik zie het nut er niet van in, wat is er nou leuk aan hangen op straat en bushokjes enzo vernaggelen.. ik bedoel: krijg een leven
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 19:46   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja het altijd weer erg confronterend die lage sociale klasse
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 19:46   #4
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
ik ben 15 he, en ik word als ik naar een feestje ga rond 1 uur opgehaald.

en die straathangende jeugd.. ik zie het nut er niet van in, wat is er nou leuk aan hangen op straat en bushokjes enzo vernaggelen.. ik bedoel: krijg een leven
Welja. Je lijkt het ook vrij logisch te vinden dat je niet tot een kot in de nacht op een feestje rondhangt.

En ik kan me niet echt voorstellen dat jij met kilo's make-up en een decolleté tot aan je navel even dronken iedereen gaat vastklampen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 19:47   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

nee inderdaad.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat een normaal mens/kind er zo bij zou gaan kunnen willen lopen.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 20:11   #6
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neen daarom is het ook heel belangrijk om op de middelbare school op het rechte pad te blijven..
Al hebben sommige verstopte oren en zijn te naïef en te eigenwijs om daar maar één spatje van te begrijpen..
En ik zie mezelf niet bij die groep lopen, niet alleen omdat ik daar totaal het type niet voor ben maar meer omdat het me gewoon zo weinig interesseert
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2006, 22:01   #7
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

"Zeg jij dat je bij mij slaapt, dan zeg ik dat ik slaap bij jou!" Nog nooit van gehoord?
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:14   #8
Melissa =)
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zijn jullie nog nooit naar een discotheek geweest ofzo? tijden veranderen nou eenmaal...maar ik zelf loop er ook niet bij als opgetutte del die zich aan iedereen vastklampt die overduidelijk veeel te veel alcohol heeft gedronken..maar tegenwoordig gaan zoveel mensen vanaf 15 jaar uit die vervolgens pas 3 uur naar huis gaan ik snap niet waarom hier zon groot probleem van word gemaakt?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:23   #9
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

dat we uitgaan boeit niet, maar gewoon op straat hangen.. is niet wat ik onder uitgaan versta.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:33   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melissa =)
ik snap niet waarom hier zon groot probleem van word gemaakt?
dat komt omdat je 15 bent
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:33   #11
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik vind dat rondhangen op straat ook maar niks.. Uitgaan op je 15e oke, en tot hoe laat interesseert me eigenlijk ook weinig. Al vraag ik me wel af of ze er uberhaupt inkomen.

Maar het drankgebruik en de manier waarop er vooral met jezelf en je eigenwaarde wordt omgegaan op die leeftijd vind ik vaak echt beneden peil.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:35   #12
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

je kunt tegenwoordig al met paint je id zo vervalsen dat je 16 bent, of zelfs 18.. je hebt dan wel een 'kopie' maar dat boeit dan niet, ze zorgen er echt wel voor dat ze er in komen.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 14:42   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
je kunt tegenwoordig al met paint je id zo vervalsen dat je 16 bent, of zelfs 18.. je hebt dan wel een 'kopie' maar dat boeit dan niet, ze zorgen er echt wel voor dat ze er in komen.

zijn zat clubs en discotheken waar ze dat soort kinderen er echt niet in willen hebben. Daar kom je ook niet in met een valse id uitgeprint
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 15:35   #14
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
je kunt tegenwoordig al met paint je id zo vervalsen dat je 16 bent, of zelfs 18.. je hebt dan wel een 'kopie' maar dat boeit dan niet, ze zorgen er echt wel voor dat ze er in komen.

Of ze vragen er gewoon niet naar als je er oud genoeg uit ziet...
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 15:36   #15
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

met een dikke laag make-up en van die korte rokjes en naveltruitjes
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 16:45   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

of je kijkt de portier ff verleidelijk aan
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 16:57   #17
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie
of je kijkt de portier ff verleidelijk aan
En als dat niet werkt floep je er toch gewoon ff een tietje uit?!
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 18:09   #18
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard


Per ongeluk enzo.
Citaat:
Origineel gepost door Melissa =)
ik snap niet waarom hier zon groot probleem van word gemaakt?
Het punt is dat mensen van achttien of ouder zich gewoon oud voelen tussen al die vijftienjarigen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 20:40   #19
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmmmmmm
ik zat ook in de bus, zaten mensen van twee klassen lager
jaaaaaaaaaaaaa en die heeft geneukt met die.

echt hoor. die kinderen zijn 14.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 12:04   #20
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik zelf was 14 toen ik voor het eerst uitging, en mijn ouders zijn in dit soort dingen ook altijd zeer vrij geweest.
Ik heb wat dat betreft ook geen tijden gehad waarop ik echt thuis moest zijn, ik mocht het allemaal zelf weten.
Maarja nou wisten mijn ouders dan ook wel dat ik geen type ben van het vernielen van bushokjes en dat kansloze gedoe, daar sta ik dan net weer even boven
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 13:33   #21
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Nou ik zelf was 14 toen ik voor het eerst uitging,
Waar ging je uit dan?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 17:53   #22
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 14 en heb niet de behoefte om uit te gaan ;p
Maar als ik naar een festival wil dat tot 1 uur duurt MOET ik om 12 uur naar huis =\
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2006, 11:40   #23
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zal je zeggen. ik woon in friesland, waar het redelijk veilig is om in leeuwarden op stap te gaan. Maar ik mocht van men vader pas naar een feestje toen ik 15 was. En toen moest ik ook altijd om 1 uur thuiszijn, en dat as jongen zijnde!!!!

Nu zie ik meisjes van 13 tot 4 a 5 uur in een discotheek zich volzuiipen. Daar kan ik neit tegen. Ga naar je bed en ga iemand pijpen ofzo denk ik dan. Kleine kinderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 15:53   #24
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Laatst was ook op t nieuws dat steeds meer kinderen onder de 16 met een alcoholvergiftiging bij de EHBO komen..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 16:28   #25
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Ik ga uit sinds mn 15e.. en als ik eerlijk ben, het is echt niet moeilijk om dan binnen te komen in tenten van 18+. Ben nu 17 en kom nog steeds elke week zonder moeite binnen
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 16:46   #26
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hou niet zo van uitgaan. ben ook maar 14. Al dat gezuip gezoen en open neer gehos snap ik neit helemaal. Maargoed snap ook niet dat mensen onder de 14/15 het lachen vinden. Vanaf 16 word het wel wat begrijpelijker voor me. maarja er zal toch wel lol te beleven zijn.
wat ben ik weer lekker positief.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 13:47   #27
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 14, drink alleen als mijn vriend er bij is. Hij weet mij tegen te houden als ik rare dingen ga doen. Maar wat moeten die mensen met carnaval trouwens? Snap niet wat er leuk aan is
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 17:24   #28
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een vriendin van mij (15 jaar) had mij laatst verteld dat toen ze uitging met een vriendin van haar, ze een meisje had zien lopen die op mij leek. Dus had ze aan dat meisje gevraagd of ze mijn naam droeg en of ze 12 was.
Had dat meisje gezegd; ''Neuhhhhhhhhh, joh GEK. Ik ben toch niet 12! Dat ben'k volgend jaar pas.''
Jep, het is idd wel heel sneu ja
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 17:30   #29
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Een vriendin van mij (15 jaar) had mij laatst verteld dat toen ze uitging met een vriendin van haar, ze een meisje had zien lopen die op mij leek. Dus had ze aan dat meisje gevraagd of ze mijn naam droeg en of ze 12 was.
Had dat meisje gezegd; ''Neuhhhhhhhhh, joh GEK. Ik ben toch niet 12! Dat ben'k volgend jaar pas.''
Jep, het is idd wel heel sneu ja

dat zal wel een hele goede vriendin zijn geweest dan
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 18:27   #30
Melissa =)
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali

Per ongeluk enzo.

Het punt is dat mensen van achttien of ouder zich gewoon oud voelen tussen al die vijftienjarigen.
haha mensen van 18 of ouder zich oud voelen tussen al die vijftienjarigen? ik heb een vriend gehad van 20 en als je je te oud voelt dan ga je toch gewoon naar een club voor 21 jaar of ouder
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2006, 20:43   #31
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
dat zal wel een hele goede vriendin zijn geweest dan
Het is wel een goede vriendin, maar stond wel een beetje ervan te kijken toen ze dacht dat ik daar als een beest tekeer ging
maarja..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2006, 00:59   #32
Vecto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk er is even iets dat ik niet helemaal snap. Probeer je weer eens terug te verbeelden naar de tijd dat je 13 a 14 jaar was. wat wilde je toen niets liever doen met je vrienden? juist uitgaan en lol maken. toen deed je er ook alles aan. en toen je dan eindelijk mocht op je 15e ging je ook en dronk je waarschijnlijk ook net iets meer dan dat je gewend was.
En nu gaan we als 17, 18 jarige ons ergeren in het uitgaansleven aan 15 jarige kinderen? klopt niet helemaal lijkt me.

ook de verhalen over dat als je 13 a 14 bent kom je zo een discotheek binnen nou ik moet het nog zien. Sinds er die wet is dat je een ID op zak moet MOET hebben heeft vervalsing door middel van een kopie geen zin meer. Je wordt gewoon geweigerd aan de deur. En die paar mensen die er op een avond dan wel inkomen daar gaanwe ons toch niet druk over maken?! kom op zeg! Trouwens als je uitgaat ga je je toch niet ergeren aan een leeftijd van iemand (misschien als ze een kinderwagen of rollator bij hebben! oke). kom op ga lekker uit je dak met JOU vrienden en laat de rest de rest.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2006, 18:12   #33
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Vecto
Kijk er is even iets dat ik niet helemaal snap. Probeer je weer eens terug te verbeelden naar de tijd dat je 13 a 14 jaar was. wat wilde je toen niets liever doen met je vrienden? juist uitgaan en lol maken. toen deed je er ook alles aan. en toen je dan eindelijk mocht op je 15e ging je ook en dronk je waarschijnlijk ook net iets meer dan dat je gewend was.
En nu gaan we als 17, 18 jarige ons ergeren in het uitgaansleven aan 15 jarige kinderen? klopt niet helemaal lijkt me.
Toen ik 13/14 was gingen wij zwemmen of naar de film ofzo. Niet tot een kot in de nacht uitgaan. Dat sprak me ook echt niet aan.

En ik ben echt niet iemand die te veel drink tijdens het uitgaan. Nooit geweest trouwens.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2006, 22:01   #34
Vecto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Toen ik 13/14 was gingen wij zwemmen of naar de film ofzo. Niet tot een kot in de nacht uitgaan. Dat sprak me ook echt niet aan.

En ik ben echt niet iemand die te veel drink tijdens het uitgaan. Nooit geweest trouwens.

tuurlijk het is wel iets persoonlijks. het moet bij je passen. ik ging trouwens ook niet tot diep in de nacht. tot een uurtje of 2 ofzo
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.