Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 August 2002, 17:48   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard :( bijna gesprongen

iedereen die ik graag heb laat me gewoon zitten met mijn problemen de laatste tijd ik heb net nu goede vrienden nodig, en vooral eendikke knuffel
het is zelfs zo erg dat ik daarnet ophet punt heb gestaan om uit mijn kamerraam te springen maar opt moment dat ik dacht: nu spring ik' riep mijn moeder dat het etenstijd was, en dus dacht ik: beter sterven met een volle maag dan met een lege en dus heb ik het maar niet gedaan en ben ik gaan eten ... en nu durf ik niet meer
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 19:36   #2
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

lees je eigen odnertitel nog een keer joh...
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 19:41   #3
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
lees je eigen odnertitel nog een keer joh...

ik zou hem moeten veranderen hij brengt geen geluk meer en ik geloof er gewoon niet meer in
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 21:31   #4
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :( bijna gesprongen

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
iedereen die ik graag heb laat me gewoon zitten met mijn problemen de laatste tijd ik heb net nu goede vrienden nodig, en vooral eendikke knuffel
het is zelfs zo erg dat ik daarnet ophet punt heb gestaan om uit mijn kamerraam te springen maar opt moment dat ik dacht: nu spring ik' riep mijn moeder dat het etenstijd was, en dus dacht ik: beter sterven met een volle maag dan met een lege en dus heb ik het maar niet gedaan en ben ik gaan eten ... en nu durf ik niet meer
je moet niet springen joh, er komen altijd betere tijden!!!!!!!
Toen het vroeger met mij niet egt tof ging (veel ruzie thuis, kut op school, veel blowen en zogenaamde "vrienden" hebbend), dacht ik ook wel es aan zelfmoord, maar ik ben blij dat ik het nooit heb gedaan.......er komen egt betere tijden!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 21:54   #5
Purplestar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neeej.. Je magniej springen hoor! Ik ken je dan wel niet.. maar ik vind dat je dat nie moet doen hoor... Ik kreeg helemaal zown raargevoelie toen ik dat las, want dattis best nie coowl dat iedereen je laat zitten, maar er zijn er toch ook vast genoeg die wel om je geven...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 23:19   #6
Christiaan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt volgensmij wel héél veel zelfmedelijden of niet soms?
Citaat:
iedereen die ik graag heb laat me gewoon zitten met mijn problemen de laatste tijd
Moet je zelf oplossen, daarvoor is geen ander! geloof dat nou maar, geen enkele vriend(in) zal jou problemen kunnen oplossen (wat deze ook mogen zijn).
Als je iets zelf kan oplossen (wachten), is het veel beter, minder afhankelijk zijn van anderen is gewoon ook gewoon beter.

Citaat:
ik heb net nu goede vrienden nodig, en vooral eendikke knuffel
nee je hebt liefde nodig(ouders,familie), geen goede vrienden. Die krijg je niet zomaar 123.

Citaat:
het is zelfs zo erg dat ik daarnet ophet punt heb gestaan om uit mijn kamerraam te springen
Waarom?

Citaat:
maar opt moment dat ik dacht: nu spring ik' riep mijn moeder dat het etenstijd was, en dus dacht ik: beter sterven met een volle maag dan met een lege en dus heb ik het maar niet gedaan en ben ik gaan eten ...
Humor heb je wel

Citaat:
en nu durf ik niet meer
als je toch zograag wou jumpen zou ''het eten'' je niet weerhouden van zoiets, dus wat houdt dat in? je wilt het helemaal niet.

dit is dus geen boze/rotte reactie!!! (voor de minder slimme mensen )
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 00:30   #7
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :( bijna gesprongen

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
knip
wordt geen lijk, dus pleeg geen zelfmoord,

zou zonde zijn namelijk.
en dan kan je problemen van hier tot tokio hebben, het is zonde, problemen kan je oplossen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 11:18   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: :( bijna gesprongen

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
iedereen die ik graag heb laat me gewoon zitten met mijn problemen de laatste tijd ik heb net nu goede vrienden nodig, en vooral eendikke knuffel
het is zelfs zo erg dat ik daarnet ophet punt heb gestaan om uit mijn kamerraam te springen maar opt moment dat ik dacht: nu spring ik' riep mijn moeder dat het etenstijd was, en dus dacht ik: beter sterven met een volle maag dan met een lege en dus heb ik het maar niet gedaan en ben ik gaan eten ... en nu durf ik niet meer
heej ik zou je nooit laten vallen ik zou niet eens durven dat jij zoiets durft te denken ik sta echt altijd voor je klaar en je soulmate ook maar je gaat toch niet zoiets doen??
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 11:49   #9
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

zelfmoord plegen en voor avondeten terug gaan

je hebt lef er volgens mij niet voor
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 13:47   #10
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
zelfmoord plegen en voor avondeten terug gaan

je hebt lef er volgens mij niet voor
mss heb ik dat op het crusiale moment niet nee maar mijn soulmate heeft me (en het kan me niet schelen wat jullie allemaal over beste vrienden enzo denken, maar hij is er een) de juiste dingen gezegd en op zo'n manier dat ik ineens begreep dat mijn ex het allemaal ni waard was, niemand ni trouwens, hoe hard die mij ook kwetsen.... en trouwens ik heb meer aan een goede vriend of vriendin, want mijn ouders hebben het te druk met werken, stress hebben en daardoor boos zijn, mijn broer vertroetelen en mijn zus te missen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 14:19   #11
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :( bijna gesprongen

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
iedereen die ik graag heb laat me gewoon zitten met mijn problemen de laatste tijd ik heb net nu goede vrienden nodig, en vooral eendikke knuffel
het is zelfs zo erg dat ik daarnet ophet punt heb gestaan om uit mijn kamerraam te springen maar opt moment dat ik dacht: nu spring ik' riep mijn moeder dat het etenstijd was, en dus dacht ik: beter sterven met een volle maag dan met een lege en dus heb ik het maar niet gedaan en ben ik gaan eten ... en nu durf ik niet meer

misschien betekend dit dat je toe bent aan iets nieuws, dat was bij mij ook.

ga nieuwe uitdagingen aan, nieuwe sport wordt lid van een club
als je een baantje heb kijk eens voor een nieuwe, doordit alles kan je nieuwe vrienden maken en misschien gewoon helemaal opnieuwe starten
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 20:03   #12
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

Wat krijgen we nou!?!?!? Niet springen hoor!
Dat er opeens mensen om je heen je opeens in de steek laten wil alleen maar zeggen dat ze het niet waard zijn om met je om te gaan. Er is niks mis met je en je vind vast wel weer een nieuwe soulmate.
__________________
www.eenlangeweg.nl
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 20:13   #13
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by QQQ
Wat krijgen we nou!?!?!? Niet springen hoor!
Dat er opeens mensen om je heen je opeens in de steek laten wil alleen maar zeggen dat ze het niet waard zijn om met je om te gaan. Er is niks mis met je en je vind vast wel weer een nieuwe soulmate.

euh ik ben mn lief kwijt en daardoor heb ik mn soulmate gevonden......


eigenlijk zou ik dus reuze blij moeten zijn en mijn x dankbaar zijn...;

maar dat gun ik hem niet, dat dankbaar zijn
we hebben nog eens gepraat en het begint weer te gaan

voor QQQ
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:21   #14
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja meisje ik heb medelijden met u. :-(
Ik zou uwe vriend wel willen zijn.En u ne knuffel geven.
Maar ja dat gaat niet he.Maar toch misschien zo***knuffel***
Niet doen he uit het raam springen zou zonde zijn van zo iemand als u.Er komt heus wel nen betere tijd dan nu.Geloof mij.Ik voel mij soms ook zo als u.Ik wens u sterkte en ni doen he!!
xxx
Love ya all
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:24   #15
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Timmekeuh
Ja meisje ik heb medelijden met u. :-(
Ik zou uwe vriend wel willen zijn.En u ne knuffel geven.
Maar ja dat gaat niet he.Maar toch misschien zo***knuffel***
Niet doen he uit het raam springen zou zonde zijn van zo iemand als u.Er komt heus wel nen betere tijd dan nu.Geloof mij.Ik voel mij soms ook zo als u.Ik wens u sterkte en ni doen he!!
xxx
Love ya all
tnx maar gistere zoude we normaal 3 maanden bij elkaar geweest zijn, en vandaag is het 1 maand geleden dat we uit elkaar zijn :s


*knuffel*
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:44   #16
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn


tnx maar gistere zoude we normaal 3 maanden bij elkaar geweest zijn, en vandaag is het 1 maand geleden dat we uit elkaar zijn :s


*knuffel*
Ja,maar dat moet ge u niet aantrekken he.
Er zijn nog genoeg andere gasten.Zeker weten.Je zal wel zien,en als je hem hebt gevonden laat mij dan iets weten is zien of je nu nog wil springen.xxx heb je msn?xxx
Love Ya All
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 19:34   #17
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

When you're close to tears remember
Someday it'll all be over
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.