Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 March 2005, 01:15   #101
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stuur je verhaal maar naar de vtm, misschien vinden ze je verhaal nog net genoeg voor een reportage.

Ik kijk alvast NIET!!!

Ge zijt goed bezig!!!
 
Oud 6 March 2005, 07:52   #102
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Volgens mij las ik ook dat ze al 2 jaar met die dude was toen.. Dus toen was die vriend 15-16 en zij 10? (zit wss fout maar tis laat )
neen madam nu zedde toch verkeerd ik WAS 12 heb hem llere kennen bijna 2jaar verder dat is 2jaar !!!!!! niet van mijn 10de domme geit !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Oud 6 March 2005, 08:52   #103
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
wat zit jij nu te lulle ? dit was maar een ' bij wijze van '...
Headliner had het tegen die sjordinges. Ze vroeg hoe het zat met school terwijl het een paar berichten terug daarover ging.
Ik kan mis zijn natuurlijk.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 6 March 2005, 09:09   #104
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken vriendelijkere tienermama's dan diegene die hier loopt te vloeken en te tieren. Het kan er misschien aan liggen dat die tienermoeders die ik ken zich volwassener gedragen. Maar misschien ligt het eraan dat deze moeder last heeft van adhd?
 
Oud 6 March 2005, 10:04   #105
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

amai, dit is echt een succestopic. Al drie paginas, op drie dagen tijd ofzo...
 
Oud 6 March 2005, 10:18   #106
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij is het gewoon een overactieve undercover ofzo
dit kan toch niet serieus bedoeld zijn?
 
Oud 6 March 2005, 10:33   #107
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
volgens mij is het gewoon een overactieve undercover ofzo
dit kan toch niet serieus bedoeld zijn?
Neejoh! Dit meisje meent dit echt. En aan de foto te zien op de eerste pagina ofzo, spreekt ze ook de waarheid. Bovendien reageert ze erg vel op bijna alles en iedereen.
 
Oud 6 March 2005, 10:39   #108
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Neejoh! Dit meisje meent dit echt. En aan de foto te zien op de eerste pagina ofzo, spreekt ze ook de waarheid. Bovendien reageert ze erg vel op bijna alles en iedereen.
karima wil je me aub toevoegen op msn , dan zie je isalieke
groetjes
tienermama_isalieke_en_kimtju@msn.com

bedankt voor je steun eht !!!! dat kan ik goed gebruiken
dike swoen
op die foto was ze pas geboren same met mijn zuske
 
Oud 6 March 2005, 10:48   #109
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tienermama, waarom wil je zo graag contact met andere mensen? Hebben je vriendinnen van vroeger je laten vallen?
 
Oud 6 March 2005, 10:52   #110
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Tienermama, waarom wil je zo graag contact met andere mensen? Hebben je vriendinnen van vroeger je laten vallen?
ja die hebben mij laten vallen , ze zeiden omdta een moeder niet in onze groep hoorde , en ze begonde te roddelen enzo in school , en daarom ben ik niet meer naar school gegaan, en als ik ging zien ze mij gewoon niet staan daarom wil ik vrienden om eens te gaan shoppen enzo daarom , ik voel me soms wel eens eenzaam hoor ja ik heb een dochter maar ik ga ook wel graag eens weg met vrienden enzo endat mis ik !!!
snap je??
groetjes
 
Oud 6 March 2005, 10:56   #111
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat snap ik heel goed, en ik denk dat dat ook 1 van de lastigste dingen is aan zo jong moeder worden. Maar hoe zie jij je toekomst?
 
Oud 6 March 2005, 11:00   #112
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Dat snap ik heel goed, en ik denk dat dat ook 1 van de lastigste dingen is aan zo jong moeder worden. Maar hoe zie jij je toekomst?
kweet ni jah , ik wil later trouwen enzo , en ik wil kei veel dingen gaan doen met mijn dochter enzo , ik wil kei veel doen later , ik verheug me op later , ik ben misschien wel heeeeeeeel jong , maar het is ook niet alleen MIJN fout è dat ik zwanger ben , de andere zegge altijd maar iets op mij , maar mijn vriend had dan ook beter moeten weten toch ? maar ik ben eiglijk wel blij dat ik geen abortus heb gedaan , want ik heb een kei pracht van een dochter , ze is kerm gezond enzo en in april gaan ik en Isalieke en de papa naar sun parks een weekje dat gaat ook heel fijn zijn
maar waarom doen jullie zo negatief tege mij ?
groetjes
 
Oud 6 March 2005, 11:04   #113
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Doe ik negatief? Ik denk dat de mensen het niet begrijpen, jaloers zijn is het niet denk ik. Maar het is nogal heftig, als je begrijpt wat ik bedoel, op zo'n jonge leeftijd al een kindje. En het is natuurlijk niet echt slim, ook vooral van je vriend om zonder condoom te vrijen.
 
Oud 6 March 2005, 11:10   #114
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Doe ik negatief? Ik denk dat de mensen het niet begrijpen, jaloers zijn is het niet denk ik. Maar het is nogal heftig, als je begrijpt wat ik bedoel, op zo'n jonge leeftijd al een kindje. En het is natuurlijk niet echt slim, ook vooral van je vriend om zonder condoom te vrijen.
Neen jijdoet niet negatief hoor zeg ik niet , de anderen waarom kunnen die mij niet aanvaarden met mijn kindje ? denken jullie dat ik hier onzin zit te vertellen ? neen hoor daar verspil ik mijn tijd dan niet aan , ik meen wat ik hier allemaal zeg , en ik snap niet waarom de andere zo doen tege mij zou ik eiglijk graag willen weten , ja ik ben heel jong en een kindje , nou en ? ja okey ik had beter moeten weten iedreen kan wel eens zoiets voor komen , maar die kunnen het weg laten doen , ik niet ik kan dat niet ,ik vermoor mijn eige kind niet hoor !!
wat zou jij doen als jij in zou een situatie zit ?
groetjes
 
Oud 6 March 2005, 11:29   #115
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
neen madam nu zedde toch verkeerd ik WAS 12 heb hem llere kennen bijna 2jaar verder dat is 2jaar !!!!!! niet van mijn 10de domme geit !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je wel lekker gaan flippen maar ik heb er duidelijk achter gezet dat ik wss fout zat omdat het laat was..

Al met al zie ik jou als een inferieure br33z@h die nog niet eens een plant kan onderhouden, laat staan een baby.
Impressions is offline  
Oud 6 March 2005, 11:32   #116
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Dan kan je wel lekker gaan flippen maar ik heb er duidelijk achter gezet dat ik wss fout zat omdat het laat was..

Al met al zie ik jou als een inferieure br33z@h die nog niet eens een plant kan onderhouden, laat staan een baby.
zie ik was weer vrolijk omda iemand mij vrolijk maakte en nu begin jij weer :@ als het u niet aan staad ga dan weg è ! en antwoord niet meer !!!!!!!! vanaf nu antwoord ik nog op mensen die vriendlijk tege mij doen !!!!!!!en zoals u en die andere
 
Oud 6 March 2005, 11:50   #117
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

En met zo'n toon vind je natuurlijk niet echt vrienden op een snel tempo
Impressions is offline  
Oud 6 March 2005, 12:02   #118
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

wat ga je nu doen met je opleiding?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 6 March 2005, 12:08   #119
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
wat ga je nu doen met je opleiding?
this gij die mij boos maakt !!!!!!!!!! en u vriend wil ik zeker ni zijn !!!!!!!!!!!
 
Oud 6 March 2005, 12:09   #120
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

tienermama,
als je nu eens zou proberen om fatsoenlijk, eerlijk en verstandig te reageren en misschien antwoord zou kunnen geven op enkele vragen die hier vallen maak je misschien ook je eigen situatie 'begrijpelijk' voor de gene die het er hier moeilijk mee hebben om te begrijpen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 6 March 2005, 12:17   #121
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
this gij die mij boos maakt !!!!!!!!!! en u vriend wil ik zeker ni zijn !!!!!!!!!!!
hoe t zit met je opleiding is een normale vraag hoor
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 6 March 2005, 12:19   #122
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja doe nou es niet zo achterlijk en vijandig tegen iedereen joh.
En alsjeblieft, typ gewoon nederlands, jouw posts zijn gewoon vervelend om te lezen
Meestal is ook een uitroepteken genoeg om je bedoeling duidelijk te maken, je hoeft echt niet !!!!!!!!!!!!!!! achter elke zin te zetten.
 
Oud 6 March 2005, 12:20   #123
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
hoe t zit met je opleiding is een normale vraag hoor
Ze quotte elfjeskind verkeerd volgens mij
 
Oud 6 March 2005, 12:21   #124
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ja ik hoop t (kan t ook wel begrijpen want Elven geeft ook niet echt een normale reactie)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 6 March 2005, 12:23   #125
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
Neen jijdoet niet negatief hoor zeg ik niet , de anderen waarom kunnen die mij niet aanvaarden met mijn kindje ? denken jullie dat ik hier onzin zit te vertellen ? neen hoor daar verspil ik mijn tijd dan niet aan , ik meen wat ik hier allemaal zeg , en ik snap niet waarom de andere zo doen tege mij zou ik eiglijk graag willen weten , ja ik ben heel jong en een kindje , nou en ? ja okey ik had beter moeten weten iedreen kan wel eens zoiets voor komen , maar die kunnen het weg laten doen , ik niet ik kan dat niet ,ik vermoor mijn eige kind niet hoor !!
wat zou jij doen als jij in zou een situatie zit ?
groetjes
Als ik op dit moment zwanger zou raken zou ik het houden, maar ik ben nu 18 dus dit is niet een vergelijkbare situatie. In dit topic: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=52578 wordt er ook over gediscussierd dus misschien zou je daar ook eens kunnen kijken.
 
Oud 6 March 2005, 12:27   #126
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
Neen jijdoet niet negatief hoor zeg ik niet , de anderen waarom kunnen die mij niet aanvaarden met mijn kindje ? denken jullie dat ik hier onzin zit te vertellen ? neen hoor daar verspil ik mijn tijd dan niet aan , ik meen wat ik hier allemaal zeg , en ik snap niet waarom de andere zo doen tege mij zou ik eiglijk graag willen weten , ja ik ben heel jong en een kindje , nou en ? ja okey ik had beter moeten weten iedreen kan wel eens zoiets voor komen , maar die kunnen het weg laten doen , ik niet ik kan dat niet ,ik vermoor mijn eige kind niet hoor !!
wat zou jij doen als jij in zou een situatie zit ?
groetjes
zoek de 5 fouten, we ze allen gevonden heeft is gewonnen.s6 !
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline  
Oud 6 March 2005, 12:29   #127
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Ja doe nou es niet zo achterlijk en vijandig tegen iedereen joh.
En alsjeblieft, typ gewoon nederlands, jouw posts zijn gewoon vervelend om te lezen
Meestal is ook een uitroepteken genoeg om je bedoeling duidelijk te maken, je hoeft echt niet !!!!!!!!!!!!!!! achter elke zin te zetten.
als u het niet aan staat reageer er dan niet op è en ik zet !!!!!!!!!!! zoveel als ik wil en ik praat oe ik wil !!!!!!!!!!!! ik ben geen holander !!!!!!!!!! ik zen nen west-vlaamse dus ik praat hier azo en als het u niet aan staat ga dan weg en reageer ni mee r! !!!!!!!!
 
Oud 6 March 2005, 12:32   #128
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
tienermama,
als je nu eens zou proberen om fatsoenlijk, eerlijk en verstandig te reageren en misschien antwoord zou kunnen geven op enkele vragen die hier vallen maak je misschien ook je eigen situatie 'begrijpelijk' voor de gene die het er hier moeilijk mee hebben om te begrijpen.
ik ben fatsoenlijk en ik ben eerlijk en ik ben verstandig , jullie willen het gewoon niet begrijpen of jullie begrijpen het maar dan verkeerd
 
Oud 6 March 2005, 12:32   #129
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ja ik hoop t (kan t ook wel begrijpen want Elven geeft ook niet echt een normale reactie)
Ik geef alleen advies op dezelfde toon als die zij mij geeft
Impressions is offline  
Oud 6 March 2005, 12:35   #130
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Als ik op dit moment zwanger zou raken zou ik het houden, maar ik ben nu 18 dus dit is niet een vergelijkbare situatie. In dit topic: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=52578 wordt er ook over gediscussierd dus misschien zou je daar ook eens kunnen kijken.
okej ik zal eens naar daar gaan
bedankt dat ik toch al een beetje steun van je krijg
maar 18 is ook tiener , maar jah ale mss 13 is wel jong , de leeftijd zo maar ik zelf ik kom uit een groot gezin ik weet alles over baby's enzo mijn zuske is zwaar gehandicapt ik weet hoe ik daar mee om moet gaan dusjah
er zijn veel 13jarige die nog geen pamper kunnen verversen , ik ben juist een ander ik kan heeel veeel , ik ken ook een tienermama van 13 en die is van noord holand , maar dat is ook de enige die ik ken
groetjes
 
Oud 6 March 2005, 12:35   #131
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard


'n vriendin van me is 17 & heeft ook 'n kindjee.. maar die 's een stuk liever [Achja, zolang je lief bent voor dat kindje..]

NJa hopelijk vind je vrienden, om wat leuks mee te gaan doen
 
Oud 6 March 2005, 12:40   #132
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w

'n vriendin van me is 17 & heeft ook 'n kindjee.. maar die 's een stuk liever [Achja, zolang je lief bent voor dat kindje..]

NJa hopelijk vind je vrienden, om wat leuks mee te gaan doen
ik ben lief , als julllie ook lief zijn tege mij , jullie doen grof tegen mij dus doe ik ook grof tegen jullie
jullie mogen dat awel ik ook dan!
 
Oud 6 March 2005, 12:42   #133
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
this gij die mij boos maakt !!!!!!!!!! en u vriend wil ik zeker ni zijn !!!!!!!!!!!
achteraan aansluiten
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 6 March 2005, 12:42   #134
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

en dat is een zeer 'volwassen' reactie inderdaad
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 6 March 2005, 12:48   #135
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik ben lief , als julllie ook lief zijn tege mij , jullie doen grof tegen mij dus doe ik ook grof tegen jullie
jullie mogen dat awel ik ook dan!
Uhm, jij post wat [je verhaal..] & dan kun je er al vanuit gaan.. dat veel mensen 't GEK vinden.. & dat je er dus opmerkingen over krijgt!!.. 'k vind het RAAR dat je op je 14é een kind hebt.. & 'k vind het nog raarder, dat je vriend het gwn onveilig deed.. [terwijl die weet wat de gevolgen kunnen zijn..] Zo dat lucht op
 
Oud 6 March 2005, 12:53   #136
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik ben fatsoenlijk en ik ben eerlijk en ik ben verstandig , jullie willen het gewoon niet begrijpen of jullie begrijpen het maar dan verkeerd
jij negeert vragen/adviezen en dan begrijpen wij het niet
en als we er iets van zeggen krijg je weer een adhd-aanval
Headliner is offline  
Oud 6 March 2005, 13:21   #137
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
als u het niet aan staat reageer er dan niet op è en ik zet !!!!!!!!!!! zoveel als ik wil en ik praat oe ik wil !!!!!!!!!!!! ik ben geen holander !!!!!!!!!! ik zen nen west-vlaamse dus ik praat hier azo en als het u niet aan staat ga dan weg en reageer ni mee r! !!!!!!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik ben fatsoenlijk en ik ben eerlijk en ik ben verstandig , jullie willen het gewoon niet begrijpen of jullie begrijpen het maar dan verkeerd
Je kan dus wel normaal reageren ^
Maar waarom doe je dat niet?

Je wilt graag dat mensen je serieus behandelen en je als een volwassene beschouwen terwijl het enige wat je doet is reageren als een klein kindje die niet weet wat interpunctie is. Dan is het op zich logisch als men je ook zo behandeld denk je niet?
En net wat Headliner zegt ; wij reageren gewoon normaal op jou maar als we iets zeggen wat je niet aanstaat dan negeer je het of je reageert erop als iemand die door het lint aan het gaan is en dan verwijt je ons dat we het niet begrijpen? Probeer nou eens voor de verandering te lezen wat wij zeggen in plaats van ons verwijten dat we niet aardig genoeg op jou reageren.

En je bent hier nu eenmaal op een Nederlands forum dus het is ook niet meer dan normaal dat je gewoon in het Nederlands post ongeacht of je nou uit west vlaanderen of niet.
 
Oud 6 March 2005, 13:25   #138
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry dat ik even zo'n end in dit topic terug grijp, maar ik kan het niet laten hier op te reageren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
dus jullie zijn gewoon stik jaloers , dat je mss zelf GEEN kinderen kind krijgen !!!!!!!!!!!
Goed... ik ben dus ontvruchtbaar. En jaloers op jou ben ik zeker niet, ondanks het kinderloze feit wat er in mijn leven zal spelen. Ik ben nu 17, ik ben nog vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Ik kan leren, en heb een heel leven voor me. Dat kun jij niet zeggen. Ja, je doet nu een school, maar hoe groot is je kans op vervolg onderwijs, nihil. Hoe groot is je kans op een goede baan, nihil. Wil je een keer wat leuks doen, dan moet je gelijk een oppas zien te regelen, en je moet tijden sparen. Want kinderen zijn immers niet gratis. Je hebt gewoon je hele jeugd vergooit doordat je geen geduld had om met die jongen je nest in te duiken totdat je een condoom had geregeld.

Dus misschien heb jij wel een kind, en kan ik ze niet krijgen. Jaloers ben ik niet, want ik heb nog een heel leven voor me, een heel vrij leven zelfs.
 
Oud 6 March 2005, 13:25   #139
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
jij negeert vragen/adviezen en dan begrijpen wij het niet
en als we er iets van zeggen krijg je weer een adhd-aanval
ik hen geen adhd aanval gij mss ik ni
 
Oud 6 March 2005, 13:28   #140
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Sorry dat ik even zo'n end in dit topic terug grijp, maar ik kan het niet laten hier op te reageren.



Goed... ik ben dus ontvruchtbaar. En jaloers op jou ben ik zeker niet, ondanks het kinderloze feit wat er in mijn leven zal spelen. Ik ben nu 17, ik ben nog vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Ik kan leren, en heb een heel leven voor me. Dat kun jij niet zeggen. Ja, je doet nu een school, maar hoe groot is je kans op vervolg onderwijs, nihil. Hoe groot is je kans op een goede baan, nihil. Wil je een keer wat leuks doen, dan moet je gelijk een oppas zien te regelen, en je moet tijden sparen. Want kinderen zijn immers niet gratis. Je hebt gewoon je hele jeugd vergooit doordat je geen geduld had om met die jongen je nest in te duiken totdat je een condoom had geregeld.

Dus misschien heb jij wel een kind, en kan ik ze niet krijgen. Jaloers ben ik niet, want ik heb nog een heel leven voor me, een heel vrij leven zelfs.
ouch...

alleen jammer dat ze dit toch niet zal lezen
Headliner is offline  
Oud 6 March 2005, 13:30   #141
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het probleem is: schat een kind van 13 in wat een baby voor de rest van haar leven betekend.
 
Oud 6 March 2005, 13:34   #142
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij leest dat meisje alleen, wat ze wil lezen of waar ze boos over kan worden ..

Maar vragen beantwoord ze BIJNA niet
 
Oud 6 March 2005, 13:34   #143
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik hen geen adhd aanval gij mss ik ni
dit bedoel ik nou... jij reageert alleen maar op het negatieve
Headliner is offline  
Oud 6 March 2005, 13:36   #144
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
ik ben lief , als julllie ook lief zijn tege mij , jullie doen grof tegen mij dus doe ik ook grof tegen jullie
jullie mogen dat awel ik ook dan!
Noem je je reacties lief???

Dan moet ik mijn definitie van lief duidelijk veranderen.

[wat ik trouwens niet ga doen; 'k vind mijn definitie van "lief zijn" beter]
 
Oud 6 March 2005, 13:39   #145
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dit zei ik al , ik reageerniet op domme vragen ik lees alles , maar reageer niet op wat dom is !!!!!!!
 
Oud 6 March 2005, 13:40   #146
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tienermama, als je wilt dat wij jouw mening respecteren is het wel nodig dat jij onze mening ook respecteert.
 
Oud 6 March 2005, 13:41   #147
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou..
'k vind dat verhaal van annomeisje, dus echt NIET dom hé..
 
Oud 6 March 2005, 13:41   #148
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Personelijk vond ik mijn reactie van zonet niet dom, maar gewoon serieus. Bang om iets te lezen wat pijn doet?
 
Oud 6 March 2005, 13:42   #149
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
dit zei ik al , ik reageerniet op domme vragen ik lees alles , maar reageer niet op wat dom is !!!!!!!
is dit dom?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
allereerst:
niemand heeft hier gezegd dat we je niet accepteren
het is jouw leven, jij hebt hier voor gekozen inderdaad

en abortus is moord ja, maar als je echt van je kind houdt.. vind ik het onverstandig wat je met je leven doet
kijk, je bent nu 14.. wettelijk gezien ben je zelf ook nog een kind

mijn advies: ga naar school, denk aan de toekomst van je kind (en aan je eigen toekomst!) en laat je ouders ofzo voor hem/haar zorgen
zo hou je zelf ook tijd over om naar school te gaan! ga studeren, zorg dat je werk krijgt, en eigenlijk zou je dan pas aan een gezin moeten denken

maar zoals ik al zei; het is jouw leven, en als dit is wat je wilt.. is hier niemand die je tegenhoudt...

edit: nog iets..
vrienden moet je niet op een forum zoeken, maar in je eigen omgeving.. zorg dat je iemand hebt waar je erover kunt praten (je ouders bijv.)

wat vinden je ouders er eigenlijk van?
en zo staan er nog wel 20 GOEDE voorbeelden in die jij negeert
maar als iemand daar iets van zegt.. oeh meteen weer een scheldpartij van hier tot jupiter
Headliner is offline  
Oud 6 March 2005, 13:42   #150
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok, goed voor jou!

Maar je plaatst je berichten hier toch, dan neem ik aan dat je wel een mening van andere wil horen.

En als dat niet zo is (zoals in jouw geval)

WAT DOE JE HIER DAN???
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.