Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 June 2003, 15:20   #51
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
2nd: 2
3rd: 1
same here
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 15:54   #52
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
6?8? wat isser mis met jullie mensen?
dat is niet veel hoor?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 17:16   #53
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

2nd:2 en met 1 daar van ook derde...
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 18:21   #54
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2nd base: 3
3th base: 1
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 21:41   #55
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BaRBie




ik ben al een stukje ouder dan de rest hier...

en er is niks mis met met veel mensen seks hebben, liever 6 mensen veilige seks dan 1 onveilig...
goed gezegd ja
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 21:45   #56
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

handwerk:
6

mondwerk:
1

het:
2

Humz om er wel ff bij te vermelden dat bij handwerk ook de 2 zijn meegerekend met wie ik het gedaan had
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2003, 21:50   #57
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
'veel' is ook een aantal

8
een aantal niet HEt aantal
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 12:36   #58
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje

dat is niet veel hoor?
vindik zo ongelooflijk zielig,jullie neuken er echt wel een eind op los hé?6 of 8 mensen op die leeftijd?vindik gewoon erg...
ben ik nu de enige die dat zo speciaal vind dattik niet op iedereen kruip? 2nd,ok,vindik nu ook nix speciaals aan,maar 3th?ik ben nog altijd samen met de gast van mn eerste keer,en kan me eerlijk gezegd gewoon niet inbeelden (en wil het me ook niet inbeelden) dat ik sex zou hebben met iemand anders

owja:
2nd: 5
3th: 1
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 12:38   #59
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


vindik zo ongelooflijk zielig,jullie neuken er echt wel een eind op los hé?6 of 8 mensen op die leeftijd?vindik gewoon erg...
ben ik nu de enige die dat zo speciaal vind dattik niet op iedereen kruip? 2nd,ok,vindik nu ook nix speciaals aan,maar 3th?ik ben nog altijd samen met de gast van mn eerste keer,en kan me eerlijk gezegd gewoon niet inbeelden (en wil het me ook niet inbeelden) dat ik sex zou hebben met iemand anders

owja:
2nd: 5
3th: 1
Neej zo ben ik ook .. 2nd en 3rd, allebei 2
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 13:32   #60
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Neej zo ben ik ook .. 2nd en 3rd, allebei 2
thx,begon echt al te denken dat het aan mij lag...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 13:44   #61
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2nd: 1
3th: 0
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 16:19   #62
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by hollywood
0 en ben blij mee, moeder natuur helpt me altijd net ongesteld te zijn, als ik bij een jongen in bed lig... is me 4 x overkomen maar ben er achteraf altijd wel blij mee. Die gozers plannen het ook altijd zo slecht. En gaan niet helemaal voor mij, maar alleen voor mij neuken. Duzzz, dank je lieve mama natura

wat doe jij in eerste instantie al bij die kerels in bed als je dit allemaal al weet?


vuile huichelaar
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 16:59   #63
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


vindik zo ongelooflijk zielig,jullie neuken er echt wel een eind op los hé?6 of 8 mensen op die leeftijd?vindik gewoon erg...
ben ik nu de enige die dat zo speciaal vind dattik niet op iedereen kruip? 2nd,ok,vindik nu ook nix speciaals aan,maar 3th?ik ben nog altijd samen met de gast van mn eerste keer,en kan me eerlijk gezegd gewoon niet inbeelden (en wil het me ook niet inbeelden) dat ik sex zou hebben met iemand anders

owja:
2nd: 5
3th: 1
Jouw goed recht om er zo over te denken, en wat jij met je lichaam doet meot je ook helemaal zelf weten. Maar alsnog blijft 6 tot 8 mensen niet al te veel. en overigens komt er voor de meeste mensen wel een periode waarinz e denken: ach ik ben jong en waarom niet?
Niet voor iedereen is dit zo, maar het is maar net welke gedachten je hebt bij seks.
Ik persoonlijk vind het makkelijker om een one night stand te hebben, terwijl ik er met een vaste vriend maanden over doe vordat ik seks met hem heb.
Overigens mijn persoonlijke mening is weer dat dat 2nd bij jullie persoonlijker is dan een nachtje seks en dat zou ik dus weer minder snel doen. De enige mensen die dat ooit hebben mogen doen waren mijn vaste vriendjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 17:29   #64
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

wat wordt er bedoeld met 2nd, 3th enzo?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 17:39   #65
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
wat wordt er bedoeld met 2nd, 3th enzo?
Citaat:
Originally posted by dext0r
pijpen,beffen, rukken, vingeren

zoiets t honken systeem is je niet bekend?
Das 2nd base

3rd base is zeg maar een penetratie met de penis in de vagina. "Echte sex" zoals mensen nog wel is willen zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 18:48   #66
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas




Das 2nd base

3rd base is zeg maar een penetratie met de penis in de vagina. "Echte sex" zoals mensen nog wel is willen zeggen
waarmee je als jongen zijnde meisjes zwanger kunt maken als je het onveilig doet tenminste

pff m'n broer weer hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 19:43   #67
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas




Das 2nd base

3rd base is zeg maar een penetratie met de penis in de vagina. "Echte sex" zoals mensen nog wel is willen zeggen
waarom draait iedereen toch om het woord neuken heen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 20:39   #68
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

waarom draait iedereen toch om het woord neuken heen
omdat dat bargoens is
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 20:48   #69
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r


omdat dat bargoens is
bargoens
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 01:30   #70
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

bargoens
ja daar valt het woord 'neuken' onder

bargoens is platvloers, kga niet de van Dale definitie opzoeken maar denk in die richting
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 13:05   #71
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje

kerl zeg, ik dacht dat je veel meer had gedaan. en die gemiste kans? vertel k denk dat ik t al weet
Jahhh

Sex. Contact 8 ofzo, en palen 2.. valt mee he...tjahh..nee ik ga niet uitleggen...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 13:08   #72
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
handwerk:
6

mondwerk:
1

het:
2

Humz om er wel ff bij te vermelden dat bij handwerk ook de 2 zijn meegerekend met wie ik het gedaan had
na één keer mond te hebben gebruikt, dacht je v an... "hmmm... nee toch maar met de hand "

  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 15:14   #73
BlackPanther
*** SiTh-LoRd ***
 
BlackPanther's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 September 2001
Berichten: 11
Standaard

11 andcounting..
BlackPanther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2003, 17:02   #74
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kreej-z


same here



  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 14:56   #75
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

honk 1 teveel
honk 2 geen zin om bij te houde
honk 3 7
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 15:18   #76
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
honk 1 teveel
honk 2 geen zin om bij te houde
honk 3 7
groov,je bent een slet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 16:34   #77
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


groov,je bent een slet
daar sluit ik me bij aan
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 00:03   #78
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


groov,je bent een slet
omdat ik niet weet hoeveel het er waren, geen zin om dat te gaan onthouden en om het nou allemaal op de gaan tellen van de afgelopen 5 jaar.... nou word lichtelijk een beeeetje lastig denk ik. kijk als ik nou nog zo jong zou zijn wist ik het ook ngo wel hoor.

denk maar lekker hoor, respect voor 0vera
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 09:10   #79
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
omdat ik niet weet hoeveel het er waren, geen zin om dat te gaan onthouden en om het nou allemaal op de gaan tellen van de afgelopen 5 jaar.... nou word lichtelijk een beeeetje lastig denk ik. kijk als ik nou nog zo jong zou zijn wist ik het ook ngo wel hoor.

denk maar lekker hoor, respect voor 0vera
als je al niet eens meer weet op hoeveel mensen je gekropen bent de laatste 5 jaar heb ik eigenlijk nix meer dan medelijden met je...en dan vraag je je nog af wrom sommigen je arrogant vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 10:26   #80
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


groov,je bent een slet
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 12:58   #81
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

droom maar lekker verder allemaal
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 13:20   #82
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
droom maar lekker verder allemaal
sletje
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 17:47   #83
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
groov,je bent een slet
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Dat is toch zijn zaak, zolang hij er geen problemen mee heeft.
Of voel je jezelf beter dan hem, gewoon omdat jij met minder mensen seks gehad hebt?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:29   #84
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie

Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Dat is toch zijn zaak, zolang hij er geen problemen mee heeft.
Of voel je jezelf beter dan hem, gewoon omdat jij met minder mensen seks gehad hebt?
ik zeg wat dr waarschijnlijk veel denken,en ik bemoei me nog altijd met wat ik me wil bemoeien...
en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig...en goed voor hem dattie dr geen probleem mee heeft,maar daarom hou'k mn mening niet in. kzie dr btw al die me gelijk geven,dus helemaal ongelijk heb'k blijkbaar niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:35   #85
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

ik zeg wat dr waarschijnlijk veel denken,en ik bemoei me nog altijd met wat ik me wil bemoeien...
en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig...en goed voor hem dattie dr geen probleem mee heeft,maar daarom hou'k mn mening niet in. kzie dr btw al die me gelijk geven,dus helemaal ongelijk heb'k blijkbaar niet...
gelijk/ongelijk ?
Het is gewoon een mening, hij heeft er geen problemen mee... het is toch zeker zijn leven? Niet iedereen hoeft dat aantal op z'n telraam bij te houden. Dan hoef je hem niet meteen uit te schelden voor slet of hem zielig en arrogant te noemen als hij dat niet doet.
Dat jij zoiets wel belangrijk vind, leuk, maar hij vind dat niet, laat em toch. Je reageert weer overdreven naar mijn mening.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:38   #86
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

gelijk/ongelijk ?
Het is gewoon een mening, hij heeft er geen problemen mee... het is toch zeker zijn leven? Niet iedereen hoeft dat aantal op z'n telraam bij te houden. Dan hoef je hem niet meteen uit te schelden voor slet of hem zielig en arrogant te noemen als hij dat niet doet.
Dat jij zoiets wel belangrijk vind, leuk, maar hij vind dat niet, laat em toch. Je reageert weer overdreven naar mijn mening.
overdreven? babysmurfie maakt dr meer problemen van dan groov zelf,k geef gewoon ff mn mening,daar moet zij haar nix van aantrekken...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:44   #87
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

ik zeg wat dr waarschijnlijk veel denken,en ik bemoei me nog altijd met wat ik me wil bemoeien...
en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig...en goed voor hem dattie dr geen probleem mee heeft,maar daarom hou'k mn mening niet in. kzie dr btw al die me gelijk geven,dus helemaal ongelijk heb'k blijkbaar niet...
teer dood, jij hebt dus gewoon geen respect voor iemand alleen maar omdat die persoon leeft. Dat hij nou anders leeft dan jou, en toevallig met 2/3x zoveel mensen naar bed is geweest, is zijn eigen keuze. Nils kiest ervoor om dat te doen en leeft gewoon z'n eigen leven. En nu heb jij dus geen respect voor hem omdat ie toevallig met wat meer mensen naar bed is geweest dan de gemiddelde forummer? Das toch belachelijk?!! Alsof je een gvd een slet bent als je met 7 mensen naar bed bent geweest. Ik kan me niet voorstellen dat jij van elk van die 7 mensen precies weet hoe dat in elkaar zat. Hoe waag jij het dan om een oordeel over iemand te vellen en te zeggen dat je geen greintje respect voor iemand hebt. Echt te belachelijk voor woorden. En nee, niet veel vinden iemand een slet vanwege 7 mensen sex, dus ga niet praten alsof de helft van het forum achter je staat.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:44   #88
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


overdreven? babysmurfie maakt dr meer problemen van dan groov zelf,k geef gewoon ff mn mening,daar moet zij haar nix van aantrekken...
dat doet ze wel omdat het een behoorlijk overdreven mening is met scheldwoorden zoals ik al had gezegd. groov heeft geeneens zin meer om erop te reageren en ik begrijp hem volkomen...
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:49   #89
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
teer dood, jij hebt dus gewoon geen respect voor iemand alleen maar omdat die persoon leeft. Dat hij nou anders leeft dan jou, en toevallig met 2/3x zoveel mensen naar bed is geweest, is zijn eigen keuze. Nils kiest ervoor om dat te doen en leeft gewoon z'n eigen leven. En nu heb jij dus geen respect voor hem omdat ie toevallig met wat meer mensen naar bed is geweest dan de gemiddelde forummer? Das toch belachelijk?!! Alsof je een gvd een slet bent als je met 7 mensen naar bed bent geweest. Ik kan me niet voorstellen dat jij van elk van die 7 mensen precies weet hoe dat in elkaar zat. Hoe waag jij het dan om een oordeel over iemand te vellen en te zeggen dat je geen greintje respect voor iemand hebt. Echt te belachelijk voor woorden. En nee, niet veel vinden iemand een slet vanwege 7 mensen sex, dus ga niet praten alsof de helft van het forum achter je staat.
nope,lees je goed,voor zo iemand hebbik geen respect. vindik dat ze zichzelf ook niet respecteren...en jammer als je dat zo erg vind,maar ga ik me niet over opwinden...btw,al van in het begin dat ik hier was wordt er over mij geoordeeld zonder dat iemand me kent,dus wrom zou ik me dan wle moeten inhouden?het is i'net,daar word je veroordeeld,pech als je dr niet mee kan leven,ik geef gewoon mn mening..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:52   #90
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
nope,lees je goed,voor zo iemand hebbik geen respect. vindik dat ze zichzelf ook niet respecteren...en jammer als je dat zo erg vind,maar ga ik me niet over opwinden...btw,al van in het begin dat ik hier was wordt er over mij geoordeeld zonder dat iemand me kent,dus wrom zou ik me dan wle moeten inhouden?het is i'net,daar word je veroordeeld,pech als je dr niet mee kan leven,ik geef gewoon mn mening..
oftewel ik mag jou ook een vuile kuthoer noemen zonder goede rede? Want dat lees ik nu in je reply.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:56   #91
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


nope,lees je goed,voor zo iemand hebbik geen respect. vindik dat ze zichzelf ook niet respecteren...en jammer als je dat zo erg vind,maar ga ik me niet over opwinden...btw,al van in het begin dat ik hier was wordt er over mij geoordeeld zonder dat iemand me kent,dus wrom zou ik me dan wle moeten inhouden?het is i'net,daar word je veroordeeld,pech als je dr niet mee kan leven,ik geef gewoon mn mening..
jij vind dat ik geen respect heb voor mezelf, dat slaat echt alles hoor. jij loopt hier iedereen uit te schelden als vuile slet en hoer. Dat vind ik nou geen respect hebben.

ik vind jou eerder een hoertje dan dat ik mezelf een slet vind
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:56   #92
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

gelijk/ongelijk ?
Het is gewoon een mening, hij heeft er geen problemen mee... het is toch zeker zijn leven? Niet iedereen hoeft dat aantal op z'n telraam bij te houden. Dan hoef je hem niet meteen uit te schelden voor slet of hem zielig en arrogant te noemen als hij dat niet doet.
Dat jij zoiets wel belangrijk vind, leuk, maar hij vind dat niet, laat em toch. Je reageert weer overdreven naar mijn mening.
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft )
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:01   #93
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft )
Jij bent al net zo'n achterlijk stom stuk vreten als psychobunny. Zover ik weet, weet jij helemaal NIKS van al die 7 meisjes waarmee Nils naar bed is gegaan. Alsof dat allemaal one-night-stands waren. Je loopt nu net zo dom te beoordelen als dat pyschokonijn hierboven. Hierbij ook de betiteling: kuthoer. Ga gvd is nadenken voordat je mensen op niks beoordeelt
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:02   #94
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
oftewel ik mag jou ook een vuile kuthoer noemen zonder goede rede? Want dat lees ik nu in je reply.
als dat je mening is,doe wat je niet laten kan,t zal me nix doen ofzo...

Citaat:
jij vind dat ik geen respect heb voor mezelf, dat slaat echt alles hoor. jij loopt hier iedereen uit te schelden als vuile slet en hoer. Dat vind ik nou geen respect hebben.
iedereen?ik heb 1 maal gezegd op het forum dat ik het een hoerige foto vond,maar wat ik op msn zeg is mijn zaak,en staat hier los van...

Citaat:
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft
jij kan het zoveel mooier uitdrukken dan ik ik vind sex gewoon iets speciaals,dat je houdt voor de persoon die je graag ziet,zonder van de ene op de andere te kruipen,en groov,je hebt me al genoeg vertelt op msn waardoor ik die mening heb gevormd...
noem me ouderwets,whatever,maar is mn mening...zit ergens mentaliteitsverschil denkik,want in onze 'stad' worden zulke mensen gewoon hoeren genoemd...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:03   #95
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
Jij bent al net zo'n achterlijk stom stuk vreten als psychobunny. Zover ik weet, weet jij helemaal NIKS van al die 7 meisjes waarmee Nils naar bed is gegaan. Alsof dat allemaal one-night-stands waren. Je loopt nu net zo dom te beoordelen als dat pyschokonijn hierboven. Hierbij ook de betiteling: kuthoer. Ga gvd is nadenken voordat je mensen op niks beoordeelt
zie je,je oordeelt ook al zonder iets van me te weten,dan ben je zogezegd even 'dom' als ons... is baseer me op wat ie me vertelt heeft,niet op eerste indruk
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:04   #96
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
Wrom is dat overdreven ze geeft gewoon haar mening. Ik meen dat in Nederland en Belgie toch wel zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.Mjah maar t is een beetje triest dat als je 21 bent en je kunt ze niet meer op een hand tellen. Miscchien vind hij one night stands cool, en heeft hij ze vaker gehad. Boeit ook verder nie is zijn leven. Maar dan mag ik ouderwets klinken ik heb pas sex gehad toen ik zkr wist dat diegene van me hield en ik van hem. En jah of slet het goede woord is??? Hij moet et zelf weten hoor. Maar ik vind et ook n beetje mongool. Ik snap die mensen niet die zomaar op de bovenste beste duiken(meestal is de gadachte erachter als ze maar geil is en als het maar tieten heeft )
ja jij snapt het niet, jij vindt het raar, jij zou zoiets nooit doen. Dat begrijp ik allemaal best hoor maar ik vind het totaal niet van respect voor anderen getuigen als je iemand daarom maar gaat uitschelden voor slet, of mongool zoals jij doet.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:05   #97
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

ja jij snapt het niet, jij vindt het raar, jij zou zoiets nooit doen. Dat begrijp ik allemaal best hoor maar ik vind het totaal niet van respect voor anderen getuigen als je iemand daarom maar gaat uitschelden voor slet, of mongool zoals jij doet.
komt gewoon grover over dan het bedoeld is...btw,als je begint over respect,kan je ff tegen drie kwart van het forum beginnen..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:08   #98
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
iedereen?ik heb 1 maal gezegd op het forum dat ik het een hoerige foto vond,maar wat ik op msn zeg is mijn zaak,en staat hier los van...
het gaat toch echt over de forummers hierzo dus dat heeft er weldegelijk mee te maken

Citaat:
Originally posted by psychobunny


zie je,je oordeelt ook al zonder iets van me te weten,dan ben je zogezegd even 'dom' als ons... is baseer me op wat ie me vertelt heeft,niet op eerste indruk
schat..... hij kent mij wel, we zien elkaar vaker! en we kennen elkaar al langer als dit forum ja!

Citaat:
Originally posted by Queenie
*knip verhaal
doe niet zo lomp, wie zegt dat ik ze niet op 1 hand kan tellen.... droom verder, ik heb gewoon geen zin om ze te tellen, das toch een groot verschil!!!
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:16   #99
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
het gaat toch echt over de forummers hierzo dus dat heeft er weldegelijk mee te maken

schat..... hij kent mij wel, we zien elkaar vaker! en we kennen elkaar al langer als dit forum ja!

doe niet zo lomp, wie zegt dat ik ze niet op 1 hand kan tellen.... droom verder, ik heb gewoon geen zin om ze te tellen, das toch een groot verschil!!!
1.toch niet,op msn zeg ik over de forummers wat ik zelf wil...
2. als je goed leest,dan zeggik dat hij even goed over mij oordeelt,zonder me te kenne,niet over jou
3.
Citaat:
honk 1 teveel, honk 2 geen zin om bij te houden
sorry,maar dit klinkt echt alsof je dr de helft niet meer van weet...vooral dat eerste dan...daarom juist vindik dat je niet eens respect hebt voor je eigen lichaam... voor vrouwen evenmin,maar das dan weer puur oordeel over wat je me allemaal zit te vertellen op msn...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 19:50   #100
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zie je,je oordeelt ook al zonder iets van me te weten,dan ben je zogezegd even 'dom' als ons... is baseer me op wat ie me vertelt heeft,niet op eerste indruk
PRECIES! ik oordeel nu ook zonder iets te weten. Kan je zien hoe verschrikkelijk dom dat is
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.