Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 August 2011, 18:26   #1
lililala
Lid
 
Geregistreerd op: 1 August 2011
Berichten: 1
Standaard bezet en lange afstand..

Ik (15) was op vakantie, daar had ik 2 jongens (broers, 14, bijna 15/15, bijna 16) ontmoet. toen ik thuis kwam ging ik hun gewoon toevoegen op hyves. Ik stuurde nog een krabbel naar de oudste van hoe is het op vakantie, want zij bleven nog wat langer. Hij kon daar op internet, dus stuurde gewoon terug. Er kwam gewoon een gesprek. Op een gegeven moment liep het gesprek dood. De volgende dag kreeg ik een een krabbel van de jongere. Er kwam ook gewoon een gesprek, deze liep niet dood. Maar bij dit gesprek stuurde hij allemaal hartjes en super veel kusjes enzo. Ik dacht gewoon van dat doet hij gewoon om stoer te doen enzo. Op een gegeven moment vroeg hij mij om mn msn, dus ik gaf die. Toen gingen we gewoon msnen. Hij vond mij wel leuk voor zijn broer, en wilden ons gaan koppelen. Hij had zelf een vriendin en toen we het hadden over zijn vriendin, zei hij dat hij op zijn vriendin verliefd is, maar dat hij mij ook wel heel erg leuk vind. Inmiddels begon ik ook iets voor hem te voelen, en inmiddels best wel veel !
Maar hij woont iets van 45 km van mij vandaan. Maar zijn huidige vriendin woont nog verder van hem vandaan
Kan het wel iets worden? Wat moet ik doen? Moet ik zeggen wat ik voor hem voel? Daar heb ik wel over nagedacht, maar hij wil me koppelen aan zijn broer.. En die is een stuk minder leuk !
Help !
xx
lililala is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2011, 21:28   #2
monkey d luffy
Lid
 
Geregistreerd op: 23 April 2010
Berichten: 143
Standaard

Ik zou mezelf afvragen of je wel serieus een relatie wilt met iemand die zover woont.
en of dat voor jou niet lastig is.
monkey d luffy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.