Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 May 2005, 13:50   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Wachten...

Vind jij dat ook zoooo vervelend? Dan wil je met iemand ergens heen, en dan gaat diegene zoooo erg treuzelen: " oh jee heb ik mijn sleutel wel bij me, mijn mobiele telefoon, weet iedereen dat wij weggaan? " en tegen die tijd kun je net zo goed wachten tot de volgende bus gaat.

Of je moet op je beurt wachten om wat te zeggen. Stel je hebt iets enthousiasts te vertellen....dan moet je gewoon op je beurt want die andere persoon is nog. Dan is het een poosje stil, wil jij wat zeggen en dan wordt diegene kwaad omdat hij/zij " nog aan het denken was over wattie wou zeggen" dus dan wacht je net zo lang tot het afgelopen is, en dan ben je het kwijt. Komt men met een lullige opmerking als : Oh... dan was het ook niet belangrijk" Grmbl

*kijk hier eens voor weetjes*
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2005, 15:55   #2
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat laatste vind ik ook altijd zo vervelend, bij mij zeggen ze dan soms zo iets van: "ben je vergeten wat je wou zeggen, oh, dan zal het wel een leugen zijn".
:@
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2005, 16:01   #3
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
dat laatste vind ik ook altijd zo vervelend, bij mij zeggen ze dan soms zo iets van: "ben je vergeten wat je wou zeggen, oh, dan zal het wel een leugen zijn".
:@
dat zeggen ze bij mij ook terwijl ik altijd de waarheid vertel .

Maar goed jah het is wel vervelend als je op zo'n manier vergeet wat je wou zeggen , heb ik zelf ook vet vaak.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2005, 08:36   #4
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat w88 om wat te zeggen vind ik niet zo heel vervelend. is ook mooi voor mensen zoals mij die alles eruit flappen om het te overdenken.

ik erger me meer aan die mensen die als je om half negen afspreekt pas na negenen klaar zijn met alles zoals jamiel in de eerste post zette. :@
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2005, 10:48   #5
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobjong
dat w88 om wat te zeggen vind ik niet zo heel vervelend. is ook mooi voor mensen zoals mij die alles eruit flappen om het te overdenken.

ik erger me meer aan die mensen die als je om half negen afspreekt pas na negenen klaar zijn met alles zoals jamiel in de eerste post zette. :@
hahaha ja je hebt helemaal gelijk hoor, ik zelf ben wil altijd op tijd zijn als ik een afspraak gemaakt heb maar natuurlijk lukt dat soms niet door omstandigheden.
Maar de mensen die telkens later komen zijn zo irritant en ondanks dat je er wat van zegt blijven ze te laat komen. :@
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.