Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 March 2005, 21:59   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard tips?

soms sla ik aan het schrijven en vind ik het echt leuk ook nog vanmiddag heb ik dit geschreven aangezien ik sindskort help met loggen op een bepaalde site...
ik vind hem niet super, maar ik weet niet precies waarom.

hebben jullie nog tips voor mij?
Citaat:
let the spring begin!

Druk met school, verslagen typen, loggen... deze miep zat al vanaf 9 uur vanochtend achter het toetsenbord. Af en toe een blik naar buiten, maar het uitzicht vond ik niet bepaald om vrolijk van te worden... kale bomen, grauwe lucht. Zelfs de narcisjes voor m'n raam hebben de kopjes somber naar beneden hangen.

Rond een uur of 3 kwam echter het huisvrouwtje in mij naar boven en de drang om de dagelijkse boodschappen te doen begon wel heel erg te kriebelen (lees: ik moest en zou mezelf na al die uren van de computer vandaan trekken). Ik twijfelde nog of ik mijn sjaal om zou doen, toch maar niet, had immers al een dikke, warme coltrui aan. Met de handschoentjes in de aanslag stapte ik met mijn fietsje de deur uit... en ik wist niet wat me overkwam.

De warmte stroomde me tegemoet: ik voelde lente in de lucht! Handschoentjes weer in de zak en ik stapte glimlachend op mijn fiets. Ik fietste fluitend door het park en de geur van bos maakte dat ik spontaan visioenen kreeg van de grote voorjaarsschoonmaak. Zelfs een vleugje hondenpoep kon me niets maken.

Eenmaal thuis - met een tas vol boodschappen, inclusief ijs - toch maar even de weersvooruitzichten bekeken en de lente is van plan haar intrede niet ongemerkt aan ons voorbij te laten gaan; 18 graden voorspeld! Dit weekend zal het zonnetje op haar beurt prioriteit krijgen boven het toetsenbord.

Heeft u nog tips hoe ik het beste van dit tipje van de zomersluier kan genieten?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 22:07   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij http://www.vindjemeleukofzo.nl ?

werd gisteren gelogd door jaggle, vandaar dat ik je dr zag
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 23:40   #3
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
bij http://www.vindjemeleukofzo.nl ?

werd gisteren gelogd door jaggle, vandaar dat ik je dr zag
we hadden een hitexplosie door jaggle. van 1800 naar 6000 pageviews per dag maar daar gaat het niet over
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 21:47   #4
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik vind het absoluut niet slecht, leest goed. wat me wel opvalt, is dat je veel verkleinwoorden gebruikt
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.