Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 April 2003, 19:15   #1
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard afscheid

Ik weet niet of dit een klaag-topic is, maar ik wil graag over mijn gevoelens praten met iemand. Of ze gewoon ergens neerpennen. De moeder van een vriend is net doodgegaan, ze had kanker. Dit is heel erg moeilijk te verwerken voor mij omdat de mama van een vriednin een paar jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Zij was zó een groot voorbeeld voor me, dit heb ik nooit kunnen vergeten. Elke nacht huil ik stiekem om haar en om mensen die droevig zijn. Het klinkt stom, maar zo is het. Ik wil dit niet, het moet gedaan zijn met dat huilen. Maar makkelijk vind ik het niet. Zo, dat wou ik schrijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2003, 19:40   #2
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: afscheid

Citaat:
Originally posted by Duffie
Ik weet niet of dit een klaag-topic is, maar ik wil graag over mijn gevoelens praten met iemand. Of ze gewoon ergens neerpennen. De moeder van een vriend is net doodgegaan, ze had kanker. Dit is heel erg moeilijk te verwerken voor mij omdat de mama van een vriednin een paar jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Zij was zó een groot voorbeeld voor me, dit heb ik nooit kunnen vergeten. Elke nacht huil ik stiekem om haar en om mensen die droevig zijn. Het klinkt stom, maar zo is het. Ik wil dit niet, het moet gedaan zijn met dat huilen. Maar makkelijk vind ik het niet. Zo, dat wou ik schrijven.
idd tis vast al prerttig dat je het ff kwijt ben dat heb k tenminste wel altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2003, 20:21   #3
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: afscheid

Citaat:
Originally posted by Duffie
Ik weet niet of dit een klaag-topic is, maar ik wil graag over mijn gevoelens praten met iemand. Of ze gewoon ergens neerpennen. De moeder van een vriend is net doodgegaan, ze had kanker. Dit is heel erg moeilijk te verwerken voor mij omdat de mama van een vriednin een paar jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Zij was zó een groot voorbeeld voor me, dit heb ik nooit kunnen vergeten. Elke nacht huil ik stiekem om haar en om mensen die droevig zijn. Het klinkt stom, maar zo is het. Ik wil dit niet, het moet gedaan zijn met dat huilen. Maar makkelijk vind ik het niet. Zo, dat wou ik schrijven.
Het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte ermee! T is verschrikkelijk om iemand aan zo'n rot ziekte als kanker te verliezen......!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2003, 20:54   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Als jij het fijn vindt om je te uiten door te huilen, dan moet je der niet mee stoppen.

Want je gevoelens prop je dan maar op elkaar en daar schiet je ook niks mee op.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2003, 11:26   #5
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

psiegolowgiej?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2003, 17:29   #6
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Rijntje
psiegolowgiej?
Neej ni sow erg ze. Ben blij datter iemand wil luisteren. Allč, dit gelzen heeft. Het gaat best beter met dat verwerken, vandaag heb ik heel wat erover gpraat (en gehuild), maar nu ist beter. thx!!!! xxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2003, 23:35   #7
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooi zo. Praten met iemand kan vaak helpen en het is ook een prettig idee dat iemand naar je luisterd.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 16:36   #8
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet echt iets te zeggen. heel veel sterkte in ieder geval!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.