Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 February 2005, 17:02   #1
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard racisme met kleding

najah... sommige mensen haten elkaar omdat de een zogezegt "kakker" is en de ander "gothic"... waar slaat dat ook echt op?!?!?!
 
Oud 5 February 2005, 17:10   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

haten is denk ik een nogal groot woord... apathie is denk ik meer op zijn plek.

en om het nu direct racisme te noemen vind ik wel heel ver gaan..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 5 February 2005, 17:16   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Alle gothics moeten preventief geruimd worden. Achterlijke klepzeikers met chronisch kleurgebrek.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 February 2005, 17:18   #4
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

naah... zou jij t leuk vinden als je rustig op straat loopt en dr loopt iemand langs je en die zegt van: jah vieze k*t gothic... das toch nie normaal?!
 
Oud 5 February 2005, 17:19   #5
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als iemand dat over turken of marokanen zegt is dat wel meteen racisme en met "gothics"/"gabbers" of whatever niet?
 
Oud 5 February 2005, 17:20   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

beschouw jij gothics/gabbers als een ras dan?
ik beschouw dat eerder als een overtuiging of een leefgewoonte...

niet dat dit iets goedpraat, al dat heen en weer gekibbel blijf je altijd houden...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 5 February 2005, 17:22   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Molliej
naah... zou jij t leuk vinden als je rustig op straat loopt en dr loopt iemand langs je en die zegt van: jah vieze k*t gothic... das toch nie normaal?!
Als ik over straat zou lopen en iemand zou me gothic noemen, dan zou ik dat niet leuk vinden nee, aangezien ik niet zo'n lelijke gothic ben.. Maar ik vind dat gothics op alle mogelijke manier het leven zuur gemaakt mag worden, aangezien zij het uitschot der aarde zijn. Nog lager dan honden zijn ze.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 February 2005, 17:25   #8
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe zou je het dan moeten noemen? ik weet nix beters te bedenken hoor...
 
Oud 5 February 2005, 18:29   #9
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oww... dus jij heb ook iets tegen gothics? je mag toch zelf weten hoe je dr bij loopt? als mensen dat nou mooi vinden? laat ze dan gewoon!!!
 
Oud 5 February 2005, 18:31   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee, gothics verpesten het straatbeeld en dienen daarom verboden te worden. Achterlijk, werkschuw tuig.

Ben jij zelf zo een stinkgothic ofzo?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 5 February 2005, 19:08   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb een mening, maar blijf wel ff lief tegenover mensjes ok ?
 
Oud 5 February 2005, 19:16   #12
Molliej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zou dat jou wat boeien dan? najah... ik ben dus volgens de meeste "altow"... ook zown vaag bedenksel waar de meesten niet tegen kunnen...
 
Oud 5 February 2005, 21:00   #13
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

op zich heb ik absoluut niets tegen die mensen!! moeten zij toch weten??
maar om eerlijk te zijn, heb ik toch een beetje een vooroordeel tegenover gabbers...
 
Oud 6 February 2005, 09:02   #14
Amneris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is geen rascisme, dat is discriminatie .
 
Oud 6 February 2005, 09:04   #15
Amneris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

O en volgens mij is de TS een aandachtbehoevende persoon die heel hard haar best doet te geloven dat de rest van de wereld haar niet begrijpt, well boehoe, 'tis een fase, hier groei je ook weer over heen en dan lach je de formal-you heel hard uit , dat is nou de puberteit .
 
Oud 6 February 2005, 10:28   #16
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard u

we zijn maar mensen..die ons met dergelijke zaken houden... waarom ?is dit niet belachelijk ? of is dit heel gewoon ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 7 February 2005, 16:29   #17
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: u

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
we zijn maar mensen..die ons met dergelijke zaken houden... waarom ?is dit niet belachelijk ? of is dit heel gewoon ?
je moet niet alles zo verschrikkelijk serieus nemen..
 
Oud 7 February 2005, 18:44   #18
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard Re: Re: u

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
je moet niet alles zo verschrikkelijk serieus nemen..
mjah, wat vind jij er van ? je gaat me toch niet zeggen dat het niet serieus is...je kan het vergelijken met een soort begin waar we het einde niet wensen te kennen omwille van de het zo ver zou kunnen geraken dat men er maar nadelen of min punten van krijgt..snapke ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 8 February 2005, 15:46   #19
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach het is nou eenmaal een beeld wat je altijd zal blijven houden, zolang er mode is, (wat er altijd zal zijn) zijn er ook mensen die er buiten vallen. Mensen hebben snel hun oordeel klaar over hoe iemand is, kijkend naar de kleding. Nou ja het zij zo, ik kan er niet mee zitten. Ik krijg zelf ook vaak zat van alles naar m'n hoofd. Ik heb een lange tijd zwart haar gehad, nou dan was ik een gothic, als ik nu in een skatebroek loop, of laten we zeggen een iets wijdere broek dan het gemiddelde clubkutje (als we het dan toch over hokjes hebben ) dan ben ik een kut skater, en als ik dan met een strakke broek, punt schoentjes en een sjaal met van die slierten loop, ben ik een kut kakker....

Welkom dit noemen wij nou, maatschappij.........hokjes zullen er altijd zijn, en zullen elkaar nooit accepteren.......
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar ik lig er echt niet wakker van
 
Oud 8 February 2005, 17:34   #20
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
ach het is nou eenmaal een beeld wat je altijd zal blijven houden, zolang er mode is, (wat er altijd zal zijn) zijn er ook mensen die er buiten vallen. Mensen hebben snel hun oordeel klaar over hoe iemand is, kijkend naar de kleding. Nou ja het zij zo, ik kan er niet mee zitten. Ik krijg zelf ook vaak zat van alles naar m'n hoofd. Ik heb een lange tijd zwart haar gehad, nou dan was ik een gothic, als ik nu in een skatebroek loop, of laten we zeggen een iets wijdere broek dan het gemiddelde clubkutje (als we het dan toch over hokjes hebben ) dan ben ik een kut skater, en als ik dan met een strakke broek, punt schoentjes en een sjaal met van die slierten loop, ben ik een kut kakker....

Welkom dit noemen wij nou, maatschappij.........hokjes zullen er altijd zijn, en zullen elkaar nooit accepteren.......
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar ik lig er echt niet wakker van
infeite als je dit zo bekijkt , is het net alsof de mens zich met iets doms bezig houdt om zich zelf een reden te geven om te bestaan...toch ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 8 February 2005, 17:44   #21
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
infeite als je dit zo bekijkt , is het net alsof de mens zich met iets doms bezig houdt om zich zelf een reden te geven om te bestaan...toch ?
nou vind ik wel, volgens mij is de mens zijn hele leven bezig een reden te zoeken voor zijn bestaan. En inderdaad doen mensen rare dingen om maar een reden te hebben
 
Oud 8 February 2005, 17:49   #22
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard koekjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
nou vind ik wel, volgens mij is de mens zijn hele leven bezig een reden te zoeken voor zijn bestaan. En inderdaad doen mensen rare dingen om maar een reden te hebben
En dit is dus met alles zo, met iedereen. waarom doen we dit ?buiten dat reden... hebben we dan niets beters te doen hier? in dat minuscuul ,onbenullig stuk universum ?...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 8 February 2005, 18:25   #23
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lekker filosofisch word t hier

Van mij mag je er bij lopen zoals je wilt als ik maar niet verplicht ben er naar te kijken of het leuk te vinden.
Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.
Goed, mensen die zich echt gothic voelen enzo, wat t dan ook is, kleed je lekker zo. Maar aandachttrekkers die ook weer aandacht vragen omdat ze te veel aandacht op straat krijgen?
 
Oud 8 February 2005, 18:42   #24
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Lekker filosofisch word t hier

Van mij mag je er bij lopen zoals je wilt als ik maar niet verplicht ben er naar te kijken of het leuk te vinden.
Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.
Goed, mensen die zich echt gothic voelen enzo, wat t dan ook is, kleed je lekker zo. Maar aandachttrekkers die ook weer aandacht vragen omdat ze te veel aandacht op straat krijgen?
mjah, aangezien we maar mensen zijn , is er niets vreemd hoor... mensen willen het vreemd maken om iets te kunnen beleven bij wijze van spreken... nou dat denk ik allesziends...;
dat jij nu morgen een string aandoet of wat dan ook, dat zijn jouw probs, van uit mijn standpunt bekeken, maar andere mensen gaan dit vulgair vinden , gaan die vies vinden, opwindend,...maaar waarom dan wel ?die gothic's ... je kan de rollen ook omkeren he, waarom kleden zij zich zo, omdat ze het leuk vinden..een waarom dan wel? omdat duisternis hoort bij eeen of ander stadia van de pubetijd ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 10 February 2005, 21:36   #25
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Lekker filosofisch word t hier

Van mij mag je er bij lopen zoals je wilt als ik maar niet verplicht ben er naar te kijken of het leuk te vinden.
Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.
Goed, mensen die zich echt gothic voelen enzo, wat t dan ook is, kleed je lekker zo. Maar aandachttrekkers die ook weer aandacht vragen omdat ze te veel aandacht op straat krijgen?
kijk je geeft precies de goede reactie om mijn mening te onderbouwen haha.

Het zijn wel altijd mensen die zich extreem gothic enzo kleden die het vreemd vinden dat mensen je dan aankijken. Ja, dúh dat mensen je dan vreemd aankijken denk ik dan.

En waarom is dat extreem gothic, vreemd? Waarom is het extreem? Omdat de mens volgens andere mensen die schijnbaar op bepaalde vlakken macht hebben vinden dat je aan een bepaalde kleding norm moet voldoen ( laten we het houden op dit onderwerp) om normaal te zijn, wijk je af van deze norm ben je vreemd. Als die dezelfde mensen morgen laten zien dat goth's in zijn, zijn ze niet meer vreemd en is de kleur zwart in! Kunnen jullie je de tijd nog herinneren dat punkers raar waren, in de zomer waren net shirts en topjes in, terwijl dat 5 jaar geleden iig nog vreemd gevonden werd.......
 
Oud 15 February 2005, 21:07   #26
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het boeit me helemaal geen ene reet hoe je doet of eruit ziet. Zolang je maar niet in je huid gaat snijde of what ever zelf heb ik het zo op buitenlanders etc. en gothicks (wil niet mensen kwetse) dank u
 
Oud 15 February 2005, 21:18   #27
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
Het boeit me helemaal geen ene reet hoe je doet of eruit ziet. Zolang je maar niet in je huid gaat snijde of what ever zelf heb ik het zo op buitenlanders etc. en gothicks (wil niet mensen kwetse) dank u
net of automutilatie uiterlijk gebonden is.. er zijn ook genoeg mensen die met echte automutilatieproblemen rondlopen die geen gothic en/of alto zijn.
 
Oud 15 February 2005, 21:46   #28
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
net of automutilatie uiterlijk gebonden is.. er zijn ook genoeg mensen die met echte automutilatieproblemen rondlopen die geen gothic en/of alto zijn.
Ik wil ook niet zeggen dat alleen gothicks dat doen
 
Oud 16 February 2005, 10:14   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

ik vind het altijd wel lachen dat die alto's en gothics altijd zitten te janken ik ben geen alto... duw me niet zo in een hokje
Pakspul is offline  
Oud 16 February 2005, 10:52   #30
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
Ik wil ook niet zeggen dat alleen gothicks dat doen
laat maar ik las weer eens niet goed
 
Oud 17 February 2005, 12:10   #31
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sJur
Het boeit me helemaal geen ene reet hoe je doet of eruit ziet. Zolang je maar niet in je huid gaat snijde of what ever zelf heb ik het zo op buitenlanders etc. en gothicks (wil niet mensen kwetse) dank u

dat ben jij een van die uitzonderingen geloof ik .? toch ? mjah, ik geef nu maar een voobeeld he.ik kwam vorige week het frituur binnen en t'eerst wat ik hoorde zeggen is nl; " Het vlaams blok ? zij gaan ons redden van al dat krappul gedoe...maar zonder rekening te houden met wat de echte gevolgen echt wel zou kunnen zijn maar dit is nog een ander verhaal vrees ik.. maar het was enkel om aan te tonen dat tegenwoordig niet veel mensen nog als jou denken....of durven denken .
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 19 February 2005, 11:00   #32
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar als iemand zou worden uitgescholden voor alto,gothic kakker en weet ik veel wat, zou diegene dan eigenlijk moeten veranderen van jou ?
Mensen willen eruit zien, zoals zij er willen uitzien, en dan kun je wel mensen in een hokje plaatsen, maar uiteindelijk zit dan iedereen in een hokje. Dus zou iedereen moeten veranderen...maar waarin?
Wat is dan normaal? Laat mensen lekker op hun eigen manier kleden, er zijn ook genoeg mensjes die wat over jou zeggen, of over het algemeen.
 
Oud 17 April 2005, 15:12   #33
Morbid.Princess
Guest
 
Berichten: n/a
Angry ozo vaag

wtf .. gothic is ten eerste een kleding en een geloof GEEN MENS en je heb ook kleur-gothickleding .. egt zo vaag..
Mensen moeten andere er gewoon uit laten zien als ze zelf willen
intereseert jou t wat als een ander die je niet eens kent voor schut loopt? Dat is dan mooi hun probleem.. Niet jouwe..
jij wil aan wat je zelf aan wilt..
waarom laat je andere dan ook niet aan doen wat ze zelf willen
Laat ze gewoon dragen wat ze willen klaar uit


bahbah ik heb schoongenoeg van mensen die andere uitschelden,.. ik word ook wellis uitgescholden op straat voor gothic,graftak,spook ect.. NOU EN
 
Oud 17 April 2005, 16:40   #34
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

is niet vergezocht wat die 'graftak ' betreft ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 17 April 2005, 16:43   #35
Morbid.Princess
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
is niet vergezocht wat die 'graftak ' betreft ?
Ze noemen me gewoon zo op school Zo gemeen niet dat het me wat boeit ofzo
 
Oud 17 April 2005, 16:45   #36
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is wel een oud topic, maar wel de moeite waard om open te houden:

Want! Ik heb namelijk gelezen dat Lonsdalekleding uit de schappen van London mode gaat. Wat vinden jullie daarvan?
En ik had ook nog ergens gehoord dat een bepaald merk dat veel gedragen wordt door turkse mensen wel gewoon blijft. ( Welk merk is dat eigenlijk ? )
 
Oud 18 April 2005, 12:08   #37
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat van londsdale vind ik een negatieve hype die gecreeerd is door journalisten die een zondebok zochten voor die negativiteit tussen allochtonen en autochtonen. terwijl het probleem gewoon is dat een multiculturele samenleving (momenteel) nog niet haalbaar is.
het merk dat veel door turken gedragen word bedoel je volgens mij FUBU mee.


zo ik heb gezegd
 
Oud 18 April 2005, 19:18   #38
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

eh....dat merk was dacht ik karl kani
dat wordt weer door de negers gedragen als tegenhanger... 'zegt men ' ...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 19 April 2005, 09:29   #39
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
eh....dat merk was dacht ik karl kani
dat wordt weer door de negers gedragen als tegenhanger... 'zegt men ' ...

ja jij hebt gelijk, excuses aan alle FUBU dragers
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.