Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 March 2005, 12:54   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De muziekindustrie

Tsjonge jonge, erger jij je ook al aan alle muziek wat zo alledaags wordt gedraaid?
Iedereen heeft het maar over die schnappie en ja hoor, ze krijgen het voor mekaar: 3 !! versies in de top 40... met chipz op nummer 1... nou daar ben je blij mee.

Gelukkig heb ik dan nog wel altijd mijn eigen muziek, maar als je in de winkels loopt hoor je echt altijd weer dezelfde nummers die worden gedraaid.

Why people?! Zijn die producenten levensmoe ofzo? Of vinden mensen dit nou echt goeie muziek?

Ik bedoel, ik kan me best wel voorstellen dat er veel mensen luisteren naar de nederhop a-la Ali b en Lange frans en Baas B enzootjes, omdat daar een specifieke doelgroep voor is. Maar hoeveel mensen hoor ik daar wel niet over klagen dat het zo typisch is dat zij nu in 1 keer aan de top staan ? Nederhop staat gelijk aan de top in zo'n korte tijd!

Naja, ff afreageren hoor! Het wordt in ieder geval weer tijd voor een beetje echte muziek zoals lekkere rock en soul... maar ja
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 14:01   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

klassieke muziek zou idd meer in de spotlights moeten staan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 15:23   #3
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind het ook afgrijselijk belachelijk, al die versies van dat ene stomme liedje schnappi! zo was dat ook met dat van dragodastinteej (sry, echt geen idee hoe jet schrijft)
HATELIJK!
aan één zo'n liedje hebbe we echt meer dan genoeg!
kan ik ook niet bij, dat die drie schnappis allerdrie in de top vijf stonden van de ultratop!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 09:34   #4
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

tsja ... het zijn gewoon de nummers waar de jonge jeugd (14-18 grofweg) voor het grootste gedeelte naar luistert ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 10:43   #5
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

gelukkig hebben we nog woensdag avond op the box maar daar glipt soms ook nog wel een rap nummer tussen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 15:56   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Gelukkig hebben we mij nog
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 17:44   #7
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja en we hebben altijd hardcore nog maar er word alleen maar hardcore van stomme stoeph**r korsakoff uitgezonde neppe trut is dat zeg. maja..........
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 20:22   #8
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de producenten zien heel goed in dat de hersenen van de nieuwste domme zapgeneratie al zodanig afgestompt zijn dat ze de kerstcd van de tokkies willen kopen.



ik erger me dood aan de muziekindustrie.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 09:51   #9
Cataclysm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De muziekindustrie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik bedoel, ik kan me best wel voorstellen dat er veel mensen luisteren naar de nederhop a-la Ali b en Lange frans en Baas B enzootjes, omdat daar een specifieke doelgroep voor is. Maar hoeveel mensen hoor ik daar wel niet over klagen dat het zo typisch is dat zij nu in 1 keer aan de top staan ? Nederhop staat gelijk aan de top in zo'n korte tijd!
Ik zou dat geen echte Nederhop noemen. Dit zijn sowieso artiesten die op safe spelen en een zo groot mogelijk publiek proberen te bereiken. Creatieve zelfmoord dus, maar daardoor past het wel uitermate goed bij alle andere meuk die de hedendaagse top 40 bevuild.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 14:55   #10
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er stond van de week een mooi intervieuw met de osdorp posse in de metro of de spits, daarin zei def p dat het ronduit belachelijk is dat een publieke radiozender zoals 3fm er een commerciele playlist op na houd want zoals hij zei, als je bestaat van geld van de gehele bevolking kun je op zijn minst je muziek genre verbreden en niet alleen die comerciele bagger draaien.

ik zoek het intervieuw wel op.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 07:22   #11
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

interview



enneuhm... muziek die in de top40 staat is idd zelden goed... maar dat komt bij mij omdat je het zo vaak te horen krijgt dat je er helemaal zat van wordt
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.